Erres:]Janssen
Het is toch niet zo gek dat er weinig leden reageren.
Het is een informatie wat kan je er verder mee en maar een klein deel zal naar de studio mogen gaan. Je komt echt niet in de buurt als je geen uitnodiging hebt, de beveiliging is er best behoorlijk secuur tegenwoordig Het zal wel mooi zijn als het die avond alleen maar over yarden gaat, kan het misschien beter uitgediept worden en niet slechts 10 minuten.Dus heb niet te hoge verwachtingen ervan, kan het je ook niet teleurstellen. Misschien krijgen we nog een kans op een gesprek na de uitzending met yarden en evt.advocaten etc., lijkt me wel wat een groep slachtoffers tegenover de yarden kliek
Ik heb echt geen hoge verwachting, maar ook niet dat wij voor joker komen. Ik ga echt geen reis van meer 200 km retour ondernemen als zaal vulling.
Maar het ligt er inderdaat gewoon aan hoeveel onderwerpen er zijn.
Maar als er zo als het nu lijkt, twee reacties. staat Yarden natuurlijk zeer sterk.
Want dan zullen er waarschijnlijk meer van Yarden zijn, dan van de ontevreden klanten.
Het gaat niet alleen om de sprekers, maar om het aantal, want aantallen spreken vaak al boekdelen.
Maar ik heb soms het idee dat velen het al opgegven hebben.
Veel namen kom je al niet meer tegen.
Wim van site Yarniek heeft na 27/07 niets meer met de site gedaan,
welke kant willen wij op. door gaan tot het bittere einde , of gewoon doodlaten bloeden.
Ik ga wel door. al moet ik het alleen doen, al moet ik alleen een advocaat nemen. zolang ik nog enige verwachting heb, dat Yarden behoorlijk zal moeten bijdraaien, geheel terug draaien gebeurt niet, want daar staat DNB achter. maar zij kunnen wel voor een deel terug draaien. daar ga ik nog steeds van uit.