Geplaatst op 17 Sep 2007 20:37 door ron1872
Ron 1872.
--------------------------------------------------------------------------------
De uitzending van Tros Radar:
Ondanks het feit dat we zo gemopperd hebben op Tros Radar moet ik zeggen dat de 15 minuten dat er aandacht aan het Yarden probleem besteed is, meer dan uitstekend zijn verzorgd. Wat viel mij op:
- Yarden schitterde door afwezigheid, zegt toch wel iets over waar ze mee bezig zijn!
- een schrijnend verhaal van die oudere mevrouw met een Friese polis. Ze dacht verzekerd te zijn voor een volledige uitvaart, maar krijgt te horen dat Yarden slechts wat 'accesoires' vergoedt.
- heel duidelijk is neergezet, dat het ronduit schandalig is dat uitsluitend de 1600 klagers de oude rechten terug krijgen en dat de niet-klagers gewoon pech hebben. Dit punt kwam uitvoerig aan bod en werd ook beaamd door advokaat de Vos.
- klein puntje wat me opviel: er schijnt vorige week door Yarden gezegd te zijn dat alle polishouders de oude rechten krijgen. Ik ben benieuwd of daar iets van terug te vinden is.
- een klachtenbrief naar Yarden is te vinden op de site van Tros Radar.
Al met al reden genoeg, om de strijdbijl met Yarden opnieuw op te pakken en te gaan voor onze rechten en die van anderen!!! Het aanwezige publiek, geweldig dat jullie er waren en zich zo voorbeeldig hebben gedragen, ondanks alle emoties die Yarden bij jullie heeft losgemaakt! Petje voor af!
Ik heb het onderdeel Yarden op DVD gezet, mocht iemand daar belangstelling voor hebben, dan hoor ik het wel
ron1872.
Ja wij hebben ons netjes gedragen, wij zijn geen Yarden medewerkers, die niet eens de moed hadden om te komen. Toch houden zij vast aan 1600 wijzigingen. Dus alleen de klagers.
Vonden dit niet nodig. Want alles was geregeld.
Advocaat Vos hield ons voor dat dit echt niet het geval is, wijzigingen geldt voor iedereen.
Verder was het wel gezellig, wij zijn correct ontvangen, konden koffie drinken zoveel wij wilden.
Alleen hadden wij wel medelijden met die oude vrouw, die dacht dat alles goed geregeld was. Alleen voor dergelijke mensen wil ik verder gaan.
Maar wij het dan wel samen doen.