LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Yarden uitvaartverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
vanhout

Yarden uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door vanhout »

Hallo forum,

Ook ik heb een dikke klacht over Yarden. Sinds 1983 zijn we lid bij AVVL. Mijn man en ik hebben tien (10) jaar premie betaald en vanaf 1993 tot heden 1 x per jaar contributiegeld. Bij toeval kwam ik er achter dat Yarden de polis gewijzigd heeft en contracten eenzijdig opgeheven heeft. We hebben hierover geen bericht gehad. Vanaf maart dit jaar (2007) ben ik bezig een adviseur van Yarden in huis te krijgen. Dat is uiteindelijk gelukt. Woensdag 18 juli is mw. xxx geweest en heeft me alles keurig uitgelegd. (dacht ik). Er is een nieuwe polis opgesteld met een bepaald bedrag minus het bedrag wat we in 24 jaar betaald hebben. Hierover is premie berekend. Voor mijn man en mij samen € 62,50 per maand. Hier schrok ik van. Vandaag zaterdag 21 juli kreeg ik mijn polis binnen, allereerst met een verkeerde voorletter. Ten tweede werd ik bedankt als nieuw lid. (Ben al 24 jaar lid). Ten derde is het verzekerde bedrag op de polis het bedrag van het pakket minus het al betaalde bedrag in die 24 jaar. Ik heb het helemaal gehad met Yarden.

D1RK

Re: Yarden uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door D1RK »

bij verhoging van dit soort bedragen mag U zonder opzegtermijn weglopen en opzeggen!

U is niets verplicht en afhankelijk van leeftijd elders vermoedelijk goedkoper uit, dus informeer eens.

vanhout

Hallo Dirk,

Ik vindt mijn reactie niet terug op de pagina(83 of inmiddels 84) van Radar. Hoe krijg ik dat voor elkaar, want dat is eigenlijk de bedoeling.

Groetjes,

vanhout.

mcwimpy51

Ongelezen bericht door mcwimpy51 »

Kijk ook eens op http://www.yarniek.nl

Dan kan het een stuk duidelijker worden[/quote]

vandenburg

Ongelezen bericht door vandenburg »

Beste mevrouw Van Hout,
Om op het door U bedoelde onderwerp terecht te komen, moet U
volgens mij eerst die laatste (93 inmiddels) pagina opzoeken en daar onderaan op de reageerknop klikken.
Mij is dit namelijk ook overkomen.
Ik hoop dat dit bericht goed overkomt en zo ja, dan weet U hoe het werkt.
Succes
Egbert Jan

vanhout

Hallo,

Bericht is goed overgekomen. Ik heb deze week nog contact gehad met Yarden, maar je kunt geen kant op. Ik zit nu nog op 4 polissen te wachten. 2 Polissen van de oude verzekering die dus zonder bericht van Yarden gewijzigd is en 2 nieuwe polissen van de verzekeringen die ik nu afgesloten heb en premie moet gaan betalen over de leeftijd die mijn man en ik nu hebben terwijl we al 24 jaar lid zijn. (Eerst bij AVVL). Ik vindt het schandalig, maar volgens mevr. van Beek van Yarden (adviseuse) zijn dit de nieuwe regels en daar moet je het maar mee doen.
Naar een nieuwe maatschappij gaan kan ook niet want dan ben ik al mijn geld kwijt en nog duurder uit.

Groetjes,

vanhout.

vanhout

Hallo,

Bericht is goed overgekomen. Ik heb deze week nog contact gehad met Yarden, maar je kunt geen kant op. Ik zit nu nog op 4 polissen te wachten. 2 Polissen van de oude verzekering die dus zonder bericht van Yarden gewijzigd is en 2 nieuwe polissen van de verzekeringen die ik nu afgesloten heb en premie moet gaan betalen over de leeftijd die mijn man en ik nu hebben terwijl we al 24 jaar lid zijn. (Eerst bij AVVL). Ik vindt het schandalig, maar volgens mevr. xxxxx van Yarden (adviseuse) zijn dit de nieuwe regels en daar moet je het maar mee doen.
Naar een nieuwe maatschappij gaan kan ook niet want dan ben ik al mijn geld kwijt en nog duurder uit.

Groetjes,

vanhout.

Gesloten