LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zwitserleven -Risico Plus verzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
haged089

Zwitserleven -Risico Plus verzekering

Ongelezen bericht door haged089 »

Geacht Forum:

Ik heb een levens verzekering afgesloten,als vorm van Pensioen of eventueel iets achter de hand voor vrouw en kinderen bij overlijden.
Ik had begrepen dat ik bij Radar informatie kon vinden over deze vorm van verzekeringen,o.a over de goedkoopste maandpremie's,en het kon op jaarbasis toch al gauw enkele honderden Euro's schelen
Ik zoek me op jullie website het laplazerus,maar ik kan niks vinden over deze verzekeringsvorm.Ook bij Independer wordt ik niks wijzer.
Wie kan mij zeggen waar ik de informatie vandaan kan halen om ééns rustig en goed te kunnen vergelijken.Daarnaast zou er ook sprake zijn van een brief waarmee je de verzekering zou kunnen oversluiten.

HELP :roll: HELP :roll: HELP :roll: HELP :twisted:

Gast

Re: Zwitserleven -Risico Plus verzekering

Ongelezen bericht door Gast »

Kijk bij Verzekeringshulp hiernaast en kies dan voor overlijdensrisicoverzekeringen. Je kunt kiezen voor verschillende doelen (hypotheek, nabestaanden). Afhankelijk van leeftijd, rookgedrag en verzekerd bedrag geeft het programma een vergelijking.

Helaas is er geen vergelijking mogelijk tussen levensverzekeringen en direct ingaande lijfrentes.

Gesloten