Wehkamp
-
Bertusje14
Wehkamp
Onlangs kocht ik een broek bij Wehkamp. Omdat er verschillende soorten tmaatabellen worden gehanteerd wist ik niet precies wat ik moest bestellen. Ik ben nu eenmaal niet zo slim. En bij aankomst bleek de broek niet te passen dus ik heb deze retour gezonden. Ik had deze broek vooruitbetaald, gedeeltelijk met een vvv cadeaukaart. Nadat er 0,50 van mijn rekening was gehaald ( waar ik geen probleem mee heb, zij maken ook kosten om het te versturen). Retour is goedgekeurd en het gedeelte wat ik heb betaald krijg ik teruggestort. Het bedrag van de cadeaukaart echter niet. Dit gaat naar een Wehkamp cadeaukaart. Vind ik niet zo netjes want nu ben ik gedwongen dit geld bij hen uit te geven als ze nou eens rekening houden met de minder begaafde mens dan zou ik een andere broek lopen maar ik vrees dat ik die dan weer terug kan sturen. Ik weet mijn maat wel maar het is bij iedere broek weer anders.

Re: Wehkamp
Toch doen ze dat allemaal,van bol tot wehkamp en noem ze maar op,beetje logisch ook wel,anders zou het normaal worden om op die manier het geld weer op je rekening te krijgen,en zij zitten met de kosten van de bonnen,die worden ook niet gratis verwerkt
bupaul
vindt dit leuk
Als ze dit niet doen zullen ze worden misbruikt om cadeaubonnen om te wisselen voor geld.
bupaul
vindt dit leuk
-
witte angora
Dan koop je er wat anders dan een broek...
Je moet als je gebruik maakt van het herroepingsrecht op z'n minst terugbetaald moeten worden met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je betaald hebt. Zie o.a. dit artikel.
Dus: geld blijft geld, een VVV-bon mag geld worden maar blijft op z'nminst een VVV-bon, noem maar op. Nu wordt een courant betaalmiddel omgezet in een minder courant betaalmiddel. Dat is niet toegestaan.
Maar de makkelijkste oplossing is die van WA, zou ik zeggenm:
bupaul
vindt dit leuk
-
De Posthoorn
Sexy jurkje voor Bertus?