Tekortkoming van Vliegwinkel.nl ?
Re: Tekortkoming van Vliegwinkel.nl ?
Laat Dagkoers nou gewoon lekker op vakantie gaan om de liefde van zijn leven te ontmoeten. Meteen al die bangmakerij is nergens voor nodig. Dagkoers is een volwassen man van HBO niveau, die kan zich heus wel redden in Thailand.
Hij heeft de tips om te zorgen dat hij zijn vlucht niet mist al gehad.
@Dagkoers
Als de vonk tijdens de vakantie overslaat, is het wellicht een idee om u alvast aan te melden bij Robert van de Brink's kerstspecial? Daar brengen ze verre geliefdes samen die vaak om financiële redenen elkaar niet kunnen bezoeken.
Hij heeft de tips om te zorgen dat hij zijn vlucht niet mist al gehad.
@Dagkoers
Als de vonk tijdens de vakantie overslaat, is het wellicht een idee om u alvast aan te melden bij Robert van de Brink's kerstspecial? Daar brengen ze verre geliefdes samen die vaak om financiële redenen elkaar niet kunnen bezoeken.
Consumenneke
en wikop
vinden dit leuk
Dus... als je zwanger raakt van een toerist ben je een hoer?witte angora schreef: ↑04 aug 2025 11:17Exact wat ik wilde vragen.
Dagkoers, ik heb eigenlijk geen zin om oude dingen mbt je eigen dochter op te rakelen. Kan best zijn dat je zo naïef als de neten bent. Maar ik weet eigenlijk wel zeker dat je in november niet opgehaald gaat worden door die vrouw, maar door een meisje van 12 jaar dat direct sex wil. Hotel waar geen vragen worden gesteld is al geboekt.
In combinatie met wat BL2 zegt: doe jezelf een plezier en cancel dat hele gebeuren. Dit gaat niks anders dan ellende opleveren.
Maar ook al zou de dame in kwestie jou zelf ophalen: ze is zwanger geraakt door een toerist, zeg je. Dan snap je toch dat dit gewoon een prostituee is, en verder niks? Die gaat jou toch echt niet voorstellen aan haar familie. Ja, om je te laten beroven.
weer iets geleerd.
-
J. Deltoer
Maar mocht witte angora gelijk hebben, (en die geef ik de meeste kans) dan aanmelden bij een van de programmas van Kees van der Spek en Ellie Lust.Speedy123 schreef: ↑
Als de vonk tijdens de vakantie overslaat, is het wellicht een idee om u alvast aan te melden bij Robert van de Brink's kerstspecial?
wikop
vindt dit leuk
-
witte angora
Ik ga maar eens verder met schoonmaken... veel nuttiger, en dan zie ik eind van de dag in ieder geval resultaat.
Laatst gewijzigd door witte angora op 04 aug 2025 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.
wikop
vindt dit leuk
Ik kan wel haar oude faceboek-link plaatsen?
Ze heeft inmiddels een nieuwe.
Ze heeft inmiddels een nieuwe.
Die tante in Schiedam zit natuurlijk ook in het complot. Wat gaf ze als reden dat het contact vorige keer ook bestond uit een zeeeer jong meisje ? En toch weer stoten aan dezelfde steen.
Zijn er geen leuke dames meer in Schiedam ?
Zijn er geen leuke dames meer in Schiedam ?
wikop
vindt dit leuk
@Dagkoers, het antwoord op de vraag waar dat meisje van 11 ineens vandaan kwam blijft uit.
Om vervolgens wel aan te bieden iemands privacy te schenden door de link naar een Facebook account te willen plaatsen.
Ik ben er net als witte angora inmiddels ook wel klaar mee.
Om vervolgens wel aan te bieden iemands privacy te schenden door de link naar een Facebook account te willen plaatsen.
Ik ben er net als witte angora inmiddels ook wel klaar mee.
wikop
vindt dit leuk
-
J. Deltoer
Doe maar niet die link. Zit vast malware in. Zijn we met zijn allen daar weer mee bezig.
wikop
vindt dit leuk
Laten we er maar over ophouden.
Ik weet inmiddels voldoende.
Ik vind het wel te ver gaan om te zeggen als je zwanger raakt van een toerist ben je een hoer!
Ik weet inmiddels voldoende.
Ik vind het wel te ver gaan om te zeggen als je zwanger raakt van een toerist ben je een hoer!
Beste BL2,
Ik heb al 466 E betaald voor de ticket.
Stel jullie hebben gelijk en ik word niet opgehaald.
Dan kan ik er toch wel een leuke vakantie van maken zonder haar?
Ik heb al 466 E betaald voor de ticket.
Stel jullie hebben gelijk en ik word niet opgehaald.
Dan kan ik er toch wel een leuke vakantie van maken zonder haar?
Consumenneke
vindt dit leuk
-
J. Deltoer
En als u wel wordt opgehaald en u wordt beroofd en helemaal in elkaar geslagen?
Hoe leuk wordt die vakantie dan?
Hoe leuk wordt die vakantie dan?
wikop
vindt dit leuk
Dat meisje van 11 stond ineens voor mijn neus toen ik vanuit het hotel naar de winkels wilde gaan.
Ik had het er nog over met mijn vader om naar de politie te gaan en het verhaal te vertellen, maar mijn vader zei dat ik dat juist niet moet doen.
Dit is maar 1 x voorgekomen. Ik nam later ook een andere route naar de winkels en restaurants vanuit mijn hotel.
Ik had het er nog over met mijn vader om naar de politie te gaan en het verhaal te vertellen, maar mijn vader zei dat ik dat juist niet moet doen.
Dit is maar 1 x voorgekomen. Ik nam later ook een andere route naar de winkels en restaurants vanuit mijn hotel.
-
Consumenneke
wikop
vindt dit leuk
-
J. Deltoer
Waar moeten wij dit verhaal nu weer plaatsen?Dagkoers schreef: ↑04 aug 2025 14:01Dat meisje van 11 stond ineens voor mijn neus toen ik vanuit het hotel naar de winkels wilde gaan.
wikop
vindt dit leuk
Dagkoers je hebt een goedkoop ticket,zoals ik kan opmaken bij AirIndia gezien tussenstop.
Ik zou me daar meer zorgen overmaken
29 jul 2025 om 14:19
Update: 5 dagen geleden
150 reacties
Delen
De Indiase luchtvaartautoriteit heeft tijdens een audit in juli 51 veiligheidsgebreken gevonden bij Air India. Het gaat om onder meer slecht getrainde piloten, verkeerde simulatoren en gebrekkige roosters. Air India ligt onder een vergrootglas sinds de crash van een Boeing 787 waarbij 260 mensen omkwamen.
De 51 veiligheidsgebreken worden genoemd in een rapport van de Indiase luchtvaartautoriteit Directorate General of Civil Aviation (DGCA). Persbureau Reuters mocht het vertrouwelijke rapport inzien. De audit stond los van de crash in juni, maar meldt wel terugkerende gebreken in de veiligheid die Air India eerder ontving.
De luchtvaartmaatschappij, die eigendom is van de Tata Group, ontving eerder waarschuwingen doordat het toestellen zonder controle van de nooduitrusting liet vliegen. Air India zou verder niet tijdig motoronderdelen vervangen, documenten vervalsen en de vermoeidheid bij cabinepersoneel onvoldoende monitoren.
Air India heeft volgens het rapport van de audit ook geen "deugdelijke routebeoordelingen" uitgevoerd voor sommige luchthavens met moeilijk terrein. Deze luchthavens behoren tot een aparte categorie omdat het landen uitdagender is. De training voor dergelijke luchthavens werd uitgevoerd met simulatoren die niet aan de kwaliteitseisen voldeden.
Vermoeide piloten en te weinig personeel
Het rapport noemt zeven significante overtredingen die uiterlijk 30 juli moeten worden opgelost. De 44 andere overtredingen moeten voor 23 augustus verbeterd zijn. Onder de significante overtredingen behoren te lange werktijden voor piloten en personeelsgebrek.
Het roostersysteem van Air India zou niet waarschuwen als een vliegtuig met te weinig bemanningsleden de lucht in ging. Volgens het rapport vertrokken vier internationale vluchten met te weinig cabinepersoneel.
Air India laat aan Reuters weten dat het "binnen de gestelde termijn een reactie zal indienen bij de toezichthouder, inclusief details voor de corrigerende maatregelen".
Trustpilot nog net 1 ster met veel fotos en opmerkingen over eten slechte stoelen niet werkend entertainment systeem etc.
Ik zou me daar meer zorgen overmaken
29 jul 2025 om 14:19
Update: 5 dagen geleden
150 reacties
Delen
De Indiase luchtvaartautoriteit heeft tijdens een audit in juli 51 veiligheidsgebreken gevonden bij Air India. Het gaat om onder meer slecht getrainde piloten, verkeerde simulatoren en gebrekkige roosters. Air India ligt onder een vergrootglas sinds de crash van een Boeing 787 waarbij 260 mensen omkwamen.
De 51 veiligheidsgebreken worden genoemd in een rapport van de Indiase luchtvaartautoriteit Directorate General of Civil Aviation (DGCA). Persbureau Reuters mocht het vertrouwelijke rapport inzien. De audit stond los van de crash in juni, maar meldt wel terugkerende gebreken in de veiligheid die Air India eerder ontving.
De luchtvaartmaatschappij, die eigendom is van de Tata Group, ontving eerder waarschuwingen doordat het toestellen zonder controle van de nooduitrusting liet vliegen. Air India zou verder niet tijdig motoronderdelen vervangen, documenten vervalsen en de vermoeidheid bij cabinepersoneel onvoldoende monitoren.
Air India heeft volgens het rapport van de audit ook geen "deugdelijke routebeoordelingen" uitgevoerd voor sommige luchthavens met moeilijk terrein. Deze luchthavens behoren tot een aparte categorie omdat het landen uitdagender is. De training voor dergelijke luchthavens werd uitgevoerd met simulatoren die niet aan de kwaliteitseisen voldeden.
Vermoeide piloten en te weinig personeel
Het rapport noemt zeven significante overtredingen die uiterlijk 30 juli moeten worden opgelost. De 44 andere overtredingen moeten voor 23 augustus verbeterd zijn. Onder de significante overtredingen behoren te lange werktijden voor piloten en personeelsgebrek.
Het roostersysteem van Air India zou niet waarschuwen als een vliegtuig met te weinig bemanningsleden de lucht in ging. Volgens het rapport vertrokken vier internationale vluchten met te weinig cabinepersoneel.
Air India laat aan Reuters weten dat het "binnen de gestelde termijn een reactie zal indienen bij de toezichthouder, inclusief details voor de corrigerende maatregelen".
Trustpilot nog net 1 ster met veel fotos en opmerkingen over eten slechte stoelen niet werkend entertainment systeem etc.
wikop
vindt dit leuk
Ts blijft bij de overtuiging dat het allemaal wel goed gaat komen.
Waar Ts zich zorgen om maakt is de vertrektijd die niet zou kloppen maar zijn die zorgen wel terecht en al zou het vertrek een half uur eerder zijn zo'n probleem is dat ook weer niet want dan komt Ts met wat mazzel een half uur eerder op het vliegveld aan.
Het is als de aankomst eerder dan verwacht is wel slim om de vriendin op de hoogte te stellen want dan kan zij Ts eerder naar het vliegveld vertrekken om Ts af te halen.
Voor Ts, ga wel wijs op reis en als het zover mocht komen doe het veilig.
Waar Ts zich zorgen om maakt is de vertrektijd die niet zou kloppen maar zijn die zorgen wel terecht en al zou het vertrek een half uur eerder zijn zo'n probleem is dat ook weer niet want dan komt Ts met wat mazzel een half uur eerder op het vliegveld aan.
Het is als de aankomst eerder dan verwacht is wel slim om de vriendin op de hoogte te stellen want dan kan zij Ts eerder naar het vliegveld vertrekken om Ts af te halen.
Voor Ts, ga wel wijs op reis en als het zover mocht komen doe het veilig.
wikop
vindt dit leuk