alfatrion schreef: ↑10 jun 2025 14:29
NeoDutchio schreef: ↑10 jun 2025 12:27
Het topic ging meteen off-topic. Wat begon met het snoertje werd weer een vervolg op de soap op de huisvesting. Op basis van off-topic was er al een reden om op te treden.
Onjuist. De eerste stel berichten waren ontopic.
Na enkele berichten ging het al over hele andere zaken dan het snoertje. Wellicht is uw definitie van direct anders als die van mij, maar ik mijn reactie naar Moneyman kunt u lezen wat ik onder direct versta.
NeoDutchio schreef: ↑10 jun 2025 12:27
Ook zijn er persoonlijke afspraken gemaakt met Dagkoers waar ook niet aan gehouden word. Dus ook daarop kon ingegrepen worden.
Dat staat niet vast. [/quote]
Die afspraken zijn geen geheim en heeft Dagkoers ook vaker naar gerefereerd. En ja, de vraag van Dagkoers viel onder die afspraak.
NeoDutchio schreef: ↑10 jun 2025 13:14
Ooit hadden wij een discussie omdat ik regel niet kon zien op een malafide website omdat daar bij mij een cookie balk voor zat. Toen waren uw woorden dat iedereen het kon zien en dat ik er naast zat. Helaas weigerde u de foto te accepteren waar het bewijs op stond.
Wat heeft dit met feedback op de moderatie en het forum te maken? [/quote]
Die vraag kan ik ook aan u stellen, wat heeft het met feedback op de moderatie te maken om zich te mengen in een discussie tussen 2 andere forumleden en een quote dusdanig in te korten dat de helft van de reactie wegvalt? Als u de regels daarna ook erbij zou nemen zou u het kunnen snappen.
In zijn algemeenheid is het verstandig om bij opmerkingen die inhouden dat een ander iets geschreven zou hebben ook die opmerkingen te citeren. [/quote]
Het is een 1 op 1 met een ander forumlid. Moneyman weet dondersgoed wat er in het verleden allemaal gespeeld heeft. Maar als graag wilt dat de permaban van Moneyman, de waarschuwingen omtrent selectief en verdraaien van quotes en alle andere gegeven waarschuwen weer naar boven gehaald worden, dan moet u dat maar aan Moneyman vragen. Ik zie er het nut niet van om dat te blijven quoten.
NeoDutchio schreef: ↑10 jun 2025 13:14
Ook reageert u weer eens willekeurig , want op grond van persoonlijke afspraken tussen moderatie en Dagkoers (dat wat u nu negeert) is er juist ingegrepen.
Die afspraken citeer jij anders niet en Radar geeft zelf aan op te treden op basis van de huisregels. Zie hieronder:
alfatrion schreef: ↑09 jun 2025 13:26
Deze kreeg ik per PB.
We hebben het topic Oplader WIKO T10 ? - met onder andere jouw reactie(s) - van het forum verwijderd vanwege de volgende reden: het bericht van topicstarter is in strijd met de huisregels.
Ons forum is niet bedoeld om vragen te stellen, die makkelijk via Google te vinden zijn. Verder is ons forum niet bedoeld om persoonlijke verhalen te delen, daarom verwijder ik dit topic.
Dan heeft u dus het juiste antwoord. Het antwoord was zo te vinden via Google en de persoonlijke verhalen over huisvesting horen hier ook niet thuis. Wat is dan het probleem?