Bonprix - "levering vertraagd"

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Consumenneke
Berichten: 2053
Lid geworden op: 22 aug 2023 17:50

Re: Bonprix - "levering vertraagd"

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Guardian72 schreef:
19 jun 2026 07:45
Het is afgerond. Men heeft gister mijn al betaalde €87,51 terug betaald.
Het probleem is opgelost. Nu is het geen consumentenkwestie meer, in de zin dat iemand een vraag heeft en hulp zoekt. De rest is juridisch nakaarten. Ik vind dat best interessant. Gewoon meelezen (of negeren), maar geen onzin over hagelslag enzo toevoegen. En ook niet sneren.

Dat is de toegevoegde waarde van zo'n forum.

De Posthoorn
Berichten: 434
Lid geworden op: 24 aug 2025 11:51

Re: Bonprix - "levering vertraagd"

Ongelezen bericht door De Posthoorn »

Consumenneke schreef:
20 jun 2026 11:30
Guardian72 schreef:
19 jun 2026 07:45
Het is afgerond. Men heeft gister mijn al betaalde €87,51 terug betaald.
Het probleem is opgelost. Nu is het geen consumentenkwestie meer, in de zin dat iemand een vraag heeft en hulp zoekt. De rest is juridisch nakaarten. Ik vind dat best interessant. Gewoon meelezen (of negeren), maar geen onzin over hagelslag enzo toevoegen. En ook niet sneren.

Dat is de toegevoegde waarde van zo'n forum.
Prima dat jij 'juridisch nakaarten' / eindeloze discussies interessant vindt, maar Radar denkt er anders over:

door Radar » 02 dec 2025 10:08

Ik zou willen vragen om deze onderlinge discussie te beëindigen. Denk er altijd aan of de TS er iets aan heeft voordat je iets schrijft. We houden dit topic in de gaten, anders gaat een slotje op.

Consumenneke
Berichten: 2053
Lid geworden op: 22 aug 2023 17:50

Re: Bonprix - "levering vertraagd"

Ongelezen bericht door Consumenneke »

De Posthoorn schreef:
20 jun 2026 14:00
Prima dat jij 'juridisch nakaarten' / eindeloze discussies interessant vindt, maar Radar denkt er anders over:
Daarom heb ik gesteld dat ik het prima vind nadat de vraag beantwoord is.

Dat ik tegen eindeloos welles-nietes in een lopende gedachtenwisseling ben, mag duidelijk zijn. 8)

Maar laten we daar nu niet eindeloos over doorgaan.

Guardian72
Berichten: 6864
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37

Re: Bonprix - "levering vertraagd"

Ongelezen bericht door Guardian72 »

HalloHierBenIk schreef:
19 jun 2026 16:15
Ik denk dat Bonprix heeft gereageerd op Trustpilot, waar de TS een review heeft geplaatst. De uitleg van Bonprix:
Da's correct.
Op zich snap ik zijn reactie - maar nogmaals - men geeft geen concreet antwoord op WAT de reden van de verdenking was.

AI hallucinatie? Foutje in systeem?

Maar bottom line - als zij beweren "op voorraad, levering in 2 tot 3 werkdagen" om vervolgens niet te leveren terwijl al betaald is , vanwege 'interne afdeling' - dan ben ik niet de fraudeur hier.

Plaats reactie