Bonprix - "levering vertraagd"
-
Consumenneke
Re: Bonprix - "levering vertraagd"
Het probleem is opgelost. Nu is het geen consumentenkwestie meer, in de zin dat iemand een vraag heeft en hulp zoekt. De rest is juridisch nakaarten. Ik vind dat best interessant. Gewoon meelezen (of negeren), maar geen onzin over hagelslag enzo toevoegen. En ook niet sneren.Guardian72 schreef: ↑19 jun 2026 07:45Het is afgerond. Men heeft gister mijn al betaalde €87,51 terug betaald.
Dat is de toegevoegde waarde van zo'n forum.
-
De Posthoorn
Prima dat jij 'juridisch nakaarten' / eindeloze discussies interessant vindt, maar Radar denkt er anders over:Consumenneke schreef: ↑20 jun 2026 11:30Het probleem is opgelost. Nu is het geen consumentenkwestie meer, in de zin dat iemand een vraag heeft en hulp zoekt. De rest is juridisch nakaarten. Ik vind dat best interessant. Gewoon meelezen (of negeren), maar geen onzin over hagelslag enzo toevoegen. En ook niet sneren.Guardian72 schreef: ↑19 jun 2026 07:45Het is afgerond. Men heeft gister mijn al betaalde €87,51 terug betaald.
Dat is de toegevoegde waarde van zo'n forum.
door Radar » 02 dec 2025 10:08
Ik zou willen vragen om deze onderlinge discussie te beëindigen. Denk er altijd aan of de TS er iets aan heeft voordat je iets schrijft. We houden dit topic in de gaten, anders gaat een slotje op.
Consumenneke
vindt dit leuk
-
Consumenneke
Daarom heb ik gesteld dat ik het prima vind nadat de vraag beantwoord is.De Posthoorn schreef: ↑20 jun 2026 14:00Prima dat jij 'juridisch nakaarten' / eindeloze discussies interessant vindt, maar Radar denkt er anders over:
Dat ik tegen eindeloos welles-nietes in een lopende gedachtenwisseling ben, mag duidelijk zijn.
Maar laten we daar nu niet eindeloos over doorgaan.