@seconds out
even wachten

ik ben heel blij dat de mensen geholpen worden met de medicatie..maar het gaat er even om of je gaat rijden...met 1 stikker of meerdere....en dan je eigen belevenis en mening van jezelf...mijn mening over mezelf..is wat ik hierboven heb gezet.
en ik zeg ook jij hoeft het niet te doen een ander kan ook een ongeluk veroorzaken waabij jij betrokken bent...en als je dan zegt ik gebruik dat en dat komt er toch misschien een onderzoek...je weet het niet...
??
ieder heeft het recht op zijn eigen mening....
ik rij niet klaar uit....alleen wat ik hier boven schreef,een noodgeval...
ik slik van alles echt waar,maar geen anti depri...maar ben wel blij dat er mensen zjn die er baat bij hebben....en ik zeg ook helemaal niet dat die niet mogen rijden...dat zal je mij niet horen zeggen,maar het gaat er om mag het?
dat is de hele insteek.....idd als je duim al in het verband zit..en ze zien dat hang je al..zo is het gewoon...
je moet ze eens de kost geven die van alles zitten te doen in de auto...opmaken,ja vrouwen vooral! het is zo....vrachtwagenchauffeurs die koffie zetten of de krant ondertussen lezen ,tja en dat zijn geen gevaren op de weg...
soms is het allemaal zo tegenstrijdig...maar daar ging het dus om,niet of anti depri nu goed voor je is of niet,ik slik zoveel geef haast licht..en nog ben ik zo helder als wat.....heb 4 nee 5 gele stickers ,kan mijn twee armen niet goed gebruiken vandaar de fouten..rugklachten en nekklachten dus ik kan niet goed draaien om te kijken...vind jij dan dat ik achter het stuur moet kruipen omdat ik zo nodig moet....ik vind persoonlijk voor mij!!! dat ik me dan wel laat rijden..
ik zou niet kunnen leven als ik iemand aanrijd,omdat ik net evenn iet goed heb gekeken of omdat min arm uit de kom schiet...
sorry voor de fouten,maar tik met 1 hand ene schouder ligt er half uit...
dus niet b oos zijn;-)