Goede avond.
Ik heb afgelopen week een meisje leren kennen via een datingsite. ze had een mailtje voor mij achtergelaten op de site van die datingsite deze was als volgt.
Hey!
Leuk dat je mij een emailtje stuurt
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dan zal ik eerst maar eens wat over mezelf vertellen. Ik ben Zoë, 19 jaar, ik volg de opleiding voor manicure – pedicure en woon in Amsterdam. Ik ga graag uit eten, op vakantie naar het buitenland, winkelen ook kijk ik graag een goede film. Ik heb me ingeschreven op de site om een leuke dame te leren kennen.
Ik ben nog niet zo lang geleden verhuisd dus woon momenteel nog tussen de verhuisdozen haha Ook mijn internet aansluiting krijg ik maar niet voor elkaar omdat er iets mis is met de bekabeling dus dat kan nog wel even gaan duren. Vandaag ben ik bij een lieve vriendin waar ik even mijn mail kon checken. Heen en weer mailen word dus lastig, evenals msn en hyven.
Ik heb via via over een sms doorschakel nummer gehoord en die heb ik aangevraagd, ik geef niet graag mijn nummer direct, daar heb ik al eens eerder last mee gehad. Met dit nummer kun jij mij smsen zonder dat ik jou nummer zie en zonder dat jij mijn nummer ziet, handig he!
typ voor elk smsje SVED ZOE en dan je berichtje daarachter en dat stuur je naar 3010 en dan krijg ik hem op mijn telefoon
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik hoop je zo te horen,
Liefs Zoë
herkenbaar voor jullie???
dom genoeg had ik nog niets in de gaten en heb dus al heel wat keren terug gesmst totdat ik erop gewezen was door een vriendin van mij. die had deze reacties gelezen op trosradar.nl en vroeg hoe mijn mailtje ongeveer ging. dat is dus het bovenstaande mailtje.
intussen zegt ze dat ze het jammer vind dat ik haar niet vertrouw en dat zij zeker wel echt is en dat ze zo snel mogelijk gaat proberen om op een normale manier contact met mij op te nemen ik weet niet of iemand dit ook herkent.
ik heb inmiddels ook de beheerder van deze datingsite geinformeert en zij gaat dit tot op de bodem uitzoeken.
ze stuurde via haar gewone mail een foto toe. ik weet niet of iemand dit ook herkent en of degene bij jullie ook een foto hebben toegezonden.
ik hoop dat ze dit nummer 3010 kunnen gaan stoppen zodat ze niet nog meer mensen er de dupe van maken.
groetjes armygirl