LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] solveon

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Mendoza

Re: solveon

Ongelezen bericht door Mendoza »

Kun je al iets aflossen? Los dan direct wat af en neem dan contact op met Solveon. Als ze zien dat je begonnen bent met betalen kun je misschien iets makkelijker een betalingsregeling maken. Je kunt ze in ieder geval je vakantiegeld en belastingteruggaaf beloven.

Bel ook eens met de belatingtelefoon. tegenwoordig mogen ze vertellen of de voorlopige aanslag er al bijna aan komt. Misschien heb je geluk en heb je de teruggaaf voor 21-05 op je rekening.

tamarapfff

Ongelezen bericht door tamarapfff »

ja dat wil ik ook maar ik heb dus gewoon al een brief gekregen om het hele hypotheek bedrag te betalen voor 21-5 ik ben nog nooit zo bang en onzeker geweest.krijg al buikpijn bij de gedachte dat als ik morge bel ze me afwijzen en dat voor een rottige 2060 nu met kosten 2500 moet ik hierom mijn huis verliezen kan toch niet waar zijn.

WK2010

Ongelezen bericht door WK2010 »

Niet zo bang zijn voor zo'n bedrag verkopen ze je huis niet zo'n achterstand is te overzien.

tamarapfff

ik hoop het,ik laat het jullie weten iniedergeval duim maar vast voor me

FiscaalJurist

Ongelezen bericht door FiscaalJurist »

Mendoza schreef:Kun je al iets aflossen? Los dan direct wat af en neem dan contact op met Solveon. Als ze zien dat je begonnen bent met betalen kun je misschien iets makkelijker een betalingsregeling maken. Je kunt ze in ieder geval je vakantiegeld en belastingteruggaaf beloven.

Bel ook eens met de belatingtelefoon. tegenwoordig mogen ze vertellen of de voorlopige aanslag er al bijna aan komt. Misschien heb je geluk en heb je de teruggaaf voor 21-05 op je rekening.
Als je dit zwart op wit kunt aantonen is er dan geen familie of vriend waar je het FF kunt lenen? Bel trouwens ook de belastingdienst plat om te vragen wanneer het geld komt. Helpt soms

tamarapfff

pff ben der niet goed van die man die ging tekeer aan de telefoon niet normaal daar heb je geen brood van geeten, maar uiteindelijk kreeg ik de tyd tot het einde van de maand om te betalen,anders deed ie alles blokkeren en het huisverkopen.maar et is niet normaal dat ik moet pikken dat ie ons zo uitscheldt,nou als je wilt afvallen op een korte tyd moet je bij solveon gaan,het mooiste is ook nog dat mijn betaling van deze mnd niet berekend is bij hem en ik nu volgens hem gewoon het dubbele moet betalen en wat de bank deed had hij niks mee te maken en daar hoefde hij ook niks van te horen ik moet gewoon nu betalen

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Tamara,

niets per telefoon doen.
Wel persoonlijk - en nooit alleen, of schriftelijk - aangetekend.

Per telefoon kunnen ze van alles zeggen - maar bewijs is er niet.
Daarmee maak je het jezelf alleen maar lastiger.

Bij problemen moet je er vanuit gaan, helaas, dat je een dossier met bewijzen moet aanleggen. Gewoon, omdat er veel bedrijven zijn die een loopje met de waarheid nemen, en gemaakte afspraken ontkennen.
(Net als sommige klanten, maar dat terzijde)

Mendoza

Ongelezen bericht door Mendoza »

@Tamara, waarom heb je nog steeds niet zoveel mogelijk betaald om je goede wil te tonen? Iets betalen is altijd beter als niets betalen.
Wel persoonlijk - en nooit alleen, of schriftelijk - aangetekend.
Een email staat net zo sterk als een aangetekende brief en is goedkoper.
Bij problemen moet je er vanuit gaan, helaas, dat je een dossier met bewijzen moet aanleggen. Gewoon, omdat er veel bedrijven zijn die een loopje met de waarheid nemen, en gemaakte afspraken ontkennen.
(Net als sommige klanten, maar dat terzijde)
Draai dat maar om.

tamarapfff

nou we zijn het geld bij elkaar aant halen zodat ik het gelijk kan betalen je moet niet vergeten dat ik nu het dubbele bedrag moet betalen,het teveel betaalde zou ik volgens de abn contact persoon dan weer terug krijgen,en zeker staat voorop dat ik het nooit zo ver had moet laten komen maar soms is de situatie nu eenmaal zo.het is jammer dat ik het belasting geld nog niet heb ontvangen dan was ik er gelijk van af,ik hoop dat ik het snel bij elkaar heb want slape doe je niet van

Gesloten