nicole77 schreef:waarom mag ziggo alles?
vorig jaar hebben wij een pakket bij ziggo gepakt met daarin de erotiekzenders

en nu zijn ze in een keer weg
ikke bellen maar dan krijg je een kind van 16 aan de lijn die er geen verstand van heeft ik verteld dat ik het contractbreuk noem en dat ziggo mij persoonlijk had moeten benaderen maar dat doen ze niet!
Een kind van 16? Klantenservicemedewerkers bij Ziggo zijn 18 jaar of ouder. Uiteraard tref je jongere mensen aan bij een klantenservice, het is namelijk niet het best betaalde baantje of zijn hier mensen die wel graag voor een zakcentje heel de dag boze klanten te woord staan, terwijl zij totaal geen schuld hebben aan het (wan)beleid bij Ziggo?
Contractbreuk? Waar staat in welk contract of in welke voorwaarden wat de exacte inhoud is van het digitaal totaalpakket?
Laat ik zelf mijn retorische vraag maar even beantwoorden; dat staat nergens! Ziggo heeft nergens een exacte inhoud van het digitaal totaalpakket vastgelegd. Nergens worden garanties gegeven over de inhoud van het pakket. Dus er is geen sprake van contractbreuk.
Kan Ziggo dit doen? Ja, Ziggo kan dit doen!
Die erotiekkanalen kunnen inderdaad worden afgeschermd doormiddel van een code. Helaas, veel mensen kunnen niet eens een modem, een router en een digitale decoder uit elkaar houden; dus verwacht niet dat zij het voor elkaar krijgen die kanalen af te schermen.
Overigens heeft Ziggo de afgelopen maanden een aantal kanalen toegevoegd aan het digitaal totaalpakket, terwijl de prijs gelijk is gebleven. Nu zijn er drie erotiekzenders verdwenen en worden fora volgeschreven en de klantenservice platgebeld door verontwaardigde klanten. Waar waren die mensen om te klagen over contractbreuk toen er extra kanalen werden toegevoegd? Wie heeft contact opgenomen met de klantenservice om toen een hogere prijs voor het digitaal totaalpakket te eisen?
In mijn optiek trek je te snel conclusies en praat je over zaken waar je maar half verstand van hebt. Tevens raad ik je aan een beetje op je spelling te letten. Het is erg moeilijk iemand serieus te nemen wanneer deze schrijfsels deponeert op een forum terwijl het lijkt alsof een brugklasser ze heeft geschreven.