LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
EagleOne2002
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15

Re: Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

elke hulp is nu welkom, sta op punt van de afgrond!

alle spullen liggen bij rechtbank, maar water staat al boven het hoofd, en heb nog enkele dagen,,,,,,,,,,,,

eagle

EagleOne2002
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15

Re: Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

Nog eenmaal getracht om het loonbeslag te stoppen, maar zonder resultaat, men wil niet meewerken.
Schulden en incasso's lopen op en de ene verhoging na de andere als gevolg.
Inmiddels een beroep gedaan op de woningstichting om snel een woning te vinden waar we evt terecht kunnen, helaas kunnen die niets doen omdat de huidige woning nog niet verkocht is.
Schuld sanering kan helaas nog niets doen omdat de woning nog niet verkocht is en er geen totaalbeeld gemaakt kan worden.
Gemeente kan helaas niets doen omdat ik nog werk, en zolang ik werk heb niet onder regelingen val.
Hypotheek verstrekker wil een acte van sessie waardoor hun algeheel macht hebben over de inkomsten ( dus die teken ik niet ).
De betalingen gaan dan regelrecht naar hun, en wat over is naar andere instanties, waardoor de schuld blijft oplopen.
Hoe dan ook er is geen enkele instantie die kan helpen zolang ik werk heb, en de woning nog niet verkocht is.

Dus kort samengevat.
A: ik moet me laten ontslaan om in aanmerking te komen voor hulp.
B: Eerst woning verkopen, daarna kom ik in aanmerking voor woning op wachtlijst, maar waar blijf je in tussentijd?
Helaas zijn hier geen voorzieningen voor anno 2010!!!!!!!!!

Het gaat goed met nederland.

Vandaag afspraak bij woning stichting, en hoop dat ze goed nadenken voor ze wat eruit kramen, ben toch al over de rooie!!


Meer volgt

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Het recht kan zeer krom zijn en wat het met de mensen doet,
maakt toch niets uit.
De gevolgen kunnen verschrikkelijk zijn voor een gezin, but who cares?

Ik vind het echt verschrikkelijk dat jullie dit moeten meemaken
en leef met jullie mee.
Hopelijk komt er toch nog een oplossing en ziet je dochter "Het Licht"

Zo noem ik dat dan, maar voorlopig zitten jullie ermee.

sterkte van Jeanne

elmo43
Berichten: 542
Lid geworden op: 03 sep 2009 19:53

Re: Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Ongelezen bericht door elmo43 »

Dit is het begin, en zo volgen er nog veel meer gezinnen die door omstandigheden naar de vernieling worden geholpen.
En de regering blijft lachen en blijft ook gewoon hun gang gaan, en helpen zo mee de burger kapot te maken.

Al die ministers hebben allang hun toekomst veilig gesteld, door te lobbyen bij de buurlanden voor een job. Want dat nederland naar de knoppen, filisteinen gaat kan dan ook niemand ontkennen.
Maar zal hun een worst zijn, zij zijn veilig. :twisted:

Zo dit moets ik ook even kwijt, maar eagleone voor jou weer een domper.
Wat een stelletje zijn dat zeg om zich nergens iets van aan te trekken en jou de dupe hiervan laten worden echt in triest dit.

EagleOne2002
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15

Re: Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

Nog mooier,

Woningstichting legt in gesprek uit, dat we aan moeten kunnen tonen dat we wel huur kunnen betalen, anders komen we niet in aanmerking voor een woning.
Wij moeten binnen 2 dagen kunnen aantonen de hoogte van totaal schuld, en wat het restant schuld is van de woning DUHHHHH!!!!!
Daarnaast bewijzen aan tonen met welke regeling we in de toekomst doorgaan, zoals schuldsanering of schuldhulp via andere wegen, en wat er overblijft maandelijks, nouja zeg wat een maatschapij leven we in.
Maar héél belangrijk is dat eerst de woning weg was voordat ze konden helpen.
Op de vraag: En dan waar moeten we in tussentijd blijven?
Antwoord: Ja dat weten we niet, kunnen we geen antwoord op geven.


meer volgt,,,,,,,,,,,zal nog wel gekker worden!!!!

Eagle.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Dit is toch van de zotte ! :twisted:

Een werkend persoon wordt in feite dus niet geholpen, je moet maar
eerst zonder werk zitten. :shock:

EagleOne2002
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15

Re: Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

Heeft een poos mogen duren maar daar zijn we weer eens.
De rechtzaak zal op 15 juli plaats vinden om 11:45 uur.
In tussentijd zijn de schulden al behoorlijk opgelopen en eisers sturen de ene incasso na de andere met de nodige verhogingen.
In haar verweer stelt ze dat haar belang boven alle andere verplichtingen gestelt dienen te worden, en boven mijn nieuw huwelijk en de kinderen.
Ook dat ik inmiddels hertrouwd ben is niet relevant want daar had ik met de allimentatie maar rekening mee moeten houden volgens haar advocaat.
Dus met andere woorden, had ik niet moeten trouwen voor ze 21 was, of een dusdanig salaris zou hebben dat je rijkelijk alles kunt betalen.
Ook stelt ze dat ze een auto heeft moeten aanschaffen voor haar werk, en de kosten per week 210 euro aan benzine, terwijl ze naar zegge 673 per 4 weken verdiend.
In ieder geval een heel hoop, om je te ergeren.
In tussentijd naar woningbouw geweest voor een woning, en we kregen per 26-4 een woning toegezegt, ware het niet dat deze pas ontruimd is ivm een hennep plantage die daar was.
Gisteren mochten we voor het eerst gaan kijken, nou ja sorry hoor, je laat een hond nog niet hierin achter.
Het was een gore bende en deuren lagen er naast, geen plinten meer aan de muur en stopkontakten hingen er naast.
De keuken kasten hingen er maar bij als oud vuil, en de douche was uit de jaren 50, een betonnen betegelde bak met een gat in de bodem.
Het was gewoon walgelijk!!!
Ik verwacht geen paleis om in te wonen, maar toch wel een beetje verzorgde woning, vooral als je geen cent meer hebt om aan je kont te krabben.
En zo schuift alles maar op, en komt er geen uitzicht, wel een berg rekeningen die dagelijks de nodige telefoontjes eisen.
We hebben inmiddels een verzoek gedaan bij de kredietbank om de schuldsanering in te gaan, omdat we hier zelf niet meer aan uit kunnen komen.
We hebben volgende week een afspraak.

Dit alles door een hebzuchtige dochter uit nieuwleusen

Binnenkort meer over deze zaak.
Ik wordt er geleidelijk krankjorum van.

elmo43
Berichten: 542
Lid geworden op: 03 sep 2009 19:53

Re: Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Ongelezen bericht door elmo43 »

Ze heeft zeker een ontspoorde advocaat ofzo :?
Sorry hoor dus jij mag voor alles opdraaien, ook haar reiskosten etc etc terwijl zij gewoon werkt.
Waar moet zij heen rijden met haar auto als zij zegt 210 euro aan bezinegeld te gebruiken per week. :?
En dan ook nog maar 673 salaris, denk dat er heel wat gelogen word door je dochter en haar advocaat.

Mijn zoon is 20 jaar en werkt 40 uur in de week bij aktie sport en verdiend ong € 1100,00 per maand.
Dus als zij met haar 20 jaar maar €673,00 verdient werkt zij geen 40 uur, en kan ik al concluderen dat zij ook geen €210,00 aan bezinegeld kwijt is, of zij zou 100 kilometer of meer verderop moeten werken.
Maar daar geloof ik niet echt in.

In ieder geval heel veel sterkte met alles, en hoop vooor je dat er zo snel mogelijk duidelijkheid voor jullie komt. :wink:

EagleOne2002
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15

Re: Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

ben ik vergeten erbij te zetten ze werkt voor tnt postpakketservice, maar lijkt me sterk dat ze zelf de benzine kosten moet betalen, want dan blijft er niks over van haar loon, dus heeft ze een baan die niets waard is, maar er zijn meer dingen die in haar verhaal niet kloppen,

elmo43
Berichten: 542
Lid geworden op: 03 sep 2009 19:53

Re: Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Ongelezen bericht door elmo43 »

Postpakketservice word gedaan bij TNT post in eigen busjes van TNT en word niet gedaan door eigen vervoer van het personeel. Althans ik heb dit nog nooit gezien als er pakketjes bezorgd worden door TNT post.
Dus dit lijkt mij een staaltje van liegen en bedriegen door zowel de advocaat als haar zelf.

Dit is vaak wel het geval bij selektvracht, maar ook daar zal je dan uiteindelijk ook wel een redelijke vergoeding voor krijgen.

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

EagleOne2002 schreef:ben ik vergeten erbij te zetten ze werkt voor tnt postpakketservice, maar lijkt me sterk dat ze zelf de benzine kosten moet betalen, want dan blijft er niks over van haar loon, dus heeft ze een baan die niets waard is, maar er zijn meer dingen die in haar verhaal niet kloppen,
Is het niet mogelijk dat uw advocaat bewijs vraagt van alles waar ze
mee aankomt. Ik kan ook wel zeggen dat ik b.v. voor 300 euro bezine
verbruik enz., maar het moet toch mogelijk zijn dat haar werkgever
dan maar op papier zet dat het zo is en ik geloof niet dat een bedrijf
zal liegen voor uw dochter.
Het is gewoon verschrikkelijk dat dit alles met u en uw gezin gebeurd
en er niets tegen te doen is, maar uit ervaring weet ik dat het recht
soms ook heel krom kan zijn.
Heel veel sterkte gewenst voor jullie en ik hoop toch nog dat er
een oplossing zal komen.

J&L
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 apr 2010 16:09

Re: Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Ongelezen bericht door J&L »

Beste Eagleone,

Allereerst, wat een drama voor jou en je gezin. Je bevindt je bepaald niet in een benijdenswaardige posititie.

Ik heb de diverse reacties en steunbetuigingen (gezien het grote aantal vluchtig) doorgenomen en maak hieruit op dat er toch veel onduidelijkheid bestaat over het onderwerp alimentatie en de incasso daarvan. Even afgezien van de emotionele lading, wil ik proberen hierover wat info te geven.

Allereerst, het LBIO is een soort van incassobureau. Het is niet aan het LBIO om na te gaan of de hoogte van een door de rechter vastgestelde alimentatie al dan niet juist is. Zij is daar niet toe gerechtigd. Het LBIO heeft opdrachten tot incasso uit te voeren in opdracht van haar opdrachtgever (de alimentatiegerechtigde). De rechter heeft het verzoek tot vaststelling van alimentatie immers beoordeeld en het bedrag bepaald. Indien de alimentatieplichtige bezwaren aandraagt (bv alimentatie is te hoog, situatie is gewijzigd) dan kan het LBIO bij haar opdrachtgever informeren of deze bereid is de incasso op te schorten. Is de opdrachtgever daartoe niet bereid, dan voert het LBIO haar taak uit, incasso dus en indien nodig middels beslaglegging. Voor het deel van het inkomen waarop beslag gelegd kan worden hebben LBIO en deurwaarder rekening te houden met de beslagvrije voet. Er mag geen beslag gelegd worden op het volledige inkomen. Zie hiervoor hetgeen deurwaarder mark schreef over de BVV.

Eenmaal in een rechterlijke uitspraak vastgelegde alimentatie kan in onderling overleg gewijzigd worden. Is dat niet mogelijk, dan kan de rechter worden verzocht om de alimentatie te wijzigen, op grond van gewijzigde omstandigheden bijvoorbeeld. Andere opties tot wijziging dan door de rechter of in onderling overleg zijn er niet en zolang er geen uitspraak van de rechter is waarin de alimentatie is gewijzigd, of op nhil is gesteld, blijft de alimentatieplichtige tot betaling gehouden, op vrijwillige basis, dan wel middels incasso door een deurwaarder of LBIO.

Een ouder, in dit geval de moeder, is niet gerechtigd om van kinderalimentatie af te zien, ook niet op basis van de verdeling van een huwelijksgemeenschap. Partneralimentatie is een ander verhaal, maar kinderalimentatie betreft het recht van een kind op een bijdrage in de kosten van zijn/haar verzorging en opvoeding en moeder kan van het zelfstandig recht van een kind in beginsel geen afstand doen. Als met moeder de overeenkomst wordt gesloten dat er nooit kinderalimentatie behoeft te worden betaald en moeder vordert vervolgens nooit kinderalimentie dan is dat wellicht mooi meegenomen, maar een dergelijke overeenkomst op zich is in beginsel nietig.

Vanaf het moment dat een kind de 18-jarige leeftijd bereikt is het meerderjarig en dient hij/zij de eigen belangen te behartigen, ook in juridische kwesties. Tot 18-jarige leeftijd worden zij vertegenwoordigd door de gezaghebbende ouder(s).
Vandaar dat de dochter nu zelf vordert hetgeen alwaar zij op grond van een rechterlijke titel (de echtscheidingsbeschikking die nimmer is gewijzigd) aanspraak op kan maken.

Indexering (jaarlijkse verhoging) van de alimentatie geschiedt van rechtswege. Met andere woorden, de alimentatie wordt ieder jaar miv 1 januari automatisch verhoogd met het wettelijk vastgestelde indexeringspercentage. Die percentages zijn ieder jaar verschillend en zijn terug te vinden op de site van het LBIO.

Wat nu als de situatie is gewijzigd, de alimentatieplichtige kan niet meer, of minder, betalen maar de andere partij blijft wel betaling vorderen zodat wijziging in onderling overleg is uitgesloten. De enige weg is dan de rechter verzoeken de alimentatie te wijzigen op grond van gewijzigde omstandigheden. Een dergelijke procedure is niet in een paar weken doorlopen. Beoordeeld zal eerst worden in hoeverre er (nog) behoefte is aan een bijdrage en in hoeverre iemand zelf in de kosten van levensonderhoud voorziet. Komt behoefte vast te staan, dan wordt bezien in hoeverre de onderhoudsplichtige op basis van zijn inkomen/lasten in die behoefte kan voorzien (en ruim € 200,00 per week bezinekosten vallen zeer zeker niet onder een noodzakelijk behoefte in de kosten van levensonderhoud). Op basis van deze beoordeling wordt de alimentatie opnieuw vastgesteld, en dan meestal met ingang van de datum van de door de rechter te geven wijzigingsbeschikking.

Als de situatie zodanig nijpend is dat alimentatie echt niet kan worden betaald en de alimentatiegerechtigde is niet bereid de incasso te staken in afwachting van de wijzigingsprocedure, dan kan in een kort geding procedure om opschorting van de incasso worden verzocht in afwachting van de uitkomst van de wijzigingsprocedure. Dit betreft een spoedprocedure, dus snel. De Voorzieningenrechter kan dan bepalen dat er niet geincasseerd mag worden zolang de wijzigingsprocedure loopt; de verschuldigdheid blijft wel bestaan. Het betreft hier een tijdelijke opschortende voorziening.

Eagleone, de zitting is medio juli. Met een beetje pech moeten er na de zitting nog nadere stukken in het geding gebracht worden en vervolgens is het wachten op de uitspraak, duurt ook weken. Nu je voor toevoeging in aanmerking komt, en als je advocaat mogelijkheden ziet voor een kort geding, dan zou ik van die optie zeer zeker gebruik maken. Nu daarvoor een tweede toevoeging kan worden aangevraagd (binnen 6 maanden na de eerste voor de bodemprocedure) krijg je een korting op de eigen bijdrage van 40 of 50%. Stel je advocaat voor om deze eigen bijdrage en het verschuldigd griffierecht in termijnen te betalen!

Een kort geding vonnis tot staking van de executie kan verder ook van belang zijn in de wijzigingsprocedure. Alimentatie wordt veelal gewijzigd met ingang van de datum van de wijzigingsbeslissing en dan resteert er nog een aanzienlijke geldschuld t.a.v. de voorliggende procedure. Je advocaat zal vast en zeker gevraagd hebben om wijziging met ingang van de datum waarop de omstandigheden zijn gewijzigd, cq met ingang van de datum van indiening van het wijzigingsverzoek, maar de rechter oordeelt vaak: betaald = betaald, dit met name gelet op de aard van de vordering: bijdrage levensonderhoud. Je dochter zal natuurlijk aanvoeren dat de betaalde bedragen zijn "opgesoupeerd". Voor het geval de rechter constateert dat er aan jouw kant geen draagkracht is, valt aan te bevelen om de rechter te vragen de alimentatie te wijzigen, met vaststelling van een eventuele achterstand op nihil of op hetgeen reeds feitelijk is betaald...

Ik wens je alle sterkte!

EagleOne2002
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15

Re: Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

Nadat we weer weken verder zijn, en dus het huis te koop hebben staan zijn we aangewezen op een huurwoning, echter kunnen pas de woning officieel aanbieden als we de huurwoning betreden.
De bouwvereniging te weert ( wonenweert ) is van onze situatie op de hoogte, en bied ons een woning aan na talloze telefoontjes van zowel gemeente als maatschappelijk werk, op 26-4-2010 en deze zou vrijkomen op 1-5-2010.
Deze woning is in een dergelijke staat, dat er zoveel aan gebeuren moet en klauwen vol geld kost, daarnaast heeft hier een hennepplantage in gezeten waardoor ook de stroommeterkast is verwijderd.
Na weken verder te zijn en veel gebel, krijgen we te horen dat we de woning moeten accepteren anders begint het traject weer opnieuw.
Na gezegt te hebben dat deze woning onveilig is en niet aan de eisen voldoet, zeker niet met kinderen erbij.
De woningbouw zegt simpelweg.
Ja je moet niet verwachten dat je in een gespreid bedje komt.
Afbeeldingde tuin
Afbeelding gedeelte van de keuken.
Afbeelding de meterkast ( zonder meter!!! ).
Afbeelding de opbergruimte, hoezo vocht in huis??

En zo hebben we nog talloze foto's.
De electriciteit op de douche, waar je een wasmachine neer moet zetten, en deze moet je niet vergeten uit te trekken als je gaat douchen, want dan vertel je het niet na!
Na een opmerking hierop gemaakt te hebben, hun antwoord.
Tja dat was destijds zo goedgekeurd, dus daar doen we niks aan!.
De electriciteit moeten we zelf achteraan gaan om dat geregeld te krijgen.
Na telefoontjes gepleegd te hebben, moeten we aan kunnen tonen dat we een huurcontract hebben, een leverancier van energy en indentificatie van ons.
Daarnaast een mail sturen naar een email die we helemaal niet eens kennen.
[email protected] omdat hier ooit een henneplantage geweest was.
Onze vraag hoe lang gaat dit duren?
Tja dat kunnen we niet zeggen.
Eerst moet dit door de comissie goedgekeurd worden.
Daarna kan er pas iets gepland worden wanneer die evt opgehangen kan worden.
Dit kan weken tot maanden duren!!!!!!!!
Vervolgens bel ik de huurcomissie om dit te vertellen, en dat dit toch echt niet kan.
Antw: u kunt na tekenen contract over 6 maanden een verzoek indienen om herbezichtiging van de woning, dan kan er meteen ook besloten worden of de huur wel correct is.
De huur gaat wel in op 10-6-2010 direct na acceptatie woning, ongeacht of we nu stroom hebben of niet, en een tegemoetkoming daar moeten ze echt even over nadenken of dat reëel is.

Al met al we blijven tegen muren aanlopen en komen geen stap verder, om echt moedeloos van te worden.
Geen één instantie die kan helpen, en de miljoenen euros vliegen maar het land uit!!

iemand die nog raad weet??
want wij weten het echt niet meer!!!
En http://www.wonenlimburg.nl WEERT is een verschrikkelijke instelling!!!
Je vraagt naar de bedrijfsleider en die krijg je niet eens aan de telefoon.

Wordt vervolgd!

Mischien een boek schrijven en verkopen pfffffffffffffff
Ik heb nu ook Tros Radar aangeschreven en hopelijk laten die tenminste iets weten!!
Maar vrees het ergste.

EagleOne2002
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15

Re: Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

Na aanleiding op bovenstaand bericht, kregen we eind van de middag telefoon, dat de woning wederom op HOLD gezet wordt, tot de meter geplaatst is.
Men vond het spijtig dat we het op tros radar gezet hadden, en daarom besloten hebben de woning pas vrij te geven wanneer de meter geplaatst is.
Tevens is ons toegezegt dat de woning plus minus binnen 14 dagen ter beschikking kwam voor ons.
Men vond dat ze ons tegemoet kwamen om de woning eerder vrij te geven, en mogelijk over de compensatie na te denken.
Ik persoonlijk vind dit erg zwak, omdat ons de woning per 1-5-2010 al was toegezegt, en we zitten inmiddels al op 9-6-2010.
Dit is inmiddels al ruim een maand later!!! en er zit nog geen meter in de kast.
Ook op een andere woning die ter beschikking kwam mochten we niet gaan kijken omdat deze ons al toegezegt was.
Hoezo compensatie??
sorry hoor.
Ik ben echt benieuwd of er uberhaubt een compensatie komt, ook dit zullen we hier straks vermelden.

Wordt vervolgd

Frank. D
Berichten: 56
Lid geworden op: 06 jun 2010 18:01

Re: Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Ongelezen bericht door Frank. D »

Wonen Limburg is een woningcorporatie die 24.000 woningen beheert. We verhuren, beheren, verkopen en realiseren nieuwbouw. Dit alles om onze belangrijkste taak te vervullen: het huisvesten van mensen die dat niet goed zelf kunnen.



Wij zetten ons in om mensen een fijne woonruimte en leefomgeving te bieden. Daarnaast realiseren wij maatschappelijk vastgoed zoals scholen en medische centra.
Maakt dat dan maar waar "Wonen Limburg" deze mensen hebben al genoeg voor de kiezen gehad !

EagleOne2002
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15

Re: Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

De woningbouw heeft inmiddels een verzoek neergelegd bij Essent om te zorgen dat er een meter in huis geplaatst word, en er zullen wat kleine aanpassingen gemaakt worden.
Dus nu wachten op :arrow: Essent,

Word vervolgd

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Hoe kan/mag een woningstichting zoiets gaan verhuren, gewoon schandalig !

witte angora
Berichten: 31990
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Ongelezen bericht door witte angora »

Dit is vrij normaal voor een sociale huurwoning, vergis je niet. Waarom denk je dat ik persé een nieuwe woning wilde toen ik besloot terug te verhuizen naar het westen?

En zelfs bij een nieuwe woning weet de Wbv de boel te verzieken, en niet zo'n klein beetje ook. En niet alleen de Wbv, sommige medebewoners kunnen er ook wat van.

Hoe mooi we hier ook wonen, hoe luxe het ook is, maar sommigen hebben nu na twee jaar al iets van: als het zo doorgaat gaan we hier weer weg. Om de simpele reden dat sommigen (die kort geleden hier zijn komen wonen) in het complex er een zooitje van maken.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

witte angora schreef:Dit is vrij normaal voor een sociale huurwoning, vergis je niet. Waarom denk je dat ik persé een nieuwe woning wilde toen ik besloot terug te verhuizen naar het westen?
Ik vindt het echt niet normaal !
Hoe kun je zoiets uberhaupt aan mogen bieden aan mensen, gewoon ongelofelijk.

koos&roos
Berichten: 48
Lid geworden op: 08 nov 2008 13:17

Re: Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Ongelezen bericht door koos&roos »

Hm even afgezien van het feit dat zoiets je zo makkelijk de afgrond in kan duwen (dat hoort gewoon niet te kunnen in Nederland)

Krijg ik hier een naar gevoel van! Je dochter is 18 en je hebt haar al meerdere jaren niet gezien...... Dat lijkt me een aardige steek richting haar :x Dan bereikt je dochter de prachtige leeftijd van 18 jaar en besloot dat ze het helemaal gehad heeft met die man die ze wettelijk gezien haar vader noemt :roll: Daar ze nog zo jong was dat jullie geen contact meer hadden, lijkt het mij geen keuze van haar geweest :idea: :?:

Uitkleden die vent! (even grof en in haar gedachten gezegd)Hoort hierover en zet het in werking.....

Krijgt dan een mailtje of ze dit niet wil doen omdat ze het nieuwe gezin zo ten onder brengt????

Dat was het meisje waarschijnlijk gemist heeft door jou afwezigheid?? :| Dat zal vast als een enorme messensteek voelen voor haar.... En zal het er vast niet beter op maken.....

Je wou geen allimentatie betalen destijds zodat je een nieuw leven kon opbouwen???? :roll:

(zoals ik al zei dit was even offtopic) :evil:

Gesloten