LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 06 jun 2010 12:21
Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
In een winkelcentrum ik geloof in januari, werd ik door iemand van de Kids Club C&Z Media aangesproken. Zij heeft mij verkeerd ingelicht. Ik zou voor €9, 95 per maand, 4 maanden pakketjes thuis bezorgd krijgen. Zij had het over Dora en Diego, leuke pakketjes met DVD', boekjes en nog veel meer. Het abonnement hoef ik niet opte zeggen.. ik zou gebeld worden om te kijken of ik door zou willen gaan na die 4 maanden.
Na het tekenen van de overeenkomst, kreeg ik een paar weken later een acceptgiro met een bedrag van 39,95 die ik in een keer moest betalen. Dat was dus niet de afspraak.
Ik heb daarna meerdere malen gebeld om de acceptgiro te laten aanpassen. Vervolgens heb ik weer gebeld met een collega ‘Melissa’, haar achternaam gaf ze niet. Met haar is afgesproken dat ik per maand €9,95 hoeft te betalen en omdat ik nog steeds geen pakket ontvangen had, wat ook erg slordig is, heeft Melissa dat pakket met het DVD ‘het dappere broodroostertje’ vanuit het kantoor gestuurd.
Ik ben zeer ontevreden over dat pakket. Ik heb alleen een DVD ‘het dappere broodroostertje’ t.w.v. €6, 96 en een kindertijdschriftje waar mijn kind van 2 jaar en 6 maanden niks aan heeft gekregen.
Ik heb dus alleen 9,95 betaald en elke maand kreeg ik een acceptgiro dat ik oppeen 49,95 moest betalen. Na 4 maanden kreeg ik een brief dat mijn abonnement verlengt was, dus nu 4 maanden voor 49,95. Ik dacht dat ik gek werd. Dus ik weer bellen en gek genoeg krijg ik die Melissa weer aan de lijn. Zij vertelde mij dat ik 'gewoon' de rest van het bedrag moest betalen.. dus nog 3 keer 9,95 en dan zou het klaar zijn.
In juni heb ik een brief ontvangen van Credifixx dat ik een bedrag moet betalen van €112,50. Ik voel me dus flink in de maling genomen.
Het is waardeloos. ik heb maar 1 stomme DVD voor 112,50. Dit bedrag heb ik betaald om te voorkomen dat ik in de problemen kom, maar het is wel onterecht.
Dit kan toch niet Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen?
gr.
Na het tekenen van de overeenkomst, kreeg ik een paar weken later een acceptgiro met een bedrag van 39,95 die ik in een keer moest betalen. Dat was dus niet de afspraak.
Ik heb daarna meerdere malen gebeld om de acceptgiro te laten aanpassen. Vervolgens heb ik weer gebeld met een collega ‘Melissa’, haar achternaam gaf ze niet. Met haar is afgesproken dat ik per maand €9,95 hoeft te betalen en omdat ik nog steeds geen pakket ontvangen had, wat ook erg slordig is, heeft Melissa dat pakket met het DVD ‘het dappere broodroostertje’ vanuit het kantoor gestuurd.
Ik ben zeer ontevreden over dat pakket. Ik heb alleen een DVD ‘het dappere broodroostertje’ t.w.v. €6, 96 en een kindertijdschriftje waar mijn kind van 2 jaar en 6 maanden niks aan heeft gekregen.
Ik heb dus alleen 9,95 betaald en elke maand kreeg ik een acceptgiro dat ik oppeen 49,95 moest betalen. Na 4 maanden kreeg ik een brief dat mijn abonnement verlengt was, dus nu 4 maanden voor 49,95. Ik dacht dat ik gek werd. Dus ik weer bellen en gek genoeg krijg ik die Melissa weer aan de lijn. Zij vertelde mij dat ik 'gewoon' de rest van het bedrag moest betalen.. dus nog 3 keer 9,95 en dan zou het klaar zijn.
In juni heb ik een brief ontvangen van Credifixx dat ik een bedrag moet betalen van €112,50. Ik voel me dus flink in de maling genomen.
Het is waardeloos. ik heb maar 1 stomme DVD voor 112,50. Dit bedrag heb ik betaald om te voorkomen dat ik in de problemen kom, maar het is wel onterecht.
Dit kan toch niet Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen?
gr.
-
- Berichten: 376
- Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13
Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
Heb jij Credifixx echt betaald??? Jij bent gek!
Ik betaal echt helemaal niks, ik heb nergens om gevraagd en bij mij hebben ze stilzwijgend geld afgeboekt, ik kwam er per toeval achter!
Ik kreeg pas een brief nadat ik het bedrag had laten storneren en dat was meteen een herinnering
Jammer dat je hier (waarschijnlijk) niet eerder hebt gelezen, dat had je een hoop geld bespaart.
Ik betaal echt helemaal niks, ik heb nergens om gevraagd en bij mij hebben ze stilzwijgend geld afgeboekt, ik kwam er per toeval achter!
Ik kreeg pas een brief nadat ik het bedrag had laten storneren en dat was meteen een herinnering
Jammer dat je hier (waarschijnlijk) niet eerder hebt gelezen, dat had je een hoop geld bespaart.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 14 nov 2009 12:30
Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
Beste mensen,
Tja, heb ook wat gegoogeld, en blijkt dat CenZ media een bekende is.
Enfin, het volgende verhaal.
Vorige week was ik aan het werk, en mijn vrouw was thuis. Bij aankomst thuis lag er een mooi geel briefje op de kast, dacht eerst aan een bekeuring, echter het bleek nog erger te zijn.
Een afgesloten abonnement van cenz media. De schrik sloeg mij om het hart, omdat ik in het verleden al eens behoorlijke problemen met deze firma heb gehad betreffende het opzeggen van een abonnement, waarbij ik toen een nota van een incassobureau als eindfase moest voldoen., omdat ze zogenaamd niets binnen hadden gekregen.
Maar goed, na kennis te hebben genomen van het bewuste briefje en uitleg van mijn vrouw, heb ik meteen een copie gemaakt en een begeleidend schrijven met de mededeling dat ik per onmiddelijke ingang het abonnement geannuleerd wenste te hebben.
De colporteur aan de deur maakt mooie praatjes, hetgeen later ook door mijn buurman bevestigd werd want hem hadden ze ook een abonnement aangesmeerd met valse voorwenselen.
Wij zouden binnen 8 dagen terug gebeld worden om het abonnement te bevestigen, en wij moesten dan een goed woordje doen over de betreffende colporteur...
Omdat ik al enige ervaring had en gezien de reacties op internet, meteen maandag de brief aangetekend verzonden. gelukkig was hij de volgende dag bezorgd en meteen een uitdraai gemaakt van de tracktrace status van TNT post.
Dag erna een mail gestuurd naar CenZ met de mededeling dat ik een bevestiging van annulering wilde hebben. Deze nu 3 maal ontvangen en hun reactie was:
Van: infoCenZ
Verzonden: vrijdag 11 juni 2010 9:57
Aan: XXXXXXXXX
Onderwerp: RE: VERZOEK TOT INFORMATIE / ANNULERING OVEREENKOMST
Geachte mevrouw XXX,
Hierbij bevestig ik de annulering van het abonnement.
Wij zullen ervoor zorgen dat uw gegevens niet verwerkt worden in ons bestand.
Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
xxx
C&Z Media Kids Club
Splinterlaan 154C
2352 SM Leiderdorp
P Please consider the environment before printing this e-mail
Van: XXX
Verzonden: woensdag 9 juni 2010 12:30
Aan: infoCenZ
Onderwerp: VERZOEK TOT INFORMATIE / ANNULERING OVEREENKOMST
Urgentie: Hoog
Mw. XXXXX
XXXX 08- JUNI 2010,
Aan:
C & Z Media,
Splinterlaan 154-C
2352 SM Leiderdorp
Onderwerp: Annulering overeenkomst Kinderpakket
Geachte heer/mevrouw,
Op 03 JUNI 2010 ben ik benaderd door een medewerker ivm een afsluiting abonnement.
Op 04 JUNI 2010 is door mij de overeenkomst "Kinderpakket met CD" middels aangetekend schrijven geannuleerd.
Op 08 JUNI 2010 heb ik van de TNT de bevestiging ontvangen dat de brief in ontvangst is genomen door U.
Ik vraag u vriendelijk doch streng om mij per ommegaand hiervan een bevestiging te sturen, dit kan door het beantwoorden van deze mail, tevens ontvang ik graag een afschrift per post van deze bevestiging, inhoudelijk dat de overeenkomst conform de geldende voorwaarden van 8 dagen is geannuleerd door mij, en dat de overeenkomst betreffende het abonnement dus niet zal plaatsvinden.
Hoogachtend,
Mw. XXX
--------------------------------------------------------------------------------------
Conclusie:
Mocht u het abonnement per abuis hebben afgesloten, mede dankzij de mooie praatjes van de colporteur, maak dan een copie van de gele bon, vul hem in en doe er nog een extra opzeggingsbrief bij. op Radar staat een mooie voorbeeldbrief. Verstuur deze brief AANGETEKEND en vraag altijd om het bewijs, met het tracktrace nummer kun je de brief volgen en ook zien wanneer CenZ de brief geaccepteerd / ontvangen heeft.
Stuur 2 dagen erna een mail naar: [email protected] en vraag om een bevestiging van annulering.
In mijn geval gelukkig goed gekomen en is de overenkomst niet tot stand gekomen, kost wel 7 euro voor het aantekenen, maar dat beter dan de stress en kosten die kunnen voortvloeien als je er eenmaal vanaf wilt komen na een afgesloten abonnement.
Doe er u voordeel mee, en succes.
Tja, heb ook wat gegoogeld, en blijkt dat CenZ media een bekende is.
Enfin, het volgende verhaal.
Vorige week was ik aan het werk, en mijn vrouw was thuis. Bij aankomst thuis lag er een mooi geel briefje op de kast, dacht eerst aan een bekeuring, echter het bleek nog erger te zijn.
Een afgesloten abonnement van cenz media. De schrik sloeg mij om het hart, omdat ik in het verleden al eens behoorlijke problemen met deze firma heb gehad betreffende het opzeggen van een abonnement, waarbij ik toen een nota van een incassobureau als eindfase moest voldoen., omdat ze zogenaamd niets binnen hadden gekregen.
Maar goed, na kennis te hebben genomen van het bewuste briefje en uitleg van mijn vrouw, heb ik meteen een copie gemaakt en een begeleidend schrijven met de mededeling dat ik per onmiddelijke ingang het abonnement geannuleerd wenste te hebben.
De colporteur aan de deur maakt mooie praatjes, hetgeen later ook door mijn buurman bevestigd werd want hem hadden ze ook een abonnement aangesmeerd met valse voorwenselen.
Wij zouden binnen 8 dagen terug gebeld worden om het abonnement te bevestigen, en wij moesten dan een goed woordje doen over de betreffende colporteur...
Omdat ik al enige ervaring had en gezien de reacties op internet, meteen maandag de brief aangetekend verzonden. gelukkig was hij de volgende dag bezorgd en meteen een uitdraai gemaakt van de tracktrace status van TNT post.
Dag erna een mail gestuurd naar CenZ met de mededeling dat ik een bevestiging van annulering wilde hebben. Deze nu 3 maal ontvangen en hun reactie was:
Van: infoCenZ
Verzonden: vrijdag 11 juni 2010 9:57
Aan: XXXXXXXXX
Onderwerp: RE: VERZOEK TOT INFORMATIE / ANNULERING OVEREENKOMST
Geachte mevrouw XXX,
Hierbij bevestig ik de annulering van het abonnement.
Wij zullen ervoor zorgen dat uw gegevens niet verwerkt worden in ons bestand.
Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
xxx
C&Z Media Kids Club
Splinterlaan 154C
2352 SM Leiderdorp
P Please consider the environment before printing this e-mail
Van: XXX
Verzonden: woensdag 9 juni 2010 12:30
Aan: infoCenZ
Onderwerp: VERZOEK TOT INFORMATIE / ANNULERING OVEREENKOMST
Urgentie: Hoog
Mw. XXXXX
XXXX 08- JUNI 2010,
Aan:
C & Z Media,
Splinterlaan 154-C
2352 SM Leiderdorp
Onderwerp: Annulering overeenkomst Kinderpakket
Geachte heer/mevrouw,
Op 03 JUNI 2010 ben ik benaderd door een medewerker ivm een afsluiting abonnement.
Op 04 JUNI 2010 is door mij de overeenkomst "Kinderpakket met CD" middels aangetekend schrijven geannuleerd.
Op 08 JUNI 2010 heb ik van de TNT de bevestiging ontvangen dat de brief in ontvangst is genomen door U.
Ik vraag u vriendelijk doch streng om mij per ommegaand hiervan een bevestiging te sturen, dit kan door het beantwoorden van deze mail, tevens ontvang ik graag een afschrift per post van deze bevestiging, inhoudelijk dat de overeenkomst conform de geldende voorwaarden van 8 dagen is geannuleerd door mij, en dat de overeenkomst betreffende het abonnement dus niet zal plaatsvinden.
Hoogachtend,
Mw. XXX
--------------------------------------------------------------------------------------
Conclusie:
Mocht u het abonnement per abuis hebben afgesloten, mede dankzij de mooie praatjes van de colporteur, maak dan een copie van de gele bon, vul hem in en doe er nog een extra opzeggingsbrief bij. op Radar staat een mooie voorbeeldbrief. Verstuur deze brief AANGETEKEND en vraag altijd om het bewijs, met het tracktrace nummer kun je de brief volgen en ook zien wanneer CenZ de brief geaccepteerd / ontvangen heeft.
Stuur 2 dagen erna een mail naar: [email protected] en vraag om een bevestiging van annulering.
In mijn geval gelukkig goed gekomen en is de overenkomst niet tot stand gekomen, kost wel 7 euro voor het aantekenen, maar dat beter dan de stress en kosten die kunnen voortvloeien als je er eenmaal vanaf wilt komen na een afgesloten abonnement.
Doe er u voordeel mee, en succes.
Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
Net als de meesten hier, ben ik ook in zee gegaan met C&Z media. Ook ik ben benaderd in bijzijn van mijn dochter. Dit was een paar jaar geleden op Scheveningen. Ik ben zo stom geweest om de eerste incasso niet direct te stoneren. De tweede keer heb ik dat wel gedaan. Daardoor ontvang ik nog steeds brieven van incassobureau Credifixx. Ook mij zijn mondeling heel wat andere dingen verteld dan dat het contract uiteindelijk inhield. Het maakt me nog steeds boos. Maar als ik zie dat het bedrijf nog steeds zoveel schade aanricht bij mensen dan vind ik dat er een keer wat aan gedaan moet worden. Hier is gewoon sprake van oplichting. Misschien komt een bedrijf er onderuit als er 1 conflict is maar laten we eerlijk zijn, deze reacties op internet zijn waarschijnlijk een topje van de ijsberg. Volgens mij wordt het tijd voor aangifte! Misschien dat Tros Radar kan helpen?
Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
Inmiddels heb ook ik de eerste credifixx-brief mogen ontvangen. Direct de vordering afgewezen. Ik zie wel hoe het loopt en hoop op een dagvaarding, dan kunnen we die beerput eens openen en droogleggen. Ook inmiddels de redactie van KASSA al benaderd......afwachten maar. Ben het helemaal eens met vorige berichtje, alleen wie neemt dan het initiatief voor een gemeenschappelijke actie ? Ik zeg mijn steun toe aan iedereen die door deze oplichters voor de rechtbank terecht gaat komen, als het daar al van komt, want of ze dat door durven te zetten ? Jullie weten me te bereiken (zie ook mijn vorige berichtjes op dit forum.
Hieronder mijn reactie richting credifixx, zoals afgelopen week per email verstuurd :
Geachte heer / mevrouw,
Middels dit emailbericht bevestig ik de ontvangst van uw hierboven genoemd schrijven.
Ik deel u mede uw vordering c.q. ingebrekestelling hierbij af te wijzen.
Formeel is uw brief ook niet juist. De vordering van uw client behelst geen vermeend verschuldigd bedrag ontstaan uit levering van goederen en/of diensten, maar een gewenste vooruitbetaling van administratiekosten en afleverkosten van een zgn. "gratis" proefpakket (zoals ons bij verkoop werd medegedeeld door de verkoopster, maar daarover later meer). Uw client meent dus een incasso te moeten inschakelen over een betwist bedrag waaraan uw client zelf niks zou verdienen.
Ik heb reeds enkele malen uw client schriftelijk medegedeeld het afgesloten contract nietig te verklaren, daar dit contract tot stand is gekomen middels bewuste misleiding en leugens bij verkoop door uw client of diens vertegenwoordigster. De details hiervan zijn bij uw client bekend, maar in tegenstelling tot de afhandeling van soortgelijke klachten van andere gedupeerden meent men ons hierover nu verder te moeten stalken, met als laatste stadium in dit proces de van u ontvangen brief.
Mondelinge toezeggingen bij verkoop zijn bindend en niet nagekomen door verkopende partij. Enige informatievergaring over uw client heeft doen blijken dat onze situatie helaas niet op een misverstand berust en zeker geen losstaand incident is. Bewuste misleiding bij verkoop is door uw client verheven tot bedrijfsverkoopstrategie.
Men doet ter verkoop dienende mondelinge toezeggingen, wetende dat deze toezeggingen seconden later door ondertekening zullen worden uitgesloten, dat is dus bewuste misleiding ! Tevens wordt bij verkoop melding gemaakt van een proefpakket voor minder dan 10,00 €, wetende dat men laat tekenen voor een termijn van 4 van zulke leveringen.
Wij doen geen zaken met oplichters !
Ik zal u niet verder vermoeien met de mij ter beschikking staande uitgebreide gevoerde correspondentie met uw client, de door mij vergaarde klachtenregen over de weinig integere verkoopmethodiek van uw client en de mij ter beschikking staande getuigenverklaringen van mensen die bij het moment van verkoop aanwezig waren........die bewaar ik voor een eventuele rechtsgang over deze kwalijke zaak.
Ik neem geen genoegen met deze gang van zaken, ik ben hier bijzonder over ontstemd.
Wij hebben geen enkele schuld open staan en ik zal zeker niet accepteren dat wij als schuldenaar gekenmerkt gaan worden wegens een onterechte vordering van een bedrijf dat standaard mensen bewust oplicht bij (straat)verkoop.
Graag zie ik de schriftelijke excuses van uw client, dan wel een aanstaande dagvaarding tegemoet !
Het gehele dossier ligt bij mijn advocaat voor het geval dat deze kwestie zich nog verder zal gaan voortslepen, verder heb ik een schriftelijke klacht ingediend bij de consumentenauthoriteit en de redactie van het consumentenprogramma "Kassa" deze kwestie onder de aandacht gebracht onder het verzoek de werkwijze van uw client te willen behandelen op televisie.
Een tegenvordering jegens uw client heb ik in voorbereiding.
Voor wat betreft de door u gemaakte en/of te maken kosten mbt deze onterechte vordering kan ik u niet anders adviseren dan deze bij uw client in rekening te brengen.
hoogachtend,
XXX
Weesp
Hieronder mijn reactie richting credifixx, zoals afgelopen week per email verstuurd :
Geachte heer / mevrouw,
Middels dit emailbericht bevestig ik de ontvangst van uw hierboven genoemd schrijven.
Ik deel u mede uw vordering c.q. ingebrekestelling hierbij af te wijzen.
Formeel is uw brief ook niet juist. De vordering van uw client behelst geen vermeend verschuldigd bedrag ontstaan uit levering van goederen en/of diensten, maar een gewenste vooruitbetaling van administratiekosten en afleverkosten van een zgn. "gratis" proefpakket (zoals ons bij verkoop werd medegedeeld door de verkoopster, maar daarover later meer). Uw client meent dus een incasso te moeten inschakelen over een betwist bedrag waaraan uw client zelf niks zou verdienen.
Ik heb reeds enkele malen uw client schriftelijk medegedeeld het afgesloten contract nietig te verklaren, daar dit contract tot stand is gekomen middels bewuste misleiding en leugens bij verkoop door uw client of diens vertegenwoordigster. De details hiervan zijn bij uw client bekend, maar in tegenstelling tot de afhandeling van soortgelijke klachten van andere gedupeerden meent men ons hierover nu verder te moeten stalken, met als laatste stadium in dit proces de van u ontvangen brief.
Mondelinge toezeggingen bij verkoop zijn bindend en niet nagekomen door verkopende partij. Enige informatievergaring over uw client heeft doen blijken dat onze situatie helaas niet op een misverstand berust en zeker geen losstaand incident is. Bewuste misleiding bij verkoop is door uw client verheven tot bedrijfsverkoopstrategie.
Men doet ter verkoop dienende mondelinge toezeggingen, wetende dat deze toezeggingen seconden later door ondertekening zullen worden uitgesloten, dat is dus bewuste misleiding ! Tevens wordt bij verkoop melding gemaakt van een proefpakket voor minder dan 10,00 €, wetende dat men laat tekenen voor een termijn van 4 van zulke leveringen.
Wij doen geen zaken met oplichters !
Ik zal u niet verder vermoeien met de mij ter beschikking staande uitgebreide gevoerde correspondentie met uw client, de door mij vergaarde klachtenregen over de weinig integere verkoopmethodiek van uw client en de mij ter beschikking staande getuigenverklaringen van mensen die bij het moment van verkoop aanwezig waren........die bewaar ik voor een eventuele rechtsgang over deze kwalijke zaak.
Ik neem geen genoegen met deze gang van zaken, ik ben hier bijzonder over ontstemd.
Wij hebben geen enkele schuld open staan en ik zal zeker niet accepteren dat wij als schuldenaar gekenmerkt gaan worden wegens een onterechte vordering van een bedrijf dat standaard mensen bewust oplicht bij (straat)verkoop.
Graag zie ik de schriftelijke excuses van uw client, dan wel een aanstaande dagvaarding tegemoet !
Het gehele dossier ligt bij mijn advocaat voor het geval dat deze kwestie zich nog verder zal gaan voortslepen, verder heb ik een schriftelijke klacht ingediend bij de consumentenauthoriteit en de redactie van het consumentenprogramma "Kassa" deze kwestie onder de aandacht gebracht onder het verzoek de werkwijze van uw client te willen behandelen op televisie.
Een tegenvordering jegens uw client heb ik in voorbereiding.
Voor wat betreft de door u gemaakte en/of te maken kosten mbt deze onterechte vordering kan ik u niet anders adviseren dan deze bij uw client in rekening te brengen.
hoogachtend,
XXX
Weesp
Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
Je kunt klagen bij allerlei instanties en redacties.
Dezen ondernemen alleen actie bij meerdere klachten over de zelfde kwestie en-of hetzelfde bedrijf.
Dus, alsjeblieft, stuur je klachten schriftelijk (emailadres op de site) naar de redactie van Kassa en de consumentenauthoriteit (google maar even).
DOEN ALSJEBLIEFT !!!!!!!!! Kost niet veel tijd en wellicht kunnen we daar mee helpen voorkomen dat mensen in de toekomst soortgelijke ellende met C&Z media gaan meemaken. Mijn doel is echt niet het kapot maken van dit bedrijf, want ook daar zitten mensen hun geld voor hun gezin te verdienen, helaas met dubieuze praktijken. Als we bereiken dat C&Z-media gedwongen over te gaan tot een eerlijke transparante integere verkoopmethode, dan ben ik al tevreden, want dat zal er automatisch voor gaan zorgen dat de oude klachten ook uiteindelijk netjes zullen worden opgelost...........we zien het wel !
Ondertussen : ben je opgelicht bij verkoop ? dan niet betalen ! dan is ook de 8-dagen-opzegtermijn niet van toepassing, want die is bedoeld voor de "gewone"bedenkingen bij kopers, en ook ter terechte (!) bescherming van oprechte verkopers.........dat laatste is hier niet het geval, op oplichting staat geen opzegtermijn van slechts 8 dagen (zoals bij de meeste delicten) !
Dezen ondernemen alleen actie bij meerdere klachten over de zelfde kwestie en-of hetzelfde bedrijf.
Dus, alsjeblieft, stuur je klachten schriftelijk (emailadres op de site) naar de redactie van Kassa en de consumentenauthoriteit (google maar even).
DOEN ALSJEBLIEFT !!!!!!!!! Kost niet veel tijd en wellicht kunnen we daar mee helpen voorkomen dat mensen in de toekomst soortgelijke ellende met C&Z media gaan meemaken. Mijn doel is echt niet het kapot maken van dit bedrijf, want ook daar zitten mensen hun geld voor hun gezin te verdienen, helaas met dubieuze praktijken. Als we bereiken dat C&Z-media gedwongen over te gaan tot een eerlijke transparante integere verkoopmethode, dan ben ik al tevreden, want dat zal er automatisch voor gaan zorgen dat de oude klachten ook uiteindelijk netjes zullen worden opgelost...........we zien het wel !
Ondertussen : ben je opgelicht bij verkoop ? dan niet betalen ! dan is ook de 8-dagen-opzegtermijn niet van toepassing, want die is bedoeld voor de "gewone"bedenkingen bij kopers, en ook ter terechte (!) bescherming van oprechte verkopers.........dat laatste is hier niet het geval, op oplichting staat geen opzegtermijn van slechts 8 dagen (zoals bij de meeste delicten) !
Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
alleen nog even hierbij ter info mijn berichtje aan Radar en de terugontvangen reactie..........die naar en van de consumentenauthoriteit had ik al eerder geplaatst op dit forum.
Beste redactie van Radar,
Over deze firma is o.a. het volgende forum actief op uw website : lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
Enige mensen beklagen zich hier over de verkoopmethoden van deze firma. Het zou me niks verbazen als vele andere mensen nog gelijkaardige ervaringen hebben met deze firma.
Het betreft straatverkoop aan gezinnen, vol adrenaline op weg naar kinder-theater-voorstellingen. Deze mensen worden overvallen door, niet geheel ontoevallig, zeer vriendelijke getrainde verkoopsters die onder een heel scala van onwaarheden, leugens en bewuste misleiding mensen een handtekening laten plaatsen voor een zgn. gratis proefpakket. Vele mensen voelen zich na afloop belazerd, maar deze firma valt vervolgens alleen terug op de geplaatste handtekening en zet een met steeds meer kosten gepaard gaande herinneringsstrategie en incassoprocedure in gang.
Gebruikte leugens / onwaarheden bij verkoop o.m. :
- tekent u maar vast, u wordt binnen 8 dagen teruggebeld om het nog eens door te nemen en dan kunt u er alsnog van af zien.
- ten overstaan van een gezin met hele kleine kinderen verkoopt men engelstalige dvds met ondertiteling ?!
- in tegenspraak met mondelinge toezeggingen worden proefabbonnementen verlengd
- valsheid in geschrifte : registratie van abbonnementen en afschrijving per incasso zonder dat daarvoor getekend is
- bij verkoop is sprake van 1 gratis proefpakket a 9,95 (registratie en verzendkosten) , terwijl men laat tekenen voor 4 maandelijkse bedragen van 9,95 die bovendien VOORAF (?) betaald dienen te worden.
- gelijksoortige klachten worden met willekeur afgehandeld : de ene klant krijgt excuses en is er vanaf en de andere klant wordt het incassotraject en erger in gedreven.
Voorbeelden te over op uw hierboven genoemd forum.
Aanpak van deze dubieuze verkooppraktijken van deze firma kan een hoop gezinnen in de toekomst een hoop ellende en stress besparen.
Met vriendelijke groet,
xxx
E du Perronstraat 8
1382 TA Weesp
Geachte heer / mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Gezien het grote aantal reacties kunnen wij helaas niet alle mail
persoonlijk beantwoorden. Daarom ontvangt u deze automatische reply.
Indien uw mail een vraag, opmerking of klacht betreft over het online forum van Radar of over een ander onderdeel van trosradar.nl, dan bent u bij [email protected] aan het juiste adres. Als internetredactie van Radar zullen wij deze zo snel mogelijk behandelen.
Als uw bericht bedoeld is voor de Radar-redactie, sturen wij het door naar [email protected]. De redactie zal uw klacht / suggestie aandachtig lezen en opslaan in het archief. Mochten wij uw klacht willen behandelen in de uitzending, dan neemt de redactie contact met u op.
Kijk ook op http://www.trosradar.nl voor handige links en adressen, oude uitzendingen, het forum, voorbeeldbrieven en stappenplannen.
Met vriendelijke groet,
TROS Radar Internet
Beste redactie van Radar,
Over deze firma is o.a. het volgende forum actief op uw website : lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
Enige mensen beklagen zich hier over de verkoopmethoden van deze firma. Het zou me niks verbazen als vele andere mensen nog gelijkaardige ervaringen hebben met deze firma.
Het betreft straatverkoop aan gezinnen, vol adrenaline op weg naar kinder-theater-voorstellingen. Deze mensen worden overvallen door, niet geheel ontoevallig, zeer vriendelijke getrainde verkoopsters die onder een heel scala van onwaarheden, leugens en bewuste misleiding mensen een handtekening laten plaatsen voor een zgn. gratis proefpakket. Vele mensen voelen zich na afloop belazerd, maar deze firma valt vervolgens alleen terug op de geplaatste handtekening en zet een met steeds meer kosten gepaard gaande herinneringsstrategie en incassoprocedure in gang.
Gebruikte leugens / onwaarheden bij verkoop o.m. :
- tekent u maar vast, u wordt binnen 8 dagen teruggebeld om het nog eens door te nemen en dan kunt u er alsnog van af zien.
- ten overstaan van een gezin met hele kleine kinderen verkoopt men engelstalige dvds met ondertiteling ?!
- in tegenspraak met mondelinge toezeggingen worden proefabbonnementen verlengd
- valsheid in geschrifte : registratie van abbonnementen en afschrijving per incasso zonder dat daarvoor getekend is
- bij verkoop is sprake van 1 gratis proefpakket a 9,95 (registratie en verzendkosten) , terwijl men laat tekenen voor 4 maandelijkse bedragen van 9,95 die bovendien VOORAF (?) betaald dienen te worden.
- gelijksoortige klachten worden met willekeur afgehandeld : de ene klant krijgt excuses en is er vanaf en de andere klant wordt het incassotraject en erger in gedreven.
Voorbeelden te over op uw hierboven genoemd forum.
Aanpak van deze dubieuze verkooppraktijken van deze firma kan een hoop gezinnen in de toekomst een hoop ellende en stress besparen.
Met vriendelijke groet,
xxx
E du Perronstraat 8
1382 TA Weesp
Geachte heer / mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Gezien het grote aantal reacties kunnen wij helaas niet alle mail
persoonlijk beantwoorden. Daarom ontvangt u deze automatische reply.
Indien uw mail een vraag, opmerking of klacht betreft over het online forum van Radar of over een ander onderdeel van trosradar.nl, dan bent u bij [email protected] aan het juiste adres. Als internetredactie van Radar zullen wij deze zo snel mogelijk behandelen.
Als uw bericht bedoeld is voor de Radar-redactie, sturen wij het door naar [email protected]. De redactie zal uw klacht / suggestie aandachtig lezen en opslaan in het archief. Mochten wij uw klacht willen behandelen in de uitzending, dan neemt de redactie contact met u op.
Kijk ook op http://www.trosradar.nl voor handige links en adressen, oude uitzendingen, het forum, voorbeeldbrieven en stappenplannen.
Met vriendelijke groet,
TROS Radar Internet
Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
Ook mij was hetzelfde overkomen. Een éénmalig pakket voor €9,95 euro bleek een abonnement à €39,80 per 4 maanden te zijn. Toen ik hier achter kwam, heb ik het afgeschreven bedrag direct laten storneren en heb ik de organisatie aangeschreven met een uit dit forumtopic gekopiëerde (en ietswat aangepaste) email. Hieronder een weergave met het uiteindelijke resultaat:
Op zich lijkt het dus nog netjes en adequaat te zijn afgehandeld, hoewel de vele identieke berichten over de verkooppraktijken van dit bedrijf en/of de colporteurs die voor hen werken, mij weinig vertrouwen geven dat ze hun leven gaan beteren.Geachte heer/mevrouw,
Hierbij bevestig ik de annulering van het abonnement.
U mag het geïncasseerde bedrag zelf laten storneren bij uw bank.
Al uw gegevens zijn inmiddels uit ons systeem verwijderd.
We zullen de klacht doorgeven aan de desbetreffende colporteur en onze excuses voor het ongemak.
Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
C&Z Media Kids Club
Splinterlaan 154C
2352 SM Leiderdorp
071-581 45 01
[email protected]
http://www.cenzmedia.nl
Please consider the environment before printing this e-mail
Van: fam. Vxxxxxxx
Verzonden: zaterdag 26 juni 2010 15:59
Aan: infoCenZ
Onderwerp: Abbonnement kinderpakket
Urgentie: Hoog
Geachte heer/mevrouw,
Tot mijn grote verbazing ontving ik vandaag een welkomstbrief van de Kids Club van C&Z Media, waarin stond aangegeven dat ik een abonnement op een kinderpakket had afgesloten. Een bedrag van € 39,80 was afgeschreven van mijn rekening en zou vervolgens tot wederopzegging elke 4 maanden afgeschreven worden.
Tijdens de kermis in Deventer op zondag 13 juni 2010 werd ik door één van uw verkoopsters aangesproken om een eenmalig proefpakket te ontvangen voor een bedrag van nog geen € 10,00. Er werd door de verkoopster benadrukt dat er geen enkele vorm van terugkomende abonnementskosten aan verbonden waren, één keer € 9,95 betalen en mijn kinderen zouden o.a. een paar leuke tijdschriften ontvangen. Op basis van deze voorwaarden ben ik destijds akkoord gegaan.
Het is evident, dat er onjuiste misleidende en mondelinge informatie is gegeven door uw verkoopster. Zoals bekend mag worden verondersteld bij de Nederlandse Wet zijn mondelinge afspraken en toezeggingen, die leiden tot het aangaan van een overeenkomst, bindend.
Na gegoogled te hebben op internet blijken wij hierin helaas niet de enige te zijn, zie o.a. deze pagina van Tros Radar.
Dit brengt mij tot het volgende.
- ik verklaar het afgesloten contract niet bindend vanwege de onjuiste en misleidende informatieverstrekking.
- ik heb mijn bank opdracht gegeven het ten onrechte afgeschreven bedrag van € 39,80 terug te storten.
- indien in de toekomst bedragen afgeschreven zullen blijven worden, zal ik mijn bank opdracht geven om alle afschrijvingen t.b.v. C&Z media te blokkeren
- ik zal geen enkel pakket of levering aan de deur accepteren; wordt er bij mijn buren afgeleverd, dan wordt de levering niet geopend en mag u het zelf terug laten halen (ik ga dus niet naar een postagentschap om zelf iets te retourneren!).
Bij geen reactie op en/of bevestiging van dit bericht binnen 5 werkdagen zal ik het naar u toefaxen en overgaan tot aangifte bij de politie van oplichting.
Indien het op een nette manier wordt afgehandeld zullen ik dit kenbaar maken op het forum van Kassa en Radar.
Hoogachtend,
J. Vxxxxxx
Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
Dag allemaal,
Mij is exact hetzelfde overkomen als alle onderstaande verhalen. Naar een evenement, aangesproken door een meisje met leuk eenmalig aanbod van 9,95 voor 4 maanden. Aanbod zou na 4 maanden beeindigd worden en slechts verlengd vanwege verzoek van de consument. Gelukkig heb ik mijn rekeningnummer niet opgegeven, maar kreeg dus wel een accept door de bus voor 38 euro nogwat en daarna een dreigender acceptgiro van 44,75, te betalen binnen 5 dagen, anders nogmaals een verhoging van 4,95. Op de eerste brief stond dat het abonnement geldig zou zijn tot wederopzegging, vandaar dat ik niet de eerste keer heb betaald, omdat dat dus niet conform toezegging was.
Aan de telefoon nogal een onvriendelijke XXX die mij toeschreeuwde dat ik zelf het contract (?) ben aangegegaan en van onjuiste informatieversterkking weet zij niets want 'ze was er niet bij'. Gevraagd naar de klachtencommissie. Dat hebben ze niet, ik kon mijn klacht sturen naar xxx. Mijn brief zou terecht komen bij de algemene administratie. De algemene administratie handelt tevens de klachten af. Gevraagd naar haar leidinggevende. Die was niet in huis en trouwens, ze was het zelf.. Tja..
Ik heb de volgende mail gestuurd naar info@cenzmedia (en ik verstuur hem tevens aangetekend)
"nietigverklaring abonnement Kids Club"
xxx
Enige tijd gelden ben ik op straat in het bijzijn van mijn jonge kind aangesproken door 1 van uw verkoopsters betreffende een eenmalig Kids Club aanbod. Dit aanbod zou van rechtswege eindigen na 4 maanden en zou 9,95 Euro kosten. Na het ontvangen van de eerste acceptgiro zou ik tevens het aanbod nog kunnen afslaan.
Tot mijn verbazing heb ik van u een acceptgiro ontvangen waarin gesproken wordt over een abbonnement dat geldt tot wederopzegging met een bedrag van 44,75 Euro en dreigt u tevens met een verhoging van nogmaals 4.95 Euro bij geen betaling binnen 5 dagen.
Het is evident, dat er onjuiste misleidende mondelinge informatie is gegeven door uw verkoopster. Zoals bekend mag worden verondersteld; bij de Nederlandse Wet zijn mondelinge afspraken en toezeggingen, die leiden tot het aangaan van een overeenkomst, bindend.
Ik meld u hierbij tevens dat er in dit geval sprake is van een dwaling. U heeft mij als ondernemer via uw verkoopster verkeerde informatie verstrekt en/ of belangrijke informatie niet verteld.
Ik verklaar hierbij dat ik de overeenkomst niet zou hebben gesloten als ik alle (goede) informatie had.
Tevens stel ik mij op het standpunt dat u als ondernemer wist dat de juiste informatie voor mij belangrijk was.
Ik verklaar het afgesloten contract niet bindend vanwege onjuiste en misleidende informatieverstrekking. Ik zal de acceptgiro niet betalen en als niet verzonden beschouwen. Ik zal geen enkel pakket of levering aan de deur accepteren; wordt er bij mijn buren afgeleverd, dan wordt de levering niet geopend en kunt u het zelf terug laten halen. Ik zal niets zelf retourneren.
Bij geen reactie op en/of bevestiging van dit bericht, bevestiging van nietigverklaring van het zgn. aangegane abonnement en verwijdering van al mijn gegevens uit uw bestanden binnen 3 werkdagen, zal ik het naar u toefaxen en overgaan tot aangifte van oplichting bij de politie.
Met vriendelijke groet,
Mij is exact hetzelfde overkomen als alle onderstaande verhalen. Naar een evenement, aangesproken door een meisje met leuk eenmalig aanbod van 9,95 voor 4 maanden. Aanbod zou na 4 maanden beeindigd worden en slechts verlengd vanwege verzoek van de consument. Gelukkig heb ik mijn rekeningnummer niet opgegeven, maar kreeg dus wel een accept door de bus voor 38 euro nogwat en daarna een dreigender acceptgiro van 44,75, te betalen binnen 5 dagen, anders nogmaals een verhoging van 4,95. Op de eerste brief stond dat het abonnement geldig zou zijn tot wederopzegging, vandaar dat ik niet de eerste keer heb betaald, omdat dat dus niet conform toezegging was.
Aan de telefoon nogal een onvriendelijke XXX die mij toeschreeuwde dat ik zelf het contract (?) ben aangegegaan en van onjuiste informatieversterkking weet zij niets want 'ze was er niet bij'. Gevraagd naar de klachtencommissie. Dat hebben ze niet, ik kon mijn klacht sturen naar xxx. Mijn brief zou terecht komen bij de algemene administratie. De algemene administratie handelt tevens de klachten af. Gevraagd naar haar leidinggevende. Die was niet in huis en trouwens, ze was het zelf.. Tja..
Ik heb de volgende mail gestuurd naar info@cenzmedia (en ik verstuur hem tevens aangetekend)
"nietigverklaring abonnement Kids Club"
xxx
Enige tijd gelden ben ik op straat in het bijzijn van mijn jonge kind aangesproken door 1 van uw verkoopsters betreffende een eenmalig Kids Club aanbod. Dit aanbod zou van rechtswege eindigen na 4 maanden en zou 9,95 Euro kosten. Na het ontvangen van de eerste acceptgiro zou ik tevens het aanbod nog kunnen afslaan.
Tot mijn verbazing heb ik van u een acceptgiro ontvangen waarin gesproken wordt over een abbonnement dat geldt tot wederopzegging met een bedrag van 44,75 Euro en dreigt u tevens met een verhoging van nogmaals 4.95 Euro bij geen betaling binnen 5 dagen.
Het is evident, dat er onjuiste misleidende mondelinge informatie is gegeven door uw verkoopster. Zoals bekend mag worden verondersteld; bij de Nederlandse Wet zijn mondelinge afspraken en toezeggingen, die leiden tot het aangaan van een overeenkomst, bindend.
Ik meld u hierbij tevens dat er in dit geval sprake is van een dwaling. U heeft mij als ondernemer via uw verkoopster verkeerde informatie verstrekt en/ of belangrijke informatie niet verteld.
Ik verklaar hierbij dat ik de overeenkomst niet zou hebben gesloten als ik alle (goede) informatie had.
Tevens stel ik mij op het standpunt dat u als ondernemer wist dat de juiste informatie voor mij belangrijk was.
Ik verklaar het afgesloten contract niet bindend vanwege onjuiste en misleidende informatieverstrekking. Ik zal de acceptgiro niet betalen en als niet verzonden beschouwen. Ik zal geen enkel pakket of levering aan de deur accepteren; wordt er bij mijn buren afgeleverd, dan wordt de levering niet geopend en kunt u het zelf terug laten halen. Ik zal niets zelf retourneren.
Bij geen reactie op en/of bevestiging van dit bericht, bevestiging van nietigverklaring van het zgn. aangegane abonnement en verwijdering van al mijn gegevens uit uw bestanden binnen 3 werkdagen, zal ik het naar u toefaxen en overgaan tot aangifte van oplichting bij de politie.
Met vriendelijke groet,
Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
Ik ben ook 1 van de gedupeerden van deze firma. Ik heb jullie verhalen gelezen en komt mij bekend voor.
Ik voel me ook erg genaaid door deze mensen en ben ook niet bereid om te betalen hiervoor.
Ik ben zelf aangesproken op 24 november 2009 door een van hun medewerkers. zij heeft mij ook valse informatie gegeven waardoor ik heb getekend. het ging om een 1 malige incasso van een bedrag minder dan tien euro waarvoor ik verschillende tijdschriften en knutselspullen zou krijgen.
ik heb dit in een haastige bui ondertekend en niet goed gekeken naar wat er stond. ( ik kwam met mijn dochter van de Rai voor een griepprik).
op 20 april 2010 hebben zij geprobeerd een bedrag van 39,80 van mijn rekening te halen die heb ik teruggestort omdat ik in de eerste instantie niet meer wist om welke bedrijf het ging. Totdat ik ze ging googlen en terecht kwam bij Trosradar en verschillende verhalen heb gelezen van mensen die hetzelfde hebben meegemaakt.
toen ik terug ging kijken op mijn rekening kwam ik erachter dat zij in de maand december hetzelde bedrag al van mijn rekening hadden afgeschreven ( wat ik over het hoofd heb gezien door de feestdagen). hiervoor heb ik geen pakketten ontvangen. er zouden vier pakketten verstuurd zijn in de maanden januari tot april. deze heb ik nooit ontvangen en nu hebben zij mij naar de incasso gestuurd omdat ik het bedrag die ze van mijn rekening wilde halen in april ( voor de tweede keer) niet wil betalen.
ik heb eerst een bezwaarschrift geschreven naar credifixx en daarna hebben zij mij gebeld.
aan de telefoon vertelde die man mij dat hij contact heeft gehad met C&Z media kids club en dat ze hun overeenkomst zijn nagekomen want ze hebben de pakketten verstuurd en het is dus niet hun fout dat ik geen pakketten heb ontvangen.
ik moet zelf uitzoeken wat er met de pakketen zijn gebeurd en moet ook gewoon betalen ( een bedrag van 112 euro)
als ik dit niet doe wordt het naar de Rechter gestuurd waar ik geen kans van slagen heb volgens deze man, ik heb namelijk getekend hiervoor en heb niet betaald.
ik ben zo boos en verdrietig omdat ik dit normaal gesproken nooit doe maar voor deze ene keer dacht is leuk voor mijn dochter en dan krijg ik dit. ik ben niet beroerd om iets te kopen of te betalen voor mijn dochter maar niet op zo'n manier.
Ik voel me ook erg genaaid door deze mensen en ben ook niet bereid om te betalen hiervoor.
Ik ben zelf aangesproken op 24 november 2009 door een van hun medewerkers. zij heeft mij ook valse informatie gegeven waardoor ik heb getekend. het ging om een 1 malige incasso van een bedrag minder dan tien euro waarvoor ik verschillende tijdschriften en knutselspullen zou krijgen.
ik heb dit in een haastige bui ondertekend en niet goed gekeken naar wat er stond. ( ik kwam met mijn dochter van de Rai voor een griepprik).
op 20 april 2010 hebben zij geprobeerd een bedrag van 39,80 van mijn rekening te halen die heb ik teruggestort omdat ik in de eerste instantie niet meer wist om welke bedrijf het ging. Totdat ik ze ging googlen en terecht kwam bij Trosradar en verschillende verhalen heb gelezen van mensen die hetzelfde hebben meegemaakt.
toen ik terug ging kijken op mijn rekening kwam ik erachter dat zij in de maand december hetzelde bedrag al van mijn rekening hadden afgeschreven ( wat ik over het hoofd heb gezien door de feestdagen). hiervoor heb ik geen pakketten ontvangen. er zouden vier pakketten verstuurd zijn in de maanden januari tot april. deze heb ik nooit ontvangen en nu hebben zij mij naar de incasso gestuurd omdat ik het bedrag die ze van mijn rekening wilde halen in april ( voor de tweede keer) niet wil betalen.
ik heb eerst een bezwaarschrift geschreven naar credifixx en daarna hebben zij mij gebeld.
aan de telefoon vertelde die man mij dat hij contact heeft gehad met C&Z media kids club en dat ze hun overeenkomst zijn nagekomen want ze hebben de pakketten verstuurd en het is dus niet hun fout dat ik geen pakketten heb ontvangen.
ik moet zelf uitzoeken wat er met de pakketen zijn gebeurd en moet ook gewoon betalen ( een bedrag van 112 euro)
als ik dit niet doe wordt het naar de Rechter gestuurd waar ik geen kans van slagen heb volgens deze man, ik heb namelijk getekend hiervoor en heb niet betaald.
ik ben zo boos en verdrietig omdat ik dit normaal gesproken nooit doe maar voor deze ene keer dacht is leuk voor mijn dochter en dan krijg ik dit. ik ben niet beroerd om iets te kopen of te betalen voor mijn dochter maar niet op zo'n manier.
Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
ik ben ook slachtoffer van dit bedrijf , wat ik mij afvraag is , kan hier juridisch niets aan gedaan worden .
als ik zo de klachtenlijst lees kan hier toch collectief wat gebeuren
ik zal maandag meteen contact opnemen en een brief sturen , maar daar zullen ze niet hun praktijken mee stoppen .
als ik zo de klachtenlijst lees kan hier toch collectief wat gebeuren
ik zal maandag meteen contact opnemen en een brief sturen , maar daar zullen ze niet hun praktijken mee stoppen .
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 16 jul 2010 13:57
Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
Ik ben er ook ingetrapt. Oktober vorig jaar, K3 in Eindhoven.
proefabonnement nemen ze het. Je betaald enkel de verzendkosten. Jammer dan.
Het pakketje past gewoon door de brievenbus, dus kosten tussen de 2 en 3 euri.
CD-rom welke niet draaien met windows xp en een kleurenboekje van bij de zeeman of wibra.
Opgezegd volgens afspraak colporteur, na derde levering in januari. Geen tegenbericht gehad en in maart/april werd er weer EUR 39,80 afgeschreven. Dit bedrag laten storneren en gebeld met de firma list en bedrog oftewel C en z media/kids club. Te laat beeindigd dus weer een abonnement voor 4 leveringen.Dit wil ik niet, dus ook nooit betaald. Na een aantal aanmaningen nu reeds de 2e brief van Credifixx met het verzoek om binnen 3 dagen te betalen. Ik gun ze geen euro meer, dit heb ik credifixx ook laten weten.
Dus als we ons samen kunnen pakken om ze aan te klagen. ik ben erbij.
Weet wel dat ik nooit meer in zulke praktijken zal trappen.
proefabonnement nemen ze het. Je betaald enkel de verzendkosten. Jammer dan.
Het pakketje past gewoon door de brievenbus, dus kosten tussen de 2 en 3 euri.
CD-rom welke niet draaien met windows xp en een kleurenboekje van bij de zeeman of wibra.
Opgezegd volgens afspraak colporteur, na derde levering in januari. Geen tegenbericht gehad en in maart/april werd er weer EUR 39,80 afgeschreven. Dit bedrag laten storneren en gebeld met de firma list en bedrog oftewel C en z media/kids club. Te laat beeindigd dus weer een abonnement voor 4 leveringen.Dit wil ik niet, dus ook nooit betaald. Na een aantal aanmaningen nu reeds de 2e brief van Credifixx met het verzoek om binnen 3 dagen te betalen. Ik gun ze geen euro meer, dit heb ik credifixx ook laten weten.
Dus als we ons samen kunnen pakken om ze aan te klagen. ik ben erbij.
Weet wel dat ik nooit meer in zulke praktijken zal trappen.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 14 okt 2009 13:37
Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
Lekker bedrijfje als ik zo allemaal lees.
Een vriendin van mij wilde een leuk grapje uithalen. Heeft mijn gegevens genoteerd bij zo meisje van C & Z!
Toen ze mij dit vanochtend vertelde ben ik gelijk gaan zoeken op internet.
En ja hoor, zoveel gezeik van dit bedrijf.
Ik heb net een email gestuurd naar het bedrijf, maar nog geen reactie. Ik weet dat het niet rechtsgeldig is, omdat ik zelf niet getekend heb, maar dan rest van de gegevens zijn wel van mij. Dus het is mijn woord tegen dat van C & Z.
Ik wacht tot morgen als ik dan geen reactie heb gekregen, stuur ik gelijk een aangetekende brief, op kosten van me vriendin natuurlijk!!!!!
Heeft iemand nog andere ideetje om van dit bedrijf af te komen!!!!
Vind het eigenlijk heel vreemd bedrijf en dat de organisatie deze mensen rond laten lopen bij hun fesitval!
Een vriendin van mij wilde een leuk grapje uithalen. Heeft mijn gegevens genoteerd bij zo meisje van C & Z!
Toen ze mij dit vanochtend vertelde ben ik gelijk gaan zoeken op internet.
En ja hoor, zoveel gezeik van dit bedrijf.
Ik heb net een email gestuurd naar het bedrijf, maar nog geen reactie. Ik weet dat het niet rechtsgeldig is, omdat ik zelf niet getekend heb, maar dan rest van de gegevens zijn wel van mij. Dus het is mijn woord tegen dat van C & Z.
Ik wacht tot morgen als ik dan geen reactie heb gekregen, stuur ik gelijk een aangetekende brief, op kosten van me vriendin natuurlijk!!!!!
Heeft iemand nog andere ideetje om van dit bedrijf af te komen!!!!
Vind het eigenlijk heel vreemd bedrijf en dat de organisatie deze mensen rond laten lopen bij hun fesitval!
Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
Nou, ik sluit me helemaal aan, alleen ik heb WEL betaalt, een maand geleden dus na wat aanmaningen..
Na 2 weken eens gebelt waneer te leveren. In eerst instantie melde ze mij dat de betaling niet binnen was. Na erg goed kijken, was toevallig de betaling net binnen. Ze konden niet aangeven waneer ze gingen uitleveren en tot op heden GEEN artikelen/goederen mogen ontvangen.
Ik heb per mail ([email protected]) het opgezegt en gevraagd de betaalde bedragen terug te storten.
Nu maar ff afwachten
Na 2 weken eens gebelt waneer te leveren. In eerst instantie melde ze mij dat de betaling niet binnen was. Na erg goed kijken, was toevallig de betaling net binnen. Ze konden niet aangeven waneer ze gingen uitleveren en tot op heden GEEN artikelen/goederen mogen ontvangen.
Ik heb per mail ([email protected]) het opgezegt en gevraagd de betaalde bedragen terug te storten.
Nu maar ff afwachten
-
- Berichten: 376
- Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13
Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
Ik sta kort voor een rechtszaak en heb Credifixx nog éénmaal een dringende mail gestuurd.
Ze blijven dreigen en nu heb ik er schoon genoeg van.
Dus mocht ik binnenkort voor de rechter moeten verschijnen, dan hoop ik dat alle boze mensen hier zo vriendelijke willen zijn om ook te verschijnen, zodat we dan eindelijk dit @$# bedrijf kunnen aanpakken.
Wordt vervolgd......
Ze blijven dreigen en nu heb ik er schoon genoeg van.
Dus mocht ik binnenkort voor de rechter moeten verschijnen, dan hoop ik dat alle boze mensen hier zo vriendelijke willen zijn om ook te verschijnen, zodat we dan eindelijk dit @$# bedrijf kunnen aanpakken.
Wordt vervolgd......
-
- Berichten: 376
- Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13
Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
De organisatie van die festivals wéten niet eens dat die gasten er rond lopen.daantje2510 schreef: Vind het eigenlijk heel vreemd bedrijf en dat de organisatie deze mensen rond laten lopen bij hun fesitval!
Ik heb destijds Studio100 op de hoogte gebracht en ook zij wisten hier niets van, laat staan dat die gasten voor hen werkten (wat ze wél beweerden tijdens de verkoop)
Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
Voor Nicole1971 : mijn steun heb je in ieder geval. Of het lukt om bij je rechtzaak aanwezig te zullen zijn weet ik niet, maar anders stuur ik een ondertekende verklaring jouw kant op tegen die tijd. Zelf trouwens al geruime tijd niks meer vernomen van Credifixx na mijn laatste berichtje naar hun zoals ook geplaatst op dit forum, maar ik zal ook nog wel aan de beurt gaan komen !? Doelbewuste oplichting en misleiding mag niet lonen ! Stelletje oplichters dat het zijn ! Laat maar even weten als het zover is......mijn emailadres staat te lezen op dit forum........ik hoop dat je meerdere van dit soort steunbetuigingen gaat ontvangen.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 14 nov 2009 12:30
Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
Betr. Nicole 1971:
Mocht het zo zijn, laat het dan weten, ik en mijn buurman willen ook een schriftelijke verklaring afleggen.
Deze praktijken moeten gestopt worden !!!.
Vel succes, en we horen het wel.
MvG
Mocht het zo zijn, laat het dan weten, ik en mijn buurman willen ook een schriftelijke verklaring afleggen.
Deze praktijken moeten gestopt worden !!!.
Vel succes, en we horen het wel.
MvG
Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
op 23 juli 2010 bezocht ik met mijn gezin de open dag van Ajax. Toen wij de ArenA naderde kwam onze een dame/meisje te gemoet met de vraag of hij onze zoon was. Ja dus. Ik heb een leuke zomeractie voor de maand juli/augustus van nickelodeon en disney xd. Een proef pakket aan de leeftijd gebonden van mijn zoon. Leuk he was het tegen onze zoon, ja die had er wel oren naar. Dus vult ze het formuliertje in en vertelt erbij dat het een proefpakketje is voor 9,95. Ik vraag het nogmaals en geef ook aan dat ik niet op een abonnement zit te wachten wat mijn zoon heeft al een maandblad. Nee echt mevrouw het gaat hier om een proefpakket! Binnen 5 dagen wordt u terug gebeld, dat checken ze nog even u gegevens en dan kunt u nog een een keer aangeven dat u enkel en alleen het proefpakket wil! ze laat daarop de achterkant van het formuliertje lezen en zegt en schrijft ook de letters Sept (september op) en zegt erbij mocht u na het zien van het proefpakket te hebben gezien besluiten het niet door te zetten tot abonnement dan kunt u in september een briefje sturen BLA BLA BLA.
Wij zijn toen de open dag gaan bezoeken en werden nog eens meerdere keren aangesproken, maar verder in het gedrang en al van de open dag gegaan. het briefje is in mijn tas verdwenen en heb er niet meer aan gedacht, totdat ik afgelopen zaterdag en brief op mijn deurmat vond met de tekst
wij heten u van harte welkom als abonne van C&Z media en de hele tekst die veel van u wel bekent zal zijn. toen werd ik dus heel erg boos en ben het formuliertje op gaan zoeken en alles nogmaals gelezen.
heb hierop geprobeerd te bellen maar in het weekend werken ze niet, dus een mail gestuurd en een brief met mijn verhaal en alles van hun gekopieerd in de envelop gedaan. toen zei me man kijk eens op de bank of er al wat is geincasseerd, en ja hoor er stond een melding van de bank dat er een bedrag van 39.80 was geeist voor incasso door C&Z maar door te weinig saldo kon dit niet ( gelukkig) heb ook de bank gemailt dat ze die incasso niet mogen uitvoeren aan deze oplichters!
omdat me gevoel toen zei gaan eens verder zoeken.....ben ik gaan google op C&Z en kwam dus hier terecht en al de reactie's en verhalen gelezen wordt ik alleen maar kwader en verdrietiger!! en ja een troost ik ben niet de enigste
Maar het is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden dat deze C&Z media nog steeds klanten kan misleiden met valse verkooppraatjes! ken er dan door niemand iets aan gedaan worden!
ben benieuwd of ze vanuit zich zelf reageren op de mail die ik ze stuurde
wordt vervolgd
Wilma Pelkman
Wij zijn toen de open dag gaan bezoeken en werden nog eens meerdere keren aangesproken, maar verder in het gedrang en al van de open dag gegaan. het briefje is in mijn tas verdwenen en heb er niet meer aan gedacht, totdat ik afgelopen zaterdag en brief op mijn deurmat vond met de tekst
wij heten u van harte welkom als abonne van C&Z media en de hele tekst die veel van u wel bekent zal zijn. toen werd ik dus heel erg boos en ben het formuliertje op gaan zoeken en alles nogmaals gelezen.
heb hierop geprobeerd te bellen maar in het weekend werken ze niet, dus een mail gestuurd en een brief met mijn verhaal en alles van hun gekopieerd in de envelop gedaan. toen zei me man kijk eens op de bank of er al wat is geincasseerd, en ja hoor er stond een melding van de bank dat er een bedrag van 39.80 was geeist voor incasso door C&Z maar door te weinig saldo kon dit niet ( gelukkig) heb ook de bank gemailt dat ze die incasso niet mogen uitvoeren aan deze oplichters!
omdat me gevoel toen zei gaan eens verder zoeken.....ben ik gaan google op C&Z en kwam dus hier terecht en al de reactie's en verhalen gelezen wordt ik alleen maar kwader en verdrietiger!! en ja een troost ik ben niet de enigste
Maar het is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden dat deze C&Z media nog steeds klanten kan misleiden met valse verkooppraatjes! ken er dan door niemand iets aan gedaan worden!
ben benieuwd of ze vanuit zich zelf reageren op de mail die ik ze stuurde
wordt vervolgd
Wilma Pelkman
Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
Hallo,
Ook ik zit met het probleem van C&Z. Vorig jaar op de kermis in Tilburg hebben ze mij en mijn dochtertje aangesproken voor een eenmalig proefpakketje.
Na een aantal betalingen heb ik de incasso stop gezet en opgezegd en laatste pakket terug gestuurd.
Nu heb ik een eerste brief van Credifix ontvangen waar in ik dringend word verzocht om een bedrag van ruim 100, euro over te maken. € 39,80 en incassokosten.
Ik heb nu al een paar mailtjes verstuurd naar C&Z en aangegeven dat ik echt niet van plan ben om dit gaan te betalen.
Hun geven aan dat ik toch moet betalen en dat ze me dan uit hun bestand zullen halen.
Dus net maar weer terug gemaild dat ik zeer zeker niet ga betalen en dat ze de rekening in moeten trekken.
Maar goed ik verwacht nog wel een hoop ellende als ik het allemaal zo lees.
Mochten jullie nog tips hebben dan heel graag. Ik heb ook al dat stukje van de KvK gestuurd naar ze.
Nicky
Ook ik zit met het probleem van C&Z. Vorig jaar op de kermis in Tilburg hebben ze mij en mijn dochtertje aangesproken voor een eenmalig proefpakketje.
Na een aantal betalingen heb ik de incasso stop gezet en opgezegd en laatste pakket terug gestuurd.
Nu heb ik een eerste brief van Credifix ontvangen waar in ik dringend word verzocht om een bedrag van ruim 100, euro over te maken. € 39,80 en incassokosten.
Ik heb nu al een paar mailtjes verstuurd naar C&Z en aangegeven dat ik echt niet van plan ben om dit gaan te betalen.
Hun geven aan dat ik toch moet betalen en dat ze me dan uit hun bestand zullen halen.
Dus net maar weer terug gemaild dat ik zeer zeker niet ga betalen en dat ze de rekening in moeten trekken.
Maar goed ik verwacht nog wel een hoop ellende als ik het allemaal zo lees.
Mochten jullie nog tips hebben dan heel graag. Ik heb ook al dat stukje van de KvK gestuurd naar ze.
Nicky