LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
OLGA02
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 sep 2008 14:48

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door OLGA02 »

Spoed moet 22 september naar kantochter voor niet betalen club sportive. Wie heeft al uitspraak of zitting kantonrechtrer meegemaakt?

BastiaanJ
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2009 14:17

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door BastiaanJ »

Klantvriendelijkheid staat bij deze club op een heel laag pitje.

Nadat je voor een half jaar hebt betaald wordt je automatisch aangemaand voor de betaling voor het volgende halfjaar. Wanneer je dan belt met de clubsportive moet je betalen anders gaat het naar incasso. Er wordt niet aangegeven dat dit het geval is wanneer je voor het halfjaar betaald en daarna heb je een incassobureau op je dak.

Lijkt me beter om naar een klantvriendelijkere sportschool op zoek te gaan.

antongroen
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jul 2010 20:55

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door antongroen »

dat heb ik naar hun ge stuurt hoe kan ik van af kommen van de rot club ik kom daar nooit is er ook en ander manier dat er van af te kommen ken er mijn ie mat mijn helpen A.U.B
groetjes van antongroen
besten cubsportive
ik wil er van af ik kom nooit daar en ik ken niet meer betalen wand ik zit bijna in de schuld sanering wat ken ik aan doen om eraf te komen
ik heb foor ge tekent tot 29/06/2010 dat staat in de contrakt
en plus stefan vd pol heb mijn contrakt in ge vroren op 01/10/09 en nog er bij vertelt dat ik nog niet meer ken betalen dan zet ik de contrakt op stop
dat heb hij mijn ge zegt help A.U.B
groetjes van antongroen

Begin doorgestuurd bericht:

Van: Corien Minnema <[email protected]>
Datum: 2 juni 2010 14:16:44 GMT+02:00
Aan: anton groen <[email protected]>
Onderwerp: Antw.: brief

Beste Anton,

Op 9-12-2009 heb ik je de volgende mail gestuurd:

Beste Anton,

Vandaag heb ik 2 brieven ontvangen via de post.

Het gaat om de opzegging. jullie hebben een 2 jarig contract die dus voor 24 maanden loopt.
Er is bij jullie een uitzondering gemaakt dat de kaart voor 8 maanden bevroren kon worden. Dit betekend dat er geen betaling plaatsvind en dat het contract opgeschoven wordt voor 8 maanden. Aangezien het om een 24 maanden abonnement gaat en dus 24 maanden een betaling moet plaatsvinden.

Jullie einddatum is daardoor meegeschoven met de bevriezing naar 02-02-2011.
Dit is van juli tot feb en zijn 24 maanden.

Dus het contract loopt bij jullie beiden tot 02-02-2011, daarna zal het contract beeindigd worden.

Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd,


Hierin is dus daadwerkelijk wel te zien dat ik je heb ingelicht over verschuiving van het abonnement. Er dient 24 maanden betaald te worden aangezien het om een 24 maanden abonnement gaat.
Volgens mij staat er in deze mail dus duidelijk beschreven tot wanneer de betalingen lopen.

Ik ben vanaf morgen op vakantie dus kan pas weer over 2 weken antwoorden op eventueel nieuwe mail!

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.


met vriendelijke groet
Clubsportive Haarlem

Corien Minnema
Assistent Manager



Raaks 7 l 2011 VA Haarlem
T +31 (0)23 512 01 90
www.clubsportive.nl


----- Original Message -----
From: anton groen
To: Corien Minnema
Sent: Wednesday, June 02, 2010 12:16 PM
Subject: Fwd: brief



Afz anton groen


Begin doorgestuurd bericht:

Van: "Jan van Houtrijve" <[email protected]>
Datum: 2 juni 2010 11:46:44 GMT+02:00
Aan: <[email protected]>
Onderwerp: brief

Jan van Houtrijve
Clubsportive

t.a.v. Corien Minnema

Raaks 7

2011 VA HAARLEM



Haarlem, 2 juli 2010


Betreft: opzegging sportschool abonnement


Geachte mevrouw Minnema,


Met betrekking tot het geschil rond de verlenging van het abonnement is het volgende van belang.


Het staat vast dat ik de abonnementen heb opgezegd in september 2009. U heeft mij destijds niet gewezen op de onmogelijkheid om op te zeggen per 5 juli 2010. U heeft mij ook nimmer mij erop gewezen dat de schorsing van het abonnement zou leiden tot een langere duur of een verlenging van het abonnement. Gelet hierop kunt u niet onderbouwen dat wij hierover een afspraak hebben gemaakt.


Uitgaande van het voorgaande staat mijn opzegging vast. Vast staat dat ik een overeenkomst afsloot die op 5 juli 2010 zou aflopen. Er is geen afspraak gemaakt over de wijziging van de einddatum.


Mijn conclusie is dat uw vordering onjuist is en in rechte geen enkele kans van slagen heeft. Mocht u zich op een afspraak of op algemene voorwaarden willen beroepen, dan verzoek ik u mij dat binnen twee weken te berichten. Mocht u afzien van uw vordering dan verneem ik dat ook graag binnen twee weken.


Ik hoop dat we alsnog in der minne een oplossing kunnen bewerkstelligen.


In afwachting,



Met vriendelijke groeten,



De heer A.N. Groen

Mevrouw P. Phurraphattharaphon



------------------------------- DISCLAIMER -------------------------------
De informatie in deze e-mail en de meegestuurde bestanden zijn vertrouwelijk en mogelijk wettig beschermd. De e-mail is uitsluitend bedoeld voor gebruik door de geadresseerde en andere geautoriseerde ontvangers. Indien u niet de geadresseerde bent, maken wij er u op attent dat gebruik van de informatie in de e-mail en de meegezonden bestanden, waaronder openbaarmaking vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking aan derden niet is toegestaan en mogelijk zelfs onwettig. Mocht u deze e-mail abusievelijk hebben ontvangen, dan vragen wij u de afzender op de hoogte te brengen en het originele bericht te vernietigen. Het Juridisch Loket is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze e-mail en wijst iedere aansprakelijkheid af voor en/of in verband met alle gevolgen en/of schade van een onjuiste of onvolledige verzending en/of vertraging ervan. Het Juridisch Loket is niet verantwoordelijk voor meegestuurde virussen. Het is uw eigen verantwoording om e-mails en de meegezonden bestanden hierop te scannen. Aan deze e-mail kunnen geen rechten worden ontleend. Belangrijke afspraken of contracten dienen altijd door de daarvoor bevoegde personen te worden ondertekend.
----------------------------------------------------------------------------
The information contained in this e-mail and its attachments is confidential and may be legally privileged. This e-mail is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed and others authorised to receive it. If you are not the intended recipient you are hereby notified that any disclosure, copying, distribution or taking any action in reliance of the contents of this e-mail and any attachments is strictly prohibited and may be unlawful. If received in error, we ask you to notify the sender and delete the original message. Het Juridisch Loket is not liable for the content of this e-mail and accepts no responsibility for any damage and/or consequences of improper and incomplete transmission or delay in its receipt. Please note that Het Juridisch Loket does not accept any responsibility to scan the e-mail and attachments if any. No contracts may be concluded on behalf of Het Juridisch Loket by means of e-mail. Important agreements must always be signed by the therefore authorised persons.
----------------------------------------------------------------------------

editing
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 jan 2008 04:34

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door editing »

Het geschil tussen mij en Club Sportive is voor de Kantonrechter geweest. De Kantonrechter heeft mij gelijk gegeven en de eis van Club Sportive afgewezen. Laat je dus vooral niet intimideren als je in je gelijk staat.

antongroen
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jul 2010 20:55

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door antongroen »

Be dangkt van da rejaksie
Ik ben met ridies kantoor besig maar het werkt niet
Ik heb veel briefen Gé stuurt naar sportive
Ik krijg maar drijg briefen terug
Me schien ken iemand help en
À.u.b groetjes van Anton groen

editing
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 jan 2008 04:34

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door editing »

Hulp van een advocaat of bureau voor rechtshulp inroepen.

Gesloten