LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vesting Finance

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
marian1956
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 apr 2010 12:24

Re: Vesting Finance

Ongelezen bericht door marian1956 »

Ik snap ook niet dat dat zomaar mag dossiers doorverkopen

Matthieu
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2010 14:21

Re: Vesting Finance

Ongelezen bericht door Matthieu »

Het probleem is ondertussen opgelost door relatie bemiddeling vanuit KPN.
Dit echter wel na diverse keren mailen en blijven bellen.

Beste allen,

Ook ik zit zwaar in de puree door Vesting Finance en KPN B.V..
Ik heb zelden een bedrijf meegemaakt met deze arrogantie en onwelwillendheid om informatie bij de des betreffende partij KPN B.V. op te vragen terwijl de zaak ondertussen allang rond is en barstens vol met foutieve informatie vanuit KPN B.V. zit.
Op de pagina van VF kun je inloggen en een reactie geven op de situatie, dit heb ik gedaan en zelfs een kopie betalingsbewijs aan KPN B.V. meegestuurd.
Dan krijg je vervolgens een SMS van VF waar in staat dat men KPN B.V. gaat adviseren naar de rechtbank te gaan.

VF is 1 van de grootste ballen bedrijven die er is en tracht gewoon de consument kaal te plukken ongeacht de oorzaak en opgelost of niet.

erg jammer...

groeten,
Matthieu
Laatst gewijzigd door Matthieu op 02 aug 2010 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Vana
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 jul 2010 17:28

Re: Vesting Finance

Ongelezen bericht door Vana »

Matthieu schreef:Beste allen,

Ook ik zit zwaar in de puree door Vesting Finance en KPN B.V..
Ik heb zelden een bedrijf meegemaakt met deze arrogantie en onwelwillendheid om informatie bij de des betreffende partij KPN B.V. op te vragen terwijl de zaak ondertussen allang rond is en barstens vol met foutieve informatie vanuit KPN B.V. zit.
Op de pagina van VF kun je inloggen en een reactie geven op de situatie, dit heb ik gedaan en zelfs een kopie betalingsbewijs aan KPN B.V. meegestuurd.
Dan krijg je vervolgens een SMS van VF waar in staat dat men KPN B.V. gaat adviseren naar de rechtbank te gaan.

VF is 1 van de grootste ballen bedrijven die er is en tracht gewoon de consument kaal te plukken ongeacht de oorzaak en opgelost of niet.

een mogelijke oplossing is misschien om gezamelijk naar de geschillencommissie te stappen,
Daarbij wil ik ook eventuele mensen die dezelfde soort klachten hebben vragen zich te melden om dit waar mogelijk gezamelijk aan te pakken.

reageren kan naar [email protected]

Met vriendelijke groet,
Matthieu

Hai Matthieu,

Weer een zeer opmerkelijk en frustrerend verhaal. Ik begrijp dat je dus hebt betaald maar dat VF een soort van standaard SMS eruit gooit en met de rechtbank 'dreigt'...? Ik weet niet om hoeveel geld het gaat, maar stel je voor dat KPN voor elke pak 'em beet 250,00 die niet wordt betaald naar de rechtbank zou moeten gaan..... dat kost ze klauwen met geld, dus ik denk dat dit inderdaad een soort van dreigen is. En als het er toch van komt, dan heb je toch je betaalbewijs, laat het dan maar komen, dan komt KPN erachter dat VF haar administratie en procedures niet op orde heeft en dat ze hun tijd aan deze rechtbankzaak hebben verspeeld.
Ik heb zoals gezegd een klachtbrief naar VF gestuurd. Ik ben nu in afwachting van een reactie. Als VF het niet netjes oplost, wil ik inderdaad het op een andere manier aanpakken. Ik zal je in dat geval mailen. Ik zou als ik jou was eerst ook een serieuze klachtbrief sturen (als je dat niet al hebt gedaan). Hoe meer mensen daadwerkelijk een gedegen klachtbrief sturen, des te groter de kans dat er vanuit beleid bij VF zaken worden verbeterd. Succes!

marian1956
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 apr 2010 12:24

Re: Vesting Finance

Ongelezen bericht door marian1956 »

Daarom vroegen ze naar mijn mobiele nummer bij VF maar ik heb het niet gegeven.
Matthieu ik heb natuurlijk wel een dikke klacht over VF over de manier waarop je behandeld wordt.

Gesloten