Stuur eens een mailtje naar Pals...Waar kan ik me aanmelden of solliciteren ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pals: (titel aangepast) voorschot & puinhoop
-
Re: Pals: (titel aangepast) voorschot & puinhoop
Ben waarschijnlijk niet geschikt voor zo'n baan WA, ben te sociaal waarschijnlijk.witte angora schreef:Stuur eens een mailtje naar Pals...Waar kan ik me aanmelden of solliciteren ?
-
witte angora schreef:Stuur eens een mailtje naar Pals...Waar kan ik me aanmelden of solliciteren ?
----- Original Message ----- From: <@palsgroep.nl>To: <@skynet.be>Sent: Wednesday, May 19, 2010 1:24 PM
Subject: Not read: Factuur ver bezijden de werkelijkheid!
Your message To: Dhr. F. S. - Palsgroep
Subject: Factuur ver bezijden de werkelijkheid!
Sent: Mon, 29 Mar 2010 10:30:55 +0200 was deleted without being read on Wed, 19 May 2010 13:24:52 +0200
Ik denk dat ze niet kunnen lezen en het daarom maar doen zoals boven.
Spaar je de moeite maar en zo heb ik er nog een flink aantal teruggekregen.
-
Ze hebben dan waarschijnlijk ook geen nieuwe mensen meer nodig die niet werken en toch cashen.jeanne-veghel schreef:witte angora schreef:Stuur eens een mailtje naar Pals...Waar kan ik me aanmelden of solliciteren ?
----- Original Message ----- From: <@palsgroep.nl>To: <@skynet.be>Sent: Wednesday, May 19, 2010 1:24 PM
Subject: Not read: Factuur ver bezijden de werkelijkheid!
Your message To: Dhr. F. S. - Palsgroep
Subject: Factuur ver bezijden de werkelijkheid!
Sent: Mon, 29 Mar 2010 10:30:55 +0200 was deleted without being read on Wed, 19 May 2010 13:24:52 +0200
Ik denk dat ze niet kunnen lezen en het daarom maar doen zoals boven.
Spaar je de moeite maar en zo heb ik er nog een flink aantal teruggekregen.
Overigens, als je op 29 maart je mail verstuurt, en pas op 19 mei bericht krijgt dat het niet gelezen is...
-
Citaat:
Stap 8 Nazorg
Uw zaak is afgewikkeld en u heeft een schadebedrag ontvangen. Deze schadevergoeding is vaak ook bedoeld voor de toekomst. Hoe zorgt u er bijvoorbeeld voor dat u over tien of twintig jaar nog steeds gebruik kunt maken van deze schadevergoeding. De Pals Groep kan zorgdragen voor een financieel deskundige en verantwoord advies.
bron:http://www.palsgroep.nl/1/Letselschade_ ... dezaak.htm
Ik denk dat met stap 8 van pals wordt bedoeld, de nazorg voor het bedrag dat pals zelf incasseert (21% convenant ). Ik weet het niet zeker hoor, want ik ben niet zo slim.
@Friestyler
Aangetekend iets versturen helpt denk ik ook niet, omdat er op mijn
aangetekende schrijvens ook nog steeds geen antwoord is gekomen.
Stap 8 Nazorg
Uw zaak is afgewikkeld en u heeft een schadebedrag ontvangen. Deze schadevergoeding is vaak ook bedoeld voor de toekomst. Hoe zorgt u er bijvoorbeeld voor dat u over tien of twintig jaar nog steeds gebruik kunt maken van deze schadevergoeding. De Pals Groep kan zorgdragen voor een financieel deskundige en verantwoord advies.
bron:http://www.palsgroep.nl/1/Letselschade_ ... dezaak.htm
Ik denk dat met stap 8 van pals wordt bedoeld, de nazorg voor het bedrag dat pals zelf incasseert (21% convenant ). Ik weet het niet zeker hoor, want ik ben niet zo slim.
@Friestyler
Aangetekend iets versturen helpt denk ik ook niet, omdat er op mijn
aangetekende schrijvens ook nog steeds geen antwoord is gekomen.
-
Ik heb besloten de Palsgroep voor te dragen voor de Koude Douche
van Tros-Radar. Ik zal het keurig motiveren waarom ik vind dat ze
daarvoor in aanmerking komen volgens mij.
van Tros-Radar. Ik zal het keurig motiveren waarom ik vind dat ze
daarvoor in aanmerking komen volgens mij.
Dat zou zomaar kunnen, maar ze strijken wel meer op dan die 21% hoor, dat is wat ze alleen 'maar' inhouden van het uiteindelijke bedrag.jeanne-veghel schreef:
:
Overigens staat die 21% vast voor iedere cliente ?
Is dat bij iedereen 21% want dat zie je namelijk niet op de site staan.
-
Chocomelk schreef:Dat zou zomaar kunnen, maar ze strijken wel meer op dan die 21% hoor, dat is wat ze alleen 'maar' inhouden van het uiteindelijke bedrag.jeanne-veghel schreef:
:
Overigens staat die 21% vast voor iedere cliente ?
Is dat bij iedereen 21% want dat zie je namelijk niet op de site staan.
Ik weet dat echt niet hoe dat zit, maar ik denk dat ze goed boeren
als je al hun bedrijven ziet in de KvK.
Hebben ze nog meer behalve letselschadebureau's ?jeanne-veghel schreef:
Ik weet dat echt niet hoe dat zit, maar ik denk dat ze goed boeren
als je al hun bedrijven ziet in de KvK.
UPC is ook van hun.
-
Hmmm... er begint me iets te dagen, eerlijk gezegd. Maar dat staat los van Pals en UPC.browser schreef:UPC is ook van hun.
Ik denk dat de moderators van het weekend maar weer eens op hun plek moeten gaan zitten.
-
@Angora
je schreef:
"Toch vreemd, als er eentje op vakantie is, zou je toch verwachten dat de honeurs door een collega waargenomen zouden moeten worden."
wel, vanmiddag gebeld inzake het dossier en hoe ik dat in handen krijg..zou via de directie moeten, zou teruggebeld worden..maar verdomd, hoorde dat ze 't kopie van dossier opgestuurd hadden (niet wat ik in de kop had, maar goed..) en verdomd, net nu ik schrijf: deurbel, TNT met een dik pakket..het dossier, al is 't het kopie.
op jouw vraag of de honneurs waargenomen moeten worden: kreeg aan de telefoon te horen dat de vervanger van Van H. óók op vakantie is...
schiet dus niet op zo..de een moet de ander vervangen en beide zijn ze op vakantie
je schreef:
"Toch vreemd, als er eentje op vakantie is, zou je toch verwachten dat de honeurs door een collega waargenomen zouden moeten worden."
wel, vanmiddag gebeld inzake het dossier en hoe ik dat in handen krijg..zou via de directie moeten, zou teruggebeld worden..maar verdomd, hoorde dat ze 't kopie van dossier opgestuurd hadden (niet wat ik in de kop had, maar goed..) en verdomd, net nu ik schrijf: deurbel, TNT met een dik pakket..het dossier, al is 't het kopie.
op jouw vraag of de honneurs waargenomen moeten worden: kreeg aan de telefoon te horen dat de vervanger van Van H. óók op vakantie is...
schiet dus niet op zo..de een moet de ander vervangen en beide zijn ze op vakantie
-
Friestyler schreef:@Angora
je schreef:
In ieder geval ben ik blij voor je dat je het dossier hebt gekregen.
Ik kreeg ook kopie, maar dat geeft toch niet.
Bij mij ontbraken er gegevens die ik daarna alsnog heb opgevraagd,
maar tot op heden heb ik daar niets meer van gehoord.
Die gegevens kunt u toch via de kantonrechter boven tafel krijgen ?Bij mij ontbraken er gegevens die ik daarna alsnog heb opgevraagd,
-
Mijn belangenbehartiger is idd met een aantal zaken nu aan de slag gegaan.browser schreef:Die gegevens kunt u toch via de kantonrechter boven tafel krijgen ?Bij mij ontbraken er gegevens die ik daarna alsnog heb opgevraagd,
-
en verdomd..na het dossier te hebben ontvangen kreeg ik rond 16.30 uur telefoon..Pals
of ik tijd heb..ja en nee
er was contact geweest met Achmea en er is besloten tot een voorschot à 2500.
leuk, maar wat is hierin nu het nut van Pals en met name Van H.?
Z. van Achmea (die de zaak daar regelt) is op vakantie, Van H (mijn behandelaar bij Pals) is op vakantie, de vervanger van Van H. is óók op vakantie...en tóch kan er iets geregeld worden...wát is dan de meerwaarde van een letselbehandelaar zoals Van H. als zaken ook zo "opgelost" kunnen worden?!?
Krijg 't gevoel dat ik die afhandeling maar beter zelf kan doen..dit is ook niks waard
zoals gezegd: koffie zuipen, ouwehoeren en prutswerk afleveren kan ik zelf ook, heb ik Pals niet voor nodig
Tevens zie ik dit als "bekentenis" van Pals dat er wel degelijk e.e.a. mis is gegaan..maar goed, ik ben weer heel even gered
feit blijft dat ik hoe dan ook niet tevreden ben over de gang van zaken
Z. van Achmea (die de zaak daar regelt) is op vakantie, Van H (mijn behandelaar bij Pals) is op vakantie, de vervanger van Van H. is óók op vakantie...en tóch kan er iets geregeld worden...wát is dan de meerwaarde van een letselbehandelaar zoals Van H. als zaken ook zo "opgelost" kunnen worden?!?
Krijg 't gevoel dat ik die afhandeling maar beter zelf kan doen..dit is ook niks waard
zoals gezegd: koffie zuipen, ouwehoeren en prutswerk afleveren kan ik zelf ook, heb ik Pals niet voor nodig
Tevens zie ik dit als "bekentenis" van Pals dat er wel degelijk e.e.a. mis is gegaan..maar goed, ik ben weer heel even gered
-
Fijn dat je nu weer even een paar dagen adem hebt gekregen, neemt nietFriestyler schreef:en verdomd..na het dossier te hebben ontvangen kreeg ik rond 16.30 uur telefoon..Pals
Dan krijg je in ieder geval een paar dagen adem , neemt niet weg
dat dit nooit had mogen gebeuren op deze manier.
Ben erg benieuwd door wie je nu bent gebeld.
Mr.J.F.S. himself?
weg dat dit nooit op deze manier had mogen gebeuren.
Ben benieuwd wie je nu hebt gesproken! Mr.J.F.S. himself?
Super zeg dat jij het dossier al hebt ontvangen, nu maar eens doorpluizen allemaal.
En helemaal goed om te horen dat je gebeld bent en toch een voorschot gaat krijgen, niet dat het een heel groot bedrag is maar je kan weer adem halen gelukkig.
Je belangenbehartiger heeft een vervanger maar ook die is op vakantie, raar maar waar, het kan allemaal bij Pals.
Eigenlijk wel weer vreemd dat je nu wel een voorschot kan krijgen terwijl je belangenbehartiger zei dat het niet mogelijk was.
En helemaal goed om te horen dat je gebeld bent en toch een voorschot gaat krijgen, niet dat het een heel groot bedrag is maar je kan weer adem halen gelukkig.
Je belangenbehartiger heeft een vervanger maar ook die is op vakantie, raar maar waar, het kan allemaal bij Pals.
Eigenlijk wel weer vreemd dat je nu wel een voorschot kan krijgen terwijl je belangenbehartiger zei dat het niet mogelijk was.
-
Chocomelk schreef:Super zeg dat jij het dossier al hebt ontvangen, nu maar eens doorpluizen allemaal.
Zoals de wind waait, waait mijn jasje.
Friestyler moet genoeg rekeningen betalen, dus het is maar een druppel
op de gloeiende plaat. Maar ja, beter iets als niets toch?