LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Publi Force

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
dinfron
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 mei 2010 11:11

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door dinfron »

Dit is inderdaad heel goed nieuws!!!

Ik had al een klacht ingediend bij consuwijzer, maar iedereen die dat nog niet heeft gedaan, graag alsnog doen a.u.b.!

pemvandepar
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jul 2010 22:03

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door pemvandepar »

gedaan, ik hoop dat ze er wat aan doen! ik weiger 39,95 te betalen voor een reclame folder!

m.jong
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2010 17:47

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door m.jong »

Ben voor het eerst op deze site. schrik van alle verhalen die ik lees over Publi Force. Heb drie jaar geleden een abonnement cadeau gedaan, zou automatisch stoppen. Nee dus. Incasso 2 jaar gestorneerd. Wel "grappig" dat zij het blad wel bleven sturen. Nu was er ineens door Toptijdschriften geincasseerd dus ik wist niet wat het was. Mail gestuurd maar net als zovelen geen reactie. Incasso maar weer terug laten draaien. Advies van mijn bank was om een blokkade op dit rekeningnummer te zetten. Als het goed is kan het dan niet meer. Heel toevallig kreeg degene die het blad steeds ontving gisteren een brief kreeg van Toptijdschriften met een bla bla verhaal over Publi Force en oprechte verontschuldigingen en dat zij binnenkort af gaan schrijven zodat je nog lang kunt genieten van je favoriete blad. is een brief op blanco papier, geen logo, geen adresgegevens, geen kvk nummer, echt helemaal niets. Eng idee dat dit allemaal kan.

hansvanlieshout
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 jun 2010 14:14

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door hansvanlieshout »

Ik heb ook een klacht ingediend bij consuwijzer. Of het iets uithaalt?Wel een heel verhaal. Misschien als we met z'n allen gaan klagen.

Aura
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jul 2010 09:13

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Aura »

Ik denk dat het zeker wel iets uithaalt. Als ook maar de helft van deze mensen van het forum een klacht indienen, dan heb je al een heleboel klachten.
Neem toch aan dat er bij hen dan ook wel een belletje gaat rinkelen dat het goed mis is met dit bedrijf.
Baat het niet, dan schaadt het niet....dus ik zou gewoon een klachtenformulier invullen :-)

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Guardian72 »

MonkeyBusiness schreef:Mensen, vandaag (17/7) stond in de vragenrubriek van het AD het onderwerp Publiforce.
Monkey,

heb je toevallig de link?
Als ik op AD.nl zoek - komt er niets tevoorschijn.

MonkeyBusiness
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jun 2010 23:13

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door MonkeyBusiness »

Guardian72

ik heb helaas geen link, maar het stond in de AD krant van 17 juli.

s3racer
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jul 2010 08:49

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door s3racer »

ik had een abbo op de dart international,deze krijg ik al geruime tijd niet meer.
kreeg laatst ineens een aanmaning binnen dat ik binnen 2 weken 39,95 moest overmaken anders zou alles via een incasso lopen.....
netjes toch betaald en sindsdien heb ik 1x een blad gekregen maar geen dart international maar camera en computer!!!!! wat zijn dit voor rare zaken....
het bedrijf is niet meer bereikbaar en op mails word niet gereageerd.
hoe kan ik van deze ellende af en hoe krijg ik mn geld terug??

Darter180
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2010 13:34

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Darter180 »

Enige jaren geleden heb ik een abonnement genomen op een dartsblad. Na veel omzwervingen, fusies en weet ik veel wat is wat er van het ooit redelijke blad overbleef uiteindelijk bij Publiforce terecht gekomen. Toen begon het pas echt bedroevend slecht te worden: onregelmatige bezorging, waardeloze artikelen, herhalingen en voorbeschouwingen op toernooien die al weken geleden gespeeld worden.

Via het voorwoord van de redactie (!!) moest ik uiteindelijk vernemen dat het plan was voortaan nog maar 6 i.p.v. 12 bladen per jaar uit te geven en hiervoor moest wel een dubbele prijs betaald worden. Toen werd het mij echt te gortig en heb ik direct per brief en per mail mijn "abonnement" opgezegd. (Beter gezegd: wat zij als abonnement beschouwen, ik ben van mening dat door dit soort wijzigingen er sprake is van een geheel nieuw iets). De gevraagde bevestiging van mijn opzegging heb ik uiteraard nooit ontvangen. We werd er 3 maanden na mijn opzegging weer geld van mijn rekening geschreven, dit hoewel ik de firma Publiforce nooit een machtiging heb gegeven. Dit geld heb ik door mijn bank laten storneren, vervolgens nooit meer een reactie gehad dus ik dacht dat het probleem uit de wereld was: geen bladen, geen aanmaningen en geen andere correspondentie meer.

Totdat er opeens een brief van Toptijdschriften kwam, ze hadden de bladen van Publiforce overgenomen maar voor een dartsblad was geen plaats meer dus zou ik camera en computer krijgen (want dat is immers bijna hetzelfde). Toch maar een mailtje gestuurd naar toptijdschriften maar toch werd er doodleuk € 29,95 afgeschreven voor mijn abonnement op camera en computer! Uiteraard weer laten storneren, maar het is toch te gek voor woorden dat dit zomaar kan?

Maar goed: ik heb bewijsstukken in hand dat ik voor zover er al een abonnement was ik dit tijd heb opgezegd dus laat ze maar komen.
Wel irritant dat je blijkbaar gedwongen kan worden door een stel oplichters om je bankrekening extra scherp in de gaten te houden....

hansvanlieshout
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 jun 2010 14:14

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door hansvanlieshout »

Je kunt ook nog een klacht bij consuwijzer deponeren.

Erik56
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 aug 2010 07:10

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Erik56 »

Blijkbaar ben ik niet de "enige" die problemen heeft met dit bedrijf.
Wij hebben een abo op Viva Espana en Fotaal. Viva Espana kregen we tot voor kort regelmatig toegezonden. Fotaal is een ander verhaal, onregelmatig, soms maanden niet, dan weer 2 tegelijk. Toen een brief waarin werd aangekondigd, naam veranderd, dikker en dus duurder. Volgens hun nog niet betaald ( tegendeel is aantoonbaar), binnen 2 weken betalen anders incasso ( deurwaarder) op de stoep.
Om een lang verhaal kort te houden, verschillende mails gestuurd, schriftelijk contact gezocht, maar ze geven geen sjoege. Gelijkertijd ( om een reactie uit te lokken) 2 foto's ingezonden voor een "wedstrijd". Kreeg een week later een mail dat de mail met ingezonden foto's "zonder te zijn gelezen van de server zijn verwijderd ! :evil:

Al met al een bijzonder irritant bedrijf dat, als ze al wat sturen, tijdschriften uitgeven die niet alleen inhoudelijk slecht zijn maar ook nog eens van twijfelachtige kwaliteit ( papier en inkt) zijn. :roll:

Ik hou angstvallig mijn rekeningafschriften in de gaten en als er ( bijvoorbeeld via radar) een actie wordt ondernomen tegen dit "bedrijf" zal ik dat van harte steunen :lol:

jpuree
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2010 17:22

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door jpuree »

Ook van mijn rekening is zonder bericht en zonder toestemming 39,95 afgeschreven. Ik had een proefabonnent cadeau gedaan aan iemand anders. Het abonnement is opgezegd. Ruim binnen de looptijd van het abonnement van 1 jaar werd het extra bedrag van veertig euro zonder opgaaf van reden afgeschreven.
Op 12 juli leek ik aan het langste eind te trekken. Astrid de Wit van het bedrijf Atotzet beloofde per mail dat ze de afdeling betalingen de opdracht zou geven om het bedrag terug te storten. Drie weken later staat er nog steeds geen euro op mijn rekening. Ik heb vandaag gebeld naar Atotzet. Dit bedrijf doet de abonnementenadministratie voor Top Tijdschriften. Ze gaan echter niet zelf over de betalingen, maar sturen wekelijks een bestand naar Top Tijdschriften met wijzigingen, nieuwe abonnees en de bedragen die terugbetaald moeten worden. Het is vervolgens aan Top Tijdschriften om het geld ook daadwerkelijk terug te storten. Kortom, bij Atotzet kom je niet veel verder.
Top Tijdschriften is op alle mogelijke manier onbereikbaar. Het telefoonnummer doet het niet, mailtjes krijg ik onbezorgd retour, ook als ik het redactie-adres gebruik.
Juridisch trek je per definitie aan het langste eind, maar wie heeft zin om voor veertig euro naar de rechter te gaan? Het zou daarom goed zijn om gezamenlijk iets te doen. Ik heb zelf een mail gestuurd naar de politie van Alblasserwaard (staat in een andere reactie op dit forum). En het zou mooi zijn als Radar deze boevenbende eens zou aanpakken. Al is Tros Opgelicht misschien wel een beter programma voor deze zaak.

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door pbarendse »

En het kan toch zo simpel zijn: gewoon even naar je bank gaan en ofwel laten storneren (als die termijn nog niet verstreken is) dan wel melding maken van een onterechte incasso. Dan komt uw geld 'vanzelf' terug en moeten zij er ineens achteraan. Wel meteen een selectieve blokkade op de betreffende rekening laten leggen zodat ze niet nogmaals kunnen incasseren.

pemvandepar
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jul 2010 22:03

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door pemvandepar »

ik heb op advies van cosuwijzer toch maar een aagetekende brief gestuurd (ook al gaf consuwijzer aan dat het idd erg onredelijk is). zo heb ik een bewijs dat ze mijn brief ontvangen hebben......maar dan moeten ze hem wel aan nemen!!! hij is 3 keer aangeboden en 3 keer niet on ontvangst gemomen, nu ligt hij bij het afhaaldpunt waar hij (ben ik bang) heel lang blijft liggen.

in astrid en ria heb ik ook geen vertrouwen meer. het is onmogelijk om cotact te maken met dit bedrijf!!!

hansvanlieshout
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 jun 2010 14:14

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door hansvanlieshout »

Het bewijs dat je het aangetekende bericht verstuurd hebt is volgens mij voldoende. Dat niemand maar ook iets doet aan deze boevenpraktijken bewijst mij weer eens dat de boef in Nederland beter beschermd wordt dan het slachtoffer.
Ik heb een tip voor je: bel 010-4090099(klantenservice) en zeg daar je klacht. Ik ben er te woord gestaan. Of het iets uithaalt weet ik niet (voor mij moet dat nog blijken)

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door pbarendse »

Ben het met Hansvanlieshout eens. Mocht het tot een zaak komen, en Publiforce beweert dat ze niets gehad hebben, zal de rechter dat direct van tafel vegen als u bewijs overlegt dat u een aangetekende brief heeft gestuurd maar deze is geweigerd. Er zijn grenzen aan wat van u verwacht mag worden om van deze boevenbende af te komen.

Eva LB
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 aug 2010 20:35

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Eva LB »

Vandaag ontving een Factuur van Toptijdschriften aangaande het "gratis" blad Moestuin. Voorheen werd dit door Publiforce gestuurd. Het begon met 14,95, daarna werd het 19,95, daarna 23,95 en nu 39,95! als bijdrage in de verzendkosten. Geen fratis blad zou ik zo zeggen. Het idiote is dat de dagtekening 01-07-2010 is en dat ik dit faktuur vandaag 05-08-2010 ontvang. Er staat dat als ik niet binen 14 dagen van de dagtekening betaal, er een ingebrekestelling volgt met vermeerderde kosten. Dit kan toch niet zomaar. Ik heb toptijdschriften gemaild, dat ik per direct geen "Moestuin" meer wil ontvangen en dat ik niet ga betalen. Dit is je reinste afpersing. Op de internet pagina van "Moestuin" staat nog steeds dat het 19,95 per jaar kost. Er is daar echt iets goed mis.

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door pbarendse »

Er is in mijn ogen sowieso iets mis als je mensen 19,95 of meer laat betalen voor een gratis blad...

Carletta
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2010 22:15

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Carletta »

pbarendse schreef:Er is in mijn ogen sowieso iets mis als je mensen 19,95 of meer laat betalen voor een gratis blad...
Dat was een vergoeding voor de verzendkosten en in het begin (ca. 2 jaar geleden) was bv. DIER een prachtig glossy blad met mooie foto's dat in de verste verte niet meer lijkt op het morsige blad HORSIMO dat ik nu in de bus krijg. Gelukkig had ik mijn abonnement al opgezegd en heb ik daar een bevestiging van.

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door pbarendse »

Vergoeding in de verzendkosten of niet, als je er 19,95 per jaar voor betaalt is het niet meer gratis!

Gesloten