LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MISLEIDING OP MARKTPLAATS jan jansen UGG SCHOENEN

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Janjansendekinderen

Re: MISLEIDING OP MARKTPLAATS jan jansen UGG SCHOENEN

Ongelezen bericht door Janjansendekinderen »

Guardian72 schreef:@ TS:
weliswaar laat - maar met UGGS en zo zijn er zo veel oplichters actief...

Voor iedereen die populaire (merk) artikelen wil aanschaffen geld er eigenlijk een gouden regel : Haal het in de winkel, waar je het kan zien, voelen en desnoods ruiken voordat je afrekent.

Ja, dat is iets duurder - maar je bent een stuk zekerder.
Ja hoor, alles wordt weer omgedraaid. De hele opzet van MP is voor veel mensen niet duidelijk. Iemand heeft iets wat hij/zij over kompleet heeft, en een ander kan het gebruiken. Dit heeft geen moer met handelen te maken, maar elkaar helpen.
Hier misbruik van maken is altijd fout!

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Dit heeft geen moer met handelen te maken, maar elkaar helpen
Wakker worden, Doornroosje. De wereld om je heen steekt heel anders in elkaar dan in de tijd dat je nog een lief en schattig kindje was.

En ook toen was de grote mensenwereld heel anders dan je had gewild, maar daar had je nog geen weet van.

Janjansendekinderen

crazyme schreef:
Janjansendekinderen schreef:De reacties tot nu toe lijken eerder van oplichters zelf, als van mensen die zich in kunnen leven in iemand anders z,n probleem.
Volgens mij probeert men zich in te leven door kritische vragen te stellen, wat door jou wordt gewaardeerd met de kwalificatie "oplichters"
Ik werd in ieder geval beticht van laster, met de vraag of ik verwijderd kon worden.
Dat was niet mijn idee, toen ik hier een bericht plaatste. Maar OK, iedereen heeft het recht om zijn/haar mening te geven. Lees dan wel eerst mijn eerste berichtje, voordat je een mening geeft op het voorafgaande. BLIJF BIJ DE LEEST.

Janjansendekinderen

vogels schreef:Toch wel lief van Wehkamp en/of Neckermann dat ze je willen helpen om aan goederen te komen. :lol:
Kunnen deze mensen ook verwijderd worden? Die niets toevoegen aan de vraag? Maar zich blijkbaar uit verveling moeten mengen in iets waar ze eigenlijk geen interesse in, of verstand van hebben?

Janjansendekinderen

kees.bugter schreef:
Dit is weer zo,n forum waar een aantal personen het leuk vinden om met modder te gooien. Op MP hebben ze ook zo,n forum gehad, die hebben ze om die rede opgeheven.
Daarom is dit zo'n leuk forum voor simple minded persons :lol:

De 1 na de ander haakt af :mrgreen:
Bedoel je dat simple minded persons er behagen in scheppen om mensen die iets plaatsen af te laten haken doordat er met modder wordt gegooid?
Of ben jij zelf zo,n sick ****??

Janjansendekinderen

witte angora schreef:
Dit heeft geen moer met handelen te maken, maar elkaar helpen
Wakker worden, Doornroosje. De wereld om je heen steekt heel anders in elkaar dan in de tijd dat je nog een lief en schattig kindje was.

En ook toen was de grote mensenwereld heel anders dan je had gewild, maar daar had je nog geen weet van.
Volgens mij zijn hier alleen personen aan het woord die zelf niets op MP gekocht hebben, of gehoord hebben dat het een zooitje is, maar als je regelmatig op MP je spullen koopt zul je merken dat het wel meevalt! Daarom moeten die rotte appels eruitgehaald worden. DIE VERPESTEN HET!
je kunt er alleen maar zo over denken als je jong bent en geconditioneerd.
Geen vechtlust meer en accepteren wat het leven brengt. Go with the flow. Daar maken oplichters gebruik van, die slappe mentaliteit. Je kunt miljonair worden door van ieder persoon 1euo af te troggelen. Mensen werken daar aan mee!
Dat doen bedrijven overal al, legaal. En dat is wat de jeugd leert. Trek me leeg, met een euro tegelijk en ik merk niets, dus dat is OK, sufkoppen!!!

Janjansendekinderen

Mijn sprookje heeft niets te maken met de vraag???? (vogel)
Welke vraag Vogel? Het is mijn eigen vraag die jij niet wil begrijpen.
Maar probeert te verzieken, waarom? Als je een andere mening hebt hoef je mij niet verschud te zetten. Waarom ben je daar zo mee bezig??? Probeer je iemand te verdedigen?

Janjansendekinderen

Ik schijn alleen berichten te ontvangen van Tja, Janneke, witte Angora en Vogel.
Wie zijn dit? Mensen die niets anders te doen hebben als iemand afzeiken die een berichtje plaatst. Zielig hoor!

Janjansendekinderen

plumber schreef:
vogels schreef: En ze is geen oplichter, want ze levert de artikelen. Ze maakt handig gebruik van de naïviteit en hebzucht van de kopers.
Natuurlijk is ze een oplichter.Ze levert nml niet de artikelen
die ze opgeeft.
T.S. geeft iets aan waardoor andere mensen gewaarschuwd zijn
en het zal niet waar zijn maar enkele weten altijd weer het topic
te verpesten.
Bovendien hoezo hebzucht en naïviteit van de kopers.
Ik heb bv. mijn cassette van 50 jaar oud weer kompleet kunnen maken
via marktplaats omdat het niet meer te leveren was.
Alleen ik laat niets opsturen maar haal het op.
Plumber, jij snapt het probleem, je bent de eerste, ik vecht hier tegen de molens, is me ook verweten, maar niet op MP, maar hier. Mp is een goede plek, die mag niet verziekt worden door uitschot.

Janjansendekinderen

wat voor een onzin VOGELS?
Je hebt het nog steeds niet begrepen!
Wat ik omschreven heb als probleem is geen onzin!
(Er was èèn persoon die het in ieder geval begrepen heeft.)

Er wordt tegenwoordig te veel opgehangen aan eigen verantwoordelijkheid.
Alles wat je doet, als het fout gaat, is je eigen schuld/verantwoordelijkheid.
Dat is niet sociaal/normaal. Ik weet niet wat jou definitie van sociaal is.
Die wijkt af van de mijne, dat is wel duidelijk.
Als je ouder bent accepteer je deze ontwikkeling niet, omdat je andere tijden hebt gekend.
Vind je het dan gek dat ik hier werk van maak? Het is een vage lijn, waarop mensen zich begeven. Ik sla ze ervan af, als ze zich aan de verkeerde kant bevinden. Om de boel zuiver te houden. jij vind dat belachelijk, maar dat interesseerd mij geen bal. Ik ga door waar ik mee bezig ben ,en in geloof!

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Mp is een goede plek, die mag niet verziekt worden door uitschot.
Noem eens één plek, één organisatie, één bedrijf, één instantie, één overheidsinstelling, of wat dan ook die door mensen gecreeërd, onderhouden of bezocht wordt, en waar zowel in het verleden, het heden als de toekomst, géén uitschot komt dat de boel probeert te verzieken.

Oftewel: je zult altijd voorzichtig en alert moeten blijven. Helaas.

kooskoekedoos

Ongelezen bericht door kooskoekedoos »

Pffff wat een discussie weer

@Janjansen

als je gewoon stopt met reageren op de personen stopt de in mijn ogen compleet zinloze discussie vanzelf. Ik ben het met je eens dat er hier een aantal mensen actief zijn die er alleen maar een sport van maken om mensen te corrigeren of te benadrukken hoe stom de actie geweest is. Wat volgens mij niet de intentie van dit forum is. Maar hierop blijven reageren maakt de discussie alleen maar langer en compleet zinloos. Gewoon negeren en ingaan op de berichten die wel zin hebben.

@iedereen

volkomen mee eens dat het naief is om elke verkoper op zijn blauwe ogen te vertrouwen en producten te kopen zonder deze ooit gezien te hebben en vooraf geld over te boeken.

Aan de andere kant blijft het natuurlijk wel oplichting, en ben ik het niet eens met de reactie die het gedrag van de verkoper goedkeuren. Mevrouw laat in de advertenties afbeeldingen zien van producten die in goede staat zijn, en stuurt uiteindelijk hele andere producten op. Als een online winkel dit zou doen zouden jullie dit ook niet accepteren.

Denk alleen dat je vrij weinig kunt doen om dit op te lossen, alleen de gebruiker en advertentie wel melden bij marktplaats, zij kunnen iig wel het ipadres blokkeren.

En koop voortaan op marktplaats bij gebruikers die gecontroleerd zijn, of ga het product eerst bekijken.

Janjansendekinderen

witte angora schreef:
Mp is een goede plek, die mag niet verziekt worden door uitschot.
Noem eens één plek, één organisatie, één bedrijf, één instantie, één overheidsinstelling, of wat dan ook die door mensen gecreeërd, onderhouden of bezocht wordt, en waar zowel in het verleden, het heden als de toekomst, géén uitschot komt dat de boel probeert te verzieken.

Oftewel: je zult altijd voorzichtig en alert moeten blijven. Helaas.
Waar ik me mee bezig houd of tegen verzet is niet jou probleem.
Ik hoef niet voorzichtig te zijn waartegen ik me verzet.
Dat is iets voor jongeren. Weke eieren, die niet gewend zijn om voor zichzelf op te komen. De schuld geven aan de overmacht, maatschappij en regering, Mensen worden robots, en ze hebben het niet door. Ik pik het niet hoe er met personen om wordt gegaan. De verandering de laatste decennia.
Vechtlust is aangeboren, dus iedereen heeft het in zich.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Jan, ben je een beetje de weg kwijt ofzo?
Je opmerkingen in dit topic beginnen redelijk belachelijk te worden, wordt het geen tijd voor je pilletje of je witte jas met lange mouwen?

Je zet je redelijk voor schut, heb je dat zelf niet door?

Janjansendekinderen

kooskoekedoos schreef:Pffff wat een discussie weer

@Janjansen

als je gewoon stopt met reageren op de personen stopt de in mijn ogen compleet zinloze discussie vanzelf. Ik ben het met je eens dat er hier een aantal mensen actief zijn die er alleen maar een sport van maken om mensen te corrigeren of te benadrukken hoe stom de actie geweest is. Wat volgens mij niet de intentie van dit forum is. Maar hierop blijven reageren maakt de discussie alleen maar langer en compleet zinloos. Gewoon negeren en ingaan op de berichten die wel zin hebben.
Je hebt gelijk! Dit is niet de intentie van het forum, of een forum in het algemeen.
Ik vind het fijn dat er personen zijn die dit inzien. En dat MP het probleem niet is, maar de rotte appels die zich daarop bevinden. Om de kluit te belazeren en de zakken te vullen. Ze begeven zich binnen de mazen van de wet, en weten ze ook te omzeilen. Wat erg, dat er niemand is die dat in de gaten houdt! Oplichting mag je dit niet noemen, maar misleiding. Voor mij is er geen verschil.
Ik denk alleen dat dit geval, als het echt uitgezocht wordt, vele malen groter is als iemand verwacht. Ze is echt een mega-misleider, die van MP verwijderd moet worden. Natuurlijk verwacht ik mijn geld niet meer terug, dat ben ik al ontstegen. Maar het gaat mij om het principe, daar zal ik ook wel weer commentaar op krijgen als ik dit opper.
@iedereen

volkomen mee eens dat het naief is om elke verkoper op zijn blauwe ogen te vertrouwen en producten te kopen zonder deze ooit gezien te hebben en vooraf geld over te boeken.

Aan de andere kant blijft het natuurlijk wel oplichting, en ben ik het niet eens met de reactie die het gedrag van de verkoper goedkeuren. Mevrouw laat in de advertenties afbeeldingen zien van producten die in goede staat zijn, en stuurt uiteindelijk hele andere producten op. Als een online winkel dit zou doen zouden jullie dit ook niet accepteren.

Denk alleen dat je vrij weinig kunt doen om dit op te lossen, alleen de gebruiker en advertentie wel melden bij marktplaats, zij kunnen iig wel het ipadres blokkeren.

En koop voortaan op marktplaats bij gebruikers die gecontroleerd zijn, of ga het product eerst bekijken.

Janjansendekinderen

Wat zijn mijn vreemde, volgens jou agressieve opmerkingen in mijn bericht?

jor

Ongelezen bericht door jor »

Janjansendekinderen schreef:Wat zijn mijn vreemde, volgens jou agressieve opmerkingen in mijn bericht?
Of dit zo aardig klinkt..
Heb je niets beters te doen. Je zit op mijn topic. Te lullen als een stel bejaarden die geen doel in het leven meer hebben. Hou ermee op, als je niets beters te melden hebt.
Ik raad je aan verder ontopic te blijven en de anderen die hier een reactie plaatsen in hun waarde te laten en niet op een dergelijke manier weg te zetten.Tevens is het slechts kopiëren van het bericht van een ander zonder daar een eigen reactie bij te plaatsen Not Done.

jor

Ongelezen bericht door jor »

Janjansendekinderen schreef:Zou het een probleem zijn voor dhc of jou om je eens te verdiepen in het daadwerkelijke probleem, zonder mij van te voren al als rand debiel af te schilderen?
Jullie zijn eigenlijk de onwetenden, niet ik! Maar je meent er verstand van te hebben. VERTEL!
Volgens mij heb ik dat niet gedaan, dit (30 jul 2010 22:15) was mijn eerste reactie in je redelijk overbodige topic.Ik heb op marktplaats meer dan 50 zaken gekocht/verkocht en dat liep slecht 1 maal (bijna ) fout, je verstand gebruiken en goed uitzoeken met wie of wat je zaken doet voorkomt een groot deel van de ellende. Er staan trouwens ook op marktplaats zeer goede tips.
http://statisch.marktplaats.com/help/ve ... delen.html

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Janjansendekinderen schreef:Zou het een probleem zijn voor dhc of jou om je eens te verdiepen in het daadwerkelijke probleem, zonder mij van te voren al als rand debiel af te schilderen?
Jullie zijn eigenlijk de onwetenden, niet ik! Maar je meent er verstand van te hebben. VERTEL!
Heb ik gedaan, jij wilt alleen bevestiging van jouw idee mbt MP en hebt geen interesse in andere meningen. Als je dan teruggefloten wordt ga je je als een klein kind gedragen, dat ben je ook in mijn ogen. Geef trouwens even antwoord op mijn vraag mbt het konijntje.

Janjansendekinderen

jor schreef:
Volgens mij heb ik dat niet gedaan, dit (30 jul 2010 22:15) was mijn eerste reactie in je redelijk overbodige topic.Ik heb op marktplaats meer dan 50 zaken gekocht/verkocht en dat liep slecht 1 maal (bijna ) fout, je verstand gebruiken en goed uitzoeken met wie of wat je zaken doet voorkomt een groot deel van de ellende. Er staan trouwens ook op marktplaats zeer goede tips.
http://statisch.marktplaats.com/help/ve ... delen.html
wie maakt uit of mijn topic overbodig is, ben je een medewerker van de site?

Gesloten