LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 4,50 betalen voor kleingeld storten SNS Bank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Dekker70
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2010 14:23

Re: 4,50 betalen voor kleingeld storten SNS Bank

Ongelezen bericht door Dekker70 »

Ik zou nooit meer gebruik maken van stortingsautomaat. Als je daar geld stort en er gaat wat mis kan je fluiten naar je geld. Bij ING heb ik geld gestort in de Automaat. Ik kreeg echter een bon waar 40 Euro minder op stond dan ik gestort had. Dan kan je klagen, maar help niets, want je kan niet bewijzen dat je het gestort hebt. Bij mij was het maar een klein bedrag, maar zie op diverse forums dat mensen al veelvouden hiervan gewoon kwijt zijn geraakt. ING stortingsautomaten zijn onbetrouwbaar. Nooit gebruiken dus en gewoon even naar de balie.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: 4,50 betalen voor kleingeld storten SNS Bank

Ongelezen bericht door tennis »

Dekker70 schreef:Ik zou nooit meer gebruik maken van stortingsautomaat. Als je daar geld stort en er gaat wat mis kan je fluiten naar je geld. Bij ING heb ik geld gestort in de Automaat. Ik kreeg echter een bon waar 40 Euro minder op stond dan ik gestort had. Dan kan je klagen, maar help niets, want je kan niet bewijzen dat je het gestort hebt. Bij mij was het maar een klein bedrag, maar zie op diverse forums dat mensen al veelvouden hiervan gewoon kwijt zijn geraakt. ING stortingsautomaten zijn onbetrouwbaar. Nooit gebruiken dus en gewoon even naar de balie.
Mag ik vragen welke balie?
Er zijn geen balie`s meer in de filialen, dus met contant geld naar de automaat, en storten.
Wat anders is niet meer mogelijk, tenminste bij ABN ,ING !

R-Estau
Berichten: 92
Lid geworden op: 27 mar 2010 15:58

Re: 4,50 betalen voor kleingeld storten SNS Bank

Ongelezen bericht door R-Estau »

Er zijn wel degelijk balies bij de ING, vooral in de buurt van winkelcentra.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: 4,50 betalen voor kleingeld storten SNS Bank

Ongelezen bericht door tennis »

R-Estau schreef:Er zijn wel degelijk balies bij de ING, vooral in de buurt van winkelcentra.
Waar?
Dan noem eens een voorbeeld!

R-Estau
Berichten: 92
Lid geworden op: 27 mar 2010 15:58

Re: 4,50 betalen voor kleingeld storten SNS Bank

Ongelezen bericht door R-Estau »

Pak de trein eens en reis een beetje door het land, stap uit in een grote of in een stad met minimaal 150.000 inwoners en bezoek de grotere winkelcentra en gij zult de balies van de ING bank kunnen bezoeken :lol:

Zelf woon ik in de buurt van Leusden maar als je naar Amersfoort gaat bijvoorbeeld dan vind je een grote balie van de ING en ook van ABN-AMRO in winkelcentrum "Emiclaer"

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: 4,50 betalen voor kleingeld storten SNS Bank

Ongelezen bericht door tennis »

R-Estau schreef:stad met minimaal 150.000 inwoners en bezoek de grotere winkelcentra en gij zult de balies van de ING bank kunnen bezoeken :lol:
En wat is met de kleine steden?
Natuurlijk zijn er balie`s, maar kan je daar ook geld storten en afhalen?

R-Estau
Berichten: 92
Lid geworden op: 27 mar 2010 15:58

Re: 4,50 betalen voor kleingeld storten SNS Bank

Ongelezen bericht door R-Estau »

Waar ik mijn geld stort kan dat wel ! Maar wat het probleem is in een dorp weet ik niet. Als ik geld over heb, dan haal ik altijd iets lekkers bij de afhaal Chinees dan ben ik dat geld ook weer kwijt.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: 4,50 betalen voor kleingeld storten SNS Bank

Ongelezen bericht door tennis »

R-Estau schreef:Pak de trein eens en reis een beetje door het land
R-Estau schreef: Als ik geld over heb, dan haal ik altijd iets lekkers bij de afhaal Chinees dan ben ik dat geld ook weer kwijt.
Zoveel geld heb ik niet, als ik eerst met de trein moet gaan, en dan ook nog naar de chinees! :lol:

roxettem
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2012 10:01

Re: 4,50 betalen voor kleingeld storten SNS Bank

Ongelezen bericht door roxettem »

Scooter verkocht voor € 800,- en dat geld direct gestort bij een ING stortingsautomaat. Die hapert en zegt dat er maar €240,- gestort is. Ik er iemand bijhalen en een formulier invullen. Het zou allemaal goed komen! Mooi niet. Kreeg een brief dat na controle is gebleken dat er geen fouten bla bla. Kortom je kan gewoon fluiten naar je geld. GEBRUIK NOOIT EEN STORTINGSAUTOMAAT!. Die dingen zijn onbetrouwbaar!

layla1969
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 sep 2012 21:23

Re: 4,50 betalen voor kleingeld storten SNS Bank

Ongelezen bericht door layla1969 »

Inderdaad! Ik heb vorige week 275 euro gestort bij ING in Breda via de stortingsautomaat en ING beweert dat er slechts 255 euro is gestort. Na mijn klacht kreeg ik 2(!) werkdagen later een brief dat er geen onvolkomenheden waren bij mijn storting en blijven zij erbij dat er 20 euro minder was gestort. Ik heb een klacht naar de directie gestuurd maar betwijfel of ik alsnog mijn 20 euro terugkrijg. Het zijn gewoon boeven, eerst moeten we ze redden met onze belastingcenten en dan pakken ze je vervolgens nog een keer via niet goed werkende stortingsautomaten.

Gesloten