( als je er niet uit komt)
Wat schetst onze verbazing?
VAndaag een lullig e mail bericht met de volgende inhoud:
Hartelijk dank voor het stellen van uw vraag.
Bij de aanvraag voor nummerportering kan er een monteur langskomen indien u aangeeft daar gebruik van te willen maken. Kosten voor een monteur zijn 35,00 euro.
Heeft u niet aangegeven een monteur te willen ontvangen dan komt die niet standaard langs.
Voor instellingen van het modem ontvangt u een brief met korte uitleg, deze is op 4 augustus naar u verstuurd. Tevens vind u op de site van XS4ALL uitleg voor de instellingen, zie onderstaande link:
http://www.xs4all.nl/bellen/handleiding
Komt u er daarmee niet uit, dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk. Die zullen u dan verderhelpen.
Mocht een medewerker hebben gezegd dat er standaard een monteur langskomt, dan is dat helaas verkeerde informatie en betreur ik dat dat aan u is verteld.
Ik vertrouw er op u zo voldoende te hebben geinformeerd.
Vriendelijke groet,
[persoonsgegevens verwijderd door moderator]
Klantenservice
XS4ALL Internet bv
Internet: http://www.xs4all.nl
Contact: http://www.xs4all.nl/contact
Telefoon: 020-3987666
Wij hebben uiteraard meteen een bericht terug gezonden ... Wat zijn dit voor addertjes onder het gras?
Wie heeft er ook ervaring met deze manier van werken?
Alle reacties van harte welkom!
