LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telfort crimineel?
Re: telfort crimineel?
Hugo,zeg het eens
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: telfort crimineel?
Als u of uw regiomanager op enige wijze problemen heeft met de communicatie met onze dealersupport, dan kan hij dit met ons opnemen via de daarvoor bestemde kanalen.
Dat is dus niet anoniem via een forum van een consumentenorganisatie.
Hugo
Dat is dus niet anoniem via een forum van een consumentenorganisatie.
Hugo
Re: telfort crimineel?
tsja,ik geef alleen aan dat hij dat zegt. Ik heb er geen probleem mee, wel een probleem dat jij vind dat ik lieg.
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: telfort crimineel?
Dan praat ik daar graag even over verder met u. In een PB ontvang ik graag uw naam, winkel en telefoonnummer.
Hugo
Hugo
Re: telfort crimineel?
@Telfort webcare om te zeggen dat iemand liegt vind ik heel ver gaan ...trouwens jullie komen wel heel vaak op dit forum voor dus mensen die ooit willen overstappen zullen zich wel tig keren bedenken voor ze naar telfort gaan, ik tenminste wel!
Re: telfort crimineel?
Ik heb niet zo'n behoefte om aan te geven waar ik werk. Ik geef alleen aan dat ik vind dat de bereikbaarheid van Telfort beter kan, zowel voor klanten, en voor dealers. Zelfs de desk geeft aan op zaterdag dat ik de dealerdesk moet bellen. Ik dacht altijd dat ik die belde, blijkbaar dus niet.
Re: telfort crimineel?
Klantenservice is waarschijnlijk niet bezet met mankracht, of hooguit een man.
Is doelbewust minuten vangen tot de max om de klant tot het uiterste te treiteren.
Je krijgt niet te horen hoelang je in de wacht gaat staan en dat tegen dat absurde tarief van 30 cent per minuut. UPC geeft wel netjes aan hoe lang dat duurt.
Zo stond ik dus vanavond 11 minuten in de wacht, kosten 3,30 euro zonder iets bereikt te hebben. Er wordt niet opgenomen 21:00 uur naderde rap.
Zeggen ze dat het maximaal 15 euro mag kosten.
Reacties op email duren ook maximaal 10 dagen. Vergelijk Inshared verzekeringen 2 -4 uur maximaal, die kunne dat dus wel!!
Waar gaat het om: krachtens contract is er geen internet, maar er is zo'n 100 euro doorbelast ivm verbindingen met internet in Nederland.
RaRa hoe kan dat als je geen internet contract hebt.
Waardeloos bedrijf dus. Dochter van KPN en dat geeft ook aan hoe KPN over haar klanten denkt.
Is doelbewust minuten vangen tot de max om de klant tot het uiterste te treiteren.
Je krijgt niet te horen hoelang je in de wacht gaat staan en dat tegen dat absurde tarief van 30 cent per minuut. UPC geeft wel netjes aan hoe lang dat duurt.
Zo stond ik dus vanavond 11 minuten in de wacht, kosten 3,30 euro zonder iets bereikt te hebben. Er wordt niet opgenomen 21:00 uur naderde rap.
Zeggen ze dat het maximaal 15 euro mag kosten.
Reacties op email duren ook maximaal 10 dagen. Vergelijk Inshared verzekeringen 2 -4 uur maximaal, die kunne dat dus wel!!
Waar gaat het om: krachtens contract is er geen internet, maar er is zo'n 100 euro doorbelast ivm verbindingen met internet in Nederland.
RaRa hoe kan dat als je geen internet contract hebt.
Waardeloos bedrijf dus. Dochter van KPN en dat geeft ook aan hoe KPN over haar klanten denkt.
Re: telfort crimineel?
Dat zal het zijn.Bozebuur schreef:Klantenservice is waarschijnlijk niet bezet met mankracht, of hooguit een man.
Is doelbewust minuten vangen tot de max om de klant tot het uiterste te treiteren.
En je hoeft niet overal dit bericht te plakken hoor.
Re: telfort crimineel?
Je zal er soms wel aan gaan denken bij Telfort..SirPeter schreef:Dat zal het zijn.Bozebuur schreef:Klantenservice is waarschijnlijk niet bezet met mankracht, of hooguit een man.
Is doelbewust minuten vangen tot de max om de klant tot het uiterste te treiteren.
En je hoeft niet overal dit bericht te plakken hoor.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 17 jul 2013 08:42
Re: telfort crimineel?
Crimineel zal ik een organisatie niet snel noemen, maar ik ben wel onstemd over de wijze waarop de klantenservice van Telfort omgaat met haar klanten.
Mijn oude werkgever is gefailleerd en ik wil mijn mobiele nummer, wat ik al 15 jaar heb, uit de failliette boedel overnemen. Het begin van een eindeloze missie.
Daar het bedrijf failliet is, moet de curator hiervoor eerst toestemming verlenen. Dat is vrij snel gebeurd.
Echter, Telfort had (natuurlijk) diverse onbetaalde telefoonrekeningen, die ze betaald wilde hebben, alvorens mobiele tel.nrs over te dragen aan de gebruikers van die nummers.
Eerst werd mij verteld dat ik het nummer kon overnemen. Ik moest een nieuw mobiel nummer aanschaffen, waar mijn 'huidige' abonnement op kon worden 'overgeschreven'. Dat heb ik gedaan.
Vervolgens moets ik div. zaken aanleveren, om de overdracht mogelijk te maken. Ook geen probleem, dit betreft de gebruikelijke administratieve zaken als kopie identiteitsbewijs, bankrek.nr etc.
Echter toen kwam nog een konijn uit de hoed: of ik even ALLE openstaande facturen van mijn oude werkgever wilde betalen! Anders was overdracht NIET mogelijk. Hoe durft Telfort dit aan mij, een welwillende klant die zijn nummer wil overnemen en aldus de zakelijke relatie wil voortzetten met Telfort, te vragen! Schandalig. Het ging om niet betaalde facturen, in totaal duizenden euro's.
De onmacht en frustatie is groot. Dat ze doodleuk aan een consument vragen om openstaande rekeningen van een zakelijke gebruiker te betalen om daarmee voortzetting van het tel.nr te kunnen bewerkstelligen is mij een doorn in het oog. Dat noemt zich klantenservice! Wegjaagservice zullen ze bedoelen. En ik heb zelfs nog een nieuw eenjarig abonnement moeten afsluiten, om nummerbehoud mogelijk te maken. Dit is gewoon niet waar, ik kan het nummer dus niet overnemen.
Ik heb nog aangeboden om mijn eigen openstaande rekening, die niet door mijn oude werkgever betaald was, te vergoeden, maar daar ging Telfort niet op in.
Kortom: ik ben mijn telnr. kwijt, waar ik al 15 jaar mee belde, Telfort is zijn klant kwijt (moedwillig!) en Telfort heeft niet waar het hun allemaal om gaat: betaling van de openstaande rekening. Slechts verliezers blijven over. Onbegrijpelijk en een groot bedrijf onwaardig om op zo'n manier met je klanten om te gaan.
Mijn oude werkgever is gefailleerd en ik wil mijn mobiele nummer, wat ik al 15 jaar heb, uit de failliette boedel overnemen. Het begin van een eindeloze missie.
Daar het bedrijf failliet is, moet de curator hiervoor eerst toestemming verlenen. Dat is vrij snel gebeurd.
Echter, Telfort had (natuurlijk) diverse onbetaalde telefoonrekeningen, die ze betaald wilde hebben, alvorens mobiele tel.nrs over te dragen aan de gebruikers van die nummers.
Eerst werd mij verteld dat ik het nummer kon overnemen. Ik moest een nieuw mobiel nummer aanschaffen, waar mijn 'huidige' abonnement op kon worden 'overgeschreven'. Dat heb ik gedaan.
Vervolgens moets ik div. zaken aanleveren, om de overdracht mogelijk te maken. Ook geen probleem, dit betreft de gebruikelijke administratieve zaken als kopie identiteitsbewijs, bankrek.nr etc.
Echter toen kwam nog een konijn uit de hoed: of ik even ALLE openstaande facturen van mijn oude werkgever wilde betalen! Anders was overdracht NIET mogelijk. Hoe durft Telfort dit aan mij, een welwillende klant die zijn nummer wil overnemen en aldus de zakelijke relatie wil voortzetten met Telfort, te vragen! Schandalig. Het ging om niet betaalde facturen, in totaal duizenden euro's.
De onmacht en frustatie is groot. Dat ze doodleuk aan een consument vragen om openstaande rekeningen van een zakelijke gebruiker te betalen om daarmee voortzetting van het tel.nr te kunnen bewerkstelligen is mij een doorn in het oog. Dat noemt zich klantenservice! Wegjaagservice zullen ze bedoelen. En ik heb zelfs nog een nieuw eenjarig abonnement moeten afsluiten, om nummerbehoud mogelijk te maken. Dit is gewoon niet waar, ik kan het nummer dus niet overnemen.
Ik heb nog aangeboden om mijn eigen openstaande rekening, die niet door mijn oude werkgever betaald was, te vergoeden, maar daar ging Telfort niet op in.
Kortom: ik ben mijn telnr. kwijt, waar ik al 15 jaar mee belde, Telfort is zijn klant kwijt (moedwillig!) en Telfort heeft niet waar het hun allemaal om gaat: betaling van de openstaande rekening. Slechts verliezers blijven over. Onbegrijpelijk en een groot bedrijf onwaardig om op zo'n manier met je klanten om te gaan.
Re: telfort crimineel?
Het is jouw nummer niet, maar van het failliete bedrijf. Het is logisch dat telfort de nodige moeite heeft om een telefoonnummer van een failiet bedrijf over te zetten op een particulier. Zij willen eerst geld zien.jcterbraak schreef:
Kortom: ik ben mijn telnr. kwijt, waar ik al 15 jaar mee belde, Telfort is zijn klant kwijt (moedwillig!) en Telfort heeft niet waar het hun allemaal om gaat: betaling van de openstaande rekening. Slechts verliezers blijven over. Onbegrijpelijk en een groot bedrijf onwaardig om op zo'n manier met je klanten om te gaan.
Overigens is en blijft een nummer nooit jouw persoonlijk eigendom. Het nummer is eigendom van de opta.
Re: telfort crimineel?
precies. En in dit geval was het gewoon even wachten tot de nummers terug naar de poule gaan ( ongeveer 3 maanden ) en bij een andere provider een nummerportatie aanvragen..
Re: telfort crimineel?
o jawel hoor. Zo werkt dat namelijk bij een nummerportatie. Die kun je vrij eenvoudig in gang zetten. Het oude abonnement krijgt dan geen nummer, maar loopt wel gewoon door. Dat is van een andere provider en staat helemaal los van het telefoonnummer.
Nogmaals M.Martens, als je niet weet hoe het werkt, zeg dan gewoon niks.
Nogmaals M.Martens, als je niet weet hoe het werkt, zeg dan gewoon niks.
Re: telfort crimineel?
Dat is onwil van een medewerker die vind dat hij/zij geweldig is. Het NP-systeem is zo simpel als wat. Invullen, data controleren en "enter" ..Heeft echt niets te maken met het facturatie-systeem. Maar dat bedrijven hun facturen betaald willen hebben, dat is natuurlijk ook wel te begrijpen.