LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELFORT schrijft 3 jaar na abonnement nog bedragen af!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MFVO
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 aug 2010 17:18

Re: TELFORT schrijft 3 jaar na abonnement nog bedragen af!!

Ongelezen bericht door MFVO »

Ik heb voor deze week de toezegging gehad van de Business Support Representative dat ik uitsluitsel zou krijgen, is nu donderdag middag, heb er een hard hoofd in...

Aan Telfort: via PB lukt het niet, blijf de melding "te veel ontvangers" krijgen. Heb je misschien een tip om dit op te lossen?

MFVO
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 aug 2010 17:18

Re: TELFORT schrijft 3 jaar na abonnement nog bedragen af!!

Ongelezen bericht door MFVO »

Dank je voor je berichtje, guardian72, Telfort is heeeeeeeel spaarzaam met iets op papier zetten (behalve jouw rekeningen en verplichtingen uiteraard), deze info heb ik telefonisch via verschillende medewerkers gekregen voordat mijn complete identiteit en historie uit hun computer is gewist.

Deze week gaat de Telfort soap weer rustig verder. Vorige week een omplezierig telefoongesprek gevoerd met Jennifer Vrolijk, Business Support Representative bij Telfort, en zij mailde me:

Goedemiddag Mevrouw Vos,

U hebt inderdaad recht op een credit nota van ons.
Helaas is het op dit moment niet mogelijk om buiten ons systeem een credit aan u uit te betalen


Ik wilde nu eindelijk zwart op wit een bevestiging waar ik recht op had, dus geen uitvluchten meer. Toen kreeg ik de mail:

Goedemiddag Fiona,

Zoals net telefonisch besproken, ga ik mijn uiterste best doen om uw onderstaande case op te lossen.
In de loop van volgende week weet ik waarschijnlijk meer, en zal er dan bij op terug komen.


Je voelt hem waarschijnlijk alweer aankomen: week verder en donderdagmiddag en geen bericht. Ik heb me weer gemeld en wat is de reactie:

Goedemiddag,

Graag haal ik u uit het aanmaningtraject,
Echter heb ik hiervoor een klant nummer nodig waar mijn collega’s u op kunnen vinden in ons systeem zodat zij u eruit kunnen halen.
Ik hoop u hiermee voldoende op de hoogte te hebben gesteld.


IK DACHT DAT IK GEK WERD!!!

- ER WORDT NIET MEER GEINCASSEERD DAT HEB IK AL 10X DOORGEGEVEN, IK KRIJG NOG 3 JAAR GELD TERUG, DAT ZOU WORDEN UITGEZOCHT!
- KLANTNUMMER HEBBEN JULLIE ZELF GEWIST!!!!!! KIJK DAN ZELF IN HET SYSTEEM OP HISTORIE EN OF HUISNUMMER E.D.!

Als een van jullie nog wat commodore 64 computers in huis hebben, bel Telfort even op, waarschijnlijk kunnen ze ze wel gebruiken. Hun systeem voorziet namelijk niet in de mogelijkheid mensen terug te betalen, mailtjes te bewaren (om ze na te lezen) en is ook niet geschikt om een klant terug te vinden!

Ik voel me zo gigantisch in de maling genomen, blijf het volgen lieve mensen want ik zal helaas nog wel even door moeten met mijn strijd tegen Telfort.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: TELFORT schrijft 3 jaar na abonnement nog bedragen af!!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

MFVO,

Het begint er op te lijken dat Telfort een probleem heeft.
Financiele gegevens moeten namenlijk 7 of 10 jaar bewaard worden.

Mogelijk zal men een backup of zo terug moeten zetten (is even werk) maar als je gegevens echt nergens meer zijn, is het tijd om even een melding naar de belastingdienst te doen.

En, ik blijf erbij, aangifte doen.
Men maakt schijnbaar misbruik van de incassosystemen (einde abonnement is einde recht op incasso), plus men pleegt hierdoor diefstal (want, men is niet echt terwille om een en ander op te lossen, en verschuilt zich achter gewiste gegevens).

In elk geval succes..

MFVO
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 aug 2010 17:18

Re: TELFORT schrijft 3 jaar na abonnement nog bedragen af!!

Ongelezen bericht door MFVO »

Dank je, ik zal het nodig hebben.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: TELFORT schrijft 3 jaar na abonnement nog bedragen af!!

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@MFVO

Graag ben ik u hierbij van dienst. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer(s) van Telfort/klantnummer en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Indien een PB sturen nog steeds niet lukt, verzoek ik u om via ons officiële Telfort forum een PB te sturen.

Laila

MFVO
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 aug 2010 17:18

Re: TELFORT schrijft 3 jaar na abonnement nog bedragen af!!

Ongelezen bericht door MFVO »

Telfort: ik heb een post onder "service" aangemaakt op het Telfort forum, graag een reaktie dan kan ik een PB sturen.

MFVO
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 aug 2010 17:18

Re: TELFORT schrijft 3 jaar na abonnement nog bedragen af!!

Ongelezen bericht door MFVO »

Beste mensen,

nog geen nieuws van Telfort, als het deze week niet is opgelost doe ik aangifte bij de politie wegens oplichting.

Voor alle Telfort webcare medewerkers: neem gewoon even contact op met je eigen medewerkers, ik wil het niet 10x uitleggen, ik ben er al een half jaar mee bezig, heb mails en bijlages gestuurd naar jullie eigen Business Support Representative, team 1.

Reakties zijn welkom.

MFVO
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 aug 2010 17:18

Re: TELFORT schrijft 3 jaar na abonnement nog bedragen af!!

Ongelezen bericht door MFVO »

Het gaat spannend worden:

na veel heen en weer gemail en gebel heb ik eindelijk de toezegging gekregen dat het bedrag over gemaakt zou worden. Zou eerst rond 10 september gebeuren en later in ieder geval in de maand september. De maand is nog niet om maar ik vrees met grote vrezen....

Telfort: stel me niet voor de zoveelste keer teleur!

MFVO
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 aug 2010 17:18

Re: TELFORT schrijft 3 jaar na abonnement nog bedragen af!!

Ongelezen bericht door MFVO »

Nog 1 dag in de maand september en geen betaling van Telfort....

Telfort webcare: als ik het morgen niet heb dan ga ik het eea in werking zetten.

MFVO
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 aug 2010 17:18

Re: TELFORT schrijft 3 jaar na abonnement nog bedragen af!!

Ongelezen bericht door MFVO »

Ik ben, wederom, weer eens diep teleurgesteld in Telfort. Na weken soebatten kreeg ik eind augustus deze toezegging:

Geachte mevrouw Vos,

Hierbij bevestig ik dat het bedrag, wat u nog tegoed heeft van Telfort, van €500,00 in september op uw rekening wordt gestort.

Onze excuses voor het lange wachten.

Mocht u nog vragen hebben kunt altijd contact met mij opnemen.

Met vriendelijke groet,

Dorien Atsma
Teamleider Business Support


Vandaag is de laatste dag van september en vanochtend nog even op mijn rekening gekeken en helaas geen betaling van Telfort. Ik zal nog 1 dag moeten wachten maar dan doe ik aangifte bij de politie voor oplichting tegen Telfort.

MFVO
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 aug 2010 17:18

Re: TELFORT schrijft 3 jaar na abonnement nog bedragen af!!

Ongelezen bericht door MFVO »

Al tijd gehad om er naar te kijken Telfort Webcare?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: TELFORT schrijft 3 jaar na abonnement nog bedragen af!!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ MFVO -
hou je rekening mee dat de banken het ook (bewust?) kunnen vertragen?

Als het morgen (1 okt) na 13.00 er nog niet is .. dan zijn ze fout.

Mischien een incassoburo inschakelen, rente etc. ook berekenen??

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: TELFORT schrijft 3 jaar na abonnement nog bedragen af!!

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@MFVO,

Er staat een verzoek uit met betrekking tot de afhandeling van uw klacht. Spoedig wordt er contact met u gelegd.

Daphne

dusus
Berichten: 84
Lid geworden op: 24 jul 2010 09:22

Re: TELFORT schrijft 3 jaar na abonnement nog bedragen af!!

Ongelezen bericht door dusus »

@MFVO

Slechte zaak van Telfort. Fouten maken kan, maar een professionele organisatie moet er voor zorgen dat de fouten minimaal zijn, en áls het dan gebeurt er voor zorgen dat de zaak zo snel mogelijk hersteld wordt. Abonnementsgeld afboeken kan kennelijk makkelijker en sneller, dan terugboeken. Ga je nu lid van de BKR worden om Telfort een A2 code te geven?

dusus
Berichten: 84
Lid geworden op: 24 jul 2010 09:22

Re: TELFORT schrijft 3 jaar na abonnement nog bedragen af!!

Ongelezen bericht door dusus »

MFVO schreef in topic http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=85567

Telfort bedankt!
Een tijd geleden heb ik een topic geopend over het feit dat 3 jaar lang onterecht abonnementsgeld is afgeschreven (zie mijn topic op deze pagina). Dit is nu rechtgezet.

In het bijzonder wil ik de Teamleider business support bedanken voor haar inzet, zonder haar was ik nu nog bezig. Dank je!

Als ik naar Telfort zelf kijk moet me wel van het hard dat ik het jammer vind dat het zo ver heeft moeten komen. Ik had me al zo vaak telefonisch gemeld, brieven geschreven, gemaild etcetera en pas na heel veel moeite en inspanning werd er aktie ondernomen. Als ik een advies mag geven: zet een echte afdeling op om dit soort klachten gelijk af te handelen. Webcare is leuk maar zij konden het ook niet gelijk afhandelen.

------------
eind goed, al goed

Gesloten