LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BCC ervaring?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
dolphy

Re: BCC ervaring?

Ongelezen bericht door dolphy »

Grandad,

Ik mocht ook blij zijn dat ik het product om mocht ruilen (wat trouwens vermeld staat dat het kan).

Uw kleinzoon heeft hopelijk ook NOOIT meer iets bij BCC gekocht.

Ik was er ook voor de eerste, maar tevens de laatste keer....!!!

Wedden dat ze die laptop van mij rustig doorverkopen...(je hebt het pas in de gaten als je er probeert headphones in te stoppen). <---dat gaat n.l. niet.

Wat GRATIS headphones?????? Je betaald ze zelf en voor die rotsooi nog veel te veel ook...

mysty

Ongelezen bericht door mysty »

Na een verhuizing kocht ik daar een aantal zaken, waaronder een gasfornuis. Het ding was wel iets beschadigd, maar dat kon ik makkelijk wegwerken met wat emaille verf en de korting was redelijk.
Toen hij thuis bezorgd werd lieten de bezorgers hem vallen, waardoor de deksel er niet meer op past.

Een nieuw app. kon ik niet krijgen, want het was (vlgs de verkoper) te repareren.

Enfin....het is meer dan een jaar (en -tig telefoontjes) verder...en niemand daar weet meer waar het over gaat , maar de deksel past nog steeds niet.

Verder hoor ik van anderen nog veel meer walgelijke verkoop verhaaltjes die niet kloppen...nee bij dat bedrijf kom ik nooit meer binnen.

dolphy

Schandalig zoiets, Misty.

En dit zetten ze op internet:

BCC offers you high-quality and superb services, products and benefits.

:cry:

Je zou ze toch...

gwoutersen

Ongelezen bericht door gwoutersen »

Ja daar zal ik nooit meer komen, waarom? Ik dacht jaren terug een nieuwe Philps Matchline TV gekocht te hebben. Na het openen van de
de verpakkingsdoos, bleek het binnenste plastic al geopend te zijn geweest en het gebruiksaanwijzingsboekje vergeeld te zijn. De 2 batterijtjes zaten al in de afstandsbediening. Kortom ik voelde mij belazerd en ging verhaal halen en kreeg geen voet aan de grond. Na mijn dreiging naar de politie te zullen stappen wegens oplichterij, bonden ze wat in. Ik eiste dat er per ommegaand direct bij mij thuis een nieuwe bezorgd moest worden in een ongeopende fabrieksnieuwe verpakking met meneming van de TV die naar later bleek bijna een jaar lang dagelijks de gehele winkeldag als demonstratiemodel bij hen op de plank had gestaan. Ondanks zij mij later vertelde dat deze TV per ongeluk weer in hun verkoopsmagezijn terecht was gekomen, voelde ik mij zo getild dat ik daar nooit meer zal komen. En dat was mijn nare BCC ervaring

dolphy

Wat ik allemaal zo lees: RADAR die hier wat mee!

Richie67

Ongelezen bericht door Richie67 »

Hier nog een BCC laptop-story. Ik heb de laptop in maart gekocht. Na 10 weken stopte hij er helemaal mee, dus terug naar BCC. Laptop werd door BCC opgestuurd naar Acer, de doos kreeg ik weer mee naar huis. Ongeveer 6 weken later kon ik de laptop weer ophalen, deze was netjes door Acer terug gestuurd in een doos. In de winkel uit de doos laten halen en wat bleek, een grote deuk in de voorkant. Weer opsturen dus, al liet de service desk medewerker blijken dat hij dat maar onzin vond :x :x . Ongeveer 6 weken later (nu 2 weken geleden) was de laptop terug. De behuizing was voor een groot gedeelte vervangen en de beschadigingen waren voor het grootste gedeelte verdwenen, dus besloten laptop mee naar huis te nemen. Thuis gekomen merkte ik dat de Wifi adapter zeer slecht ontvangt, ik moet binnen 2 meter van mijn router blijven om te kunnen internetten. :? Dus maar weer naar BCC. De service desk medewerker wilde hem weer opsturen maar ik ging niet akkoord en ik wilde de filiaal manager spreken. In eerste instantie zij ook hij opsturen, maar na enige discussie zei hij:"zet alles maar op de mail dan ga ik aan de slag met de service desk van BCC Nederland. Ik neem u CC mee in het mail verkeer, dan blijft u op de hoogte". Zo gezegd zo gedaan. Na een week nog geen reactie, dus in een nette mail het verhaal nog eens opgestuurd en een ontvangst bevestiging gevraagd. Dat was 3 dagen geleden en nog steeds geen reactie. Ik wacht deze week af, dan gaat de mail met de naam van de filiaal manager naar het hoofd kantoor van BCC. Als er weer geen reactie komt ga ik andere stappen ondernemen. (wellicht kan Radar een handje helpen)

Volgens de consumentenbond heb je bij een aparaat jonger dan een half jaar recht op kostenloze reparatie of vervanging zonder dat de consument daar ongemak of nadelige gevolgen van heeft. Aan het eerste gedeelte heeft BCC zich gehouden, maar 3 maal 6 weken opsturen betekend in dit geval zeker ongemak en nadelige gevolgen voor mij. Ik koop dat ding uiteraard niet voor niets.

to be continued dus............

P.S.: In de laatste anderhalve week opgemerkt dat het toetsenbord ook niet goed werkt, sommige aanslagen worden niet gezien, vooral de spatiebalk.

Groet Richard

delluf

Ongelezen bericht door delluf »

Hier mijn ervaringen met BCC Spijkenisse.

Op internet had ik een aanbieding gezien van een Toshiba laptop. Aangezien ik een eerdere slechte ervaring had met een internetaankoop ben ik naar BCC Spijkenisse gegaan om de laptop te bekijken. Helaas bleek deze niet in de winkel aanwezig, het betrof een internet only aanbieding. BCC Spijkenisse bood aan een mail naar het hoofdkantoor te sturen om de laptop zodoende naar de winkel te laten versturen.

Ca. 4 werkdagen later had ik nog niets vernomen en dus maar ns gebeld met BCC.
Bleek dat de laptop niet meer voorradig was. Vrijwel direct bood de BCC medewerker mij een duurdere Toshiba laptop aan, zonder bijbetaling. 2 dagen later had ik de laptop in huis.

Al met al een prima service van BCC Spijkenisse :
hulde !

Gesloten