LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Vangpagina code 2000

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Gringolio
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 sep 2010 11:32
Locatie: Lelystad

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door Gringolio »

Je hebt gelijk maar weet niet of het weer een aantal weken gezanik waard is om er uiteindelijk 25 euro meer uit te slepen, als er al geen extra kosten bijkomen zoals aangetekende brieven... Als ik die 25 aanneem is het allemaal klaar, heeft ook wel wat :)

Twijfel nog steeds, verleiding is groot om het gewoon aan te nemen en de zaak te sluiten :)

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door tiptoo »

Gringolio schreef:
Twijfel nog steeds, verleiding is groot om het gewoon aan te nemen en de zaak te sluiten :)
:mrgreen: doen wat je zelf het liefste wilt want ik zou ze echt overdonderen met mails hoor maar ken me ook voorstellen dat je er een punt achter wilt zetten maar dat is jouw keus bij mij ken kpn echt niks meer goed doen en zou ik tot het uiterste gaan :mrgreen: ik gun ze nog geen euro cent te veel :D

pdaas
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jul 2008 17:48

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door pdaas »

Gringolio schreef:Je hebt gelijk maar weet niet of het weer een aantal weken gezanik waard is om er uiteindelijk 25 euro meer uit te slepen, als er al geen extra kosten bijkomen zoals aangetekende brieven... Als ik die 25 aanneem is het allemaal klaar, heeft ook wel wat :)

Twijfel nog steeds, verleiding is groot om het gewoon aan te nemen en de zaak te sluiten :)
Hallo,

wilt u uw postcode en huisnummer naar ons sturen [email protected]
Dan kunnen wij nakijken wat er precies is misgegaan.

Alvast hartelijk bedankt,

Mvgr Peter
KPN Webcare

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: mosterd na de maaltijd pdaas :lol:

Gesloten