LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele 2 beloofde verhoging internetsnelheid
Re: Tele 2 beloofde verhoging internetsnelheid
@ thobe
Ik hoop echt voor je dat ze het gaan leveren.
Mijn vertrouwen in tele2 is dus echt helemaal weggevaagd.
Nu maar afwachten of je ook echt 8mb krijgt,want er zijn er genoeg die ergens rond de 5 of 6mb blijven steken.
En dit zelfs met een 20mb verbinding bij tele2.
Maar goed Je bent de eerste hier die het gaat krijgen.
Wil je hier even laten weten als je de verbinding hebt,en wat de snelheid is die je echt haalt?
Ik ben heel erg beniewd.
Ik hoop echt voor je dat ze het gaan leveren.
Mijn vertrouwen in tele2 is dus echt helemaal weggevaagd.
Nu maar afwachten of je ook echt 8mb krijgt,want er zijn er genoeg die ergens rond de 5 of 6mb blijven steken.
En dit zelfs met een 20mb verbinding bij tele2.
Maar goed Je bent de eerste hier die het gaat krijgen.
Wil je hier even laten weten als je de verbinding hebt,en wat de snelheid is die je echt haalt?
Ik ben heel erg beniewd.
-
thobe schreef:Kreeg vandaag een brief. 29 oktober wordt de snelheid bij mijn opgeleverd.
Ik wacht het natuurlijk even af, maar voor mij is het nu opgelost in ieder geval. De brief heb ik even toegevoegd.
Raar dat alleen jij de brief hebt gekregen dan,
in deze wijken waar ik woon niemand.
Maar doet er niet toe ben dadelijk hetzelfde kwijt bij telfort en nog sneller als tele2 dus is wel goed zo.
Ik kan niet geloven dat ik de enige ben met deze brief, maar het zal wel zo dan.
Ik heb even gekeken en Telfort kan bij mij ook 15-20Mb/s leveren. Tegenwoordig hoor je zoveel slechte verhalen over alle providers, dat ik eigenlijk helemaal geen zin heb om over te stappen. Ik neem dus genoegen nu met de beloofde 8Mb/s, als dat echt te langzaam gaat worden kan ik altijd nog weg bij Tele2.
Ik heb even gekeken en Telfort kan bij mij ook 15-20Mb/s leveren. Tegenwoordig hoor je zoveel slechte verhalen over alle providers, dat ik eigenlijk helemaal geen zin heb om over te stappen. Ik neem dus genoegen nu met de beloofde 8Mb/s, als dat echt te langzaam gaat worden kan ik altijd nog weg bij Tele2.
Ik kan jullie melden dat ik nu ook bericht heb gehad dat mijn snelheid verhoogd wordt naar 8mb. Als het goed is gaat dit gebeuren op 20-10-2010, dus dat is a.s. woensdag. Jammer dat het moest lopen via dit forum, want pas nadat ik mijn gegevens had doorgemaild aan Danielle kreeg ik bericht over de verhoging. Dus feitelijk heb ik er zelf om moeten vragen, terwijl ik volgens de brief er niets voor hoefde te doen. Maar goed, ik hoop nu op eind goed, al goed. Ik laat nog wel even weten hoe het na woensdag met mijn snelheid gesteld is...
Heb gister een nieuwe brief gekregen. Opleverdatum is verplaatst naar 20 oktober ook, dus 9 dagen eerder dan gepland. Ik zal woesndag meteen laten weten of ik de verhoging ook gekregen heb.
Ik denk zelf dat dit allemaal te maken heeft gehad met de overname van BBned. Las net weer een bericht dat de NMa de overname heeft goedgekeurd.
Jammer inderdaad dat het via het forum moest, maar het lijkt er op dat het allemaal toch nog goed komt. Vraag me wel af hoe het zit met de mensen die niet via dit forum gereageerd hebben.
Ik denk zelf dat dit allemaal te maken heeft gehad met de overname van BBned. Las net weer een bericht dat de NMa de overname heeft goedgekeurd.
Jammer inderdaad dat het via het forum moest, maar het lijkt er op dat het allemaal toch nog goed komt. Vraag me wel af hoe het zit met de mensen die niet via dit forum gereageerd hebben.
Ik heb vannochtend even de stekker uit mijn router getrokken, na 10 seconden teruggedaan, en sindsdien is mijn snelheid keurig verdubbeld. Heb meteen een aantal testjes gedaan.
Als ik overigens download vanaf nieuwsgroepen, of een testbestand download vanaf de website van BBNed dan is de snelheid rond de 830kb/s. Ik denk dat de speedtest wat lager uitvalt omdat hij wat tijd nodig heeft om de snelheid op te bouwen of iets dergelijks.
In ieder geval ben ik nu blij dat het is opgelost, met dank aan dit forum!
Als ik overigens download vanaf nieuwsgroepen, of een testbestand download vanaf de website van BBNed dan is de snelheid rond de 830kb/s. Ik denk dat de speedtest wat lager uitvalt omdat hij wat tijd nodig heeft om de snelheid op te bouwen of iets dergelijks.
In ieder geval ben ik nu blij dat het is opgelost, met dank aan dit forum!
Ik zit nu nog op mijn werk, maar als ik thuis ben zal ik ook even kijken of het bij mij ook gelukt is. Ik laat het hier nog wel even weten.
Edit: Ben inmiddels thuis en ook hier is het gelukt:
Ik kijk ook vaak op deze website: http://www.speedtest.nl/TestSuite/TestController.asp Daar geeft hij dit aan als downloadsnelheid: 840.8 KByte/sec
Dus ook namens mij geldt: Eind goed, al goed voornamelijk dankzij dit forum!
Ik kijk ook vaak op deze website: http://www.speedtest.nl/TestSuite/TestController.asp Daar geeft hij dit aan als downloadsnelheid: 840.8 KByte/sec
-
Ik ga der bij weg Moody want velen mensen hebben die brief gehad,Moody schreef:Ik zit nu nog op mijn werk, maar als ik thuis ben zal ik ook even kijken of het bij mij ook gelukt is. Ik laat het hier nog wel even weten.
enkel een handvol doen beklag ivm met de verhoogde snelheid,
en net als bij jullie jullie moesten pers bellen of maile om de 8 mb te krijgen ondertussen zitten er nog zat mensen met die loze belofte,
ze kunne wel groot reclame maken voor zich zelf.
Maar gebeurd er wat dan weten ze begod nog eens niet naar wie ze allemaal de brief hebben verzonden en dat vind ik een kwalijke zaak
mensen ga toch bij andere provieder,.,.tele2 is kk oplichter.niet in hun woorden geloven;)
mvg
mvg
-
Ik zit nu bij telfort veel sneller voor het zelfde geld,
zit tegen de 18Mb stabiel 1800kbps.
dus ook al had ik gewacht op de beloofde verhoging heb ik er bij telfort nog 1000kbps meer en dat voor het zelfde geld.
Eigenlijk wel raar he adsl de sped is wel mogelijk zo hoog waarom deden ze dan zo moelijk de tele 2 manne??
Maar ik ben nu te vreden tele 2 weg en telfort terug.
zit tegen de 18Mb stabiel 1800kbps.
dus ook al had ik gewacht op de beloofde verhoging heb ik er bij telfort nog 1000kbps meer en dat voor het zelfde geld.
Eigenlijk wel raar he adsl de sped is wel mogelijk zo hoog waarom deden ze dan zo moelijk de tele 2 manne??
Maar ik ben nu te vreden tele 2 weg en telfort terug.
Nog even een verlaat berichtje.
Ik heb nu telfort,en ja ik heb nu 16mb+ een beetje.
Ik zou van tele2 een retourdoos ontvangen voor het modem.
En ja je raad het al,nog niets gezien.
Echt standaard iets voor hun.
Iets toezeggen en dan niets meer.
Ze zoeken het maar uit,maar geen doos is geen modem.
En bellen doe ik ook niet meer dat heb ik al genoeg gedaan.
Ik zie wel waar het schip strand.
waarschijnlijk weten ze me zo wel te vinden om het modem te betalen.
Ik heb nu telfort,en ja ik heb nu 16mb+ een beetje.
Ik zou van tele2 een retourdoos ontvangen voor het modem.
En ja je raad het al,nog niets gezien.
Echt standaard iets voor hun.
Iets toezeggen en dan niets meer.
Ze zoeken het maar uit,maar geen doos is geen modem.
En bellen doe ik ook niet meer dat heb ik al genoeg gedaan.
Ik zie wel waar het schip strand.
waarschijnlijk weten ze me zo wel te vinden om het modem te betalen.
Vorige maand TELE2 internet + bellen besteld. Het is 8-12-10 opgeleverd. Perfecte service moet ik zeggen. Ik ben steeds op de hoogte gehouden over de voortgang dmv een sms'je. Eergisteren was het dan zover, (na al die negatieve berichten), aangesloten, het werkt als een trein!!! Overzetten van mijn oude nummer ook probleemloos verlopen. Snelheid is top. Ik haal 12 a 13mb.
Mijn vragen via twitter zijn ook direct beantwoord of ik werd een dag later gebeld door Tele 2.
Mijn Complimenten aan Tele2. Dit mag wel ook eens gezegd worden.....
Update; Ik werd gisteren nog gebeld door tele-2, of alles naar wens is..Wat wil een klant nog meer???
Mijn vragen via twitter zijn ook direct beantwoord of ik werd een dag later gebeld door Tele 2.
Mijn Complimenten aan Tele2. Dit mag wel ook eens gezegd worden.....
Update; Ik werd gisteren nog gebeld door tele-2, of alles naar wens is..Wat wil een klant nog meer???