Okay, iets meer uitleg
Je hebt gelijk, Ik heb meestal contact met Interval International, vandaar dat ik automagisch die naam noemde.
Het resort zelf is een moeilijke naam, ik geloof "Et Aldea Bonzai" op Ibiza. Het gaat om week 51 (deze week dus), en het heeft ons toendertijd 19.200 GULDEN gekost, oftewel 8728 Euro.
Afgelopen drie jaar heb ik niets met mijn timeshare gedaan, ben meer bezig geweest met geregel met mijn Ex, aangezien ze niet wilde betalen (servicekosten e.d.), maar wel ernaartoe wilde. En mede door andere (minder prettige) gebeurtenissen aldaar trok het idee om gezellig naar Ibiza te gaan mij niet aan.
Bijdrage/Servicekosten is ongeveer 1 keer per jaar, en dan iets van 350 Euro.
Ik wil wel ff kwijt dat het contact met Interval International erg goed is, duidelijk, vriendelijk, etc.
Alleen met het eigenlijke resort zelf is 2 keer bagger. Spreken geen tot weinig engels, begrijpen vaak niet waar je het over hebt, etc.
Erg jammer!
Toevallig ben ik gisteren gebeld of ik dit jaar nog kwam, ookal ben ik bezig met de verkoop. Toen is me dus ook duidelijk geworden dat hun alles netjes doorgestuurd hebben naar Ibiza, en daar heb ik niets meer van gehoord. Ze kon me wel vertellen over een organisatie die weken opkocht, en heeft me een telefoonnummer daarvan gegeven. Ik heb nog niet gebeld, weet iemand misschien of dat wat is?
Het gaat om "Worldwide Timeshare Hypermarket"
Alvast bedankt voor jullie reactie, erg blij dat ik een keertje serieus genomen wordt!
Meestal is de reactie iets van 'tja, dom van je' en that's it.
Het timeshare-principe vind ik op zich best een goed idee, alleen heb nu gewoon het geld er niet voor, en daarboven op nog een dikke aflossing van 400 euro per maand op de lening die ik heb moeten nemen om het te betalen. Maar daar gaat het hier nu niet om
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)