LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PROTEXX Populiers

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
debbyola
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 okt 2007 15:23

Re: PROTEXX Populiers

Ongelezen bericht door debbyola »

Er zit gewoon geen Protex op uw meubelen!
Als ik een druppel water op men jeans laat vallen trekt deze er ook niet meteen in.. dat zit in de structuur van die vezels. Katoen. Goedkoop ook nog..
Als Protex dan zo sterk is met woorden en daden 8) Waarom zijn zij dan bang om een derde partij dit te laten onderzoeken??
Duur foefje en het levert ze samen met P en SAS Fortuinen op.
(Wij hebben het bankje in Bergen op zoom gekocht Meer dan 2500€)
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

revan
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 aug 2007 20:07

Re: PROTEXX Populiers

Ongelezen bericht door revan »

Het forum wordt niet echt gebruikt waar het voor is, wat een geouwehoer.

Mijn banken zijn ook met protexx behandeld. De verkoper (trendhopper) heeft netjes aangegeven dat bepaalde vlekken zoals die van spijkerkleding niet in de garantie van protexx vallen. Ik ben verder over de behandeling niet o te spreken.

Dat de een wel en de ander niet tevreden is over protexx heeft natuurlijk ook met het verwachtingspatroon te maken. Het zou mooi zijn als iemand (zoals bv Radar of de consumentenbond) zou onderzoeken of het wel of niet goed werkt en aan zou geven wat je mag verwachten. Kunnen we de zinloze discussies ook achterwege laten.

groet

Danya_rachel
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jan 2010 15:28

Re: PROTEXX Populiers

Ongelezen bericht door Danya_rachel »

De meubelwinkel moet de stof van de bestelde bank eerst testen om te kijken of de stof al een beschermlaag heeft, zo ja, dan hoeft deze niet nog eens behandeld te worden. Maar u ontvangt als het goed is wel de certificaat met de protexxzegels, dat is wat telt! Of u daar nou voor betaald heeft of niet. Zolang u geen chemische middelen heeft gebruikt op de vlek dan kan Oranje BV de vlek alsnog voor u verwijderen. En dat zij hier over gaan insnueren of u dat wel of niet heeft gedaan is onzin. Zolang u de plek met een vochtige doek heeft behandeld en de vlek ging er niet uit én u heeft de garantiekaart met zegels dan heeft u gewoon recht op een thuisbezoek van het servicebureau!

Jolen
Berichten: 157
Lid geworden op: 31 aug 2010 14:13

Re: PROTEXX Populiers

Ongelezen bericht door Jolen »

Het beste is gewoon een kop koffie over de bank heen gooien. Als het er op blijft liggen en makkelijk te verwijderen is de bank behandeld, als het er in trekt niet ;-)

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: PROTEXX Populiers

Ongelezen bericht door crazyme »

Danya_rachel schreef:De meubelwinkel moet de stof van de bestelde bank eerst testen om te kijken of de stof al een beschermlaag heeft, zo ja, dan hoeft deze niet nog eens behandeld te worden. Maar u ontvangt als het goed is wel de certificaat met de protexxzegels, dat is wat telt! Of u daar nou voor betaald heeft of niet. Zolang u geen chemische middelen heeft gebruikt op de vlek dan kan Oranje BV de vlek alsnog voor u verwijderen. En dat zij hier over gaan insnueren of u dat wel of niet heeft gedaan is onzin. Zolang u de plek met een vochtige doek heeft behandeld en de vlek ging er niet uit én u heeft de garantiekaart met zegels dan heeft u gewoon recht op een thuisbezoek van het servicebureau!
De laatste reactie was meer dan 2 jaar geleden.

Het nut van uw reactie ontgaat mij ook.

MvdK
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2011 13:55

Re: PROTEXX Populiers

Ongelezen bericht door MvdK »

Er zijn inderdaad een heleboel verkopers die klanten onjuist informeren over de garantie die Protexx biedt. Het is mij gisteren nota bene gebeurd! Ik heb meerdere keren aan de verkoopster gevraagd of alle vlekken onder de service van Protexx vallen en ja hoor, het was allemaal geen probleem. Waarop wij besloten om 2 beige banken te kopen. Bij thuiskomst de kleine letters gelezen en het zijn gewoon leugens die zijn verteld. Inktvlekken, jeanswazen... het is allemaal niet gedekt. Ik kan hier zo kwaad om worden!
Dus vandaag gebeld met Piet Klerkx en uiteraard was het antwoord koop = koop. Nou, dan hebben ze aan ons de verkeerde. Ik wil op z'n minst een andere kleur banken dan waarvoor getekend en als ze daar niet mee akkoord gaan, ga ik mijn rechtsbijstand inschakelen.
Vreemd genoeg was ik altijd erg tevreden over de service van Piet Klerkx, maar dat is na deze pure misleiding niet meer het geval!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: PROTEXX Populiers

Ongelezen bericht door crazyme »

Dat krijg je vaak met part-timers. Vaak maar half op de hoogte....

Wel vreemd dat ze u geen herkeuze in de kleur willen toestaan. De bank is vast nog niet besteld en een wijziging kost ze nauwelijks moeite.

Gesloten