Gister bij alexandrium wezen kijken voor meubels en nog voordat ik had gegoogled zag ik een erg leuke bank bij Sanders.
afijn thuis gekomen alle bank op een rij, en ja de bank van sanders vond ik zo op het eerste gezicht het mooist.
Maar gezien alle reactie's hier????
Nu mijn vraag waar zijn de mensen die er wel over te spreken zijn over de service en producten van montel/sanders.
Ik weet bij gebreken kan je het terug sturen blablabla, maar ik zit niet echt te w88 om een hoop gezeur. Als ik hier zo de verhalen lees
Het gaat bij mij dan specifiek om het model montel cima 3zits met longchair
Ach, montel heef op zich prima spul. De achterliggende organisatie is groot en dat heeft voor- en nadelen. Het is net waar je voor kiest. mijn bank van montel is prima, al is hij met 3 kleine kinderen geen heel lang leven beschoren waarschijnlijk maar daarom is het ook een Montel Bank.....
geloof niet alles wat je leest op deze fora, er zitten echte klachten tussen die terecht zijn en slecht worden opgelost maar er zitten ook mensen tussen met veel negatieve energie en vrije tijd.....
Montel sucks!
Na iets meer dan 4 jaren, is een luxe stoel stuk gegaan.....het eerste wat je doet is dan even checken hoe het ook weer zat met de garantie. In koeien letters staat overal dat de garantie van Montel 5 jaar bedraagt. NOT....
Om een lang verhaal kort te maken...na vele telefoongesprekken met de service dienst van Montel....ergens in een klein foldertje tussen de meuk die me destijds in mijn handen is gestopt kom ik een folder tegen aangevend dat de garantie slecht 4 jaar bedraagt!
Daarnaast hanteert Montel een zogenaamde getrapte vergoeding per jaar - in het eerste jaar een gedeelte (dus niet eens maximaal), en daarna per jaar steeds minder, waarbij je dus na 4 jaar helemaal niets meer vergoed krijgt. Adverteren met 5 jaar is dus gewoon oplichting.
klussert schreef:Ach, montel heef op zich prima spul. De achterliggende organisatie is groot en dat heeft voor- en nadelen. Het is net waar je voor kiest. mijn bank van montel is prima, al is hij met 3 kleine kinderen geen heel lang leven beschoren waarschijnlijk maar daarom is het ook een Montel Bank.....
geloof niet alles wat je leest op deze fora, er zitten echte klachten tussen die terecht zijn en slecht worden opgelost maar er zitten ook mensen tussen met veel negatieve nergie en vrij tijd.....
En jij werkt zeker niet bij Montel???? Hoezo overduidelijk?
Ik spreek uit ervaring. Montel en dan met name de service is echt abominabel slecht. Daarentegen, als je zelf bij Montel werkt en betaald wordt om dergelijke links te posten om de (inderdaad) bestaande negatieve verhalen zogenaamd te neutraliseren. Personen die dure aankopen hebben gedaan bij Montel en van een koude kermis zijn thuis gekomen piepen heel anders. Deze personen voelen zich genaaid.....als eenmaal de buit binnen is voor Montel...kan de klant naar de maan; op eigen kosten.
Groet,
Mike
Laatst gewijzigd door Mike C. op 19 sep 2012 20:17, 2 keer totaal gewijzigd.