LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Publi Force
-
Re: Publi Force
Hallo,
ook ik word gek van de rare praktijken van toptijdschriften / publiforce.
Heb een abonnement op Body + Mind dat ik per 17 juni 2010 opgezegd
heb via een aangetekende brief. Ik heb daar nooit meer een reactie op
gehad... Heb ook enige tijd geen tijdschrift meer ontvangen, maar nu in
oktober ontving ik dus weer de tijdschriften van augustus en september.
Bellen of mailen hierover heeft geen zin, want als je belt krijg je niemand
aan de lijn en als je mailt krijg je een foutmelding van het emailadres ..
Heeft iemand enig idee hoe ik van het abonnement en alle bijbehorende
ellende af kan komen??? Er moet toch iets aan te doen zijn???!!!
Please help!
ook ik word gek van de rare praktijken van toptijdschriften / publiforce.
Heb een abonnement op Body + Mind dat ik per 17 juni 2010 opgezegd
heb via een aangetekende brief. Ik heb daar nooit meer een reactie op
gehad... Heb ook enige tijd geen tijdschrift meer ontvangen, maar nu in
oktober ontving ik dus weer de tijdschriften van augustus en september.
Bellen of mailen hierover heeft geen zin, want als je belt krijg je niemand
aan de lijn en als je mailt krijg je een foutmelding van het emailadres ..
Heeft iemand enig idee hoe ik van het abonnement en alle bijbehorende
ellende af kan komen??? Er moet toch iets aan te doen zijn???!!!
Please help!
dogwhisperer
Je schrijft dat je de opzegging aangetekend hebt verzonden. Dan heb je toch ook de getekende ontvangstbevestiging gekregen. Als dat zo is, dan kun je het beste de nu gekregen en te krijgen bladen retour zenden, met de tekst "geadresseerde overleden". Dat hoeft overigens niet persé. Je kunt de bladen ook zien als een "ongevraagde toezending" die je "om niet" mag behouden (dat betekent, dat je er niet voor hoeft te betalen).
Maxiem.
Je schrijft dat je de opzegging aangetekend hebt verzonden. Dan heb je toch ook de getekende ontvangstbevestiging gekregen. Als dat zo is, dan kun je het beste de nu gekregen en te krijgen bladen retour zenden, met de tekst "geadresseerde overleden". Dat hoeft overigens niet persé. Je kunt de bladen ook zien als een "ongevraagde toezending" die je "om niet" mag behouden (dat betekent, dat je er niet voor hoeft te betalen).
Maxiem.
Ondanks alle aandacht die besteed wordt aan deze oplichters praktijken, gaat de ellende gewoon door.
Vandaag 15 okt. kreeg ik 2 nrs. van Thuisleven/ Augustus en September.
Ik heb deze bladen nooit besteld. Heb indertijd ingeschreven op Gardenzine.
Ik ben in staat de bladen in te pakken met toevoeging van grind om te verzwaren, uiteraard zonder zegels.
De consumentenbond zou zich inzetten, waar tot nu toe weinig van te merken is.
Verder lig ik er niet wakker van en ik zou alle andere gedupeerden aanraden de
bladen retour te sturen, ze zijn het bekijken niet waard.
Vandaag 15 okt. kreeg ik 2 nrs. van Thuisleven/ Augustus en September.
Ik heb deze bladen nooit besteld. Heb indertijd ingeschreven op Gardenzine.
Ik ben in staat de bladen in te pakken met toevoeging van grind om te verzwaren, uiteraard zonder zegels.
De consumentenbond zou zich inzetten, waar tot nu toe weinig van te merken is.
Verder lig ik er niet wakker van en ik zou alle andere gedupeerden aanraden de
bladen retour te sturen, ze zijn het bekijken niet waard.
Via de mail opgezegd. Het bedrijf reageerd nooit terug. Waardeloos.
Ze hebben het geld geincasseerd via Public Force
Voor mij geld ook dat ik geen machtiging heb afgegeven voor hun en aangezien ze prijs hebben verhoogt ik onder mijn abonnement moet uitkomen.
Normaal gesproken moet je altijd tekenen voor een incasso en hun lukt het zo te doen. Vreemd.
Trouwens het is een gratis blad maar ondertussen al 39.95 euro ervoor vragen.
Vreemd iets allemaal.
Gister weer het blad van september gekregen. Ja, oktober is al bijna ten einde.
Die lui blijven maar doorgaan.
Maar ik houd mijn rekening goed in de gaten zodat zij in ieder geval geen geld kunnen afschrijven.
Ik denk dat het tijd wordt om een goede advocaat te gaan inschakelen.
Zo Moscowitz nog tijd hebben voor ons......en dan ook nog een pro deo aan de slag willen om die oplichters te laten stoppen.
Jokich
Ze hebben het geld geincasseerd via Public Force
Voor mij geld ook dat ik geen machtiging heb afgegeven voor hun en aangezien ze prijs hebben verhoogt ik onder mijn abonnement moet uitkomen.
Normaal gesproken moet je altijd tekenen voor een incasso en hun lukt het zo te doen. Vreemd.
Trouwens het is een gratis blad maar ondertussen al 39.95 euro ervoor vragen.
Vreemd iets allemaal.
Gister weer het blad van september gekregen. Ja, oktober is al bijna ten einde.
Die lui blijven maar doorgaan.
Maar ik houd mijn rekening goed in de gaten zodat zij in ieder geval geen geld kunnen afschrijven.
Ik denk dat het tijd wordt om een goede advocaat te gaan inschakelen.
Zo Moscowitz nog tijd hebben voor ons......en dan ook nog een pro deo aan de slag willen om die oplichters te laten stoppen.
Jokich
Geachte gedupeerde,
onderstaande mail ontvangen van de consumentenbond, doe hier je voordeel mee en blijf klagen, Ik heb geen last meer van de "puzzelvriend"door te blijven bellen maar makkelijk was het niet. zelfs mijn geld terug gekregen en zonder hulp van de consumentenbond, deze mail kwam pas later.
Wij hebben uw aanmelding voor de groepsactie met Toptijdschriften ontvangen. Vandaag hebben wij uw klacht aan het bedrijf voorgelegd. Toptijdschriften heeft ons beloofd de klacht te bekijken en een oplossing te bieden. Binnen twee weken krijgt u bericht van het bedrijf en binnen vier weken wordt u een definitieve oplossing geboden.
Heeft u binnen twee of vier weken niets gehoord, laat ons dat dan weten via [email protected]. Wij zullen uw klacht dan nog eenmaal opnieuw onder de aandacht brengen. Wilt u in uw e-mail vermelden dat het een vervolgmelding betreft? Het e-mailadres is niet bedoeld voor vragen. Bent u lid van de Consumentenbond dan kunt u met vragen over uw rechtspositie wel terecht bij onze afdeling Service en Advies, (070) 445 45 45 of via onze website http://www.consumentenbond.nl/test/form ... dviesgids/ .
Met vriendelijke groet,
Consumentenbond
Sandra van Eeuwen
Adviseur Groepsacties
Suc6, Vincent
onderstaande mail ontvangen van de consumentenbond, doe hier je voordeel mee en blijf klagen, Ik heb geen last meer van de "puzzelvriend"door te blijven bellen maar makkelijk was het niet. zelfs mijn geld terug gekregen en zonder hulp van de consumentenbond, deze mail kwam pas later.
Wij hebben uw aanmelding voor de groepsactie met Toptijdschriften ontvangen. Vandaag hebben wij uw klacht aan het bedrijf voorgelegd. Toptijdschriften heeft ons beloofd de klacht te bekijken en een oplossing te bieden. Binnen twee weken krijgt u bericht van het bedrijf en binnen vier weken wordt u een definitieve oplossing geboden.
Heeft u binnen twee of vier weken niets gehoord, laat ons dat dan weten via [email protected]. Wij zullen uw klacht dan nog eenmaal opnieuw onder de aandacht brengen. Wilt u in uw e-mail vermelden dat het een vervolgmelding betreft? Het e-mailadres is niet bedoeld voor vragen. Bent u lid van de Consumentenbond dan kunt u met vragen over uw rechtspositie wel terecht bij onze afdeling Service en Advies, (070) 445 45 45 of via onze website http://www.consumentenbond.nl/test/form ... dviesgids/ .
Met vriendelijke groet,
Consumentenbond
Sandra van Eeuwen
Adviseur Groepsacties
Suc6, Vincent
Ben al maanden bezig om van Publiforce af te komen en had weer een ander e-mailadres gevonden, nl: [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
Deze dame gooide nl. alle e-mail ongelezen van de server van Publiforce af maar was vergeten om haar e-mailadres af te schermen.
Gisteren kreeg ik deze retour, en let vooral op het vestigingsadres:
Waarom deze email? Volgens mij is dit niet voor mij bestemd.
Regards,
Met vriendelijke groet,
[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
Majormall
Leading the World in pharmacy
Kelvinring 44 | 2952 BG Alblasserdam | [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] W: http://www.finitro.com
Ik zal ze blijven bestoken met mijn mails tot ik van ze af ben en betaal helemaal niets.
Deze dame gooide nl. alle e-mail ongelezen van de server van Publiforce af maar was vergeten om haar e-mailadres af te schermen.
Gisteren kreeg ik deze retour, en let vooral op het vestigingsadres:
Waarom deze email? Volgens mij is dit niet voor mij bestemd.
Regards,
Met vriendelijke groet,
Majormall
Kelvinring 44 | 2952 BG Alblasserdam | [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] W: http://www.finitro.com
Ik zal ze blijven bestoken met mijn mails tot ik van ze af ben en betaal helemaal niets.
-
- Contacteer:
Valt jullie niets op?????
Ik schreef eerder:
Naam bedrijf: Publi Force
Adres: Kelvinring 44
2952 BG Alblasserdam
Provincie: Zuid-Holland
En nu lees ik:
Kelvinring 44 | 2952 BG Alblasserdam | [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] | W: http://www.finitro.com
Ze houden zich dus met nog meer min of meer duistere zaken bezig: verkoop van 'medicijnen' (?????) via Internet.
Daar Radar ook voor gewaarschuwd, of was dat Kassa?
Ik schreef eerder:
Naam bedrijf: Publi Force
Adres: Kelvinring 44
2952 BG Alblasserdam
Provincie: Zuid-Holland
En nu lees ik:
Kelvinring 44 | 2952 BG Alblasserdam | [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] | W: http://www.finitro.com
Ze houden zich dus met nog meer min of meer duistere zaken bezig: verkoop van 'medicijnen' (?????) via Internet.
Daar Radar ook voor gewaarschuwd, of was dat Kassa?
Precies, dat bedoelde ik met "let op het vestigingsadres".
Maar de klucht gaat verder nadat ik daar op had gewezen bij bewuste dame, deze beweerde United Force niet te kennen met de bewoording:
"Zegt mij helemaal niks, wij zitten hier nog niet zo heel lang gevestigd misschien dat UnitedForce hiervoor in dit pand zat.
Ik kan u helaas niet verder helpen."
Raad nu eens wat het e-mailadres van bewuste dame was op 29-06-2010?
Slapen doe ik in mijn bed, en nergens anders...
Maar de klucht gaat verder nadat ik daar op had gewezen bij bewuste dame, deze beweerde United Force niet te kennen met de bewoording:
"Zegt mij helemaal niks, wij zitten hier nog niet zo heel lang gevestigd misschien dat UnitedForce hiervoor in dit pand zat.
Ik kan u helaas niet verder helpen."
Raad nu eens wat het e-mailadres van bewuste dame was op 29-06-2010?
Slapen doe ik in mijn bed, en nergens anders...
-
- Contacteer:
@ Willem,
dit klinkt als paniekvoetbal bij dat bedrijfje...
http://whois.domaintools.com/finitro.com
Wat hier vooral zo leuk is - is deze: owner-organization: UnitedForce BV.
United Force is de eigenaar van.. jawel, publiforce!
majormall.nl ook even opgezocht (n.a.v. het mailadres):
http://whois.domaintools.com/majormall.nl
Hoort bij de hoster waarschijnlijk.
De NL registratie:
http://www.keurmerk.info/winkel_detail. ... 6&hfst_id=
dit klinkt als paniekvoetbal bij dat bedrijfje...
http://whois.domaintools.com/finitro.com
Wat hier vooral zo leuk is - is deze: owner-organization: UnitedForce BV.
United Force is de eigenaar van.. jawel, publiforce!
majormall.nl ook even opgezocht (n.a.v. het mailadres):
http://whois.domaintools.com/majormall.nl
Hoort bij de hoster waarschijnlijk.
De NL registratie:
En de leukste:Domeinnaam majormall.nl
Status actief
Houder Pharmation B.V.
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar MSDirect Internet Diensten
http://www.keurmerk.info/winkel_detail. ... 6&hfst_id=
-
- Contacteer:
WEBSHOP KEURMERK????
Nooit van gehoord. Wanneer je de hele lijst bekijkt, dan zie je zoveel bedrijven, dat je je af moet vragen of je niet bedonderd wordt!!
Het is net een verzameling websites met logo's. Ben benieuwd wat het registratiebedrag is voor een plaatsing. ( Al gevonden: € 195,00 per jaar ex. BTW). En.... wie er achter zitten.
Met zoveel aanmeldingen een dikke, vette kluif aan verdiensten.
Klein pluspuntej???? (uit de voorwaarden):
Klantenservice
· De aanbieder biedt klanten een telefoonnummer en een e-mail adres om zijn Nederlandstalige klantenservice te bereiken. De aanbieder geeft aan gedurende welke tijden zijn klantenservice bereikbaar is.
Mensen, laat je niet gek maken. Thuiswinkel waarborg is de juiste naam!!
Nooit van gehoord. Wanneer je de hele lijst bekijkt, dan zie je zoveel bedrijven, dat je je af moet vragen of je niet bedonderd wordt!!
Het is net een verzameling websites met logo's. Ben benieuwd wat het registratiebedrag is voor een plaatsing. ( Al gevonden: € 195,00 per jaar ex. BTW). En.... wie er achter zitten.
Met zoveel aanmeldingen een dikke, vette kluif aan verdiensten.
Klein pluspuntej???? (uit de voorwaarden):
Klantenservice
· De aanbieder biedt klanten een telefoonnummer en een e-mail adres om zijn Nederlandstalige klantenservice te bereiken. De aanbieder geeft aan gedurende welke tijden zijn klantenservice bereikbaar is.
Mensen, laat je niet gek maken. Thuiswinkel waarborg is de juiste naam!!
-
- Contacteer:
@ CV - ik ook niet - vandaar dat ik moest lachen.
http://whois.domaintools.com/keurmerk.info
Ik heb dit site eens doorgelezen - en vond dit..
Maar, in dat artikel, beginnen ze met: ( Bron: http://www.comparegroup.eu/index.php/me ... belangrijk)
Het zou op zich wel goed zijn als daar eens wat meer duidelijkheid in kwam - ant nu kan elke jojo een keurmerk oprichten.
http://whois.domaintools.com/keurmerk.info
Ik heb dit site eens doorgelezen - en vond dit..
(Bron: http://www.keurmerk.info/nieuws_detail. ... ieuws_id=6 )Stichting Webshop Keurmerk blijkt uit onderzoek het meest betrouwbare en onafhankelijke Keurmerk
Maar, in dat artikel, beginnen ze met: ( Bron: http://www.comparegroup.eu/index.php/me ... belangrijk)
Tevens vindt 68 procent het keurmerk Thuiswinkel Waarborg het meest betrouwbaar. Dit blijkt uit het keurmerkonderzoek van product- en prijsvergelijker VERGELIJK.NL in opdracht van consumentenmagazine Check onder 1425 respondenten
Dus niet consumenten vinden dit, nee, een andere site.Webshop Keurmerk springt eruit omdat zij een stichting zijn
Het zou op zich wel goed zijn als daar eens wat meer duidelijkheid in kwam - ant nu kan elke jojo een keurmerk oprichten.
-
- Contacteer:
Voorbeeld: http://www.majorsoftware.net/index.html staat vermeld bij webshop keurmerk, maar heeft helemaal geen toegankelijke webshop!!!!
Vanochtend een keurige mail ontvangen dat de overeenkomst met het bedrijf is ontbonden. Ik ben er van af, gelukkig.
-
- Contacteer:
Uitprinten, inlijsten en bewarenWillemHF schreef:Vanochtend een keurige mail ontvangen dat de overeenkomst met het bedrijf is ontbonden. Ik ben er van af, gelukkig.
-
- Contacteer:
Ik kreeg via-via een mailtje doorgestuurd.
Een kennis werd gevraagd om kenbaar te maken waar hij te bereiken was, of dat hij een nummer eens wilde bellen..
Maar, het kwam van 'toptijdschriften.nl'.
(Als je de naam weet, is het [email protected])
Hij heeft gereageerd dat alleen schriftelijk communicatie mogelijk is - maar ook gelijk de uitnodiging gedaan aan toptijdschriften om alhier te reageren
Ik ben benieuwd of dit ook gaat gebeuren
Een kennis werd gevraagd om kenbaar te maken waar hij te bereiken was, of dat hij een nummer eens wilde bellen..
Maar, het kwam van 'toptijdschriften.nl'.
(Als je de naam weet, is het [email protected])
Hij heeft gereageerd dat alleen schriftelijk communicatie mogelijk is - maar ook gelijk de uitnodiging gedaan aan toptijdschriften om alhier te reageren
Ik ben benieuwd of dit ook gaat gebeuren
-
ook ik kom maar niet van mijn abonnement af.2007 ben ik lid geworden en koste het blad 14,95. 2009 23,75 en toen heb ik het blad via de mail opgezegd.
13 nov. 2009 om precies te zijn. 16 nov. heb ik toch nog de rekening betaald, om zeker tezijn dat ik ze niets meer verschuldigd ben. Tot mijn ergernis krijg ik nu weer een aanmaning van inmiddels 39,95. Ook is het een hele andere uitgever. Op 23 sept. nog een mail verstuurd dat ik geen abonnee meer ben. Ze reageren niet via de mail en heb het blad aangetekend teruggestuurd.Hoe kom ik hier vanaf?
13 nov. 2009 om precies te zijn. 16 nov. heb ik toch nog de rekening betaald, om zeker tezijn dat ik ze niets meer verschuldigd ben. Tot mijn ergernis krijg ik nu weer een aanmaning van inmiddels 39,95. Ook is het een hele andere uitgever. Op 23 sept. nog een mail verstuurd dat ik geen abonnee meer ben. Ze reageren niet via de mail en heb het blad aangetekend teruggestuurd.Hoe kom ik hier vanaf?
-
- Contacteer:
@ Paula & Ralf,
simpel - niet betalen.
Men heeft zonder enige aankondiging de prijs verdubbeld.
Dit is een wijziging in een contract ten nadele van de abonnee - en men had u op dat moment de mogelijkheid moeten geven kosteloos een en ander op te zeggen.
Samen met alle andere perikelen is dit een bedrijf wat het met de regels niet zo nauw neemt.
Zie andere topics over publiforce / toptijdschriften etc.
simpel - niet betalen.
Men heeft zonder enige aankondiging de prijs verdubbeld.
Dit is een wijziging in een contract ten nadele van de abonnee - en men had u op dat moment de mogelijkheid moeten geven kosteloos een en ander op te zeggen.
Samen met alle andere perikelen is dit een bedrijf wat het met de regels niet zo nauw neemt.
Zie andere topics over publiforce / toptijdschriften etc.
-
- Contacteer:
Zij houden zich NOOIT aan de (eigen) / Webshop Keurmerk voorwaarden:
Klantenservice houdt o.a. in:
Je zou ze toch aan de hoogste boom ...............
Klantenservice houdt o.a. in:
Je zou ze toch aan de hoogste boom ...............
-
Ze zjn daar helemaal krankjorum. ben gestopt met bellen want het werkt toch niet !!!
Gewoon geld teruggeboekt en gezegd dat ik de 5 lopende abonnementen die ik al reeds betaald heb wil toegezonden krjgen. Het ene abonnement bestaat niet meer, een andere is van naam veranderd een derde is weer samengevoegd enz enz.
En moet er 5 magazines krijgen en krijg en nu 8 in totaal alleen 4 van de een en 4 van de andere, dus dezelfde en er onbreken er nog steeds 3 waarvoor ik heb betaald.
Ik heb dit al maanden geleden doorgegeven maar heb nu al 3 maanden lang 8 magazines waarvan bijna allemaal dezelfde pfffff
Chaos troef !
En waarom wordt dit niet gestopt en waarom gaat deze klucht gewoon door want dit bedrijf bestaat nog steeds ........ onvoorstelbaar !
Gewoon geld teruggeboekt en gezegd dat ik de 5 lopende abonnementen die ik al reeds betaald heb wil toegezonden krjgen. Het ene abonnement bestaat niet meer, een andere is van naam veranderd een derde is weer samengevoegd enz enz.
En moet er 5 magazines krijgen en krijg en nu 8 in totaal alleen 4 van de een en 4 van de andere, dus dezelfde en er onbreken er nog steeds 3 waarvoor ik heb betaald.
Ik heb dit al maanden geleden doorgegeven maar heb nu al 3 maanden lang 8 magazines waarvan bijna allemaal dezelfde pfffff
Chaos troef !
En waarom wordt dit niet gestopt en waarom gaat deze klucht gewoon door want dit bedrijf bestaat nog steeds ........ onvoorstelbaar !
-
- Contacteer:
Ik moet concluderen dat dit bedrijf niet 'de ballen' heeft om op de uitdaging van mijn kennis in te gaan.
Hij heeft ze uitgedaagd om alhier op het forum eens te reageren.
Dit zwijgen zegt mij (en anderen waarschijnlijk ook) genoeg.
Hij heeft ze uitgedaagd om alhier op het forum eens te reageren.
Dit zwijgen zegt mij (en anderen waarschijnlijk ook) genoeg.