LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slecht beeld(blokkerig of erger) NL 1 HD bij Ziggo/Casema
Re: Slecht beeld(blokkerig of erger) NL 1 HD bij Ziggo/Casema
@ Jelle
Als er aan de zijkant van de TV een typeplaatje geplakt zit met; Typenummer LE37C550J1WXXN, Serienummer ......................, en de versie aanduiding, mag je er toch wel van uit gaan dat Samsung de juiste stickers op haar apparaten plakt! Of ga jij daar nu aan twijfelen?
Als er aan de zijkant van de TV een typeplaatje geplakt zit met; Typenummer LE37C550J1WXXN, Serienummer ......................, en de versie aanduiding, mag je er toch wel van uit gaan dat Samsung de juiste stickers op haar apparaten plakt! Of ga jij daar nu aan twijfelen?
-
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25
Re: Slecht beeld(blokkerig of erger) NL 1 HD bij Ziggo/Casema
Reimer schreef:@ Jelle
Dit is het exacte typenummer: LE37C550J1WXXN
Het zou dus moeten werken. Anders zegt Tom Coronel dat ook niet in een filmpje!
Ik baseerde dat op je eerste bericht. Ik maak daaruit op dat je beweeert dat wanneer een persoon als Tom Coronel het zegt, dan zal het zo wel zijn.Reimer schreef: @ Jelle
Als er aan de zijkant van de TV een typeplaatje geplakt zit met; Typenummer LE37C550J1WXXN, Serienummer ......................, en de versie aanduiding, mag je er toch wel van uit gaan dat Samsung de juiste stickers op haar apparaten plakt! Of ga jij daar nu aan twijfelen?
Aan je laatste bericht hecht ik meer waarde. Die stikker geeft het exacte typenummer dus daar zal het dan inderdaad ook niet aan liggen. Als je mij even een PB stuurt met je postcode + huisnummer dan zal ik kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.
Re: Slecht beeld(blokkerig of erger) NL 1 HD bij Ziggo/Casema
Heb je er toevallig ook een versterker er tussen?
Bij mij lag hier het probleem aan....
Bij mij lag hier het probleem aan....
Re: Slecht beeld(blokkerig of erger) NL 1 HD bij Ziggo/Casema
@ alle goede raadgevers
Er zit de laatste firmware op, van 16 Sept 2010. Ik heb er géén versterker tussen zitten. Als dat nodig mocht zijn is dat een zaak voor Ziggo lijkt mij. Mijn coaxkabel is 5 meter lang, kabelkeur, gegoten stekkers. Module is in een zaak van It's getest, daar gaf hij geen problemen.
Inmiddels contact gehad met Samsung. Zij sturen een monteur langs.
Nadere berichtgeving volgt. Bedankt voor jullie meedenken!
Er zit de laatste firmware op, van 16 Sept 2010. Ik heb er géén versterker tussen zitten. Als dat nodig mocht zijn is dat een zaak voor Ziggo lijkt mij. Mijn coaxkabel is 5 meter lang, kabelkeur, gegoten stekkers. Module is in een zaak van It's getest, daar gaf hij geen problemen.
Inmiddels contact gehad met Samsung. Zij sturen een monteur langs.
Nadere berichtgeving volgt. Bedankt voor jullie meedenken!
Re: Slecht beeld(blokkerig of erger) NL 1 HD bij Ziggo/Casema
Update:
Technische dienst van Samsung heeft mij zojuist gebeld. Er wordt een nieuw moederbord besteld en daarna geïnstalleerd. Als het aan de TV zou liggen, kan het probleem alleen maar in het moederbord zitten.
Dit zal wel enige tijd duren, dus tot dan even geen berichten mijnerzijds.
Technische dienst van Samsung heeft mij zojuist gebeld. Er wordt een nieuw moederbord besteld en daarna geïnstalleerd. Als het aan de TV zou liggen, kan het probleem alleen maar in het moederbord zitten.
Dit zal wel enige tijd duren, dus tot dan even geen berichten mijnerzijds.
Re: Slecht beeld(blokkerig of erger) NL 1 HD bij Ziggo/Casema
@ Vogels
Dat mogen, als het zo mocht blijken, Samsung samen met Plasmadiscounter uitzoeken. Voorlopig wacht ik geduldig tot het nieuwe moederbord geïnstalleerd is!
Dat mogen, als het zo mocht blijken, Samsung samen met Plasmadiscounter uitzoeken. Voorlopig wacht ik geduldig tot het nieuwe moederbord geïnstalleerd is!
Re: Slecht beeld(blokkerig of erger) NL 1 HD bij Ziggo/Casema
Ik heb sinds 2 dagen dit probleem, ned 1 en 2 blokkerig veelal stilstaand beeld, soms komt ned 3 door ned 1 en 2 heen! Ook op alle andere zenders heb ik regelmatig blokken "balkjes".
Het probleem is excact hetzelfde op 2 tv's, 1 tv heeft een ci+ module (ziggo gecertificeerd) en zit rechtstreeks op de ziggo versterker aangesloten in de meterkast. De andere tv krijgt zn beeld via een humax decorder welke ook rechtstreeks op de versterker van ziggo zit aangesloten. Beide tv vertonen dezelfde klacht. Ik heb alles 5 maanden geleden volledig nieuw aangeschaft.
Diverse telefoontjes met ziggo leverde niets op; het enige wat er daar gezegd word is dat het aan de bekabeling ligt en dat ik die moet vervangen. Ik krijg ze daar niet aan hun verstand gebracht dat het niet aan de bekabeling ligt. Ik heb namelijk de tv met ci+ module rechtstreeks op de binnenkomende groene kabel aangesloten, geen verschil! Dus het ligt niet aan de binnenkabels.
Ook is mijn analoge signaal slecht, veel sneeuw.. daar zie ik ned 1 en 2 overigens wel.
Er is vandaag een monteur geweest en deze heeft op alle punten signaal gemeten en hij zei dat er niks aan de hand is binnen in huis maar hij wist geen oplossing.... ziggo weer gebeld, zelfde verhaal kabels kabels kabels
Ik denk dat het aan de groene kabel ligt of aan de verdeelkast.
Iemand inmiddels een oplossing gevonden?
Mvrgr Edwin
Het probleem is excact hetzelfde op 2 tv's, 1 tv heeft een ci+ module (ziggo gecertificeerd) en zit rechtstreeks op de ziggo versterker aangesloten in de meterkast. De andere tv krijgt zn beeld via een humax decorder welke ook rechtstreeks op de versterker van ziggo zit aangesloten. Beide tv vertonen dezelfde klacht. Ik heb alles 5 maanden geleden volledig nieuw aangeschaft.
Diverse telefoontjes met ziggo leverde niets op; het enige wat er daar gezegd word is dat het aan de bekabeling ligt en dat ik die moet vervangen. Ik krijg ze daar niet aan hun verstand gebracht dat het niet aan de bekabeling ligt. Ik heb namelijk de tv met ci+ module rechtstreeks op de binnenkomende groene kabel aangesloten, geen verschil! Dus het ligt niet aan de binnenkabels.
Ook is mijn analoge signaal slecht, veel sneeuw.. daar zie ik ned 1 en 2 overigens wel.
Er is vandaag een monteur geweest en deze heeft op alle punten signaal gemeten en hij zei dat er niks aan de hand is binnen in huis maar hij wist geen oplossing.... ziggo weer gebeld, zelfde verhaal kabels kabels kabels
Ik denk dat het aan de groene kabel ligt of aan de verdeelkast.
Iemand inmiddels een oplossing gevonden?
Mvrgr Edwin
Re: Slecht beeld(blokkerig of erger) NL 1 HD bij Ziggo/Casema
Vandaag is er nieuw moederbord in de TV gegaan. Dat was de boosdoener bleek achteraf.
Ik heb nu nog wel een Cam module ter overname. Dus als iemand interesse heeft stuur maar een PM.
Bedankt voor het meedenken!!
Ik heb nu nog wel een Cam module ter overname. Dus als iemand interesse heeft stuur maar een PM.
Bedankt voor het meedenken!!
Re: Slecht beeld(blokkerig of erger) NL 1 HD bij Ziggo/Casema
mijn verhaal is ook opgelost.... door de kabouters dan wel!!!! Ik heb niets gedaan, bij ziggo zeiden ze de kabels vervangen, de monteur wist t ook niet.. rara hoe kan het????
Ziggo lult n hoop en zeggen dat er bij hun niets mis is, ondertussen bel ik nog een keer naar ziggo met mn vaste lijn en wat hoor ineens? Er zijn werkzaamheden in uw regio!!! Ineens werkzaamheden terwijl 10 minuten daarvoor die kerel van ziggo vertelde dat ik de kabels binnen maar moest vervangen!!
Belachelijk! Wat baal ik ervan dat ik hier alleen maar ziggo kan krijgen... buitengebied tja..
Nou ZIGGO bedankt voor jullie geweldig advies! Dus mensen ga niet jezelf op onkosten laten jagen door een incompetente helpdesk!
Gr edwin
Ziggo lult n hoop en zeggen dat er bij hun niets mis is, ondertussen bel ik nog een keer naar ziggo met mn vaste lijn en wat hoor ineens? Er zijn werkzaamheden in uw regio!!! Ineens werkzaamheden terwijl 10 minuten daarvoor die kerel van ziggo vertelde dat ik de kabels binnen maar moest vervangen!!
Belachelijk! Wat baal ik ervan dat ik hier alleen maar ziggo kan krijgen... buitengebied tja..
Nou ZIGGO bedankt voor jullie geweldig advies! Dus mensen ga niet jezelf op onkosten laten jagen door een incompetente helpdesk!
Gr edwin
Re: Slecht beeld(blokkerig of erger) NL 1 HD bij Ziggo/Casema
@vogels
Graag even goed lezen voordat u nutteloze tips geeft, werkt u soms voor ziggo?
Ik heb diverse malen gebeld en er werd door de helpdesk gezegd dat er GEEN werkzaamheden in mijn regio waren.
Gr
Graag even goed lezen voordat u nutteloze tips geeft, werkt u soms voor ziggo?
Ik heb diverse malen gebeld en er werd door de helpdesk gezegd dat er GEEN werkzaamheden in mijn regio waren.
Gr
Re: Slecht beeld(blokkerig of erger) NL 1 HD bij Ziggo/Casema
Voor iedereen met een Samsung tv met een WIFI DONGLE..
Deze veroorzaakt de storing. gebruik een USB verlengkabeltje en zet de dongle een klein eindje van de tv af en geen problemen meer.
Na een half jaar stoeien met ziggo, bekabeling en Samsung bovenstaande ontdekt, en nog geen problemen meer gehad.
Deze veroorzaakt de storing. gebruik een USB verlengkabeltje en zet de dongle een klein eindje van de tv af en geen problemen meer.
Na een half jaar stoeien met ziggo, bekabeling en Samsung bovenstaande ontdekt, en nog geen problemen meer gehad.
Re: Slecht beeld(blokkerig of erger) NL 1 HD bij Ziggo/Casema
Ik heb sinds een week ook slecht beeld en dan alleen op rtl5 sbs6 en rtl7 en veronica. Erg vervelend, de help desk kan alleen melden dat mijn kabels niet goed zijn. Ik heb al een nieuwe splitter geprobeerd. Zit rechtstreeks op de groene aansluiting.
Zonder de splitter is de kwaliteit 30 tot 40 en de ber 300/500
met de splitter 25 tot 35 en de ber 400 tot 600
Scheelt wel iets, maar ook zonder de splitter is het signaal te zwak om blokjes te voorkomen
Het is van de ene op de andere dag gekomen.
philips 40pfl7605
cam ci+ ziggo
nieuwste firmware
profigold kabels (gegoten)
Kabel rechtstreeks van tv naar groene kabel (dan is het beeld goed, zonder blokjes maar de ber nog steeds 300+)
Dus lijkt me dat het signaal te zwak binnen komt?
Zonder de splitter is de kwaliteit 30 tot 40 en de ber 300/500
met de splitter 25 tot 35 en de ber 400 tot 600
Scheelt wel iets, maar ook zonder de splitter is het signaal te zwak om blokjes te voorkomen
Het is van de ene op de andere dag gekomen.
philips 40pfl7605
cam ci+ ziggo
nieuwste firmware
profigold kabels (gegoten)
Kabel rechtstreeks van tv naar groene kabel (dan is het beeld goed, zonder blokjes maar de ber nog steeds 300+)
Dus lijkt me dat het signaal te zwak binnen komt?
Re: Slecht beeld(blokkerig of erger) NL 1 HD bij Ziggo/Casema
Hoi, Zelfde laken een pak.
Heb Ziggo op het huidige adres al 5 jaar. Nooit problemen gehad.
Sinds 2 weken bgon het beeld blokkerig te worden op diverse zenders. Dit aantal zenders werd steeds groter. Op dit moment...raar maar waar... zijn de zenders Ned 1t/m 3 HD goed. Echter de zenders RTL 5, 6, 7, enz zijn bagger. RTL 8 kijk ik zelfs al helemaal niet. Schakel nu over naar analoog op mijn tv voor deze zenders. Ook dit beeld is slechter (sneeuw) geworden.
Als je belt met Ziggo spreekt men van slechte bekabeling. Nou....alles dure Hirschman kabels en stekkers. Sommige zenders hebben bij het zappen zelfs 10 tot 20 seconden nodig om een beeld te genereren ( trouwens deze zenders zijn niet om aan te zien.)
Eea speelt op 2 televisies... Ligt dus niet aan de tv lijkt me. 1 x analoge tv met een Humax kastje 1 x digitale tv met Ci+ module..
Buiten dat.... Waarom na 5 jaar geen probleem en nu grote problemen.
Heb al een versterker in huis gehaald. Probleem blijft bestaan.
Of mijn splitter in de meterkast ( Ik heb internet, telefonie en digitale TV) is stuk... Hoe kom ik aan een andere...? of Ziggo is de bandbreedte aan het knijpen om nog meer services erin kwijt te kunnen of er is iets stuk aan de verbinding welke bij mij in huis binnen komt. Ik mag er van uit gaan dat een Hirschman kabel van 5 meter een goed signaal moet geven is me verteld door een installateur.
Nu mag ik van een "Handyman" (hulde) in de buurt een Hirschman versterker (als het werkt kost me dat 124 euro's) lenen. Hoop dat dit het probleem op lost.
Update: 18.45 uur
De nieuwe versterker werkt. Had eerst een andere. Deze vervangen.... Bleek dus ook stuk. Nu met de Hirschman (Ik doe niet aan reclame maar het is echt zo) weer super beeld.....
Ben weer gelukkig.
Neemt niet weg dat Ziggo met zijn standaard antwoord... Het ligt aan jouw eigen bekabeling.... niet de schoonheidsprijs verdiend. Men zou ook eens mee kunnen denken naar testmethodes om zaken uit te sluiten. Kan me namelijk voorstellen dat niet iedereen bovenstaand probleem had gevonden.
Service geven op producten... ook al doen ze het goed .....is schijnbaar moeilijk of te duur.
Heb Ziggo op het huidige adres al 5 jaar. Nooit problemen gehad.
Sinds 2 weken bgon het beeld blokkerig te worden op diverse zenders. Dit aantal zenders werd steeds groter. Op dit moment...raar maar waar... zijn de zenders Ned 1t/m 3 HD goed. Echter de zenders RTL 5, 6, 7, enz zijn bagger. RTL 8 kijk ik zelfs al helemaal niet. Schakel nu over naar analoog op mijn tv voor deze zenders. Ook dit beeld is slechter (sneeuw) geworden.
Als je belt met Ziggo spreekt men van slechte bekabeling. Nou....alles dure Hirschman kabels en stekkers. Sommige zenders hebben bij het zappen zelfs 10 tot 20 seconden nodig om een beeld te genereren ( trouwens deze zenders zijn niet om aan te zien.)
Eea speelt op 2 televisies... Ligt dus niet aan de tv lijkt me. 1 x analoge tv met een Humax kastje 1 x digitale tv met Ci+ module..
Buiten dat.... Waarom na 5 jaar geen probleem en nu grote problemen.
Heb al een versterker in huis gehaald. Probleem blijft bestaan.
Of mijn splitter in de meterkast ( Ik heb internet, telefonie en digitale TV) is stuk... Hoe kom ik aan een andere...? of Ziggo is de bandbreedte aan het knijpen om nog meer services erin kwijt te kunnen of er is iets stuk aan de verbinding welke bij mij in huis binnen komt. Ik mag er van uit gaan dat een Hirschman kabel van 5 meter een goed signaal moet geven is me verteld door een installateur.
Nu mag ik van een "Handyman" (hulde) in de buurt een Hirschman versterker (als het werkt kost me dat 124 euro's) lenen. Hoop dat dit het probleem op lost.
Update: 18.45 uur
De nieuwe versterker werkt. Had eerst een andere. Deze vervangen.... Bleek dus ook stuk. Nu met de Hirschman (Ik doe niet aan reclame maar het is echt zo) weer super beeld.....
Ben weer gelukkig.
Neemt niet weg dat Ziggo met zijn standaard antwoord... Het ligt aan jouw eigen bekabeling.... niet de schoonheidsprijs verdiend. Men zou ook eens mee kunnen denken naar testmethodes om zaken uit te sluiten. Kan me namelijk voorstellen dat niet iedereen bovenstaand probleem had gevonden.
Service geven op producten... ook al doen ze het goed .....is schijnbaar moeilijk of te duur.
Re: Slecht beeld(blokkerig of erger) NL 1 HD bij Ziggo/Casema
Ik heb exact hetzelfde probleem, alleen Ned1 en 2 HD geven enkel blokjes (de rest hd en digitaal is perfect) weer en bij het aanzetten van de tv moet er steeds opnieuw geautoriseerd worden en geeft de melding 'gescrambled programma', dit gaat gelukkig steeds goed en kan ik behalve ned 1 hd en 2hd alles goed zien.
Maar toch is het knap vervelend, ten eerste omdat ik zonder twijfel bij Ziggo digitale televisie heb afgesloten (iets waar ik nu spijt van heb), een module van 80,00 euro heb aangeschaft omdat ik een ziggo gecertificeerde tv heb (dus dan mag je er vanuit gaan dat het werkt) en op advies van de klantenservice nu ook een gegoten kabel van 30,00 euro met keurmerk heb aangeschaft. Met al deze kosten en maatregelen zou je denken dat als je dan nog steeds hetzelfde probleem hebt, dat je dan een 2de of 3de lijns helpdesk medewerker te spreken krijgt.....maar nee hoor, sterker nog ik krijg niet eens de kans om mijn verhaal uit te leggen, ze kijken in het scherm en verwijzen naar de 2 eerdere gesprekken die ik met hun collega’s heb gevoerd en proberen dan zo snel mogelijk het gesprek te beëindigen als ze merken dat ik er geen vrede mee heb. Toen ik voor het eerst de storing melde kreeg ik direct het antwoord dat het aan de bekabeling in mijn huis zou liggen….en dit antwoord kreeg ik ook de andere keren voor geschoteld.
Nu het volgende, ik woon sinds 2 weken in een gloednieuw huis en volgens de opzichter is er voor de bekabeling van mijn huis het allerbeste materiaal gebruikt door uiteraard professionele mensen en kan ik mij niet voorstellen dat het hieraan ligt. Omdat mijn buren in het complex nog niet allemaal in hun huis wonen, kan ik nog niet navragen of zij het zelfde probleem hebben. Ik hoop dat ik middels het melden van mijn probleem op Radar wel een kundig iemand via Ziggo te pakken kan krijgen of dat iemand na het lezen van mijn probleem een oplossing heeft…..
Maar toch is het knap vervelend, ten eerste omdat ik zonder twijfel bij Ziggo digitale televisie heb afgesloten (iets waar ik nu spijt van heb), een module van 80,00 euro heb aangeschaft omdat ik een ziggo gecertificeerde tv heb (dus dan mag je er vanuit gaan dat het werkt) en op advies van de klantenservice nu ook een gegoten kabel van 30,00 euro met keurmerk heb aangeschaft. Met al deze kosten en maatregelen zou je denken dat als je dan nog steeds hetzelfde probleem hebt, dat je dan een 2de of 3de lijns helpdesk medewerker te spreken krijgt.....maar nee hoor, sterker nog ik krijg niet eens de kans om mijn verhaal uit te leggen, ze kijken in het scherm en verwijzen naar de 2 eerdere gesprekken die ik met hun collega’s heb gevoerd en proberen dan zo snel mogelijk het gesprek te beëindigen als ze merken dat ik er geen vrede mee heb. Toen ik voor het eerst de storing melde kreeg ik direct het antwoord dat het aan de bekabeling in mijn huis zou liggen….en dit antwoord kreeg ik ook de andere keren voor geschoteld.
Nu het volgende, ik woon sinds 2 weken in een gloednieuw huis en volgens de opzichter is er voor de bekabeling van mijn huis het allerbeste materiaal gebruikt door uiteraard professionele mensen en kan ik mij niet voorstellen dat het hieraan ligt. Omdat mijn buren in het complex nog niet allemaal in hun huis wonen, kan ik nog niet navragen of zij het zelfde probleem hebben. Ik hoop dat ik middels het melden van mijn probleem op Radar wel een kundig iemand via Ziggo te pakken kan krijgen of dat iemand na het lezen van mijn probleem een oplossing heeft…..
Re: Slecht beeld(blokkerig of erger) NL 1 HD bij Ziggo/Casema
Ik heb sinds anderhalf jaar al problemen met het signaal van ziggo! het gaat om de tv signaal blokkerig beel op nederland 1 en 2 rtl 5 is helemaal niet te bekijken!
Dan is het signaal weer goed en de andere dag is het weer het zelfde probleem!
Wat nu????
Dan is het signaal weer goed en de andere dag is het weer het zelfde probleem!
Wat nu????
Re: Slecht beeld(blokkerig of erger) NL 1 HD bij Ziggo/Casema
TV eerst testen op zo kort mogelijk op de aansluitdoos om alles binnen uit te sluiten, kijken of dat verbetering geeft.
Re: Slecht beeld(blokkerig of erger) NL 1 HD bij Ziggo/Casema
grappig, dat had ik ook met de gewone digitale ontvangst ,Ulbe schreef:
Ook zij kampte met dezelfde problemen die u beschrijft, zij is zo slim geweest de oude COAX bekabeling te vervangen voor nieuwe betere kabels die geschikt zijn voor HD TV,
.
tot dat ik aan dat snoer zat
en ja, hoor, als ik dat snoer meer naar links draaide was er ineens beter beeld, ipv dat het aan het kastje lag...
oplossingen zijn soms zo simpel..
.
Re: Slecht beeld(blokkerig of erger) NL 1 HD bij Ziggo/Casema
Ik zal proberen uit te leggen waarom het tegenwoordig steeds belangrijker is goede kwaliteit kabel en stekkers te gebruiken.voor nieuwe betere kabels die geschikt zijn voor HD TV,
De "gewone" digitale zenders bij Ziggo worden via QAM64 modulatie verstuurd wat op zichzelfd een vrij robuust protocol is. Een tijdje terug zijn ze voor de HD zenders (de basis zenders Ned1..3, RTLx, SBS etc worden tegenwoordig standaard in HD aangeboden) overgestapt op QAM256 , er wordt hier meer data verstuurd dus de storingsgevoeliger.
Hoe werkt dat. Stel voor je hebt een schaak/dambord. Daar worden elke fractie van een seconde een handvol pinda's op gegooid. Nooit meer dan 64 (QAM64).
Ligt er een pinda in een veldje, is het een "1", ligt die pinda er niet, is het een "0".
De "pinda's" worden zo verstuurd dat ze mooi in het midden van elk hokje komen.
Door storingen/signaalverliezen kan het voorkomen dat de pinda's niet helemaal precies in het midden van het hokje terecht komen. Niet erg, zolang ze maar uitsluitend IN de hokjes blijven.
De marge is best wel ruim zodat je bij problemen en (lichte) storing toch nog goed ontvangen data hebt.
Want als een pinda in zijn aangrenzende hokje komt, is "zijn" hokje een "0" geworden en het aangrenzende hokje een "1" of een "0" (afhankelijk of er al een pinda in hoorde te liggen.)
Stel je nu hetzelfde schaak/dambord voor, maar dan 4x zo groot. Dus niet 8x8 hokjes, maar 16x16...
Er worden nu niet 64, maar 256 pinda's maximaal tegelijk verstuurd.
Het totale "speelveld" wordt niet groter. De pinda's zullen nu preciezer neergelegd moeten worden om als een "1" of een "0" herkend te worden. De marge of speelruimte voor de pinda is veel kleiner geworden, waardoor een lichte storing veel grotere effecten kan hebben.
ADSL gaat overigens vaak standaard maar tot QAM32.
Re: Slecht beeld(blokkerig of erger) NL 1 HD bij Ziggo/Casema
Wij hebben ook last van blok beeld op nederland 1, en wij hebben een Sharp Quattron tv en een humax 5200 C digitale hd kastje
Re: Slecht beeld(blokkerig of erger) NL 1 HD bij Ziggo/Casema
wij hebben ook blok tv gehad op heel wat zenders,of geen signaal,behalve op de nederland 1,2,3 zenders appart.
slomotion tv noemde we dat weken lang ,ziggo gebeld en een dame met americaans accent vreselijk slechte telefoniste van ziggo.
moets uiteindelijk maar een monteur bellen 65 c per minuut ,ja ben gek alles geprobeerde en dan denken ze nog dat je debiel bent of zo bij ziggo.
word er niet beter op en de telefonie ,zeer slecht vaak uitval en als je geen mobiel hebt kan je niet eens een hulp lijn bellen wat vroeger wel kon bij storingen met telefoon.kabels of het modum krijgen altijd de schul maar de kosten zijn weer verhoogd ,zenders verdwijnen en de kwaliteit daalt dat is ziggo
slomotion tv noemde we dat weken lang ,ziggo gebeld en een dame met americaans accent vreselijk slechte telefoniste van ziggo.
moets uiteindelijk maar een monteur bellen 65 c per minuut ,ja ben gek alles geprobeerde en dan denken ze nog dat je debiel bent of zo bij ziggo.
word er niet beter op en de telefonie ,zeer slecht vaak uitval en als je geen mobiel hebt kan je niet eens een hulp lijn bellen wat vroeger wel kon bij storingen met telefoon.kabels of het modum krijgen altijd de schul maar de kosten zijn weer verhoogd ,zenders verdwijnen en de kwaliteit daalt dat is ziggo