LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Ben het hier gedeeltelijk wel met tennis eens.
Ben een groot fan van Youp, vind hem de beste cabaretier die we hebben.
Maar vind het een beetje hypocriet dat hij pas er mee gaat beginnen omdat zijn zoon er mee te maken heeft gehad.
En t-mobile had het in deze nooit goed kunnen doen.
Hadden ze niet gereageerd waren het klootzakken, nu reageren ze wel en zijn het klootzakken omdat ze reageren omdat youp een bn-er is

Lianne@home
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 aug 2010 21:24

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Lianne@home »

Roytheslayer schreef: Maar vind het een beetje hypocriet dat hij pas er mee gaat beginnen omdat zijn zoon er mee te maken heeft gehad.
En t-mobile had het in deze nooit goed kunnen doen.
Hadden ze niet gereageerd waren het klootzakken, nu reageren ze wel en zijn het klootzakken omdat ze reageren omdat youp een bn-er is
De gewone burger is blij dat youp juist ( ge ) bruik kan maken van de media.
Want als burger sta je machteloos tegen zo'n groot bedrijf als T-mobile en ben je allang
blij dat het probleem opgelost wordt ondanks dat het een vermogen heeft gekost en dan hebben we het nog niets
over de ergernis hoe ze een probleem oplossen of liever gezegd niet oplossen.
En daar komt nog bij dat T-mobile doet of jij de enige bent met een probleem.

En nu er een bekende Nederlander er mee naar buiten komt is het wel duidelijk hoeveel klachten er zijn.
Hoe kan Youp nu met iets naar buiten komen als hij niet weet dat er een probleem is,
Dat probleem is toch juist ontstaan omdat zijn zoon problemen had.

Het is echt droevig dat een een bedrijf als T-mobile bij de afdeling helpdesk de verbinding wordt verbroken om maar 1 vb te noemen van de hele reeks. :cry:

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Als youp gewoon even gegoogled had, dan had hij het ook geweten.
Maar dan intereseert het hem nog niet, maar nu raakt het zijn zoon en dan wel.

Lianne@home
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 aug 2010 21:24

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Lianne@home »

Roytheslayer schreef:Als youp gewoon even gegoogled had, dan had hij het ook geweten.
Maar dan intereseert het hem nog niet, maar nu raakt het zijn zoon en dan wel.
Ik ben wel blij dat Youp niet heeft gegoogled anders waren er niet massaal zoveel klachten binnen gekomen over T-mobile.
Hij heeft gewoon de media gebruikt. :roll:
Kan zo'n groot het bedrijf als T-mobile van leren daar is toch niets mis mee! :P

Groetjes 8)

Pjotrvrolijkhuisdier
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 okt 2010 15:48

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Pjotrvrolijkhuisdier »

De echte slachtoffers van de providers maakt het echt niet uit wie de zaak heeft aangeslingerd in de media, als t mobile en kpn enz er ooit iets van leren is het mooi
meegenomen.
Ach ja iedereen droomt weleens.

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

@all

Laten we gewoon heel nuchter zijn:
Als één van ons wordt afgezeken door de t-mobile klantenservice, kan je je abonnement opzeggen en een brief schrijven aan de krant, of een TV station bellen, maar niemand heeft daar belangstelling voor. Je bent maar een boos individu.

Als een BN'er het naar buiten brengt, wordt de baas van t-mobile ineens wakker, want dán is er de schrik dat door die berichtgeving 10.000 mensen hun abonnement opzeggen, of geen nieuw abonnement willen aangaan.

Dát is het verschil.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ik vind het van geen belang dat Youp z,n twitter aanval begint vanwege z,n zoon, zou ik ook doen, Youp gooi de boel maar op scherp en blijf twitteren :)

rafc
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 sep 2010 08:35

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door rafc »

Ik ben een enorme youp fan laat ik dat niet onder stoelen of banken steken. En ik vind het ook een prima initiatief.

Maar ik word wel een beetje moe van de mensen die nu bellen en bleiten als ze hun zin niet krijgen: Als ik Youp was geweest dan had u het wel geregeld. ..... wat een gelul zeg. Als joeperdepoep belt en ik moet mij aan de procedures houden, dan zal ook hij dit ervaren.

Lianne@home
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 aug 2010 21:24

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Lianne@home »

Youp was net bij het programma Kassa i.v.m T-mobile en klachten. :lol:
Go for it youp :wink:

Kennen jullie het liedje joepie joepie is gekomen. :P
Youpie Youpie is gekomen en :lol:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door tiptoo »

Lianne@home schreef:
Kennen jullie het liedje joepie joepie is gekomen. :P
Youpie Youpie is gekomen en :lol:
:lol: dat kennen we ja , maar ik geloof niet zo in Youpie :mrgreen:

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door SirPeter »

Youp zou de andere kant van de medaille moeten laten zien, is tig keer leuker. http://www.youtube.com/watch?v=Wp-uKlhXvmo

Elkitchtasso
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 nov 2010 15:39

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Elkitchtasso »

Ik vind eigenlijk dat dit voor ALLE providers moet gebeuren. Waarom alleen T-mobile? Alsof de rest het wel goed doet.

Ik heb in ieder geval nog een puntje dat misschien meegenomen kan worden:

Als je in het keuzemenu iets kiest wat niet zo leuk is voor een provider (abo opzeggen, klacht) dan moet je een half uur wachten. En als je klant wilt worden dan krijg je binnen 5 seconden iemand aan de lijn.

Begrijpelijk want ze willen winst maken etc etc . MAAR KOM OP NOU EENS!! Wordt gewoon eens een bedrijf dat ECHT service biedt aan je klanten. het zijn niet zomaar klanten, maar mensen die jarenlang bij jou klant zijn.

berend12
Berichten: 548
Lid geworden op: 16 aug 2010 20:52

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door berend12 »

Ik vind het top van Youp, toen hij pas begon werd hij bekend met lenen....lenen, betalen.......betalen...kom...maar....., lenen...betalen.. betalen. Nu, op zijn oude dag pakt hij eindelijk weer eens een misstand aan, die van de slecht funtionerende helpdesks die het tot een kunst hebben verheven om de klanten af te wimpelen en vaak alleen maar voorgekauwde teksten oplezen. Niet leuk voor de klant, maar ook niet voor de mensen die daar moeten werken. Wat doen wij elkaar aan?

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door tennis »

tiptoo schreef:
Lianne@home schreef:
Kennen jullie het liedje joepie joepie is gekomen. :P
Youpie Youpie is gekomen en :lol:
:lol: dat kennen we ja , maar ik geloof niet zo in Youpie :mrgreen:
Eigen belang! :lol:

stofzuigertje

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als die Youp van 't Hek ooit over mijn webwinkel gaat klagen vraag ik gewoon of hij met een andere telefoon wil terug bellen want ik kan hem zo slecht verstaan!

Kijken hoeveel verschillende toestellen hij wel niet heeft.
Wel zal ik het opnamen op band want humor moet kunnen, ook op de website van mijn winkel.

Als hij mijn kleine flut winkeltje gaat noemen gaat geheel Nederland kijken dus ik zou het juist leuk vinden, zoveel media aandacht en omdat ik wel het snel en goed kan oplossen zal ik juist misbruik maken van zijn naam.
Dus Youp, koop wat en ga klagen en ik zal U zeer dankbaar zijn als U ondankbaar bent.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door tennis »

stofzuigertje schreef:Als die Youp van 't Hek ooit over mijn webwinkel gaat klagen vraag ik gewoon of hij met een andere telefoon wil terug bellen want ik kan hem zo slecht verstaan!

Kijken hoeveel verschillende toestellen hij wel niet heeft.
Wel zal ik het opnamen op band want humor moet kunnen, ook op de website van mijn winkel.

Als hij mijn kleine flut winkeltje gaat noemen gaat geheel Nederland kijken dus ik zou het juist leuk vinden, zoveel media aandacht en omdat ik wel het snel en goed kan oplossen zal ik juist misbruik maken van zijn naam.
Dus Youp, koop wat en ga klagen en ik zal U zeer dankbaar zijn als U ondankbaar bent.

Je hebt vandaag al reclame gemaakt voor ju winkeltje, dus het is genoeg !:twisted:

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

Youp bespreekt gelijk de lengte van je stofzuigertje

stofzuigertje

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik zie dat ik nog een link moet plaatsen want ik heb nog maar 0x mijn naam genoemd!

Verder verkoop ik nu geen Stofzuigers meer!

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door tennis »

stofzuigertje schreef:Ik zie dat ik nog een link moet plaatsen want ik heb nog maar 0x mijn naam genoemd!

Verder verkoop ik nu geen Stofzuigers meer!
Natuurlijk weet je het niet meer,wat je hebt geschreven op al de topics, waar je op hebt gereageerd.

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

Youp's NRC column: Klantenservice (slot)

Grappig dat na een kleine twee weken hees gekrakeel van een cabaretier de wachttijden bij de helpdesk van T-Mobile zijn teruggelopen tot de normale tijd van een minuut. De komiek schreeuwde en schreef namens de woedende klanten naar wie tot dan toe absoluut niet geluisterd werd. De directie besloot al na de eerste dreiging van een vrolijke volksopstand op Twitter en [email protected] zestig mensen extra achter de telefoon te zetten. Waarom nu pas? Waarom niet jaren eerder? Altijd als ik die helpdesk bel hoor ik een mevrouw zeggen: „Uw mening over onze service is voor ons van groot belang. Hiermee kunnen wij u beter van dienst zijn. Het kan zijn dat u hierover teruggebeld wordt. Dit gesprek kan tevens worden opgenomen ter verbetering van de kwaliteit van onze dienstverlening”.

Dan ga je er toch van uit dat dat ook gebeurt? Dat ze op de hoogte zijn van de complete janboel binnen hun bedrijf? Het zijn toch allemaal fors betaalde managers die dagelijks in heel dikke auto’s naar hun statige huizen rijden? Mannen en vrouwen die hun vaak exorbitant hoge salarissen verdedigen door te mekkeren dat ze heel verantwoordelijk werk doen. Maar wat deden ze dan al die jaren waarin hun klanten uren en uren in de wacht hingen om vervolgens iets blonds aan de lijn te krijgen? Iets doms dat niet wist waar het over ging en er sowieso niks aan mocht doen. Dat hadden ze toch in de gaten? Er wordt toch getest binnen die firma’s? Mensen houden toch vingers aan de pols? Nee dus. Er werd in neuzen gegrut of ze zaten op een skippybal tijdens een motivatiecursus op de Veluwe of ze hadden een of ander belangrijk telecomcongres waar ze elkaar onderling weer prijsjes gaven! Bijna elke manager is in deze branche wel eens manager van het jaar geweest. Maar ondertussen krijsten de klanten zich scheel, schreven mails die nooit beantwoord werden en vloekten in hun wanhoop de helpdeskmedewerkers stijf. Mensen die er ook niks aan konden doen dat het management te lui en te dom was om hun afdeling goed te organiseren.

Ik vind het tot nu toe het meest ontluisterende deel van de hele actie.

Dat het nu opeens wel kan.

Dan heb je het al die jaren toch gewoon niet gewild? Hadden ze lol in het klantje treiteren of zo? Dus je bent hoofd van de helpdesk, kent de teringzooi en je doet er niks aan.

Terwijl dat wel kon. Want dat blijkt nu. Sinds anderhalve week doet alles het redelijk normaal. Helpdeskmedewerkers noemen hun naam, hebben geen kluitjes voor het riet meer klaarliggen. Sterker nog: het meeste riet is gekapt.

En dit is niet alleen bij T-Mobile het geval. Ik hoor nu dat het bij die andere logge bedrijven ook veel beter gaat. Maar waarom kan het nu dan wel? Je bent toch een enorme sneue bak snot als je je wakker laat schudden door een klantenactie? Dat de ogen open zijn wil ik geloven. En dat de oren uitgespoten zijn neem ik ook aan. Maar waarom nu pas? Wat deden jullie daarvoor? Waar hadden jullie het over? En met wie? Chic hoofdkantoor, grote vergaderruimtes, belangrijke commissies, dikke rapporten, enorme winstcijfers en ondertussen die puinhoop waar heel Nederland van kotste. Heel Nederland behalve jullie! En nu gaat het door een paar interne stappen zomaar stukken beter? Dat mag ik toch raar vinden? En voor hoe lang gaat het nu goed? Tot de spotlights weer op iets anders gericht zijn? Wordt alles dan weer teruggedraaid? Ben zo benieuwd hoe dat werkt binnen een bedrijf waar de moeilijke Engelse termen door de kantoorruimtes vliegen.

Stuk voor stuk hebben de managers onuitspreekbare functies, maar regelen dat iemand fatsoenlijk de telefoon opneemt…. dat kon tot twee weken terug niet.

Mijn vraag is simpel: Managers van Nederland, dus niet alleen bij T-Mobile: wat doen jullie de hele dag? Waarom die salarissen? Waarom die rare taal? Leg het me eens uit! Ik ben zo benieuwd.

Gesloten