LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
riemslag1
Berichten: 21
Lid geworden op: 29 apr 2010 19:51

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door riemslag1 »

even een verbazingwekkende quote uit een berichtje van mijnheer of mevrouw van Well :

"Wanneer je verwijst naar de klachten op internet stelt men dat deze inmiddels netjes opgelost zijn en dat men het laf vindt dat mensen zo op internet reageren. Ik heb aangegeven dat ik zijn houding en die van C&Z niet echt netjes vind, maar daar herkent men zichzelf niet in."


Tja, wat laf van die tientallen mensen die op internet hun ervaringen over deze oplichting delen en proberen anderen te behoeden voor de praktijken van dit vullis. Het is heel normaal hoor dat je bij verkoop wordt voorgelogen in het bijzijn van je kinderen, vervolgens bij ondertekening al die leugens worden uitgesloten en je vervolgens gestalkt wordt voor je zuurverdiende geld. Hoe durven wij !!! Beseffen we dan niet dat we daarmee de omzet van een goudeerlijk bedrijf als C&Z negatief beinvloeden ? Als dit Marvin zelf in zijn priveleven gebeurt dan betaalt hij wel keurig hoor ! Nogmaals, wat een stelletje laffe mensen op dit en andere forums dat we ons niet in de luren willen laten leggen door een stelletje oplichters ! Echt waar, we zien het allemaal helemaal verkeerd !

Ikzelf wacht overigens nog steeds op de genoemde nette oplossing......ik heb de indruk dat dat nog voor vele anderen geldt......en die oplossing kan uit niets anders bestaan dan het crediteren van alle onterechte vorderingen en schriftelijke excuses van C&Z, waarvan ik dan ook wel weet dat die dan niet oprecht zijn.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Guardian72 »

riemslag1 schreef: maar daar herkent men zichzelf niet in."

Ondertussen is de betekenis van bovenstaande quote gewijzigd.
Als een bedrijf of politicus dit stelt - moet je lezen "Ja, het is zo, en wij zijn fout (al dan niet bewust) maar we zijn de laf dit toe te geven".

Vul dat in in plaats van 'we herkennen ons / ik herken mij daar niet in' en een verhaal krijgt ineens een heel andere lading :D

miepsiemam
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 okt 2010 23:23

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door miepsiemam »

Ook ik ben in juni 2008, op weg naar het K3 concert in Eindhoven, aangesproken en heb getekend voor een PROEFABONNEMENT van 3 maanden. Dus juli, augustus en september.

Veel problemen gehad, achter leveringen aan moeten bellen etc. Half augustus 2008 per aangetekende brief proefabonnement opgezegd.
Toen kreeg ik te horen dat ik niet op tijd opgezegd had en dat ik nogmaals een abonnement van 3 maanden aan diende te gaan.

Enfin, om een lang verhaal kort te maken. Ik heb alles uit laten zoeken door de jurofoon, het juridisch loket en consuwijzer en ik stond/sta op alle fronten in mijn recht.

Tot mijn grote verbazing ontving ik afgelopen donderdag (30 september 2010) een driegende incassobrief van Credifixx dat ze mij al meerdere malen verzocht hadden te betalen, dat de rekening 660 dagen open stond en dat ik per ommegaande moest betalen anders zou de juridische procedure opgestart worden. (Is toch al begonnen door zo'n incassobrief?!?)

Na weer contact met rechtsbijstand heb ik het advies gekregen om onderstaande brief te zenden:

Geachte heer, mevrouw,

Naar aanleiding van uw brief d.d. 28-9-2010, die ik 30 september 2010 ontvangen en reeds per email (zie bijlage) op gereageerd heb deel ik het volgende mee.

Ik heb bezwaar tegen de incasso. Ik heb me in 2008 aan de algemene voorwaarden gehouden door mijn proefabonnement een maand vantevoren op te zeggen.

Ik sta erop dat de rekening komt te vervallen en maak deze zaak onder andere bij de Consumentenbond en Tros Radar aanhangig.

Indien de rekening niet komt te vervallen zal ik ook nog contact met de Geschillencommissie opnemen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Deze brief heb ik vrijdag 1 oktober 2010 aangetekend verzonden aan Credifixx. Ben benieuwd of het nu eindelijk stopt.

miepsiemam
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 okt 2010 23:23

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door miepsiemam »

Reactie op Harrie van Cooten:

Ik heb ook rechtsbijstand (ARAG), dus we zijn al met 2 klachten!

HJvanWell
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 sep 2010 11:42

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door HJvanWell »

Onderstaand bericht staat vanavond in het NRC:

Einde aan stiekem verlengen contract
Gepubliceerd: 5 oktober 2010 17:12 | Gewijzigd: 5 oktober 2010 17:12
ANP
Den Haag, 5 okt. Er komt een einde aan het stilzwijgend verlengen van abonnementen en contracten, bijvoorbeeld van tijdschriften of sportscholen. De Eerste Kamer is akkoord gegaan met een wetsvoorstel van PvdA-Kamerlid Martijn van Dam, werd vandaag bekend.

Met de wet worden consumenten beter beschermd, stelt Van Dam. „Zonder dat je het door had, zat je ineens weer een jaar aan een abonnement vast of moest je weer een jaar voor de sportschool betalen omdat je net te laat was met opzeggen”, aldus het Kamerlid.

Ook wordt opzeggen voortaan net zo gemakkelijk als het afsluiten van een abonnement of contract. Terwijl je voor een nieuw abonnement alleen maar hoeft te bellen, is voor het opzeggen vaak een aangetekende brief nodig. „Met deze wet is dat allemaal verleden tijd”, aldus Van Dam.


Nu zal het snel afgelopen zijn met onze vrienden van C&Z :lol:

jacqueline28
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2010 10:13

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door jacqueline28 »

hallo radar
mijn naam is jacqueline
wij zijn ook aangesproken voor aanvang van een concert van k3 bij ahoy
wij hadden wel intressen maar nu komt het nu na 2 jaar mischien zelfs langer hebben wij een incassoservices achter ons aan wij moeten nu 112,99 euro betalen een afspraak gemaaktom dit bedrag in termijnen te betalen met in vooruitzicht het pakketje mijn vraag is nu krijgen we het inderdaat na al de verhalen gelezen te hebben die in het forum staan is c&z bij andere consumenten verkeert bezig geweest nu is mijn vraag kan ik nog onder het bedrag uit wat ik moet betalen want onze achternaam is ook verkeert door c&z op mijn brief geschreven

Linda delwel
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 sep 2010 08:44

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Linda delwel »

Op 5 september berichtte ik over mijn ervaring met C&Z. Ik dacht dat alles voorbij was, maar krijg vandaag een dreig brief van Credifixx. Ik sta in mij n recht laat ze maar komen. die 112,62 kunnenz e naar fluiten. Ik ga niet betalen voor iets dat ik niet heb, niet wil en met leugens is aangesmeerd.

Linda Delwel

Linda delwel
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 sep 2010 08:44

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Linda delwel »

De volgende mail is me nu weer gestuurd. het houdt niet op.

Geachte heer/ mevrouw,

Inzake uw schuld aan C & Z Media B.V. van € 112,62 met dossiernummer 51835 hebben wij tot op heden nog geen betaling van u ontvangen. Ook heeft u tot dusverre geen, althans geen steekhoudende bezwaren tegen de aard en omvang van uw betalingsverplichting aangevoerd. Evenmin heeft u gebruik gemaakt van de u geboden mogelijkheid tot afbetaling in redelijke termijnen. Verdere vertraging is onacceptabel.

Ter voorkoming van verdere invorderingsmaatregelen adviseer ik u per omgaande voor betaling van het openstaande bedrag van € 112,62 zorg te dragen op ING bankrekeningnummer 66.14.44.023 t.n.v. Stichting derdengelden Credifixx te Leiden o.v.v. dossiernummer 51835.

Mocht u naar aanleiding van dit e-mailbericht nog vragen hebben aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.

--
Met vriendelijke groet,

Credifixx Incassoservices B.V.
C. van der Harst

T: 030-7519763
F: 071-3015788

E: [email protected]
I: www.credifixx.nl
Kvk: 28100692

Ik ga het advies van "miepsiemam" overnemen.

HJvanWell
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 sep 2010 11:42

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door HJvanWell »

@ Linda Delwel:

Men blijft dreigen in de hoop dat "domme consumenten" bij voldoende druk toch wel betalen. Dat is hun bron van inkomsten, lees: oplichting! Voor zover ik op dit forum heb kunnen nagaan is het in al die jaren nog niet tot een rechtszaak gekomen. Wat is daarvoor de reden? Hebben alle "domme consumenten" betaald? Ik dacht het niet. Het risico van een gerechtelijke uitspraak is simpelweg te groot voor ze. Alle door C&Z vermeende overeenkomsten berusten immers aantoonbaar op dwaling. Het grote aantal onafhankelijke verklaringen op dit forum (en elders op internet) lijken mij daarvoor meer dan voldoende bewijs. Er zijn overigens eenvoudig meer redenen aan te voeren waarom de handelwijze van C&Z laakbaar is.

Het is treurig dat er mensen zijn die een gezellig familie-uitje op deze wijze willens en wetens uitbuiten.....

Grt en hou vol, dat doe ik ook!

P.S. Laat je nog ff weten hoe ARAG reageert?

riemslag1
Berichten: 21
Lid geworden op: 29 apr 2010 19:51

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door riemslag1 »

Ik heb even de hoop gehad dat het door de C&Z-oplichtersclub ingeschakelde incassobureau uiteindelijk tot bezinning zou komen, zeer wel wetende hoe de praktijken van hun client in elkaar steken. Dat blijkt dus niet zo te zijn (al hoewel ik zelf niks meer van ze gehoord heb - doen ze aan vastberadenheidsanalyse van de aangeschrevenen die antwoorden ?) ; Daarmee toont Credifixx aan van hetzelfde - zacht gezegd - bedenkelijke niveau te zijn als C&Z.
Ik deel de mening en analyse van de vorige schrijver over het uiteindelijke doorzettingsvermogen van deze twee onbeschofte bedrijven.........weersta de druk en ze zetten toch niet door ! Geen rechter in Nederland die aantoonbare oplichting en ter verkoop dienende bewuste valse voorlichting gaat honoreren.

Acinra
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 dec 2009 16:06

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Acinra »

Hier nog iemand die zeker de gang naar de rechtzaal mee gaat lopen mocht het zo ver komen.

In mei dit jaar aangesproken tijdens de Harley Davidson dag in Arnhem. Leek ons leuk, zou maar 4 maanden zijn en we zouden nergens aan vast zitten. Gelukkig ben ik niet zo happig op het doorgeven van bank/giro nummers op straat en dat heb ik dan ook niet gedaan. De dame in kwestie drong heel even aan maar na mijn antwoord dat het hele "feest" niet door zou gaan, ging ze accoord. Ik zou bij de eerste zending een acceptgiro krijgen.
Niet dus, ergens in juni kreeg ik een herinnering met de herinneringskosten van 4,95. Ik gebeld en kreeg als antwoord dat ik verkeerd was geïnformeerd en dat ik eerst moest betalen en daarna pas de zending kreeg. Goed, ik had getekend en wie z'n billen brand moet op de blaren zitten, eigen schuld, dikke bult. Nog even nagevraagd of het "proefabonnement" wel automatisch zou stoppen, maar dat was vragen naar de bekende weg aangezien dit schriftelijk zou moeten.

Dus de rekening, met verhoging, betaald.

Ergens in juli, maar kan ook in augustus zijn geweest, kregen we het eerste flut pakketje. Een wazig boekje waar ons dochtertje maar een halve keer naar gekeken heeft en een dvd'tje die ze bij de zeeman nog niet eens gratis weg willen geven. Maar dus niet de beloofde Dora, Diego of Kay-lan.

Maar goed, wat kan je verwachten nadat je al met leugens en misleiding ergens bent ingetrapt?

In september kregen we weer een zending wat me er aan herinnerde dat ik de opzegging nog moest doen, dus ook gelijk gedaan. Was ergens eind september.

En tot mijn stomme verbazing kreeg ik afgelopen zaterdag een nota in de bus dat er geen opzegging was ontvangen en dat het abonnement was verlengd met een periode van 4 maanden. Vandaag ben ik maar in de telefoon geklommen. Ik wil mijn verhaal doen, en begin maar word nog niet halverwege grof onderbroken doordat er naar mijn postcode en huisnummer gevraagd wordt. Prima, en ik wil opnieuw mijn verhaal doen, en opnieuw word ik onderbroken door de medewerker met het verhaal dat ik al eerder gebeld had. Ja, dat klopt maar daar gaat het nu niet over en ik probeer dat uit te leggen, maar het hele verhaal van een paar maand daarvoor wordt opgelezen en wordt me verteld dat ik de originele nota (die ik nooit ontvangen heb) mocht betalen zonder de extra kosten, maar dat ik die kosten wel betaald heb en met de mededeling erbij "ik weet ook niet waarom u die kosten dan wel betaald heeft". Ik probeer uit te leggen dat zijn collega dit niet verteld heeft, maar word opnieuw grof onderbroken doordat de medewerker opnieuw het verhaal van zijn collega opleest. Ja, leuk dat die dat er in gezet heeft en ik probeer te uit te leggen dat als dit me verteld was, ik toch écht die kosten niet betaald zou hebben, maar opnieuw word ik onderbroken met de mededeling dat zijn collega toch echt niet liegt. Nee, dat zijn collega's niet liegen dat hebben we op straat al gemerkt.

Dus met andere woorden. Ik ben én een dom schaap dat ik die kosten betaald heb, én een dief van mijn eigen knip door die kosten te betalen én een leugenaar?

Opnieuw wil ik uitleggen dat het nu niet om die kosten gaat, en dat die rekening betaald is en dat t me daar niet om gaat, maar ik krijg grof weg te horen dat ik op ee normale manier het gesprek aan kan gaan, en niet grof hoef te worden. Pardon, dus ik ben naast een dom schaap, een dief van m'n eigen knip, een leugenaar ook nog grof. Goh, ik denk dat ik maar ga solliciteren als telefonisch medewerker bij C en Z media, de "kwaliteiten" heb ik blijkbaar al.

Uiteindelijk krijg ik met veel moeite het gesprek weer op de opzegging die ik in sept. al heb gedaan en krijg zonder pardon te horen dat die niet is aangekomen, dat ik voor de komende periode gewoon moet betalen en anders "andere problemen" krijg. En dan krijg ik ookl nog t meest bizare advies, ik moet maar een email sturen omdat ik anders brieven moet blijven sturen????????? Blijkbaar weigeren een aantal postbode's strucureel de post te bezorgen bij C en Z media, en ik geef aan dat ze dan toch maar s een klacht in moeten dienen bij TNT, en krijg als antwoord "alsof dat nut heeft". Sorry, maar als bedrijf, ondernemer zijnde, wil je toch graag je post krijgen. Ik iig wel! Ook als consument wil ik gewoon mijn post krijgen, en als ik die niet krijg, dan dien ik toch echt wel een klacht in.

Uiteindelijk heb ik zelf boos opgehangen en voordat ik in mijn email ben gekropen, eerst maar eens googlen op C en Z media en ben er inmiddels achter dat ik niet de enige ben en n.a.v. al deze berichten en tips, ook maar mijn email ingekropen en verzocht het "contract" wat ik ben aangegegaan te ontbinden, omdat deze onder leugens is afgesloten, en ze de term "dwaling" nog even onder de aandacht gebracht.

Inmiddels een blog gemaakt op mijn hyves over deze oplichtersbende, die nu nog op "alleen vrienden" zichtbaar staat. Als ik geen fatsoenlijk antwoord krijg, en mijn klacht niet netjes wordt afgehandeld, dan gaat de blog openbaar. Daarbij ben ik op verschillende (kinder) forums actief, en zal op zo veel mogelijk forums waar moeders met jonge kinderen meeschrijven, een dikke waarschuwing neerzetten voor deze oplichtersbende!!

Daarnaast heb ik betaald voor 4 zendingen, waarvan ik er maar 2 heb ontvangen.

Mocht mijn klacht fatsoenlijk opgelost worden, dan kom ik t melden.

Acinra
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 dec 2009 16:06

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Acinra »

Even een kleine correctie, zo ben ik dan ook wel weer. Heb inmiddels het al om bekende antwoord gekregen, dat na betaling alles is opgezegd.

Alleen ben ik fout met mijn veronderstelling dat de verhogingskosten betaald moesten worden. Waar ik met mijn hoofd heb gezeten met dit gesprek, geen idee, maar in dit gesprek is mij idd toegezegd dat ik die 4,95 van de nota mocht afhalen. Waarom ik die wél betaald heb is mij écht totaal onduidelijk. Weet nog wel dat ik in dezelfde periode met meer klanten"services" heb gebeld, waaronder kpn en upc, blijkbaar meerdere gesprekken door elkaar gehaald.

Neemt t feit niet weg dat ik het abonnement nooit had afgesloten als ik de jusite informatie had gekregen, dus er blijft sprake van dwaling.

Nog een vraag, en ik hoop dat iemand me daar een duidelijk antwoord op kan geven. De voorwaarden zoals ze op de site staan, zijn anders dan die bij mij bekend zijn. Welke voorwaarden moet ik aanhouden, dat wat er op het vodje staat of dat wat op de site staat?

hoebizar
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 feb 2010 13:25

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door hoebizar »

Voor de mensen die niet alle berichten lezen en een contract hebben afgesloten voor 28-12-2009, lees mijn bericht (van Hoebizar) op pagina 1 van deze topic!!!

Een aantal hebben er met veel plezier gebruik van gemaakt! :D

Chrislee
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 nov 2010 19:26

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Chrislee »

Ook wij zijn erin getrapt. Zoals zovelen heb ik inmiddels gelezen. We zijn inmiddels door Credifixx gesommeerd. Eigenlijk alles herken ik wel wat er is geschreven over CenZ Media. Alles komt overéén. Dezelfde tactiek, zelfde praatje, huishoudbeurs 14 februari. Eénmalige actie, voorwaarden op het briefje geldde niet voor ons omdat dit een actie was maar ze de standaard bon gebruiken (achteraf stom, maar ja, je wilt naar het evenement en je dochter is helemaal enthousiast, u herkent denk ik de omstandigheden). Voorwaarden waren er niet (klopt ook, staat op hun site geen 4-maanden "proef abonnement" voorwaarden waar ze naar verwijzen..) omdat het geen abonnement was maar een actie onder de naam proefabonnement. Je wordt in de laatste maand gebeld of er wederzijds tevredenheid is en kun je aangeven of je door wilt of niet, zo niet geen verplichtingen meer. ZE HEBBEN NIET GEBELD EN NIET BEREIKBAAR!! Uiteindelijk met die ene handtekening schrijf je alle mondelinge afspraken in één keer weg. Inmiddels klacht ingedient bij ConsuWijzer (consumentenauthoriteit) en Radar. De RAI gemaild over evt. vergunning. Helaas bleek de RAI dit niet afgekaderd te hebben maar gaan in de toekomst dit in de gaten houden (zelfs een vriendelijke reactie van gemeente Amsterdam afd. vergunningen) en als ze gespot worden weren van het terrein. ConsuWijzer zal met genoeg klachten over hetzelfde bedrijf een onderzoek instellen...dus MASSAAL JE KLACHT NEERLEGGEN bij de ConsuWijzer http://www.consuwijzer.nl/Hoe_dien_ik_een_klacht_in. Jammer dat ze schuilen achter aanmaningen en sommeringen. Toen ik ze per mail benaderde konden ze ineens wel reageren, beetje wijs, onprofessioneel en vol met spelfouten, gehaast en naar wat ik lees, lekker standaard reacties. Om lang verhaal kort te houden omdat alles denk ik inmiddels door medeklagers wel is gezegd....betaal niet. Jammer dat er mensen toch onder de druk zijn bezweken want door deze mensen houdt het stand, worden ze beloond voor oplichting en onder valse voorwenselen en door misleiding krijgen ze toch hun geld. Van ons krijgen ze geen cent meer. Eénmalig 39.85 betaald, voor éénmalige actie. Die 4 zendingen heb ik gehad en klaar, niet zonder enig bericht of afspraken nakomen weer verder gaan afschrijven. Zelfs de bank gaf aan, "letterlijk" goh, jullie zijn de zoveelste die dit rekening nr. blokkeren. Da's toch wel vreemd.....en zegt genoeg. Ik probeer nergens onderuit te komen. Afspraak is afspraak zou je zeggen. Mondeling is ook bindend en wat ik lees betekent dat dit niet een verspreking is maar alles wat hier wordt genoemd is ook tegen ons gezegd. Een verkoopstrategie geworden dus, niks misverstand of verspreking. Ik heb ze gezegd dat we uitkijken naar een dagvaarding. Ik zie her en der mensen die oproepen tot collectief bestrijden.....count me in!!! Als ik niet bij een zitting kan zijn zorg ik voor een getekende verklaring met alle communicatie inmiddels verzameld. Ik hoop dat als het bij ons zover is, ik ook op mede gedupeerde mag rekenen. Vreemd dat ze wisselend de zaak afdoen. Is de ene met een simpel mailtje er vanaf, de ander gaat een heel incasso traject in. Leuk cadeautje voor je kind mag je geen maagzweer opleveren lijkt me. In de laatste mail van CenZ Media stond dat we duidelijk op de bon en in de welkomsbrief hadden kunnen lezen dat het wel degelijk om een abonnement ging en dat er stond dat we moesten opzeggen. Zoals eerder gezegd had de dame gezegd dat die voorwaarden niet voor ons gelden gezien de extra actie en de brief was 26 februari gemaakt door hen dus minimaal bij ons op de 27e. De actie is afgesloten op de 14e dus de 8 dagen bedenk tijd ook al waren verstreken toen we de brief kregen.

De colporteurs zullen werken onder provisie denk ik, verantwoording van CenZ Media als hun vertegenwoordigers zich op straat aan zulke oplichtingspraktijken vuil maken al dan niet in opdracht van CenZ, geen idee. Ik weet wel, ik koop niks meer waar ik niet zelf om gevraagd heb of heb nagecheckt. Als we iets collectiefs kunnen doen...roep maar!! Mijn volledige medewerking. Ik heb alle mails en communicatie beschikbaar, wie is geinteresseerd .... roep maar. Ik ben er nog niet uit met ze dus of ik tot diegene hoor met een fatsoenlijke afdoening....geen idee. Maar misschien geeft mijn communicatie je een duw in de rug. Nogmaals, roep maar. Wij werken mee. Pas op voor positieve berichten, ik heb het idee dat er ook mensen van CenZ Media op de forums een beetje positieve feedback zitten te geven...ik moet het bewijs maar eerst zien dat er nog iets menselijks achter dat bedrijf zit. Gelet op de kwaliteit van communiceren kunnen het ook een stel tieners zijn die achter die bureaus zitten en een naam geven, ho maar...schuilen achter "klantenservice". Ze mogen de betekenis van het woord wel eens opzoeken en dat geachte en met vriendelijke groet, weglaten. Loze woorden.

Succes allen. Laat je niet gek maken en strijd voor je rechten.
Groeten

Chrislee
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 nov 2010 19:26

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Chrislee »

Nogmaals een goedenavond,
Deze week heb ik eerder een bericht op dit forum gezet (eerste keer trouwens dat ik van zo'n forum gebruik maakte) en heb inmiddels ook mijn klacht bij Kassa neergelegd en mij geabonneerd op hun magazine (deze wel met duidelijke eerlijke informatie). Hiervoor werd ik teruggebeld en heb mijn verhaal telefonisch nog eens toegelicht. De dame van Kassa adviseerde mij medegedupeerden op de roepen mij hun gegevens (waarop zij gecontacteerd willen worden email danwel telefoonnr) met evt. communicatie over en naar CenZ Media (Credifixx) en dit als één pakket door te zenden naar Kassa. Hierbij doe ik daarvoor een oproep. Collectief is effectiever (logisch) maar de dame van Kassa gaf ook aan dat het dan eerder wordt behandeld omdat duidelijk te zien is dat er veel meer over HETZELFDE BEDRIJF een klacht hebben. Procedure is dat ze eerst contact opnemen met CenZ, bij geen gehoor of medewerking aan een oplossing voor de gedupeerden krijgen ze de melding dat als ze dit niet doen, ze worden behandeld in het programma. GRAAG WIL IK JULLIE MEDEWERKING VRAGEN. Mensen die bereid zijn ookal zijn ze inmiddels ervan af maar wel hun verhaal willen doen maar ook vooral natuurlijk de mensen die nog in de mangel zitten bij deze oplichters....mail me alsjeblieft e.e.a. door zodat ik dit bij Kassa kan neerleggen als één pakket.

Ik ben bereikbaar hiervoor op [email protected]

Dank jullie wel.
Dit bericht zet ik ook op het forum van Kassa zelf. Samen staan we sterk. Tip, zet ook een melding op je hyves indien je die hebt. Er is ook een speciale hyves TEGEN CenZMedia, als je gedupeerd bent zijn aanmeldingen daarop zeer welkom.
http://czkidscluboplichters.hyves.nl/

Ik hoor het graag.
Groeten Christina

joeriesmee
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2010 11:18

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door joeriesmee »

Hallo allemaal.

Ook voor mij de eerste keer op zo'n forum.
Ik schrik hier best wel van.
Ik ben er ook ingestonken bij Disney on ice prinsessen.
Gelukkig heb ik nog niet de problemen die ik hier allemaal lees en ik hoop dat ze mij ook bespaard blijven.
Mij is ook verteld dat het een eenmalige actie was en dat het abbonement vanzelf stopte.
Tot mijn verbazing werd gewoon weer het bedrag van bijna 40 euro van mijn rekening afgehaald.
Heb geprobeerd het geld terug te halen via internetbankieren,maar dat werd er gewoon opnieuw vanaf gehaald.
Dan maar bellen met het beruchte C en Z media.
Mij werd verteld dat ik de eerste was die met deze klacht kwam en dat ik maar beter had moeten lezen.
Volgens mij stond dat regeltje dat mondelinge afspraken ongeldig waren toch echt niet op het briefje wat ik getekend heb of ik heb het niet gezien door alle spanningen van mijn dochter en ik voor het schaatsspectakel.
De dame bleef wel erg aandringen en ben onder druk overstag gegaan,zou toch maar voor 1x zijn.
Ga zo het abbonement via mail opzeggen en hang daar iets aan vast dat ik een mail terug krijg als de mail geopend word.
Ga me nu toch wel een beetje zorgen maken als ik dit allemaal lees.
Hoop dat het goed afloopt en degene die nu alle ellende hebben;heel veel sterke.

riemslag1
Berichten: 21
Lid geworden op: 29 apr 2010 19:51

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door riemslag1 »

Beste allemaal,

Zie berichtje van Chrislee.
Ik heb zojuist mijn reactie gestuurd naar het vermelde emailadres.
DOEN JULLIE DAT SVP ALLEMAAL OOK ?!

GOEDE ACTIE...............en eindelijk een kans om dat C&Z en CREDIFIXX-vullis op TV voor heel Nederland onderuit te gaan halen !!!!!

Steun Chrislee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hulde)

Acinra
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 dec 2009 16:06

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Acinra »

Heb mijn email wisseling inmiddels ook al verstuurd naar Chrislee. Hopelijk is t snel afgelopen met de dame's en heren van C en Z media

MAXIEM

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Acinra

Als het loopt zoals het loopt, dan heb je bij de eerste zending ook de voorwaarden ontvangen. Als dat zo is, dan gelden juridisch gezien die voorwaarden en niet de voorwaarden die op hun site vermeld staan.

Maxiem.

Acinra
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 dec 2009 16:06

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Acinra »

Voor zo ver ik weet heb ik de originele eerste zending nooit ontvangen. Kreeg gelijk een herinnering, en de originele nota heb ik nooit gekregen.
En die muts op straat zei toen tegen mij dat ik de nota bij de eerste zending zou krijgen.

Heb daarna die herinnering betaald en daarna kreeg ik de zending, maar daar heeft geen brief bijgezeten met de voorwaarden.

Gesloten