LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht tegen HSC Rosemont
Re: Klacht tegen HSC Rosemont
Nee dus, areyouben!
Ik ben geen freak om het nieuwste van het nieuwste te hebben. Het prepay mobieltje heb ik al bijna een decennia. Mijn provider heeft een eigen verzekering voor dit soort zaken en daar heb ik nooit gebruik van gemaakt.
Ik weet niet wat je me aan wilt praten, maar die knipoog gaat niet op, ook niet wat aankopen betreft.
Hoe dan ook, dit soort suggestieve reacties zij niet te pas!
Groetjes, Frans
Ik ben geen freak om het nieuwste van het nieuwste te hebben. Het prepay mobieltje heb ik al bijna een decennia. Mijn provider heeft een eigen verzekering voor dit soort zaken en daar heb ik nooit gebruik van gemaakt.
Ik weet niet wat je me aan wilt praten, maar die knipoog gaat niet op, ook niet wat aankopen betreft.
Hoe dan ook, dit soort suggestieve reacties zij niet te pas!
Groetjes, Frans
Re: Klacht tegen HSC Rosemont
Je rijnste oplichterij >> snelle 'gassies' in van de goedkope audiozaken die je EFFE een verzekering aansmeren.
Ik zou 2 maanden gratis verzekerd zijn en daarna zou het niet verlengd worden. Er wordt nu al een half jaar iedere maand 9,99 € van mijn rekening afgeschreven en ik moet er via Google achterkomen dat 'HSC Rosemont' een verzekeringenboer is.
Gewoon de rechtsbijstandsverzekering aanspreken om je geld terug te eisen.
Groet,
Arjan
Ik zou 2 maanden gratis verzekerd zijn en daarna zou het niet verlengd worden. Er wordt nu al een half jaar iedere maand 9,99 € van mijn rekening afgeschreven en ik moet er via Google achterkomen dat 'HSC Rosemont' een verzekeringenboer is.
Gewoon de rechtsbijstandsverzekering aanspreken om je geld terug te eisen.
Groet,
Arjan
Re: Klacht tegen HSC Rosemont
Arjan,
Helemaal mee eens.
Ik heb inmiddels het afgeschreven bedrag door Rosemont gestorneerd en terug ontvangen. Ik heb van mijn levensdagen nimmer hoeven te storneren. Het storneren ging kinderlijk eenvoudig, althans bij de ABN en ik kon tevens aangeven dat het bedrag ongeautoriseerd was afgeschreven.
Nu wacht ik af hoe Rosemont gaat reageren, in juni weer een ongeautoriseerde incasso uitvoeren of niet(?). Zo ja, dan ben ik erg benieuwd wat mijn rechtsbijstand verzekering er aan kan doen. Ik ben "benieuwd" omdat de rechtsbijstandsverzekeringen ook bij Radar onder vuur liggen.
Zodra ik nieuws heb te melden zal ik dat hier doen en zo nodig ook onder de rubriek "Rechtsbijstand".
Groetjes, Frans
Helemaal mee eens.
Ik heb inmiddels het afgeschreven bedrag door Rosemont gestorneerd en terug ontvangen. Ik heb van mijn levensdagen nimmer hoeven te storneren. Het storneren ging kinderlijk eenvoudig, althans bij de ABN en ik kon tevens aangeven dat het bedrag ongeautoriseerd was afgeschreven.
Nu wacht ik af hoe Rosemont gaat reageren, in juni weer een ongeautoriseerde incasso uitvoeren of niet(?). Zo ja, dan ben ik erg benieuwd wat mijn rechtsbijstand verzekering er aan kan doen. Ik ben "benieuwd" omdat de rechtsbijstandsverzekeringen ook bij Radar onder vuur liggen.
Zodra ik nieuws heb te melden zal ik dat hier doen en zo nodig ook onder de rubriek "Rechtsbijstand".
Groetjes, Frans
Re: Klacht tegen HSC Rosemont
Volgens mij heb ik daar ook een telefoonabonnement af laten sluiten. Wel balen dat ik dat heb gedaan nadat ik sommige verhalen hier lees. Het is gedaan via T for Telecom omdat ze daar o.a. bij aangesloten zijn. Het is voor een jaar (je weet maar nooit wat er met zo'n kwetsbare gsm als ik nu heb gebeurt en daarom werd het me voor tenminste 1 jaar aangeraden. Ik vond het best. ) en ze mogen het officieel niet stilzwijgend meer verlengen, maar voor de zekerheid ga ik toch contact opnemen met HSC Rosemont tegen die tijd dat het contract afloopt.
Bij mijn vorige telefoonverzekering (Lifeline van The Phonehouse) is dat ook prima gelukt met één telefoontje en ik hoefde daarbij niet eens een reden te geven. Ik neem aan dat als je een vriendelijke persoon aan de lijn hebt het ook best gaat lukken en anders gewoon ook nog even bellen met T for Telecom als ze hun afspraken niet nakomen.
Afgelopen seizoen was er bij Radar dat het haast nutteloos is om zo'n verzekering af te sluiten. Die aflevering kwam voor mij dus net iets te laat, want anders had ik gewoon gezegd dat ik geen verzekering hoefde. De vorige verzekering heb ik ook één keer gebruik van gemaakt en het voordeel was dat ik door die verzekering wel een leentoestel kreeg zodat ik gewoon bereikbaar zou blijven. Of het een technisch probleem was of dat het tot toedoen van mezelf kwam wist ik niet, maar in zo'n situatie is het wel handig. En het kan ook altijd gebeuren dat het toestel gestolen wordt (vooral zo'n luxe ding) en dan krijg je door die verzekering gewoon een nieuwe. Gelukkig laat ik niet m'n spullen zomaar ergens slingeren en ga ik voorzichtig met zulke apparaten om.
Sowieso beëindig ik de verzekering wel voordat het contract afloopt, want dan is het wel mooi geweest. Het lijkt erop dat ik niet de enige ben waarbij zo'n verzekering aangeboden wordt en als zo'n winkel al T for Telecom HSC zo met hun klanten omgaat dan kiezen ze er ook niet voor om hen door zo'n bedrijf te laten verzekeren.
Ben benieuwd hoeveel werk erin gaat zitten eind dit jaar...
Als iemand weet hoe ik nog eerder het contract stop kan zetten, dan roept u maar.
Bij mijn vorige telefoonverzekering (Lifeline van The Phonehouse) is dat ook prima gelukt met één telefoontje en ik hoefde daarbij niet eens een reden te geven. Ik neem aan dat als je een vriendelijke persoon aan de lijn hebt het ook best gaat lukken en anders gewoon ook nog even bellen met T for Telecom als ze hun afspraken niet nakomen.
Afgelopen seizoen was er bij Radar dat het haast nutteloos is om zo'n verzekering af te sluiten. Die aflevering kwam voor mij dus net iets te laat, want anders had ik gewoon gezegd dat ik geen verzekering hoefde. De vorige verzekering heb ik ook één keer gebruik van gemaakt en het voordeel was dat ik door die verzekering wel een leentoestel kreeg zodat ik gewoon bereikbaar zou blijven. Of het een technisch probleem was of dat het tot toedoen van mezelf kwam wist ik niet, maar in zo'n situatie is het wel handig. En het kan ook altijd gebeuren dat het toestel gestolen wordt (vooral zo'n luxe ding) en dan krijg je door die verzekering gewoon een nieuwe. Gelukkig laat ik niet m'n spullen zomaar ergens slingeren en ga ik voorzichtig met zulke apparaten om.
Sowieso beëindig ik de verzekering wel voordat het contract afloopt, want dan is het wel mooi geweest. Het lijkt erop dat ik niet de enige ben waarbij zo'n verzekering aangeboden wordt en als zo'n winkel al T for Telecom HSC zo met hun klanten omgaat dan kiezen ze er ook niet voor om hen door zo'n bedrijf te laten verzekeren.
Ben benieuwd hoeveel werk erin gaat zitten eind dit jaar...
Als iemand weet hoe ik nog eerder het contract stop kan zetten, dan roept u maar.
Re: Klacht tegen HSC Rosemont
Ik wist niet eens dat ik een telefoon verzekering had afgesloten. 2 x werd bij mij € 11,99 afgeschreven. Daarop heb ik de Rabobank gebeld. Zij kunnen tot 8 weken na afschrijving weer terug boeken. Mijn geld heb ik terug. Ze hebben ook een selectieve blokkade geactiveerd, wat inhoudt dat HSC van mijn rekening niets meer kan incasseren.
Re: Klacht tegen HSC Rosemont
Zoon heeft in maart van dit jaar een telefoon (prepaid) gekregen voor zijn verjaardag bij Kijkshop.
Via Vodafone waardeert hij op.
Nooit geen incasso afgegeven voor wat dan ook!!
Vanaf maart wordt er nu met regelmaat 2.99 van zijn rekening afgeschreven.
Heb de bank opdracht gegeven deze incasso's terug te betalen.
Hoe komen ze aan zijn rekening nummer??
Het toestel is door ons betaald en opwaarderen doen we via een andere rekening nummer.
Raadsels....
Maar hoe komen we hier van af!!!!
Het is pure diefstal. Snap ook niet dat dit zo maar kan en dat er geen stappen worden ondernomen tegen ???? Ja bij wie moeten we wezen.
Vodafone misschien?
Wie o wie kan ons dit vertellen.
Of moeten we bij LG wezen daar is het toestel van.
We zijn benieuwd.
Via Vodafone waardeert hij op.
Nooit geen incasso afgegeven voor wat dan ook!!
Vanaf maart wordt er nu met regelmaat 2.99 van zijn rekening afgeschreven.
Heb de bank opdracht gegeven deze incasso's terug te betalen.
Hoe komen ze aan zijn rekening nummer??
Het toestel is door ons betaald en opwaarderen doen we via een andere rekening nummer.
Raadsels....
Maar hoe komen we hier van af!!!!
Het is pure diefstal. Snap ook niet dat dit zo maar kan en dat er geen stappen worden ondernomen tegen ???? Ja bij wie moeten we wezen.
Vodafone misschien?
Wie o wie kan ons dit vertellen.
Of moeten we bij LG wezen daar is het toestel van.
We zijn benieuwd.
Re: Klacht tegen HSC Rosemont
Heb twee maanden geleden een laptop gekocht bij dynabyte.
Ik wilde geen verzekering, maar de jongen achter de kassa zei dat hij mij twee maanden gratis verzekering gaf à 7,50 per maand. Moest ik wel opzeggen na twee maanden.
Niet gedaan, want vergeten, maar zag vandaag op mijn internetbankieren dat er door hsc 10,99 euro was afgeschreven voor de volgende maand. Beetje raar, want naar mijn weten kost het 7,50 en niet 10,99. Gelijk gebeld naar hsc en opgezegd. Dame aan de telefoon zei dat ik een bevestigingsbrief kreeg, dus nu maar afwachten of het lukt.
Ik laat het weten.
Ik wilde geen verzekering, maar de jongen achter de kassa zei dat hij mij twee maanden gratis verzekering gaf à 7,50 per maand. Moest ik wel opzeggen na twee maanden.
Niet gedaan, want vergeten, maar zag vandaag op mijn internetbankieren dat er door hsc 10,99 euro was afgeschreven voor de volgende maand. Beetje raar, want naar mijn weten kost het 7,50 en niet 10,99. Gelijk gebeld naar hsc en opgezegd. Dame aan de telefoon zei dat ik een bevestigingsbrief kreeg, dus nu maar afwachten of het lukt.
Ik laat het weten.
Re: Klacht tegen HSC Rosemont
Heb ondertussen de bank opdracht gegeven deze incasso te blokkeren.
Als het niet goed kom neemt hij een ander rekening nummer
Ik snap het nog steeds niet.
Volgens de bank komen deze dingen heel vaak voor
Houden van af nu de boel nog beter in de gaten.
Jammer hoor je wordt zo wantrouwend
Als het niet goed kom neemt hij een ander rekening nummer
Ik snap het nog steeds niet.
Volgens de bank komen deze dingen heel vaak voor
Houden van af nu de boel nog beter in de gaten.
Jammer hoor je wordt zo wantrouwend
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 21 jan 2008 15:02
Re: Klacht tegen HSC Rosemont
Ik heb verschillende verzekeringen gehad bij HSC Rosemont maar heb nog NOOIT problemen met hun gehad! Via een mailtje heb ik de verzekeringen beeindigd en kreeg zeer vlot daarop via mail antwoord terug dat de mail was ontvangen en de datum van beeindiging van de verzekering. En de verzekering is inderdaad beeindigd.
Dus keep on met HSC Rosemont. (ps ik heb mijn verzekeringn via Dixons afgesloten!)
Dus keep on met HSC Rosemont. (ps ik heb mijn verzekeringn via Dixons afgesloten!)
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 09 nov 2010 18:00
Re: Klacht tegen HSC Rosemont
Hoi
Ik ben mijn mobiel kwijt gestolen of verloren Heb gelijk laten blokkeren Heb KPN abonnement en via HSC een verzekering tegen diefstal en verlies kosten@6,95 p/m voor mijn oude toestel betaal ik ook nog Deze is bij mijn ex Ik heb nog nooit gebruik gemaak van hun verzekering
Nu meld ik een diefstal(verlies) van mijn Nokia 6700 geef het door aan de Politie en via KPN een blokkade van mijn nummer Krijg gelijk een nieuwe SIM kaart van mijn oude nummer Vervolgens meld ik het verlies aan bij HSC Rosemont via Email Krijg vervolgens het bericht dat ZIJ het niet in behandeling kunnen nemen omdat ik het telofonisch moet melden bij hun SERVICECENTER HOE!!!!! Ik ben mijn mobiel kwijt!!! Volgende mail: Kun je niet een tel van een ander lenen?
Waar zijn wij in godsnaam mee bezig Motivatie: Wij nemen de gesprekken op!!
Ben ik dan een crimineel of zo
Ik wil gewoon een nieuwe telefoon op korte termijn want ik heb hem nodig voor mijn werk
Wat een k... organisatie is dat HSC Indien zij mij geen nieuwe mobiel verstrekken binnen ZEER korte termijn zijn de rapen gaar
Rinie de Kreek
Ik ben mijn mobiel kwijt gestolen of verloren Heb gelijk laten blokkeren Heb KPN abonnement en via HSC een verzekering tegen diefstal en verlies kosten@6,95 p/m voor mijn oude toestel betaal ik ook nog Deze is bij mijn ex Ik heb nog nooit gebruik gemaak van hun verzekering
Nu meld ik een diefstal(verlies) van mijn Nokia 6700 geef het door aan de Politie en via KPN een blokkade van mijn nummer Krijg gelijk een nieuwe SIM kaart van mijn oude nummer Vervolgens meld ik het verlies aan bij HSC Rosemont via Email Krijg vervolgens het bericht dat ZIJ het niet in behandeling kunnen nemen omdat ik het telofonisch moet melden bij hun SERVICECENTER HOE!!!!! Ik ben mijn mobiel kwijt!!! Volgende mail: Kun je niet een tel van een ander lenen?
Waar zijn wij in godsnaam mee bezig Motivatie: Wij nemen de gesprekken op!!
Ben ik dan een crimineel of zo
Ik wil gewoon een nieuwe telefoon op korte termijn want ik heb hem nodig voor mijn werk
Wat een k... organisatie is dat HSC Indien zij mij geen nieuwe mobiel verstrekken binnen ZEER korte termijn zijn de rapen gaar
Rinie de Kreek
Re: Klacht tegen HSC Rosemont
Hallo, bij mij is zojuist door dit bedrijf (?) 4,99 afgeschreven van mijn rekening? ik ken ze niet en heb al helemaal geen toestemming gegeven tot afschrijving. ik heb via internet bankieren geprobeert het geld terug te laten storten. ik wacht af.
kan hier iemand iets aan doen, dit kan toch niet!!!
kan hier iemand iets aan doen, dit kan toch niet!!!
Re: Klacht tegen HSC Rosemont
Ik heb net een telefoonverzekering laten beëindigen en dit is correct en zonder problemen telefonisch gedaan. Binnenkort krijg ik daar nog een schriftelijke bevestiging van.
Gesprekken worden bij HSC Rosemont opgenomen ter bevestiging van de gemaakte afspraken. Ik ga er nu volledig vanuit dat de verzekering beëindigd gaat worden per 10 februari.
Update 8/12: inmiddels ook een schriftelijke bevestiging van uitschrijving ontvangen.
Gesprekken worden bij HSC Rosemont opgenomen ter bevestiging van de gemaakte afspraken. Ik ga er nu volledig vanuit dat de verzekering beëindigd gaat worden per 10 februari.
Update 8/12: inmiddels ook een schriftelijke bevestiging van uitschrijving ontvangen.
Re: Klacht tegen HSC Rosemont
wow ben benieuwd ik had helemaal geen gegevens meer, dom van mij natuurlijk. Dus ging googlen en kwam hier terecht.
ik heb ze net een mail gestuurd met ontvangstbevestiging, die heb ik dus ook gekregen. Ook mail dat ze binnen 5 dagen gaan reageren. Ben dus reuze benieuwd. Staan hier meerdere berichten van mensen die nog zouden laten weten hoe het afgelopen is, maar helaas geen reacties meer.....
ik heb ze net een mail gestuurd met ontvangstbevestiging, die heb ik dus ook gekregen. Ook mail dat ze binnen 5 dagen gaan reageren. Ben dus reuze benieuwd. Staan hier meerdere berichten van mensen die nog zouden laten weten hoe het afgelopen is, maar helaas geen reacties meer.....
Re: Klacht tegen HSC Rosemont
Het opzeggen van deze verzekering is bij mij prima verlopen. Ik heb geen klachten over de afhandeling. Ook is er verder geen geld meer van m'n rekening afgeschreven door HSC. Mijn ervaring is wel dat telefonisch opzeggen beter is dan mailen. Je hebt direct een bevestiging dat ze je beëindiging gaan verwerken en bij heel veel bedrijven lezen ze niet alle mail of ze nemen deze niet serieus door. Ik heb regelmatig gemaild naar bedrijven zonder enige reactie terug te krijgen terwijl ik deze wel had verwacht.
Re: Klacht tegen HSC Rosemont
heb een mail gestuurd met opzegging en kreeg een reactie terug dat ze mij een bevestiging via de post gaan sturen met in achtneming van de maand opzegtermijn.Foija schreef:wow ben benieuwd ik had helemaal geen gegevens meer, dom van mij natuurlijk. Dus ging googlen en kwam hier terecht.
ik heb ze net een mail gestuurd met ontvangstbevestiging, die heb ik dus ook gekregen. Ook mail dat ze binnen 5 dagen gaan reageren. Ben dus reuze benieuwd. Staan hier meerdere berichten van mensen die nog zouden laten weten hoe het afgelopen is, maar helaas geen reacties meer.....
Re: Klacht tegen HSC Rosemont
Hallo allemaal,
Wij hebben nu bijna 2 jaar een telefoon verzekering lopen bij HSC Rosemont, deze moeten wij gaan opzeggen omdat ons abonement af loopt van onze 2 mobieltjes....maar ja ik wou info zoeken op internet hoe op te zeggen, kom ik in lijst van google bijna alleen slechte berichten tegen over deze verzekering.
We hebben Hi abonement en in Hi winkeltje toen de tijd het abonement afgesloten met daarbij de verzekering.
Dan maar de vraag waar en hoe moet ik opzeggen bij Rosemont??? want contact info zoeken valt niet mee ben ik achter, mailadres op de brief die we ooit gehad hebben krijgen we geen reactie op.
Laten we dan maar hopen dat we er wel vanaf komen dan......
Wij hebben nu bijna 2 jaar een telefoon verzekering lopen bij HSC Rosemont, deze moeten wij gaan opzeggen omdat ons abonement af loopt van onze 2 mobieltjes....maar ja ik wou info zoeken op internet hoe op te zeggen, kom ik in lijst van google bijna alleen slechte berichten tegen over deze verzekering.
We hebben Hi abonement en in Hi winkeltje toen de tijd het abonement afgesloten met daarbij de verzekering.
Dan maar de vraag waar en hoe moet ik opzeggen bij Rosemont??? want contact info zoeken valt niet mee ben ik achter, mailadres op de brief die we ooit gehad hebben krijgen we geen reactie op.
Laten we dan maar hopen dat we er wel vanaf komen dan......
Re: Klacht tegen HSC Rosemont
Ik kwam er ook gisteren achter dat ik een verzekering had lopen voor een oude laptop, die ik zelf willens en wetens had afgesloten bij de aanschaf drie jaar geleden maar daarna volledig vergeten (ook nooit nodig gehad trouwens) en die is dus vrolijk doorgelopen. Zojuist gebeld, had meteen een medewerkster aan de telefoon, die ook meteen mijn verzekering kon annuleren. No questions asked. Binnen vijf werkdagen moet ik daar schriftelijk bevestiging van krijgen volgens haar.
Tot nu toe dus prima geholpen op zich. Als ik die bevestiging niet krijg of als er nog geld afgeschreven wordt vanaf nu (na deze telefonische opzegging van vandaag dus) dan zal ik dat nog hier melden. Zo niet dan kan ik niet anders concluderen dan dat HSC mij tot nu toe nooit lastig heeft gevallen met onzin, en dat de afhandeling van de opzegging vlekkeloos en supersnel is verlopen.
En mensen die zeggen "je kunt hun contactgegevens niet vinden"... Als je op de hoofdpagina van een bedrijf een duidelijk zichtbare link met "Contact" hebt staan en daar staan dan ook telefoonnummers waar je ook nog eens keurig en snel te woord gestaan wordt dan ligt het wat mij betreft écht aan jou hoor, niet aan het bedrijf in kwestie.
1) Ga naar hun website (www.harmonyservicecenter.nl , simpeler kan niet)
2) Klik rechtsbovenaan op 'contact'
3) en voila, een hele berg contactgegevens voor je neus op http://www.harmonyservicecenter.nl/nl/contact/
... hoe makkelijk moeten ze het dán maken?
Tot nu toe dus prima geholpen op zich. Als ik die bevestiging niet krijg of als er nog geld afgeschreven wordt vanaf nu (na deze telefonische opzegging van vandaag dus) dan zal ik dat nog hier melden. Zo niet dan kan ik niet anders concluderen dan dat HSC mij tot nu toe nooit lastig heeft gevallen met onzin, en dat de afhandeling van de opzegging vlekkeloos en supersnel is verlopen.
En mensen die zeggen "je kunt hun contactgegevens niet vinden"... Als je op de hoofdpagina van een bedrijf een duidelijk zichtbare link met "Contact" hebt staan en daar staan dan ook telefoonnummers waar je ook nog eens keurig en snel te woord gestaan wordt dan ligt het wat mij betreft écht aan jou hoor, niet aan het bedrijf in kwestie.
1) Ga naar hun website (www.harmonyservicecenter.nl , simpeler kan niet)
2) Klik rechtsbovenaan op 'contact'
3) en voila, een hele berg contactgegevens voor je neus op http://www.harmonyservicecenter.nl/nl/contact/
... hoe makkelijk moeten ze het dán maken?
Re: Klacht tegen HSC Rosemont
Zoals in mijn bericht hierboven te lezen heb ik GISTERENMIDDAG telefonisch opgezegd. Ik zou binnen vijf werkdagen schriftelijk bevestiging krijgen.
Maar het ligt VANDAAG al in de bus. Dus ey... Moeilijk om op te zeggen? Als ik mijn eigen ervaring mag geloven is het een fluitje van een cent en word je keurig te woord gestaan en snel geholpen. Ik zie het probleem niet.
Tenzij ze natuurlijk na september (1 maand opzegtermijn) nog doorgaan met incasseren - dan meld ik mij direct weer. Maar gezien de ervaringen tot nu toe kan ik niet anders dan vertrouwen hebben in de afwikkeling.
Zeuren kan ook een hobby worden zeg...
Maar het ligt VANDAAG al in de bus. Dus ey... Moeilijk om op te zeggen? Als ik mijn eigen ervaring mag geloven is het een fluitje van een cent en word je keurig te woord gestaan en snel geholpen. Ik zie het probleem niet.
Tenzij ze natuurlijk na september (1 maand opzegtermijn) nog doorgaan met incasseren - dan meld ik mij direct weer. Maar gezien de ervaringen tot nu toe kan ik niet anders dan vertrouwen hebben in de afwikkeling.
Zeuren kan ook een hobby worden zeg...
Re: Klacht tegen HSC Rosemont
Helaas zijn de problemen nog niet opgelost bij HSC.
Brief gestuurd, Februari 2011, met daarin de opzegging van een verzekering voor een mobiele telefoon.
Daarna bleven ze doodleuk afschrijven. Helaas betaalde ik per kwartaal dus voordat je opmerkt dat er alsnog afgeschreven wordt duurt enige maanden.
Inmiddels een mail gestuurd waarop ik antwoord krijg dat er nogmaals een extra periode afgeschreven gaat worden. E.e.a. volgens de polisvoorwaarden.
Het informatienummer gebeld en daar melden ze dat de brief nooit ontvangen is. Uiteraard kan ik dat niet controleren, en dat weten zij ook, omdat deze brief niet aangetekend is verstuurd.
Tip: verstuur dit soort brieven altijd aangetekend ondanks de kosten die je dan onnodig moet maken. Verzekering afsluiten is per direct geregeld maar opzeggen "ho maar". Als klant zijn ze mij i.i.g. kwijt en ik zal ze zeker niet aanraden!!!!
Brief gestuurd, Februari 2011, met daarin de opzegging van een verzekering voor een mobiele telefoon.
Daarna bleven ze doodleuk afschrijven. Helaas betaalde ik per kwartaal dus voordat je opmerkt dat er alsnog afgeschreven wordt duurt enige maanden.
Inmiddels een mail gestuurd waarop ik antwoord krijg dat er nogmaals een extra periode afgeschreven gaat worden. E.e.a. volgens de polisvoorwaarden.
Het informatienummer gebeld en daar melden ze dat de brief nooit ontvangen is. Uiteraard kan ik dat niet controleren, en dat weten zij ook, omdat deze brief niet aangetekend is verstuurd.
Tip: verstuur dit soort brieven altijd aangetekend ondanks de kosten die je dan onnodig moet maken. Verzekering afsluiten is per direct geregeld maar opzeggen "ho maar". Als klant zijn ze mij i.i.g. kwijt en ik zal ze zeker niet aanraden!!!!
Re: Klacht tegen HSC Rosemont
Nou eindelijk achterhaald wat 'inzake rosemont' is. ben polis kwijt maar ik weet zeker dat de verkoper mij heeft gegarandeerd dat ik een vast termijn verzekerd was en daarna kon verlengen, ondanks dat ik eigenlijk geen verzekering wilde toch door pushen hiermee in zee gegaan. nu blijkt dat ik geen copy polis met voorwaarden kan krijgen en ook dat de verzekering doorlopend is zonder vraag om verlenging maar stilzwijgend. Ik vind deze manier van verkoop niet kunnen er wordt misbruik gemaakt van het vertrouwen. ik lees niet alle kleine lettertjes, stom dus.