Dinsdag 5 oktober j.l. ontving ik een brief van uw bedrijf waarin stond dat ons €60,-- achterstallig lijnhuur in rekening werd gebracht. Dat heb ik dus meerdere malen zelf aangegeven en mij werd verteld dat dit vanwege een actie was. Aangezien ik gebruik maak van een automatische incasso is dit bedrag ondertussen al van mijn rekening afgetrokken.
Woensdag 6 oktober heb ik met de klantenservice gebeld naar aanleiding van deze rekening en het hele verhaal uitgelegd. De klantenservice medewerker heeft het uitgezocht en daarna teruggebeld. Hij gaf aan met zijn leidinggevende te hebben overlegd en dat besloten was dat dit een fout van Online was geweest en ik de €60,-- terug zou krijgen.
Afgelopen 11 oktober 2010 werd ik opnieuw gebeld door Online. Dit maal iemand van de facturatie afdeling. Het kon niet worden goedgekeurd dat ik die €60,-- niet zou betalen en als ik niet onmiddellijk zou betalen dan zou ik vandaag nog worden afgesloten! In de eerste plaats is dit al vreemd gezien de beloftes die mij gedaan zijn door de klantenservice, maar dreigen met afsluiting als ik niet onmiddellijk betaal wat reeds (onterecht) van mijn rekening is afgeschreven vind ik ronduit belachelijk!
Nadat ik de medewerker had uitgelegd wat met de klantenservice afgesproken was kreeg ik te horen dat ze geen inzicht hadden in de systemen van andere afdelingen en dus ook niet kon inziet wat er was afgesproken. Die €60,-- moest ik gewoon betalen, geen discussie mogelijk. Toen ik vroeg om een leidinggevende te spreken was dat niet mogelijk. Dit was “policy” van Online. Mijn enige optie, aldus de medewerker, was een klachtenbrief naar het hoofdkantoor te sturen (bij deze). Mijn vraag wat het adres was waar ik deze brief naar toe moest sturen werd beantwoord met “dat kan ik u niet vertellen, dat moet u zelf maar uitzoeken”. Niet bepaald wat ik klantvriendelijk noem.
Dus ik heb een brief gestuurd en waar in alles uitgelegd heb.
Vanmorgen 20 oktober 2010 werd ik terug gebeld door klachtenafdeling van online. Deze meneer meteen weten of ik de online facturen wel ingezien had. Toen ik zei Ja en dat daarom er al een paar keer over gebeld had, scheepte hij mij af met de volgende melding. U wist dus dat de rekening niet klopte dus daarom moet u deze als nog betalen. Verder wilde deze man niet naar mijn verhaal luisteren want zijn beslissing stond toch al vast geen 60 euro terug. Ik zei toen tegen hem waarom bel je dan. Hij zei: Ik wilde dit persoonlijk doen en niet via een brief. Kortom het was mijn eigen fout.
Ik ga op zoek naar een andere internet provider
Ik ben klaar met ONLINE.nl