SJZ schreef:Omdat de banken geen naam/nummer controle doen en kunnen doen. Pas als het bij de voormalige Postbank binnen is kan dáár de controle plaatsvinden.
Hoe weet jij dat de Rabobank geen adresgegevens heeft van Postbank klanten en visa versa voor controle mogelijkheden. Maar goed daar wil ik het niet over hebben.
SJZ schreef:
Vandaar dat van ING/Postbank naar ING/Postbank direct het alarm komt, en van een andere bank naar ING/Postbank pas nadat de ING/Postbank eerst geprobeerd heeft de overboeking te verwerken.
Dat alarm komt er in ieder geval niet direct op de website. Niet altijd. Ik kan het naspelen dat het fout gaat hoor.
SJZ schreef:Dat geloof ik dus niet. Ben zelf klant bij ING/voorheen Postbank dus ik weet precies hoe dat werkt.
Ik ben zelf ook klant bij de ING/voorheen Postbank, en ik weet, dat ik in ieder geval nooit precies weet hoe dat werkt. Zelfs als het vaak werkt, kan het zijn dat er een volgorde van handelingen is waarbij het misgaat. En nogmaals het is mij net gelukt om het mis te laten gaan. Het kan best zijn dat het meestal werkt, maar soms niet. Je hebt iets te veel vertrouwen in de programmeurs van de Postbank denk ik.
SJZ schreef: Je krijgt een melding welke naam WEL bij dan nummer hoort, en dan vraagt de site je om akkoord. Ik denk dat je huurster je gewoon belazert.
Ik ben tot nu toe beleefd geweest maar je hangt me nu de keel uit echt. Ik ben ook klant bij de Postbank ik ben net op die site geweest en het lukt mij om een
overboeking te maken met een rare naam die ik intik. Verder kan je klant zijn bij de Postbank maar dan weet je echt nog niet hoe hun dataverwerking intern werkt. Ben je toevallig ook aandeelhouder van de Postbank of zo?? Mijn huurster is iemand die de boel belazert, en dan dat 'oplossing van typische een informaticus'. Mag ik weten wat jouw beroep is, kan ik daar ook wat rot opmerkingen over maken.