LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Simpel gaat KPN netwerk verwisselen voor T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
twink
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 okt 2009 23:31

Re: Simpel gaat KPN netwerk verwisselen voor T-Mobile

Ongelezen bericht door twink »

Maak nu 2 jaar gebruik van Simpel met als netwerk KPN
a.s. dinsdag 14 december wordt voor mijn GSM nummer het netwerk verwisselt maar heb nog steeds geen andere SIM kaart.
Deze is volgens klantenservice 1 december verstuurd.
Het blijkt dat de Simkaart met de pin en puk code samen zijn verstuurd niet erg slim daar iemand anders er nu ook mee kan bellen.
Online zijn mijn belgegevens ook niet meer in te kijken, is al geruime tijd niet bijgewerkt.
Na 2 jaar heb je een maand op zeg termijn....dus.

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Simpel gaat KPN netwerk verwisselen voor T-Mobile

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Mensen, wat mopperen jullie toch, Simpel maakt het alleen maar mooier voor JOU. Het is goed nieuws, alles wordt nóg beter! Zie hier een deel van de brief die ik per post én per mail ontving:
Een ander netwerk, dezelfde lage tarieven

Driebruggen, 8 december 2010

Beste heer XXXXXX,

Simpel heeft vandaag goed nieuws waar we je graag over informeren. Onze dienstverlening wordt namelijk nog beter en voordeliger. Dit is mogelijk doordat Simpel en T-Mobile een samenwerking met elkaar zijn aangegaan. Hierdoor gaat al het telefoon- en dataverkeer van onze ruim 100.000 klanten vanaf nu via het T-Mobile-netwerk. Om de overgang vlekkeloos te laten verlopen, vragen wij je medewerking. Het is namelijk nodig om je simkaart te vervangen. Natuurlijk behoud je je eigen bundel, je eigen nummer en blijf je gewoon bellen voor dezelfde lage tarieven; zoals je gewend bent van Simpel.

Nieuwe voordelen
Het vervangen van jouw simkaart levert direct al een flink aantal voordelen op:
• Simpel geeft je het eerste halfjaar na het vervangen van je simkaart een gratis data- abonnement van 500 MB per maand ter waarde van € 60,-.
• Je kunt als abonnee van Simpel razendsnel internetten via het uitgebreide 3G- datanetwerk van T-Mobile.
• De voicemail is ondergebracht in de bundel, waardoor je abonnement nog goedkoper is.
Ook in de toekomst levert jouw nieuwe simkaart direct voordelen op:
• Simpel zal nieuwe bundels toevoegen met nog meer voordelen voor jou.
• Simpel en T-Mobile zullen samen een aantal nieuwe diensten ontwikkelen en introduceren.
Je simkaart vervangen
Om je te kunnen aansluiten op het netwerk van T-Mobile heb je een nieuwe simkaart nodig. Deze ontvang je minimaal een week voordat je de simkaart moet wisselen. Hou dus je brievenbus goed in de gaten.
Beste Simpel, ten eerste heb ik niet met JOU in de klas gezeten en ten tweede is het heel Simpel, bij het eerste teken van minder of geen bereik zeg ik JOU op. (kan gelukkig per maand)

nazuzed
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 dec 2010 05:30

Re: Simpel gaat KPN netwerk verwisselen voor T-Mobile

Ongelezen bericht door nazuzed »

Onacceptabel. :x

Simpel pleegt gewoon contractbreuk. Je bent nml. een contract aangegaan voor een bepaalde kwaliteit en dat is levering via het KPN netwerk. Dat niet in de voorwaarden heeft gestaan doet niet ter zake, er is wel degelijk mee geadverteerd op hun site, dus is er sprake van hun kant van contractbreuk, dat ze klanten op een slinkse manier toch aan hun contract proberen te houden is irrelevant. En in geval van contractbreuk, zou je het contract gewoon moeten kunnen laten ontbinden.

T-Mobile neemt Simpel zelfs over en dus is er sprake van van een geheel nieuwe situatie : eerst Simpel met KPN netwerk en nu dus gewoon T-Mobile, maar dan nog onder de naam Simpel.....er is dus sprake van een nieuw contract en dus zul je dit mogen weigeren.

http://webwereld.nl/nieuws/67177/t-mobi ... el-op.html

Ik hoop dat Radar hier ook snel werk van gaat maken, dit is anders iets, wat heel veel en lang ellende voor een grote groep mensen ( 100.000 klanten ! ) gaat opleveren ! Ook als je thuis goed bereik hebt, dan ben je er nog van uitgegaan, bij het afsluiten van het contract, dat je vrijwel overal een goede verbinding hebt !

---------------------------------------------------------------------------------------

* Update : ik heb de volgende mail verstuurt.....

Geachte Michiel,

Ik heb vandaag een brief van Simpel ontvangen waarin een contractswijziging wordt aangekondigd, nml. het overgaan van mijn Simpel/KPN netwerk abonnement naar een T-Mobile abbonement ( nog onder de naam Simpel ).

Ik wens geen klant van T-Mobile te zijn en afhankelijk te worden van het T-Mobile netwerk. Ondanks dat jullie het net voor doen willen komen dat er geen nieuwe situatie is ontstaan, is dat wel degelijk het geval, er is dus sprake van een nieuw contract, omdat deze anders is dan voorheen......dit is dus contractbreuk van jullie kant. In dat geval kan ik dat nieuwe contract gewoon weigeren en dat wens ik dan ook te doen. Het is dan ook onjuist, dat hierover niks gemeld wordt op de site van Simpel.

Ik heb hierover meldingen gemaakt bij Tros Radar, zal hierover contact opnemen met ConsuWijzer en stap desnoods naar de rechter om het contract te laten ontbinden en restitutie te ontvangen.

Mvg

.......en ben dus nu eerst even in afwachting van Michiel en Radar.

---------------------------------------------------------------------------------------

*Update : volgende mail ontvangen van Michiel en reactie teruggestuurd :

Beste........,

Dank voor uw bericht. U kunt blijven bellen met Simpel, dus van verandering is weinig sprake.
De overstap naar het netwerk van T-Mobile kan zelfs betekenen dat uw ontvangst verbetert.
Mochten er echter technische problemen blijken, dan kunt u me dat direct laten weten.
Dan kunnen we altijd nog kijken of uw contract nog naar behoren functioneert.

Met vriendelijke groeten,

Michiel Overvecht
Simpel Consumenten BV

---------------------------------------------------------------------------------------

Geachte Michiel,

" U kunt blijven bellen met Simpel, dus van verandering is weinig sprake. "

Er is alleen sprake van geen verandering, wanneer het netwerk van T-Mobile minimaal net zo goed is als dat van KPN en er dus overal in Nederland een goede dekking is.
Dit betekend dus, dat op elke plek waar voorheen met het KPN netwerk een goede verbinding was, dit nu ook het geval is met het T-Mobile netwerk, anders is er sprake van een verandering en kan een ieder die dat wil gewoon van z`n contract af, omdat deze niet meer hetzelfde is en niet naar behoren functioneert.

Dat lijkt me vrij duidelijk en dan weet iedereen waar hij aan toe is......

In tegenstelling tot wat er bij de Simpel veel gestelde vragen staat, kunnen mensen gewoon van hun contract af, wanneer ze niet meer met dezelfde kwaliteit kunnen belllen/data binnenhalen, op plekken waar ze dat voorheen wel konden, omdat er sprake is van verandering !

De garantie van Simpel is dan gewoon " U kunt blijven bellen met Simpel " en dat betekend waar ook in Nederland, zonder problemen !

Ik wacht af en zal zien of dit het geval is.

Mvg,

jer27
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2010 17:17

Re: Simpel gaat KPN netwerk verwisselen voor T-Mobile

Ongelezen bericht door jer27 »

Ik ben al 2,5 jaar een tevreden klant van simpel. Ik heb nooit problemen gehad met mijn bereikbaarheid, totdat simpel wisselde van netwerk van KPN naar T-mobile afgelopen maand.
Als iemand mij probeert te bellen krijgen zij in 8 van de 10 gevallen direct de voicemail eraan. Ook sms berichten krijg ik veel later binnen, bijvoorbeeld 20 uur later. Zelf kan ik wel zonder problemen bellen. Als ik heb gebeld en ophang krijg ik vervolgens alle smsberichten binnen en krijg ik een sms met u heeft 2 gemiste oproepen. Kortom door deze netwerkwissel ben ik niet meer bereikbaar.

Ik heb hierover contact gehad met simpel en ze zouden mij een mail sturen met informatie. Ik krijg vervolgens een algemene mail met een vragenlijst over problemen met bellen:
Naar aanleiding van telefonisch contact met een van onze medewerkers, berichten wij je als volgt:

Je hebt aangegeven dat je problemen hebt met bellen.
Er zijn een aantal manieren om de bereikbaarheid te verhogen, namelijk:
- Je netwerk handmatig instellen op T-Mobile
- De telefoon minstens 1 keer per dag uit en weer aan zetten.
- De simkaart testen in een ander merk toestel
- Het volgende doorschakelnummer bellen: ##002#
Mocht het hierna aanhouden vragen we je vriendelijk de volgende stappen te doorlopen en deze telefonisch door te geven aan de klantenservice. Hierna zullen deze gegevens doorgezet worden naar de technische dienst. Zij kunnen aan de hand van deze gegevens het probleem voor je achterhalen.
- Heb je je sim-kaart in een ander toestel uitgeprobeerd? Noteer minimaal twee type toestellen.
- Staat je toestel handmatig op het T-Mobile netwerk ingesteld? Schakel hierna het toestel uit en aan.
- Heb je voldoende bereik met je toestel (hoeveel streepjes op je beeldscherm)?
- Sinds wanneer heb je dit probleem en hoe vaak? (Altijd of incidenteel?)
- Probleemomschrijving: welke melding krijg je als je probeert te bellen?
- Voor welk bestemmingsnummer en provider geldt het probleem? Probeer drie keer te bellen naar verschillende nummers en noteer de gegevens van deze verbinding. (nummer, tijd en data, provider van de ontvanger, postcode waar vandaan je probeert te bellen). Deze voorbeelden mogen maximaal 24 uur oud zijn.

Graag de antwoorden telefonisch doorgeven aan onze klantenservice.

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

Tot nu toe is het probleem nog niet opgelost. Ik hoop dat de netwerkwissel binnenkort bij radar wordt behandeld, zodat de problemen bij Simpel eindelijk eens worden opgelost.

buzzy012
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 dec 2010 14:03

Re: Simpel gaat KPN netwerk verwisselen voor T-Mobile

Ongelezen bericht door buzzy012 »

Ben sinds half november lid van simpel.nl wordt er nu al simpel van. Heb een abo met een 1000 sms bundel abo met limit 18 euro ingesteld. Na 400 smsjes is de teller gaan lopen door mij onbekende oorzaak deze is wel gestopt bij 18euro limit maar gevolg is dat je niet meer kan bellen nu en sms'en.

Probeer nu al 2weken het probleem opgelost te krijgen, maar de helpdesk is een drama m.b.t. wachtrij maar heb inmiddels 6x contact gehad en het is nog steeds niet opgelost. Kortom simpel.nl is een drama ja lid worden gaat goed maar daarna!!!!

Nog meer mensen met SIMPEL drama's

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: Simpel gaat KPN netwerk verwisselen voor T-Mobile

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

@buzzy012
ben je al naar hun kantoor op Wipmolenlaan 1, 3447 GJ Woerden geweest om daar lekker warm bij de receptie te zitten wachten tot ze het hebben opgelost?
Neem een kerststalletje en een houtvuurtje mee, voor het geval dat je eruit wordt gezet, en bel de pers dat je daar voor de deur bij de simpele ezel ligt.

Simpel heet volgens de Kamer van Koophandel "Simpel Consumenten BV" en is statutair op een brievenbuskantoor gevestigd: Johannes Verhulststraat 62, 1071NG Amsterdam. Dat adres is fake. De zaken worden geregeld uit Woerden.

Simpel is trouwens van dezelfde snelle jongens http://www.aspidersolutions.com/content.asp?CID=8&MID=5 als de "kindermobiel.nl' en 'aspidercom' en nog een boel BV's,
Aspider Communications Nederland B.V.
Aspider B.V.
ASPIDER Media B.V.
ASpider Holding B.V.
Interfusion B.V.
MEC Solutions B.V.
T-Fone B.V.
ASpider Solutions International B.V.
Vincere II B.V.
ASpider Solutions Nederland B.V.
ASpider Utility B.V.
Tarantula Ventures B.V.
Profinity IT services
Callshop International B.V.
Callshop Global
AspiderM2M http://www.aspiderm2m.com/Contact.aspx
en in Rotterdam: Aspider CTI B.V. (Kaasmakerstraat 40, 3194DJ Hoogvliet http://www.aspidercti.nl )

allemaal van de ASPIDER Group
Wipmolenlaan 1, 3447 GJ Woerden
0348 – 500 400 of 0348-501126
http://www.aspidermedia.nl

Ze zaten vroeger in Driebruggen, vandaar het postbusadres:
De Groendijck 20, Driebruggen
0348 503311
Postbus 12, 3465 ZG Driebruggen
Antwoordnr. 53651, 3465 ZW Driebruggen

Er is trouwens al een oud topic over simpel http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=60664

Echo
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 nov 2010 16:55

Re: Simpel gaat KPN netwerk verwisselen voor T-Mobile

Ongelezen bericht door Echo »

Ik ben ongeveer een jaar lid van Simpel en heb helemaal niets gemerkt van deze wissel??
Heb geen brieven ontvangen en geen nieuwe SIM-kaart. Het is nu al half december en mijn sim-kaart is niet geblokkeerd of iets dergelijks. Ik kan nog gewoon bellen met hetzelfde bereik dat ik eerder had.
Mis ik iets of geldt deze actie alleen voor een bepaald gebied? Ik woon zelf in het hoge Noorden.
"Deze datum zal liggen tussen november 2010 en februari 2011." <- vind ik op de website. Het kan er dus nog van komen. Ik ben benieuwd hoe het bereik dan is en hoe de zaken er dan voor staan. Ik zit ook niet te wachten op slechter bereik.

Is er inmiddels al schot in de zaak en zijn er al veel klachten richting Radar zelf gegaan?

Echo
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 nov 2010 16:55

Re: Simpel gaat KPN netwerk verwisselen voor T-Mobile

Ongelezen bericht door Echo »

Trosradar, waar zijn al onze berichten gebleven?

Mijn bevindingen overigens tot nu toe:

Eergister heb ik moeten wisselen van simkaart en heb geen problemen ondervonden.
Ik kan nog gewoon telefoneren en heb ook normaal bereik.
In welke regio's wonen de mensen met problemen? Ik denk dat het daar ook mee te maken kan hebben. Ik woon in Groningen Stad.

huite
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 jan 2011 13:54

Re: Simpel gaat KPN netwerk verwisselen voor T-Mobile

Ongelezen bericht door huite »

Eind november reeds overgezet naar T-Mobile. Leek goed te zijn gegaan. Begin deze week echter ontdekt dat bellen in het buitenland (Duitsland) niet meer mogelijk is. Sinds deze week ook geen UMTS ontvangst meer. Zo kun je natuurlijk wel 6 maanden gratis internet weggeven...
De klantenservice van Simpel is niet bereikbaar en het zou me verbazen als ik een bruikbare reactie krijg op de email die ik ze heb gestuurd

Kortom spijt als haren op min hoofd dat ik met Simpel in zee ben gegaan.
Wil mijn nummer terug en daarna naar een goede aanbieder.
Help! :cry:

Radar
Site Admin
Berichten: 5516
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Simpel gaat KPN netwerk verwisselen voor T-Mobile

Ongelezen bericht door Radar »


alain2708
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jan 2011 11:46

Re: Simpel gaat KPN netwerk verwisselen voor T-Mobile

Ongelezen bericht door alain2708 »

Ik heb vrijdag 13/1/2011 zowaar een reactie van Simpel gehad op mijn mailtjes. Omdat ik ook telefonisch contact heb gehad met Simpel, werd er in de reactie gezegd dat ze er vanuit gaan dat mijn probleem is opgelost omdat ik telefonisch een medewerker heb gesproken. Echt te belachelijk voor woorden want ik heb op al mijn mailtjes letterlijk hetzelfde antwoord gekregen!
Ik heb daar weer een reactie op gegeven en heb een aangetekende brief gestuurd naar Simpel, ben benieuwd hoelang het duurt voordat ze weer reageren. Ondertussen kan ik al twee weken niet bellen en smsen!!
Heb trouwens ook een klacht naar Radar gestuurd...

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Simpel gaat KPN netwerk verwisselen voor T-Mobile

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Nederland houdt van Simpel :D

alain2708
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jan 2011 11:46

Re: Simpel gaat KPN netwerk verwisselen voor T-Mobile

Ongelezen bericht door alain2708 »

Een wonder is geschied, ik kan weer bellen en smsen!!
Maar toch stap ik over een paar maanden, als mn contract is afgelopen, over naar een andere provider.

huite
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 jan 2011 13:54

Re: Simpel gaat KPN netwerk verwisselen voor T-Mobile

Ongelezen bericht door huite »

Hier ook een wonder.
Heb een email reactie van Simpel gehad. :o
Er zou géén buitenland blokkade op mijn simkaart zijn.
Mooi, maar waarom had ik in Duitsland dan geen verbinding???
De suggestie om mijn toestel handmatig te laten zoeken had ik n.l. al uitgeprobeerd.

Zelf was ik er inmiddels achter gekomen dat ik mijn internet probleem zelf heb veroorzaakt.
Bij het handmatig inbrengen van de instellingen na de wissel naar T-Mobile had ik "internet.acces.nl" getypt i.p.v. "internet.access.nl".
Slechts 1 kleine "s" maar met een groot verschil...

Wacht het nog even af bij Simpel (heb tenslotte nu 6 maanden gratis internet) en bezie daarna een overstap na een andere aanbieder.
Als ik mijn buitenland bellen niet voor elkaar krijg ben ik per omgaande weg.
Mijn 2 jaars termijn is n.l. al voorbij.

leonvanderkuyp

Re: Simpel gaat KPN netwerk verwisselen voor T-Mobile

Ongelezen bericht door leonvanderkuyp »

Door deze wisseling hebben ze nu de belhistorie leeg gemaakt. Je kunt dus niet meer zien wat je belgedrag is geweest voor de overgang naar T-mobile

jetje32
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 nov 2009 22:22

Re: Simpel gaat KPN netwerk verwisselen voor T-Mobile

Ongelezen bericht door jetje32 »

wat een actie!!!
mijn telefoon blijkt niet sim lock vrij te zijn!! Kom ik dus pas achter na de wisseling van simkaart. Zojuist 15 minuten in de wacht gestaan met mijn klacht bij de klantenservice. Zegt de dame doodleuk dat het mijn eigen fout is omdat ik een sim-only abonnement heb afgesloten. Ja, de groeten: op het netwerk van KPN! Als ze daar nu voor hadden gewaarschuwd had je bezwaar kunnen tekenen door niet akkoord te gaan met de wisseling. Maar goed, ik kan nu dus naar een zaakje toegaan om mijn telefoon simlock vrij te maken.
Heel SIMPEL

agesr500
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2011 19:11

Re: Simpel gaat KPN netwerk verwisselen voor T-Mobile

Ongelezen bericht door agesr500 »

Ik heb een nieuwe simkaart van simpel ontvangen, verwisseld op de dag dat ik niet meer kon bellen, sindsdien kan ik alleen nog gebeld worden, zelf niet meer bellen of sms'en.
Wanneer ik toch probeer te bellen krijg ik via een stem in mijn telefoon te horen dat ik de klantenservice van T mobile moet bellen, maar hoe, mijn telefoon laat niet toe dat ik kan bellen.
Ben ik na 3 dagen niet kunnen bellen naar de T mobile winkel in Harderwijk gereden, auto parkeren, betalen, 3.50 euro.

In de T mobile winkel vertelden de werknemers me dat ze niks voor me konden doen, er ook helemaal niks van begrepen, omdat ze helemaal niks met simpel te maken hebben, alleen dat simpel klanten via de lijn van T mobile bellen, dit wil niet zeggen dat simpel klanten van hun klantenservice gebruik mogen maken.
Ze hebben nog van alles geprobeerd, ook naar het hoofdkantoor van T mobile gebeld, maar helaas, ze kunnen niets voor me doen, en nu,

[/b]Radar wat moet ik nu doen, ik heb toch echt een telefoon nodig.

sennina
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 jul 2008 16:19

Re: Simpel gaat KPN netwerk verwisselen voor T-Mobile

Ongelezen bericht door sennina »

Echo schreef:Trosradar, waar zijn al onze berichten gebleven?

Mijn bevindingen overigens tot nu toe:

Eergister heb ik moeten wisselen van simkaart en heb geen problemen ondervonden.
Ik kan nog gewoon telefoneren en heb ook normaal bereik.
In welke regio's wonen de mensen met problemen? Ik denk dat het daar ook mee te maken kan hebben. Ik woon in Groningen Stad.
wij wonen in Zuid-Holland. T-Mobile heeft hier een slecht bereik, één van de redenen waarom we zijn overgestapt naar Simpel. Zij gebruikten immers het KPN netwerk. Mijn eerder geplaatste berichten (waarvan de laatsten zijn verdwenen) gingen over het abonnement van mijn vader. Hij had mazzel dat zn contractduur al voorbij was dus heeft direct opgezegd. Nu heb ik vorige week de nieuwe simkaart ontvangen en ik heb ook niets anders dan ellende: slecht bereik, ik kan geen sms ontvangen, internet doet het niet. Na het inloggen op simpel.nl zag ik dat er opeens een tweede 06-nr. bijstond wat helemaal niet van mij is?! Mijn vriend heeft ook een abonnement bij Simpel en kan sinds vorige week opeens niet meer sms-en dus ik heb gelijk even met zijn account ingelogd (zijn abonnement gaat in februari migreren). Zie ik opeens dat uitgaande sms geblokkeerd staat alsmede bellen en gebeld worden in het buitenland en dit was eerst echt niet zo. Bovendien zag ik dat er 60,- was afgeschreven voor de maand december. Nou mijn vriend belt heel weinig en kort en heeft een 5,- abonnement wat al vooruit is betaald dus 60,- kan echt niet! Bij alle voorgaande maanden staat 0,- en dan opeens voor december 60,-!!! en de rekening is ook helemaal niet gespecificeerd. Ik heb direct gemaild (was afgelopen woensdag) maar heb nog steeds geen antwoord ontvangen. Ik weet niet wat ze daar aan het doen zijn maar dit gaat echt helemaal fout.

alain2708
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jan 2011 11:46

Re: Simpel gaat KPN netwerk verwisselen voor T-Mobile

Ongelezen bericht door alain2708 »

Echt niet te geloven dit!!
5 januari sim-kaart verwisseld, van 5 januari t/m 19 januari niet kunnen bellen/smsen, van 20 januari t/m 23 januari wel weer kunnen bellen/smsen en vanaf 24 januari krijg ik de melding dat de registratie van mn sim-kaart is mislukt en dus kan ik alweer niet bellen/smsen!!
Dit gedoe van Simpel begint me nu echt de strot uit te hangen!!!

oké
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 mei 2008 20:27

Re: Simpel gaat KPN netwerk verwisselen voor T-Mobile

Ongelezen bericht door oké »

simpel.......................... je wordt er simpel van
Men belooft: op dezelfde dag dat je wordt omgezet van KPN naar t-mobile kun je weer bellen..... mijn zoon 21 januari 2011 nu op 25 januari 2011 volslagen onbereikbaar!!!
Helpdesk: 25 januari s morgens, er zouden problemen zijn maar die zouden vanmiddag zijn opgelost, nee dus nog steeds onbereikbaar

Klantenservice gebeld: minimaal 4 x in de wacht er uitgegooid, eindelijk iemand aan de lijn, overzetting was nog niet geregeld......zou morgen goed moeten zijn... ik ben benieuwd.
Zelf moet ik met 2 weken overgezet worden, ik zie er nu al tegen op..... We leiden er flinke schade aan, omdat mijn zoon mobiel bereikbaar moet zijn vanwege werk, maar hoe wordt dit gecompenseerd???????

Op emails geeft men geen antwoord, je wordt er SSSSSSIIIIMPPPPEEELLL van.

Gesloten