LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
femrich
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 nov 2010 15:11

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door femrich »

Lianne@home schreef:
femrich schreef:
Lianne@home schreef: Ik val altijd met t-mobile van het 1 in het ander.
Nu rekenen ze weer internet kosten terwijl ik gewoon wifi gebruik.
Je wordt er werkelijk niet goed van en ook niet de extra kosten die buiten het abonnement in rekening worden gebracht, dan had ik net zo goed een sim only kunnen nemen.
Ik ben het bedrijf wel zat! :evil: :cry:
En als er geld berekend wordt voor jouw internet dan zal het wifi waarschijnlijk niet helemaal goed op jouw telefoon functioneren. Weet niet wat voor toestel je hebt maar je kan bij veel toestellen 3g/internet ook uitzetten, dan weet je zeker dat je alleen via wifi internet. Maar dat is afhankelijk van je toestel. Boven in je toestel moet ook het wifiteken staan. Weet niet of dat bij jou ook het geval is?
Ik heb al via het telefooninstellingen via de site daar waar nu toestelhulp wordt geboden bij T-mobile de aanwijzingen gevolgd maar kom dan weer in de problemen, als ik naar instelling ga en dan naar draadloos netwerk en dan mis ik een instelling op mijn mobiel want daar dan mis ik in het rijtje de "gegevensverbinding" die staat er niet bij,
Deze instelling hoort tussen de roaming en toegangspunten te staan.
Ik heb al van alles geprobeerd en de wifi staat aan boven in het mobieltje en die werkt verder prima.

En mijn sms berichten gaan na 3 berichten over naar MMS, dat is wat ik niet wil.
Heeft me de afgelopen maand ook extra geld gekost. Ik zag het wel dat het overging van 3 berichten naar mms maar stond daar niet echt bij stil dat het mogelijk was dat het kon. En nee ik verstuurde geen bestanden.
( blond ben ik wel maar soms gaat iets wel goed, meestal :lol: :D :wink: )
Ik heb afgelopen week hierbij hulp gevraagd bij t-mobile "heldesk" maar er werd gezegd dat ze telefonisch daar niet meer mee helpen.

Toestel zelf bevalt me erg goed.
Samsung 19000 Galaxy S heb ik nu maar heb ik veel te veel voor bijbetaald en met veel moeite kunnen omruilen, omdat het vorige sony toestel voor veel problemen zorgde en op een gegeven moment ging het toestel niet meer aan.

Dus is het sony toestel opgestuurd en kreeg ik na weken een andere kleur toestel zelfde merk aangeboden, en daar ging ik niet mee akkoord. Het wordt je bijna opgedrongen. Het werd me zelfs wijsgemaakt dat is jou toestel terwijl ik toch echt met een ander kleur klepje ( achterkant klepje) van het andere toestel in de hand stond.
Het toestel werd weer terug gestuurd en toen begon de ellende pas echt.
Ik heb 2 maand zonder toestel gezeten. Toestel kwam niet meer boven water.

Na 2 maand niet zonder slag en stoot werd me een nieuw sony toestel opgestuurd en ik had meegedeeld bij de t-mobile service je moet me geen toestel meer opsturen met dat bugprobleem, nee dat zou niet gebeuren dat werd me beloofd. ik kon het bij aflevering aan de deur niet zo snel bekijken en vertrouwde op de woorden van de "service"
Wat ik op zich al vreemd vond dat het probleem mogelijk was verholpen, want ik had regelmatig contact opgenomen met sony en daar gaven ze het probleem toe en dat er nog geen oplossing voor was, dus het lag bij de t-mobile en t-mobile gaf aan het ligt bij sony. ( maar dat is mijn probleem niet, maar dat maken ze er wel van )

Ik had al 2 maand geen mobiel meer. Ja mijn eigen oude mobiel.
Maar alles was waar, weer hetzelfde bugprobleem en het probleem was nog niet opgelost en dat was ook bekend bij sony en bij T-mobile. En dan nog wordt er geen oplossing bedacht. Hoe moeilijk kan het zijn.
Ja zo gaat dat!!!!

Dus weer bellen en toen lag het aan de simkaart, ik een nieuwe simkaart aanvragen, toen zeiden ze ga er dan maar mee terug naar de shop, en toen was ik het spuugzat. Want bij de shop is helpen ook niet hun sterkste kant.
Het was een bekend probleem en maar niet toe geven.

Uiteindelijk heb ik tegen betaling een ander toestel genomen om van het gezeur af te zijn, maar met heel veel moeite en veel bellen en verbindingen die werden verbroken en ik heb echt uren maar dan ook uren in de wacht gestaan en dan weer naar de shop etc etc etc. :cry:
Tja dat is dan wel erg vervelend ja, ik was het probleem zelf nog niet tegengekomen. Maar als het aan een instelling van het toestel ligt dan is er een fout in de software. Deze fout ligt dan normaal gesproken altijd bij degene die het toestel uitbrengt(sony, nokia, samsung etc). Maar dat je er dan zolang op moet wachten is dan inderdaad vervelend en dat mensen je niet verder kunnen hulpen. Het is ook erg vervelend dat je natuurlijk van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

Hoop dat je nieuwe toestel je wel bevalt :D

femrich
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 nov 2010 15:11

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door femrich »

Enya84 schreef:Weet je wat het grappigste is aan de hele situatie?
Ontevreden klanten krijgen door de hele Youp affaire een waas voor hun ogen. Dan denken ze ineens alles op Youp te kunnen gooien.
"Ik heb mijn papieren factuur niet gehad! Sturen of ik bel Youp van't Hek".

Als dit soort blaters nou eerst eens lezen waar ome Youp zich écht mee bezig hield. Nee, half lezen en van de helft niet op de hoogte zijn maar wel meteen dreigen met Youp *ril*. Of mensen die niet eens weten dat Youp van 't Hek, Youp van 't Hek heet.

Al gehoord: Joepie, Joep van het Spek, Tom van het Hek .... serieus .... OMG.
Dat heb je toch altijd:wink:.
Sommige mensen lezen alleen de naam van de provider. Maar het probleem zal toch altijd blijven want had al eerder gezegd: waar mensen werken worden fouten gemaakt. En ongeacht welke provider, er zullen altijd mensen zijn die problemen met een provider hebben en er zullen mensen zijn die heel erg tevreden zijn met hun provider. Werk zelf in de telecom en wij verkopen alle providers en er zijn altijd mensen die klagen over hun oude provider en overstappen naar een ander. Dat is echt bij alle providers zo. :wink:

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Lianne@home schreef:Hallo,
hebben jullie niets beters te doen dan onderling met elkaar te strijden.
Wat een kinderachtig met name diegene die hier nu opkomt voor T-mobile. Lijkt de directeur zelf wel.
Ga dan op msn strijden of ga samen een biertje drinken. :lol:
En als het de directeur zelf is ga dan zorgen dat je problemen oplost.

Ik vind Youp bij het programma kassa totaal niet uit de verf overkomen in verband met helpdesk en de problemen.
Zou Youp door t- mobile tegemoet zijn gekomen, hij komt nu zo soft over. :roll:

Ik val altijd met t-mobile van het 1 in het ander.
Nu rekenen ze weer internet kosten terwijl ik gewoon wifi gebruik.
Je wordt er werkelijk niet goed van en ook niet de extra kosten die buiten het abonnement in rekening worden gebracht, dan had ik net zo goed een sim only kunnen nemen.
Ik ben het bedrijf wel zat! :evil: :cry:
Heb inhoudelijk even niks te melden, maar samen bier gaan drinken is altijd goed natuurlijk.
Misschien een ideetje om een keer een meeting te houden om alle onderlinge discussies uit te praten onder het genot van een drankje en een hapje.

Lianne@home
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 aug 2010 21:24

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Lianne@home »

Enya84 schreef:Weet je wat het grappigste is aan de hele situatie?
Ontevreden klanten krijgen door de hele Youp affaire een waas voor hun ogen. Dan denken ze ineens alles op Youp te kunnen gooien.
"Ik heb mijn papieren factuur niet gehad! Sturen of ik bel Youp van't Hek".

Als dit soort blaters nou eerst eens lezen waar ome Youp zich écht mee bezig hield. Nee, half lezen en van de helft niet op de hoogte zijn maar wel meteen dreigen met Youp *ril*. Of mensen die niet eens weten dat Youp van 't Hek, Youp van 't Hek heet.

Al gehoord: Joepie, Joep van het Spek, Tom van het Hek .... serieus .... OMG.
Kun je ook normaal iets formuleren zonder gelijk bv blaters te gebruiken en in een andere topic schrijf je,
"ben je altijd zo traag van begrip" besef je wel dat je hier mensen mee kunt kwetsen.
Dat siert je niet er zijn namelijk mensen die hersenletsel hebben en inderdaad traag van begrip zijn.

En wil je ook niet iedereen over 1 kam scheren, net of iedereen gelijk Youp er bij haalt.
Je lijkt wel een gefrustreerde helpdesk medewerker.

En weet je wat zo flauw is, dat mensen zich hier onlangs hebben geregistreerd en dan in 1 keer hier van alles roepen en en ander bij gaan staan met berichten en het niet eens netjes kunnen houden zonder mensen te kwetsen. :|

Succes met alles en alle goeds gewenst.

Lianne@home
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 aug 2010 21:24

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Lianne@home »

femrich schreef:[

Tja dat is dan wel erg vervelend ja, ik was het probleem zelf nog niet tegengekomen. Maar als het aan een instelling van het toestel ligt dan is er een fout in de software. Deze fout ligt dan normaal gesproken altijd bij degene die het toestel uitbrengt(sony, nokia, samsung etc). Maar dat je er dan zolang op moet wachten is dan inderdaad vervelend en dat mensen je niet verder kunnen hulpen. Het is ook erg vervelend dat je natuurlijk van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

Hoop dat je nieuwe toestel je wel bevalt :D
Dat de fout ligt bij diegene die het toestel uitbrengt en dat lijkt me nogal logisch, maar de grootste fout ligt bij diegene die het toestel verkoopt met bijbehorende abonnement in dit geval de provider.
Je gaat toch ook niet me een mankement aan je auto als er nog garantie opzit naar garage x, terwijl je de autokocht bij garage y :!: :?

En jij schrijft dat mensen je niet verder kunnen helpen of niet verder willen helpen. Dat is nogal een verschil!

Als een toestel een software probleem heeft dan is het aan de provider die het toestel verkocht om het probleem op te lossen, maar ze moeten het ook willen oplossen, daar zit het verschil nu.

Jij ook succes met alles en alle goeds toegewenst. :roll:

Lianne@home
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 aug 2010 21:24

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Lianne@home »

Roytheslayer schreef:
Lianne@home schreef:Hallo,
hebben jullie niets beters te doen dan onderling met elkaar te strijden.
Wat een kinderachtig met name diegene die hier nu opkomt voor T-mobile. Lijkt de directeur zelf wel.
Ga dan op msn strijden of ga samen een biertje drinken. :lol:
En als het de directeur zelf is ga dan zorgen dat je problemen oplost.

Ik vind Youp bij het programma kassa totaal niet uit de verf overkomen in verband met helpdesk en de problemen.
Zou Youp door t- mobile tegemoet zijn gekomen, hij komt nu zo soft over. :roll:

Ik val altijd met t-mobile van het 1 in het ander.
Nu rekenen ze weer internet kosten terwijl ik gewoon wifi gebruik.
Je wordt er werkelijk niet goed van en ook niet de extra kosten die buiten het abonnement in rekening worden gebracht, dan had ik net zo goed een sim only kunnen nemen.
Ik ben het bedrijf wel zat! :evil: :cry:
Heb inhoudelijk even niks te melden, maar samen bier gaan drinken is altijd goed natuurlijk.
Misschien een ideetje om een keer een meeting te houden om alle onderlinge discussies uit te praten onder het genot van een drankje en een hapje.
En misschien kunnen jullie onderling dan ook even het 1 en ander kortsluiten of uitsluiten.
of een snelcursus "hoe ga ik vriendelijk met en lieve klanten en met vervelende klanten om "
en "waarom worden lieve klanten nu vervelende klanten" :lol:
en hoe zorgen wij ervoor "dat vervelende klanten weer lieve klanten worden" 8)

is dit genoeg stof om over na te denken. :lol: :wink:

succes allemaal.

femrich
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 nov 2010 15:11

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door femrich »

Dat de fout ligt bij diegene die het toestel uitbrengt en dat lijkt me nogal logisch, maar de grootste fout ligt bij diegene die het toestel verkoopt met bijbehorende abonnement in dit geval de provider.
Je gaat toch ook niet me een mankement aan je auto als er nog garantie opzit naar garage x, terwijl je de autokocht bij garage y :!: :?

En jij schrijft dat mensen je niet verder kunnen helpen of niet verder willen helpen. Dat is nogal een verschil!

Als een toestel een software probleem heeft dan is het aan de provider die het toestel verkocht om het probleem op te lossen, maar ze moeten het ook willen oplossen, daar zit het verschil nu.

Jij ook succes met alles en alle goeds toegewenst. :roll:[/quote]

Ben het met je eens dat de provider je daarbij kan steunen maar je kan niet verwachten dat de provider ineens je software van je toestel kan aanpassen. Dit ligt toch echt bij de oorspronkelijke uitgever van het merk van je toestel. Provider kan contact opnemen met de uitgever van het desbetreffende toestel maar de oplossing moet toch echt bij de oorspronkelijke uitgever vandaan komen. En als je het over een auto hebt en die heeft een bepaald software probleem kan je ook naar je eigen garage gaan maar die kunnen je ook pas helpen als de uitgever van de oorspronkelijke auto de software hebben aangepast. Ik heb zelf een iphone en ik heb ook wel is problemen gehad met een software update. Ik moet dan ook wachten tot apple dit heeft opgelost. Kan dan niet van de provider verwachten dat hun mijn softwareprobleem oplossen omdat de software niet bij hun vandaan komt. We moeten wel reeel blijven. Ik zit al weken te wachten op mijn toestel die bij de verzekering ligt. Mijn toestel is dus nog niet leverbaar omdat op dit moment er moeilijk aan te komen is. Tuurlijk baal ik ervan als een stekker. Maar dit probleem zoek ik ook bij de verzekering en niet bij de provider. Een provider kan je helpen met hun eigen producten, zoals abo's en zo maar voor de andere zaken en oplossingen moet je toch bij de uiteindelijke uitgever of verzekering zijn. Een provider kan dit probleem natuurlijk wel aankaarten bij de uitgever/verzekering van het toestel maar daar houdt het ook mee op. Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening en iedereen mag natuurlijk zijn eigen mening hebben. En dat is maar goed ook :mrgreen:

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

UM helpt Youp van 't Hek bij klachtenonderzoek

De Service Science Factory Universiteit Maastricht heeft Youp van ‘t Hek geholpen bij het analyseren van duizenden helpdeskklachten die hij ontving na een oproep. De cabaretier beschreef in een column zijn persoonlijke ervaringen met de helpdesk van T-mobile.

Een onderzoeksteam heeft hierop 2.589 e-mails met klachten geanalyseerd. De resultaten worden zaterdag gepubliceerd in het tijdschrift ‘De Help'. Van 't Hek is hoofdredacteur van deze eenmalige uitgave van NRC Handelsblad. De UM heeft de verschillende stappen in het proces van klagen onderzocht. Zoals de wijze van klagen en de reactie van de dienstverlener. Ook de emoties in de mails zijn geanalyseerd. Tweederde van de klachten is afkomstig van mannen. Vrouwen klagen minder, maar mailen emotioneler.
De meeste klachten (35%) hadden betrekking op basale problemen in de dienstverlening: technische storing, defecte apparatuur of het uitblijven van de beloofde dienst. De problemen kwamen het meest voor in de sector kabel, telefonie en internet. Een kwart van de klachten had betrekking op administratieve fouten: foutief doorgevoerde adreswijzigingen, inadequate afhandeling van overlijden of verkeerde persoonsgegevens. Deze problemen kwamen het meest voor in de financiële sector. Bijna 20% van de klachten betrof geld- of prijsgerelateerde klachten zoals het afschrijven van verkeerde abonnementsgelden, boetes, en problemen met incassobureaus. Ook deze klachten kwamen het meest voor in de financiële sector en bij aanbieders van kabel, telefonie en internet. In bijna 16% van de gevallen had de klacht betrekking op de bereikbaarheid van de dienstverlener: zoals lange wachttijden, beperkte openingstijden. Vooral bij de overheid was dit een bron van ergernis.
Niet alle klachten worden opgelost. Vooral klagers die een brief of e-mail schrijven, kunnen vaak lang op een antwoord wachten. Slechts 40% van deze klachten wordt adequaat afgehandeld. Bij telefonische klachten ligt dit percentage op bijna 60%. Uit de analyse blijkt verder dat 18% van de klanten is overgestapt naar een andere dienstverlener of dit op korte termijn overweegt. Er ligt dus nog veel onbenut potentieel in het klachtenmanagement van bedrijven en overheidsinstellingen.
Mooi zo... 18% zegt zijn abonnement ook op. Dat kost ze dubbel geld

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Voor de gein moet je eens naar reacties op bijvoorbeeld Twitter kijken over de iPad actie van NRC (de krant waarvoor Van 't Hek werkt). Te duur, ondoorzichtig, onbereikbare helpdesk etc. Daar zou hij ook een mooie actie voor kunnen opstarten. Of zijn de centjes toch belangrijker voor Youp?

dusus
Berichten: 84
Lid geworden op: 24 jul 2010 09:22

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door dusus »

@GJvdZ

Je hebt helemaal gelijk. Ik ken twee mensen die daar mee bezig zijn geweest, allerlei gedoe hebben over die aktie, en zeggen dat ze Youp alle info over de ipad@nrc hebben gestuurd. Bij de Youp-redactie moeten ze wel degelijk weten wat er fout gaat bij de eigen NRC in huis.

Meest treffend is één van hen, die de krant en de ipad niet krijgt maar wel de automatische afschrijving van 35 euro in de maand. Talloze telefoontjes en beloften, maar geen krant in de bus. Als ie dan die incasso gaat terugdraaien, komen er dreigbrieven.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Henri42 »

dusus schreef:@GJvdZ

Je hebt helemaal gelijk. Ik ken twee mensen die daar mee bezig zijn geweest, allerlei gedoe hebben over die aktie, en zeggen dat ze Youp alle info over de ipad@nrc hebben gestuurd. Bij de Youp-redactie moeten ze wel degelijk weten wat er fout gaat bij de eigen NRC in huis.

Meest treffend is één van hen, die de krant en de ipad niet krijgt maar wel de automatische afschrijving van 35 euro in de maand. Talloze telefoontjes en beloften, maar geen krant in de bus. Als ie dan die incasso gaat terugdraaien, komen er dreigbrieven.

Joup werkt niet voor NRC, hij schrijft een colum, zoals Johan het doet voor de Telegraaf.
Youp is een artiest zoals misschien bekend :) en heeft het druk met optreden in Nederland en Belgie, zijn actie tegen de providers is afgesloten,juist de linkse de politiek met een ton verdienste per jaar laat het ermaar bij liggen:( :mrgreen:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door tiptoo »

Henri42 schreef:

Joup werkt niet voor NRC, hij schrijft een colum, zoals Johan het doet voor de Telegraaf.
Youp is een artiest zoals misschien bekend :) en heeft het druk met optreden in Nederland en Belgie, zijn actie tegen de providers is afgesloten,juist de linkse de politiek met een ton verdienste per jaar laat het ermaar bij liggen:( :mrgreen:

youp begon pas met zijn actie toen zoonlief wat had hoor dus hoezo geen eigenbelang? :lol: dacht je nou werkelijk als zoonlief niks geen problemen had gehad dat die dan zo'n actie zou doen? dacht het toch niet.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Henri42 »

tiptoo schreef:
Henri42 schreef:

Joup werkt niet voor NRC, hij schrijft een colum, zoals Johan het doet voor de Telegraaf.
Youp is een artiest zoals misschien bekend :) en heeft het druk met optreden in Nederland en Belgie, zijn actie tegen de providers is afgesloten,juist de linkse de politiek met een ton verdienste per jaar laat het ermaar bij liggen:( :mrgreen:

youp begon pas met zijn actie toen zoonlief wat had hoor dus hoezo geen eigenbelang? :lol: dacht je nou werkelijk als zoonlief niks geen problemen had gehad dat die dan zo'n actie zou doen? dacht het toch niet.


Wat is daar mis mee , ik help m,n kinderen ook als ze er niet uitkomen, indien nodig activeer ik daar andere mensen voor, Youp is geen links kamerlid met 100.000 euro inkomen die op hun achterste zitten :mrgreen:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door tiptoo »

Henri42 schreef:
Wat is daar mis mee , ik help m,n kinderen ook als ze er niet uitkomen, indien nodig activeer ik daar andere mensen voor, Youp is geen links kamerlid met 100.000 euro inkomen die op hun achterste zitten :mrgreen:

er is niks mis mee maar om hem nou de hemel in te prijzen....nuh dat vind ik dus onzin, geef mij maar de gewone mens die voor zijn/haar kinderen opkomt :mrgreen:

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Henri42 schreef:
dusus schreef:@GJvdZ

Je hebt helemaal gelijk. Ik ken twee mensen die daar mee bezig zijn geweest, allerlei gedoe hebben over die aktie, en zeggen dat ze Youp alle info over de ipad@nrc hebben gestuurd. Bij de Youp-redactie moeten ze wel degelijk weten wat er fout gaat bij de eigen NRC in huis.

Meest treffend is één van hen, die de krant en de ipad niet krijgt maar wel de automatische afschrijving van 35 euro in de maand. Talloze telefoontjes en beloften, maar geen krant in de bus. Als ie dan die incasso gaat terugdraaien, komen er dreigbrieven.

Joup werkt niet voor NRC, hij schrijft een colum, zoals Johan het doet voor de Telegraaf.
Youp is een artiest zoals misschien bekend :) en heeft het druk met optreden in Nederland en Belgie, zijn actie tegen de providers is afgesloten,juist de linkse de politiek met een ton verdienste per jaar laat het ermaar bij liggen:( :mrgreen:
Hij wordt toch betaald door NRC? Weliswaar als freelancer, maar dat maakt niet uit. Het geeft vooral maar weer aan dat hij uitblinkt in selectief verontwaardigd zijn.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Henri42 »

Joup werkt niet voor NRC, hij schrijft een colum, zoals Johan het doet voor de Telegraaf.
Youp is een artiest zoals misschien bekend :) en heeft het druk met optreden in Nederland en Belgie, zijn actie tegen de providers is afgesloten,juist de linkse de politiek met een ton verdienste per jaar laat het ermaar bij liggen:( :mrgreen:[/quote]

Hij wordt toch betaald door NRC? Weliswaar als freelancer, maar dat maakt niet uit. Het geeft vooral maar weer aan dat hij uitblinkt in selectief verontwaardigd zijn.[/quote]

Natuurlijk is hij selectief kwaad, het ging tenslotte om zijn zoon, dit lijkt me vrij logisch dat Youpie met z,n naamsbekendheid de providers aanpakt, wij profiteren er allemaal van, als de 1 ton verdienende kamerleden het vlaggetje overnemen, is dit hun taak, zie glossy Help met de als een boer met kiespin lachende Cohen uh uh uh de de de mmmm van de PVda, het hoofdstuk is voor Youp afgesloten tot 31 dec, let maar op :)

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door tennis »

Henri42 schreef: het hoofdstuk is voor Youp afgesloten tot 31 dec, let maar op :)

Dat wist ik, want lees maar eens dit:
tennis schreef:En zo komen de cabaretiers aan hun pointes !
Blijven jullie maar lekker mailen, en vergeet dan niet op oudejaar avond te kijken, want misschien is er ook iets van jullie bij!
Wat een geweldige reclame stunt! :lol:

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door SirPeter »

Het is juist links die de kamervragen hebben gesteld volgens mij. Stomme PVV gelul

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Henri42 »

SirPeter schreef:Het is juist links die de kamervragen hebben gesteld volgens mij. Stomme PVV gelul
ik heb de als een boer met kiespijn lachende Cohen uh uh uh de de de mmmm ah ah ah ah van de PVDA geen interventie zien/horen plegen, muv een beetje gestamel, de PVV heeft inderdaad kamervragen gesteld

Elkitchtasso
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 nov 2010 15:39

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Elkitchtasso »

Nou.. de oorlog is al weer een stille dood gestorven..

Ik heb het blad gekocht en gelezen. Tsja what can I say.. het is niet wat ik had gehoopt. Youp zou de helpdesk fileren en de werkmanier ge-na-de-loos blootleggen.

Nou.. niets van dat alles

Stukjes van 'bekende nederlanders' die met de helpdesk bellen.. ('grappige'stukjes van youp dus) Denk aan Moskevich die zegt dat hij een advocaat op hen afstuurt, dat soort ongein.

De info die het lezen waard was:
- analyse van alle mails die bij youp zijn binnengekomen. Jammer dat het alleen een woordfrequentie onderzoek was, gekoppeld aan welke emotie erbij werd genoemd.
Wel geinig hoor.. maar eigenlijk een beetje loos onderzoek.
- youp op bezoek bij een helpdeskdirecteur. Nou dat was erg gezellig en ze deden hun uiterste best enzo. En Youp was heel kritisch* maar ja waar mensen zijn worden fouten gemaakt en ja ze deden heel erg hun best. ja.
- interview met mensen die de software voor helpsdesks maken ("ja kan beter, zijn we mee bezig")

* hij heeft 8x gezegd: er moeten gewoon medewerkers van Tmobile achter die telefoon! Er hoeven voor mij geen medewerkers van Tmobile achter de helpdesk, als het maar mensen zijn die het probleem bij de juiste persoon kunnen neerleggen.

Wat ik eigenlijk graag had willen lezen is hoe bepaalde mensen tussen wal en schip vallen. Waar ligt de kink in de kabel als je als consument alles aanlevert, maar de klantenservice/provider fout op fout stapelt?
Waarom kan er, als het in het voordeel is van een provider, alles zo geregeld worden en als het in het voordeel van de consument is is het allemaal lastig, kan het niet, etc.
En waarom is er vaak een enorme wachttijd? Hoeveel mensen zijn er per dag voor hoeveel telefoontjes? Laat een expert aan het woord komen of het moeilijk is die tijd terug te dringen etc.

Gesloten