Al is het een oud topic, wat een lol had ik om te lezen over de prijzen.
Tja vermaak kost geldt... parkeren kost geld, naar de wc langs een snelweg kost in dld geld en ik wil geld verdienen om het uit te geven en te genieten !!!

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Lol dacht even zoeken op het internet: ( even wat ingekort ....)brieziet schreef:Veel plezier! kom je als je terug bent nog even vertellen wat een ijsje kostte?
YMSR schreef:Sunparks is van centerparcs![]()
Dat mag in Nederland helemaal niet.En als je niks wil uitgeven moet je lekker met je tentje ergens in het bos gaan slapen
Precies. Bovendien is iets pas "te" duur als er geen klanten meer op af komen. Zolang er voldoende mensen zijn die daar geld willen uitgeven (terwijl er voldoende alternatieven zijn) dan is het niet te duur. Iets anders is het als je als klant geen kant uitkan en een leverancier daar misbruik van maakt, maar dat is hier niet het geval.Johan78 schreef:Nou Nou als we alles gaan boycotten wat duur is, tja!.. als ik op vakantie ga maakt niet uit waar en het is leuk, maakt die paar centen niet veel uit!! als ik goed koop wil doen, neem gewoon mijn tent, wat biertjes, fles vodka en wat eten en klaar!..
Misschien dat een oproep tot boycot niet zinvol en haalbaar is, de reden dat dat deze thread is aangemaakt is wat mij betreft wel degelijk te begrijpen.ed2810 schreef:Snap deze oproep tot boycot niet. Je bepaalt toch zelf of je op vakantie gaat of niet. Als je het te duur vindt ga je niet. Zo simpel is het. Vind een oproep tot een boycot dan ook een beetje zinloos.
De rommel kapotte stoelen vies zwembad ongeschilderde boel ontbrekend servies sterkend toilet ed vindt Rinaatje heel normaal, voorstaande kom je in de Haan tegen, dit park ligt ook nog naast een slopersbedrijf, inderdaad gezellig op het met mos begroeid terras en te weinig stoelenrinaatje schreef:typisch nederlands we gaan op vakantie maar het mag geen drol kosten.
ik weet niet hoe lang het geleden is dat julie naar de kroeg zijn geweest maar ik weet wel dat je in een cafe tegenwoordig rustig twee euro voor een kop koffie moet neer tellen en voor een pilsje betaal je tegenwoordig ook tussen de twee euro en twee euro vijftig .
en als je goedkoop uit wil zijn haal je je boodschappen buiten het park koopt een kratje bier en gaat dan gezellig op het terras bij je bungalow zitten.
het voordeel van een bungalow is dat je de kosten zelf in de hand kan houden
Klopt helemaal! Ze zouden dit alleen via de cottagehuur moeten krijgen door de luxere cottages duurder te verhuren. Maar geef klanten niet het gevoel dat ze overal een oor wordt aangenaaid dit werkt averechts en zorg ervoor dat de kwaliteit van de rest ook aansluit bij het luxere gevoel/concept.CP is inderdaad wel wat duurder dan Landal, maar heeft ook meer voorzieningen meestal, dat zal toch ergens van betaald moeten worden he.
ik zou zeggen, solliciteer bij CP als marketing manager Emmy