nooit meer online.nl. ik zit nu 2 jaar aan online vast en moet die tijd maar uitbrommen
wat is er gebeurd:
ben overgestapt naar online.nl sinds vorig jaar augustus
sinds dien 2x een foutieve rekening gekregen. wel gelijk gekregen en teveel afgeboekt bedrag teruggestort. maar het moet toch niet zijn dat ik iedere maand zelf mijn maanedlijkse factuur moet controlleren.
maargoed, dit is nog niet het ergste probleem:
toen ik abbo afsloot (vorig jaar augustus) was ik in de veronderstelling dat de 10 euro lijnhuur verviel (ik heb geen telefoon nodig, want ik bel alleen mobiel).
dit had ik bij het afsluiten van het abbo specifiek moeten aangeven.
ok, misschien fout van mij (GOEDKOOP BLIJKT DAN TOCH DUURKOOP TE ZIJN)
dus netjes gebeld dat ik toch graag van die 10 euro lijnhuur af wil. jazeker meneer is geen probleem, maar dan moet u het contract verlengen met nog 1 jaar.
tja, internet ging lekker vlot en dacht ochja waarom niet.
maar nu zie ik op mijn factuur dat nog steeds 10 euro lijnhuur in rekening wordt gebracht. alweeeeer gebeld en nu zegt men WEER: DAT HAD IK MOETEN AANGEVEN. dus ik zeer verontwaardigend: DIT HEB IK TOCH GEDAAN. sorry, meneer, maar daar zien wij hier niks van staan.
ja dan breekt mij de klomp. heb ik nog extra 1 jaar contract verlengt en moet ik toch nog de volle mep betalen. kan toch niet waar zijn.
IK BEN DUS DUBBEL GENAAID
dus mensen: ga niet in zee met online.nl en wanneer je toch besluit om met online.nl in zee te gaan. controlleer idere maand je factuur op de lijnhuur. oja ook betaal je voor het gebruiken van het modem (EUR 3 draadloos en EUR 1 standaard per maand). wordt ook niet specifiek vermeld wanneer je abbo afsluit!!
weet iemand hoe ik van mijn contract af kan komen (zal wel niet)?
maar in ieder geval voor anderen: u bent gewaarschuwd
tip: collega op het werl is bij XS4ALL. hij betaald gewoon het bedrag wat ook op hun website staat. en wanneer je na 3 maanden: online.nl en xs4all naast elkaar legt ben je bij online.nl zelfs een paar euro duurder uit.
dus beter voor een ' A merk' ISP kiezen dan denken dat je bij een 'B merk' ISP goedkoper uit bent.