LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door outlet-boots.com en firstshoeshop.co.cc ?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
nancy en linda
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2010 20:03

Re: Opgelicht door outlet-boots.com en firstshoeshop.co.cc ?

Ongelezen bericht door nancy en linda »

hallo, ook wij hebben een bestelling gedaan twv 350euro bij outletboots/firstshoeshop.1ste bestelling geen probleem.binnen na 2 weken,volgende bestelling niet binnen.. wachten al meer als 2 maanden!mail gestuurd en idd een chinees tracenummer waarop staat dat ze al vanaf 18 0kt.2010 in amsterdam liggen!na heel veel gebeld te hebben met tnt en het standaard antwoord dat ze dan geven:uw pakket is niet in nederland. de week erop weer gebeld en ja hetzelfde antwoord.er werd gezegd dat de douane een (actie) deed en dat er streng gecontroleerd werd.vandaar dat het even duurde ze mogen er 30 dagen over doen wat natuurlijk belachelijk is.er werd ons ook verteld dat als de zending nep was het onmiddelijk vernietigd zou worden.nou mooi dat we dat even weten,maar we zouden dan wel een bericht daar over krijgen.dat hebben we ook niet gehad dus waarom duurt het zo lang? weer bellen met tnt een medewerker gaf mij een telnr van de douane,bellen! die meneer van de douane kwam mij vermoeiend over omdat er weer iemand aan de lijn was doorgestuurd van tnt deze vriendelijke meneer maakte het aan mij duidelijk dat tnt zelf inklaart en dat ze zo hun schuld willen afschuiven naar de douane ik moest van hem een nummer hebben en dan kon hij me verder helpen om te kijken wat eraan de hand was.je raad het al dat nummer moest ik bij tnt even opvragen.dus weer bellen met tnt zeggen ze doodleuk, o van zo'n nummer heb ik nog nooit gehoord mevrouw! daar word je toch gek van! vandaag weer gebeld met tnt toen zei de medewerker of er al een klacht was ingediend nee zei ik ,ik word alleen aan het lijntje gehouden hier toen maakte ze het duidelijk dat er eerst een klacht moest worden ingediend en dat ze DAN pas actie ondernemen!ik krijg bericht over een week,we wachten af maar ik denk dat ze mijn pakketten gewoon zijn kwijtgeraakt en iemand daar bij tnt hele warme voeten heeft. tnt bedankt voor de geweldige service!

LauraMelanie
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2010 11:42

Re: Opgelicht door outlet-boots.com en firstshoeshop.co.cc ?

Ongelezen bericht door LauraMelanie »

hallo, ook wij hebben een bestelling gedaan twv 350euro bij outletboots/firstshoeshop.1ste bestelling geen probleem.binnen na 2 weken,volgende bestelling niet binnen.. wachten al meer als 2 maanden!mail gestuurd en idd een chinees tracenummer waarop staat dat ze al vanaf 18 0kt.2010 in amsterdam liggen!na heel veel gebeld te hebben met tnt en het standaard antwoord dat ze dan geven:uw pakket is niet in nederland. de week erop weer gebeld en ja hetzelfde antwoord.er werd gezegd dat de douane een (actie) deed en dat er streng gecontroleerd werd.vandaar dat het even duurde ze mogen er 30 dagen over doen wat natuurlijk belachelijk is.er werd ons ook verteld dat als de zending nep was het onmiddelijk vernietigd zou worden.nou mooi dat we dat even weten,maar we zouden dan wel een bericht daar over krijgen.dat hebben we ook niet gehad dus waarom duurt het zo lang? weer bellen met tnt een medewerker gaf mij een telnr van de douane,bellen! die meneer van de douane kwam mij vermoeiend over omdat er weer iemand aan de lijn was doorgestuurd van tnt deze vriendelijke meneer maakte het aan mij duidelijk dat tnt zelf inklaart en dat ze zo hun schuld willen afschuiven naar de douane ik moest van hem een nummer hebben en dan kon hij me verder helpen om te kijken wat eraan de hand was.je raad het al dat nummer moest ik bij tnt even opvragen.dus weer bellen met tnt zeggen ze doodleuk, o van zo'n nummer heb ik nog nooit gehoord mevrouw! daar word je toch gek van! vandaag weer gebeld met tnt toen zei de medewerker of er al een klacht was ingediend nee zei ik ,ik word alleen aan het lijntje gehouden hier toen maakte ze het duidelijk dat er eerst een klacht moest worden ingediend en dat ze DAN pas actie ondernemen!ik krijg bericht over een week,we wachten af maar ik denk dat ze mijn pakketten gewoon zijn kwijtgeraakt en iemand daar bij tnt hele warme voeten heeft. tnt bedankt voor de geweldige service!



Dit had ik ook. heb inmiddels wel na veel bellen te horen gekregen dat me pakket er ligt maar ben zeer teleurgesteld door deeze slecht samenwerking tussen tnt en de douane. heb ook al verschillende klachten ingediend. heb nog niet eens een brief en me pakket ligt er nu al vnaf 22 okt. das al wel ietsje meer dan 30 dagen. er ligt nu sneeuw en ik heb idd koude voeten. wat een gedoe allemaal.. :(

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Opgelicht door outlet-boots.com en firstshoeshop.co.cc ?

Ongelezen bericht door trebelski »

petrajongste schreef: NIET IN ZEE GAAN MET DEZE OPLICHTERS.
Ze mailen nooit meer terug nu ik een klachtenregen over ze heen gooi en ook dreig met forums ed.
Maakt ze niets uit[/size]
Maar je plaatst vervolgens zelf hun website op dit forum waardoor er meer slachtoffers kunnen vallen .Is trouwens ook nog tegen de gedragsregels hier.

petrajongste
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2010 20:12

Re: Opgelicht door outlet-boots.com en firstshoeshop.co.cc ?

Ongelezen bericht door petrajongste »

Het was een copy/paste, vandaar dat de link er per abuis bij kwam.
Maar ik heb het verwijderd.
Hoezo meer slachtoffers? Ik waarschuw juist voor de site.
Als je goed leest weet je toch dat je daar niets moet bestellen.
Was me er overigens niet van bewust dat dit niet mag. Doe dit voor het eerst.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Opgelicht door outlet-boots.com en firstshoeshop.co.cc ?

Ongelezen bericht door trebelski »

petrajongste schreef:Het was een copy/paste, vandaar dat de link er per abuis bij kwam.
Maar ik heb het verwijderd.
Hoezo meer slachtoffers? Ik waarschuw juist voor de site.
Als je goed leest weet je toch dat je daar niets moet bestellen.
Was me er overigens niet van bewust dat dit niet mag. Doe dit voor het eerst.
Het is (helaas) zo dat sommige mensen uit een soort nieuwsgierigheid toch op de link klikken en zo op die website terecht komen om vervolgens door de goedkope prijzen jou waarschuwing in de wind slaan. Ik begrijp heel goed dat je juist waarschuwde voor deze site en dat siert je ook. Echter, het plaatsen van een directe link voegde niets toe en mag hier ook niet ( zie gedragsregels ).Ben blij dat je het hebt aangepast en voor je reacties. :wink:
http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels

Meer1984
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2010 20:44

Re: Opgelicht door outlet-boots.com en firstshoeshop.co.cc ?

Ongelezen bericht door Meer1984 »

Ook ik heb eind oktober een bestelling gedaan op outlet-boots en inderdaad tot op heden GEEN uggs in huis!! :twisted:
Tnt gebeld en die zeggen dus "tja uggs nou er zijn er zoveel nep dus de douane is er een onderzoek naar aan het doen,maar je krijgt een brief zowieso ookal zijn ze echt of nep!
Tis nu 7 december en ik heb noch uggs noch brief ontvangen.
Ik denk even kijken wat er over geschreven word, en jah hoor een en al problemen dus!
Gemaild naar de site en krijg na lang wachten een reactie: Ze liggen bij douane,na inspectie worden ze toegezonden"
Hebben jullie trouwens wel van tnt een brief gehad met formulier dat je moest invullen ivm invoerrechten en een foto van het pakket erbij??
Word hier zo moedeloos van!
Morgen weer tnt bellen en een klacht indienen,maar ik lees al dat ik voor 99% kan fluiten naar me uggs en/of geld....
Ik bestel dus nooit meer via internet!!!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Opgelicht door outlet-boots.com en firstshoeshop.co.cc ?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Meer1984 schreef:Ik bestel dus nooit meer via internet!!!
Dit is mischien wat kort door de bocht.
Een beetje onderzoek doen, en als prijzen erg laag zijn, even via Google of zo op de bedrijfsnaam zoeken.

En, houd het bij bedrijven die volledig in Nederland gevestigd zijn, en niet zo`n chinese of maleisische webshop... niet dat het 100% garantie bied, maar je rechtsmiddelen zijn makkelijker dan in landen die het met de wet niet zo nauw nemen.

lolkje1209
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2010 09:41

Re: Opgelicht door outlet-boots.com en firstshoeshop.co.cc ?

Ongelezen bericht door lolkje1209 »

OK, weer eenzelfde verhaal: eind oktober besteld en een tracknummer ontvangen. TNT wel behulpzaam maar uiteindelijk is het pakket gewoon spoorloos mocht het ooit verzonden zijn. Het ergste vind ik het voor mijn 11-jarige dochter die een afstreepkalender had gemaakt voor haar 'uggies' en iedere dag gespannen naar de brievenbus liep of vroeg:´en´? Tja en op mailtjes wordt natuurlijk niet gereageerd door Outlet Boots!

toverheks1962
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2010 19:43

Re: Opgelicht door outlet-boots.com en firstshoeshop.co.cc ?

Ongelezen bericht door toverheks1962 »

Goedenavond.
Op 31 oktober dit jaar heb ik zwarte uggs besteld bij Outlet Boots via internet en de kosten met verzenden mee waren 115 euro die ik ook betaald heb.
Na het lezen van alle reacties op internet was ik erg bang dat ook ik opgelicht zou worden en de laarzen niet aan zouden komen. Ook ik heb gemaild dat ik een tracknummer heb ontvangen op 11 november maar dat de laarzen er nog niet waren. Eerst kreeg ik geen antwoord later wel dat de laarzen nog onderweg waren en ik hoopte daar ook op. En het is vandaag 15 december en de Uggs zijn aangekomen zien er goed uit zitten lekker het lijkt erop dat het Uggs zijn maar daar heb ik niet zoveel verstand van dus zeker weten doe ik dat niet.
Het duurt dus veel langer dan outlet boots zegt tussen verzending en aankomst zit een maand maar ik heb de laarzen die ik besteld heb wel gekregen vandaag!

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Opgelicht door outlet-boots.com en firstshoeshop.co.cc ?

Ongelezen bericht door sephora30 »

Leuk hoor zo`n positief bericht maar ik zou voor de zekerheid deze toko maar links laten liggen en je Uggs gewoon in de winkel kopen :roll:

Nancy12
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2010 18:56

Re: Opgelicht door outlet-boots.com en firstshoeshop.co.cc ?

Ongelezen bericht door Nancy12 »

Ook ik heb Uggs besteld via Outlet-Boots.com
Nadat ik 140 euro heb betaald via Ideal, zag ik deze site en had ik er een hard hoofd in dat ze niet zouden komen......

Maar tot mijn grote verbazing stond gisteren TNT voor de deur met mijn UGGS in orginele doos! :D Geen brieven van de douane en geen invoerrechten.
2 december besteld en 15 december al in huis!!!
Of ze echt zijn??? Ik heb het vergeleken met de echte UGGS en ze komen aardig overeen!
Maar toch hou ik het bij deze ene bestelling, want moet er niet aan denken om zoveel geld kwijt te raken, zonder iets te ontvangen! Dan koop ik ze liever in de winkel! :?

Redcurlie
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 dec 2010 15:14

Re: Opgelicht door outlet-boots.com en firstshoeshop.co.cc ?

Ongelezen bericht door Redcurlie »

Na 4 weken levertijd heb ik de door mij bestelde 'UGGs' bij Outlet Boots ontvangen. Eén exemplaar was niet goed in elkaar gezet, na toezending van foto's geen repons vanuit Outlet Boots. Vervolgens heb ik de ontvangen laarzen vergeleken met echte Uggs. Ik kan je vertellen, ze zijn anders. Het zijn hele goede neppers, maar ze zijn nep. Het leer is soepeler, het bont is dikker en de kleur is anders. Daarnaast is het stiksel slordiger en zie je beschadigingen van het stikken op het leder. De labels in de laarzen lijken op originele labels, echter als je ze vergelijkt zijn ze duidelijk anders en komen de markeringen niet goed over.

Helaas helaas, ook ik heb niet goed opgelet. Het was ook te mooi om waar te zijn.... Kortom, bestel niet bij Outlet Boots als je echte Uggs wilt ontvangen.

o-i
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2011 17:52

Re: Opgelicht door outlet-boots.com en firstshoeshop.co.cc ?

Ongelezen bericht door o-i »

Zo jammer dat ik niet eerst heb gegoogled op de naam van de site. Ik heb 20 december wat besteld bij outlet-boots. We zijn nou bijna 4 weken verder en ik heb nog steeds niets in huis. Ik vind dit erg jammer, want ik had me juist zo verheugd op die Uggs. Er zijn enkele positieve berichten maar ik zal maar aan het idee wennen dat ik mijn geld kwijt ben en dat ik geen Uggs binnen zal krijgen. Als er niets binnen komt, dan ben heb ik dat al geaccepteerd, komt er wel wat binnen is dat mooi meegenomen... Maar ik vertrouw er niet op. Zeker wel mijn lesje geleerd! Gelukkig was het bij mij niet zoveel geld in vergelijking met sommige andere.

maartenabc
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2011 18:47

Re: Opgelicht door outlet-boots.com en firstshoeshop.co.cc ?

Ongelezen bericht door maartenabc »

Helaas zijn wij ook opgelicht door Outlet-Boots. De UGGS zijn in beslag genomen door de douane en mijn dochter is nu € 99 armer en een ervaring rijker.

Ik ga nog kijken of ik aangifte kan doen bij de politie. Dit is pure oplichting omdat ze aangeven echte UGGS te verkopen.

wiede014
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2011 21:26

Re: Opgelicht door outlet-boots.com en firstshoeshop.co.cc ?

Ongelezen bericht door wiede014 »

Hallo, ik heb 4 weken geleden via een NL website uggs-autralie.nl 2 paar uggs besteld voor in totaal 378,- De reden was vooral omdat ze een maat nog hadden voor mijn vrouw die nergens nog verkrijgbaar was. Geld werd direct via ideal betaald maar om een heel lang verhaal kort te maken wel betaald en niets ontvangen en op mijn diverse emails wordt ook niet meer gereageerd. Heeft nog iemand ervaring met deze webwinkel en weet iemand wat de mogelijkheden zijn om nog goederen cq. geld (terug) te krijgen?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Opgelicht door outlet-boots.com en firstshoeshop.co.cc ?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Via de openbare WHOIS van de SIDN:
Meer informatie over de Whois
Domeinnaam uggs-australie.nl
Status actief
Houder Brasiliandream.co
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Hostnet B.V.
De Ruyterkade 6
1013AA Amsterdam
Nederland
Datum registratie 2010-10-05
Van de site zelf:
Namens uggs-australie.nl team en directie willen we - nu en straks - u en jou steeds weer centraal stellen in de bedrijfsvoering. voor verdere info kunt u ons mailen naar Cruquiuskade 251 postbus 1018 AM te amsterdam ondervermelding van ophion bv kvk:51360438 BTW :NL1308.66.878.B01
Ik zou dus een aangetekend schrijven sturen aan dit adres - vermeld bestelnummer en eis dat men levert, danwel binnen 14 dagen je betaalde bedrag terugstort (en vermeld je rekeningnummer). Meld dat indien met niet reageert, niet levert of terugstort, en aangifte volgt.

Meld het ook bij je bank en bij iDeal - want dit bedrijf lijkt dus misbruik van dat systeem te maken.

wiede014
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2011 21:26

Re: Opgelicht door outlet-boots.com en firstshoeshop.co.cc ?

Ongelezen bericht door wiede014 »

Tot onze spijt is gebleken dat er klanten zijn die niet begrijpen dat zij in onze winkel een ticket kunnen aanmaken in het gedeelte klanten service al onze tickets worden dagelijks beandwoord dus ik zou graag iedereen die een klacht/vraag/of ander probleem heeft willen verzoeken gebruik te maken van deze mogelijkheid het heeft geen enkele zin om derden te gaan benaderen over u probleem daardoor word u niet sneller geholpen met u probleem ik hoop dat deze email voldoende is en dat wij gezamelijk de gerezen problemen tussen klant en verkoper kunnen oplossen met vr gr uggs-australie.nl team
Nu is het zeker mijn fout dat ik mijn zending nog steeds niet ontvangen heb of mijn geld niet terug heb gekregen. Via deze site al 2 keer een bericht achtergelaten maar nog steeds niets gehoord. De strijd kan wat mij betreft beginnen! Let ook op de taalfouten! :wink:

Thanja
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2011 11:32

Re: Opgelicht door outlet-boots.com en firstshoeshop.co.cc ?

Ongelezen bericht door Thanja »

Ik had 24 december een paar UGGS besteld en ben later pas gaan kijken of iemand bekend was met de site Outletboots.com omdat ik echt helemaal niets meer gehoord had en het voor mijn idee wel erg lang duurde, kreeg geen tracknr. niets, ook een reacties op mn mailtjes, helemaal niets.
Pas na een paar weken zag ik bij RADAR deze berichten en dacht dat ik wel kon fluiten naar mn geld en UGGS.
Tot mijn stomme verbazing kreeg ik vorige week een bericht van de TNT dat er iets was binnen gekomen maar ze wisten niet wat en of ik een formulier wilde invullen + een copie van mn bestelling.
Dat heb ik gedaan en vandaag stond de postbode voor de deur met mn UGGS.
Moest wel 33 euro betalen maar heb ze in ieder geval.
Wel duurder uit maar toch, ze zijn er.
maar ik zal echt nooit meer via een onbekende site bestellen en bv eerst checken via RADAR o.i.d. of iemand hier ervaringen mee heeft.
Eerst goed laten informeren.
Dus misschien dat de kans voor de andere er nog is dat ze nog komen of is dat voor sommmige al een hele tijd geleden.....

Dietje
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 jan 2011 18:47

Re: Opgelicht door outlet-boots.com en firstshoeshop.co.cc ?

Ongelezen bericht door Dietje »

Ik ben ook opgelicht denk ik.

Ik heb uggs besteld op www.uggs-australie.nl

Heb nog steeds niks ontvangen. Weet iemand al meer?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Opgelicht door outlet-boots.com en firstshoeshop.co.cc ?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Dietje schreef:Ik ben ook opgelicht denk ik.

Ik heb uggs besteld op http://www.uggs-australie.nl

Heb nog steeds niks ontvangen. Weet iemand al meer?
Zie adres gegevens 3 postings boven de jouwe.
Neem contact op - ga langs - of stuur een aangetekende brief met dringend verzoek tot leveren of terugbetalen - en wel binnen 10 dagen.

Gesloten