Veel succes Albert
weet je gesteund door ons allemaal
jouw winst is onze winst
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] even in het frans over 12 november 2003
-
An
Re: even in het frans over 12 november 2003
Hoi Albert.
Dat is zeker goed nieuws. Ik ben benieuwd. Komt er eindelijk een beetje schot in de zaak.
Nou Albert, geniet verder nog van deze dag.
Groetjes terug. An,
Dat is zeker goed nieuws. Ik ben benieuwd. Komt er eindelijk een beetje schot in de zaak.
Nou Albert, geniet verder nog van deze dag.
Groetjes terug. An,
Beste Albert,
Top, ga er voor, mijn gedachten en beste wensen zijn bij je.
Als er momenten zijn van o jee, bedenk dan dat er een heel leger achter je staat.
Succes, Ton
Top, ga er voor, mijn gedachten en beste wensen zijn bij je.
Als er momenten zijn van o jee, bedenk dan dat er een heel leger achter je staat.
Succes, Ton
Ton, An ,
Ik vind het allemaal heel heftig en ben blij als dit gezeur achter de rug is. Het voordeel is dat Dexia mij heeft gedaagd i.p.v. andersom. De advocaat doet zijn best en ik heb rust. Is gezien mijn privé-situatie heel hard nodig.
Daarom hoop ik dat het voor iedereen een gunstig Dexia/Aegon-jaar wordt.
Ton je bent een aanwinst voor velen.
Groeten, Albert.
Ik vind het allemaal heel heftig en ben blij als dit gezeur achter de rug is. Het voordeel is dat Dexia mij heeft gedaagd i.p.v. andersom. De advocaat doet zijn best en ik heb rust. Is gezien mijn privé-situatie heel hard nodig.
Daarom hoop ik dat het voor iedereen een gunstig Dexia/Aegon-jaar wordt.
Ton je bent een aanwinst voor velen.
Groeten, Albert.
Albert ook wij steunen je.
Helaas is het bij ons ook nog niet uitgevochten en ga ik eerst daar energie in stoppen. Het is zuigt je zo langzamerhand financieel en lichamelijk helemaal uit. Niet eens de rechtzaken, daar heb ik vertrouwen in maar meer die BKR die overal weer opkomt.
Ps. Onze advokaat heeft weer uitstel gevraagd en gaat waarschijnlijk met andere advokaten aan de gang. Eendracht maakt macht!
Helaas is het bij ons ook nog niet uitgevochten en ga ik eerst daar energie in stoppen. Het is zuigt je zo langzamerhand financieel en lichamelijk helemaal uit. Niet eens de rechtzaken, daar heb ik vertrouwen in maar meer die BKR die overal weer opkomt.
Ps. Onze advokaat heeft weer uitstel gevraagd en gaat waarschijnlijk met andere advokaten aan de gang. Eendracht maakt macht!