Je bent een contract aangegaan, heb je de algemene voorwaarden eerst doorgenomen?
Begrijp mij niet verkeerd maar je hebt zelf als consument ook een onderzoeksplicht en wanneer je zelf niet goed op onderzoek gaat welke "addertjes" onder het gras of welke bepalingen er van kracht zijn op het aanbod, is het eigen schuld dikke bult.
Wanneer je hier zelf niet in thuis bent is het raadzaam hier iemand bij te halen om samen eens te kijken. Of het nu een reclame op t.v. is of een folder maakt niets uit.
Dan nog zit het aanbod goed in elkaar in mijn ogen.
Zij hebben minimaal een jaar lang een klant (omdat je de korting pas na een jaar krijgt en aan het einde van dat jaar) en jij hebt je voordeel.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 3 maanden gratis???
Re: 3 maanden gratis???
In plaats van te gaan lopen bekvechten hier, lijkt het me ff handig om de voorwaarden erbij te zoeken die je gekregen heb toen je de overeenkomst aanging. Het veranderen op de website betekend nog niets als jij de oude voorwaarden (schriftelijk! dus per post) ontvangen hebt.
DIE voorwaarden zijn bindend en bepalen dus wat je gratis kreeg of niet. Dat energieleveranciers proberen mensen te lokken en te melken met mooie reclames die uiteindelijk voor geen ene meter deugen weten we onderhand wel, het gaat om de (kleine?) lettertjes die je als afnemer door MOET nemen voordat je er met één in zee gaat..
Mochten de voorwaarden het hebben over alleen stroom en weet ik het wat allemaal, ben je in basis een wanbetaler, al dan niet met opzet, sorry..
DIE voorwaarden zijn bindend en bepalen dus wat je gratis kreeg of niet. Dat energieleveranciers proberen mensen te lokken en te melken met mooie reclames die uiteindelijk voor geen ene meter deugen weten we onderhand wel, het gaat om de (kleine?) lettertjes die je als afnemer door MOET nemen voordat je er met één in zee gaat..
Mochten de voorwaarden het hebben over alleen stroom en weet ik het wat allemaal, ben je in basis een wanbetaler, al dan niet met opzet, sorry..
Je bent niet de enigste hoor , veel mensen trappen in reclame praat. Nu heb je dus geleerd voordat je ja zegt of tekent eerst de voorwaarde te lezen en de kleine lettertjes.
Ik heb even het woord leveranciers weggehaald, omdat dit feitelijk voor ALLE reklames geldt. Ieder bedrijf, winkel, beter gezegd dienst, lokt klanten met mooie reklames. Op TV, radio, en folders. Daarom heet het ook 'reklame'.Dat ..... proberen mensen te lokken en te melken met mooie reclames die uiteindelijk voor geen ene meter deugen weten we onderhand wel, het gaat om de (kleine?) lettertjes die je als afnemer door MOET nemen voordat je er met één in zee gaat..
Helemaal waar ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)