LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door outlet-boots.com en firstshoeshop.co.cc ?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
wiede014

Re: Opgelicht door outlet-boots.com en firstshoeshop.co.cc ?

Ongelezen bericht door wiede014 »

Hallo,
Ik heb inmiddels een aangetekende brief gestuurd en contact opgenomen met thuiswinkel.org en met mijn eigen bank.
Ik ben echter bang dat we naar onze centen kunnen fluiten.... :evil:

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

wiede014 schreef:Hallo,
Ik heb inmiddels een aangetekende brief gestuurd en contact opgenomen met thuiswinkel.org en met mijn eigen bank.
Ik ben echter bang dat we naar onze centen kunnen fluiten.... :evil:
Geen reactie op je brief nog? (wanneer is die verzonden, welke termijn heb je ze gegeven?)

Het adres - cruqiuskade 251 in Amsterdam - is een bedrijfsverzamelgebouw.. er zitten, volgens google maps, zo`n 14 bedrijven daar gevestigd.

En - hoe lang wacht je al - volgens hun eigen algemene voorwaarden:
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Als wij uw bestelling op voorraad hebben, zal deze binnen 7 werkdagen met TNT Post bij u worden afgeleverd.Als wij producten niet op vorraad hebben kunnen eventuele na bestellingen 2 a 3 weken duren.
Mischien ook handig:
RETOURADRES: ophion b.v Cruquiuskade 251 1018 AM amsterdam

pechmuppet

Ongelezen bericht door pechmuppet »

Ik ben ook opgelicht door uggs-australie.nl, helaas al betaald maar nooit iets ontvangen..... :( :evil: . Ik heb via een zogenaamde eticket eindelijk antwoord ontvangen: ' na de laaste week de stand van zaken te hebben bekeken omtrent klachten klanten hebben mijn doen besluiten om met de winkel te stoppen ik zeg daarom bij deze onmiddelijk mijn acount op ik zal persoonlijk al onze klanten benaderen en hun een posbusnummer geven waar op ik te bereiken ben om nog eventuelle openstaande rekeningen te vereffenen voor de rest lopen verdere zaken vanaf vandaag gewoon via mijn advocaat.ik hoop u hierbij voldoende geinformeerd te hebben eventueel schrijven naar mij kunt u doen naar postbusnummer 59560 1040LB amsterdam'. Wat moet ik hier nu mee??? Volgens mij ben ik het geld gewoon kwijt... :(

Guardian72
Contacteer:

pechmuppet schreef:Ik ben ook opgelicht door uggs-australie.nl, helaas al betaald maar nooit iets ontvangen..... :( :evil: . Ik heb via een zogenaamde eticket eindelijk antwoord ontvangen: ' na de laaste week de stand van zaken te hebben bekeken omtrent klachten klanten hebben mijn doen besluiten om met de winkel te stoppen ik zeg daarom bij deze onmiddelijk mijn acount op ik zal persoonlijk al onze klanten benaderen en hun een posbusnummer geven waar op ik te bereiken ben om nog eventuelle openstaande rekeningen te vereffenen voor de rest lopen verdere zaken vanaf vandaag gewoon via mijn advocaat.ik hoop u hierbij voldoende geinformeerd te hebben eventueel schrijven naar mij kunt u doen naar postbusnummer 59560 1040LB amsterdam'. Wat moet ik hier nu mee??? Volgens mij ben ik het geld gewoon kwijt... :(
Heel simpel - dit is ONZIN.
Behalve puur slecht Nederlands - is het nog eens oplichting als hij dit zo doet.
Je zou hem nog een keer een mail kunnen sturen - geld terug binnen 4 dagen of aangifte wegens oplichting/diefstal bij de politie.

Mocht deze terugkomen (account inderdaad opgeheven) of niet binnen 4 dagen je geld terug - dan alles printen (ook dit topic) en naar de politie gaan.
Er is dan waarschijnlijk sprake van fraude.

Ik adviseer iedereen in deze situatie om aangifte te doen - hoe meer, hoe beter.

Eric de Ridder

Ongelezen bericht door Eric de Ridder »

Guardian72 schreef:Via de openbare WHOIS van de SIDN:
Meer informatie over de Whois
Domeinnaam uggs-australie.nl
Status actief
Houder Brasiliandream.co
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Hostnet B.V.
De Ruyterkade 6
1013AA Amsterdam
Nederland
Datum registratie 2010-10-05
Van de site zelf:
Namens uggs-australie.nl team en directie willen we - nu en straks - u en jou steeds weer centraal stellen in de bedrijfsvoering. voor verdere info kunt u ons mailen naar Cruquiuskade 251 postbus 1018 AM te amsterdam ondervermelding van ophion bv kvk:51360438 BTW :NL1308.66.878.B01
Extra informatie:

De domeinnaam uggs-australie.nl staat op naam van Brasiliandream.co
IJsbaanpad 9, 1076CV Amsterdam, Netherlands
+31.685007205
[email protected]
http://brasiliandream.kewego.nl

Dietje

Ongelezen bericht door Dietje »

Beste Mede gedupeerden,

We kunnen via de kvk.nl de gegevens opvragen met het kvk nummer. Ervan uitgaande dat deze opgevraagde gegevens dan wel kloppen kunnen we vervolgens overgaan tot het inschakelen van een deurwaarder of een incasso, dit is eventueel low cost in te schakelen via bijvoorbeeld de jurofoon.

Wilt u het er ook niet bij laten zitten? Stuur mij dan een privebericht met uw email adres en wij nemen u op onze mailing lijst.
Het lijkt ons namelijk verstandig om te zorgen dat we een mailing lopende krijgen
met de andere gedupeerden om zo samen iets te bereiken.

Met vriendelijke groet,

Dewi

dering

Ongelezen bericht door dering »

Wij zijn het bedrijvencentrum dat gevestigd zit op de cruquiuskade.
Wij bieden een service aan dat klanten op ons adres kunnen inschrijven bij de KvK en ons adres mogen gebruiken. Ophion was een klant van ons maar zodra wij door kregen met wat voor praktijken zij bezig zijn hebben wij direct het contract beëindigd.
Ophion zit dus niet gevestigd op de cruquiuskade, hier post naar toe sturen heeft dan ook geen zin.

Met vriendelijke groet,

De Ring

Guardian72
Contacteer:

dering schreef:Wij zijn het bedrijvencentrum dat gevestigd zit op de cruquiuskade.
Wij bieden een service aan dat klanten op ons adres kunnen inschrijven bij de KvK en ons adres mogen gebruiken. Ophion was een klant van ons maar zodra wij door kregen met wat voor praktijken zij bezig zijn hebben wij direct het contract beëindigd.
Ophion zit dus niet gevestigd op de cruquiuskade, hier post naar toe sturen heeft dan ook geen zin.

Met vriendelijke groet,

De Ring
Dan..

heeft u vast wel een correspondentie adres.

Dan kan de post naar u stoppen, en word het naar het juiste gestuurd.

GPV

Ongelezen bericht door GPV »

Ik ben ook opgelicht door de man achter uggs-australie.nl, oftewel ophion bv.

Zou iemand mij een update kunnen geven over de stand van zaken of wat naast aangifte nu slim is om te doen?
Of er al een juist adres is gevonden in plaats van de foutief opgegeven informatie door de aanbieder zelf.

jlthkoch

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Eric de Ridder schreef:
Guardian72 schreef:Via de openbare WHOIS van de SIDN:
Meer informatie over de Whois
Domeinnaam uggs-australie.nl
Status actief
Houder Brasiliandream.co
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Hostnet B.V.
De Ruyterkade 6
1013AA Amsterdam
Nederland
Datum registratie 2010-10-05
Van de site zelf:
Namens uggs-australie.nl team en directie willen we - nu en straks - u en jou steeds weer centraal stellen in de bedrijfsvoering. voor verdere info kunt u ons mailen naar Cruquiuskade 251 postbus 1018 AM te amsterdam ondervermelding van ophion bv kvk:51360438 BTW :NL1308.66.878.B01
Extra informatie:

De domeinnaam uggs-australie.nl staat op naam van Brasiliandream.co
IJsbaanpad 9, 1076CV Amsterdam, Netherlands
+31.685007205
[email protected]
Hebben jullie die video van hem al bekeken op het laatstgenoemde adres? :D :D

Daar staat overigens ook zijn (echte?) naam.

Dietje

Ongelezen bericht door Dietje »

Allemaal aangifte doen op het bureau!!
En je niet laten wegsturen met een melding. Juist die aangifte is zo belangrijk!

dering

Ongelezen bericht door dering »

Guardian72 schreef:
Dan..

heeft u vast wel een correspondentie adres.

Dan kan de post naar u stoppen, en word het naar het juiste gestuurd.
Nee aan ons is helaas hetzelfde adres gegeven wat al bekend is.
Wij kunnen u dan ook niet verder helpen.
Veel succes verder.

Duveldraakje22

Ongelezen bericht door Duveldraakje22 »

Goeie middag,

Ik heb op 29-12-2010 Uggs besteld via de website outlet-boots.com. Dit zou ik echter niet zomaar gedaan hebben, maar een vriendin van mij had ze daar ook besteld en een maand later ontvangen. Ik heb nu al meerdere mailtjes gestuurd, maar niets terug gehad. Kan ik er nu echt vanuit gaan dat ik dan wel (en mijn vriendin blijkbaar niet) opgelicht ben?

Mvg,
Janneke

marloessmyth

Ongelezen bericht door marloessmyth »

Hier nog iemand die is opgelicht. Ik zal ook proberen een brief te sturen... maar heb weinig hoop. Aangifte bij politie lijkt me de beste weg. Is er hiervoor al een algememe 'casus nummer' voor www.uggs-australie.nl? Ik wil ze graag te pakken krijgen, om mijn verloren geld maar nog veel meer om het principe!

marloessmyth

Ongelezen bericht door marloessmyth »

Goed nieuws voor wie is opgelicht door www.uggs-australie.nl. Via Multisafepay.nl, die de betalingen verrichtte, heb ik vernomen dat hun contact was: de heer Pliester. Dat moet dus diezelfde man zijn als op de website hierboven: pedro jose pliester. Met daarbij een flimpje van de goede man en zijn huis. Ik werk graag mee aan ons geld van hem lospeuteren!!!

jlthkoch

Ongelezen bericht door jlthkoch »

marloessmyth schreef:Goed nieuws voor wie is opgelicht door http://www.uggs-australie.nl. Via Multisafepay.nl, die de betalingen verrichtte, heb ik vernomen dat hun contact was: de heer Pliester. Dat moet dus diezelfde man zijn als op de website hierboven: pedro jose pliester. Met daarbij een flimpje van de goede man en zijn huis. Ik werk graag mee aan ons geld van hem lospeuteren!!!

Dit is toch allang bekend? (zie een paar berichten terug!)

Weegschaal24

Ongelezen bericht door Weegschaal24 »

Ik heb voorjar Agustus Uggs besteld via Outlet-boots.com en binnen 3 weken ontvangen. Ze kwammen vanuit China aan in een sort plastic zak, niet echt veilige verzending dus. Daarna heeft een vriend ook besteld in December en tot heden heeft ze nog steeds niet binnen. bij navraag bij TNT het blijkt dat De douane een onderzoek is begonnen tegen niet originele UGGs, en die van mijn vriend wordt aangehouden omdat ze nep zijn. In het geval is worden ze permanent aangehouden alias vernietigd en is dus ook het geld weg! Nu is het bekend dat Outlet-boots.com verkocht neep UGGs. Ik zou niet ze bestellen via online.

Guardian72
Contacteer:

Weegschaal24 schreef: Ik zou niet ze bestellen via online.
Klopt. Populaire producten zoals Uggs kan je veel beter in een winkel halen.
Mischien iets duurder - maar je ziet wat het is voordat je betaald, en als er een probleem is, kan je persoonlijk iemand van de winkel spreken.

Met zo`n chinese webshop (die voor zover mij bekend nog nooit een origineel merkproduct hebben geleverd, alles lijkt wel namaak) weet je zowiezo niet of men wel verzend, en zo ja, wat men verzend.

Plus dan de douane nog - die ondertussen ook wel in de gaten heeft dat webshop uit china = namaakartikelen.

lindy1994

Ongelezen bericht door lindy1994 »

ik heb in 2010 uggs gekocht bij outletboots.com
ik belde om te vragen waar ze bleven en kreeg te horen dat ze bij de duoane in china waren.
ik kreeg ze echter 2 maanden later pas.
ze zijn nu nog heel mooi en loop er niet scheef op(ik denk dat het de echte waren)

ik was van plan om weer uggs te gaan bestellen op die site maar ik ben blij dat ik dit nu lees en er dus niet meer aan moet beginnen bij hun..

het is wel vervelend voor de mensen die naar hun geld kunnen fluiten :x

Guardian72
Contacteer:

lindy1994 schreef:.... china....
.....(ik denk dat het de echte waren)...
Ik denk dat het gewoon goede nep is.
Want - de eerste webshop uit china die originele merkartikelen levert, moet ik nog vinden.

Gesloten