Niemand lijkt mij die vraag te kunnen beantwoorden
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Ik heb vaker klachten over deze praktijk gehoord, maar nu overkomt het mezelf.
Het gaat om het volgende;
Ieder half jaar maak ik de controle afspraak voor mijzelf en mijn twee kinderen,
zo ook december jl., er staan vijf minuten voor ieder van ons, en op controle afspraken wordt er niet behandeld.
Mijn zoon belde die dag naar me vanuit de auto dat hij het waarschijnlijk niet ging redden omdat hij in de file stond (geen reguliere file, maar omdat er een ongeval gebeurt was). Mijn dochter en ik waren netjes op tijd in de praktijk waar ik direct melde dat mijn zoon het waarschijnlijk niet op tijd ging redden.
Toch werd mij later een rekening gestuurd wegens het niet nakomen van een afspraak. Maar dit is toch overmacht?
Ik bedoel, ik heb eerder ook wel eens een afspraak vergeten, eigen schuld dikke bult, die rekening heb ik ook zonder bokken betaald, maar ik vind dit geen vergeten afspraak, mijn dochter en ik waren er toch wel!
Ik heb verscheidene keren gebeld hierover zonder antwoord te hebben gekregen, ben gewoon een tijdje aan het lijntje gehouden totdat ik vorige week kreeg te horen dat de rekening gewoon bleef staan en dat ik hem móest betalen. Een dag later kreeg ik een nieuwe rekening die nu verdubbeld was. Ik vind dit zo onterecht, maar weet niet wat ik hiermee aanmoet.
Heeft iemand advies voor me?