voor oom dagobert
http://www.bn.nl/forum/oth_forum_read/0 ... 36,00.html
jaap
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie zijn de oude rotten dan op dit forum
-
Flierefluiter
Re: Wie zijn de oude rotten dan op dit forum
Ja, hier is dan een oude rot, maar mijn bijdragen werden destijds niet op prijs gesteld. Net als de bijdragen van A.de Croos, ja ja, André de Croos. Onze bijdragen droegen niets inhoudelijks bij aan dit forum.
Ik reageerde vaak met gedichten en optimistische zoniet realistische teksten.
Die werden en worden door de Tros niet op prijs gesteld.
Zo zijn er destijds diverse topics van mij van het forum gehaald.
(zie legio lease oudere topics)
Dus lees ik zo nu en dan nog mee, maar echt reageren doe ik niet meer.
mvg
Flierefluiter
Ik reageerde vaak met gedichten en optimistische zoniet realistische teksten.
Die werden en worden door de Tros niet op prijs gesteld.
Zo zijn er destijds diverse topics van mij van het forum gehaald.
(zie legio lease oudere topics)
Dus lees ik zo nu en dan nog mee, maar echt reageren doe ik niet meer.
mvg
Flierefluiter
hier heb je nog een vrij oude rot maar ik kom hier haast niet meer en warom omdat het kinderachtig gedoe nog steeds hier is en ik zelf ook niets meer van dexia vernomen heb lekkker rustig dus
Geplaatst op 12 Jan 2003 07:49 door Flierefluiter
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb meerdere contracten, maar in mei loopt een winstverdriedubbelaar af. Onderhand is dit een Verliesverdriedubbelaar.Maar ja, dat is niet anders.
Waar het mij om gaat is: Moet ik gaan verlengen...
of gaan betalen...
Op dit forum lees je geregeld dat men dan bang is z'n geld nooit meer terug te zien, en aan de andere kant lees je over deurwaarders incasso bureau's en noem maar op.
SLV geeft geen antwoord. Dus blijf ik zitten met de vraag wat is nou het beste.. om te doen.
Als het niet nog rampzaliger wordt zou ik het verlies kunnen betalen...
Dan maar geen vakantie (hebben we al 4 jaar niet meer gehad)en als het nog meer tegenvalt, verkoop ik m'n auto ook nog.
Daarna is de pot leeg, moet ik nog meer betalen, maak ik een eind aan m'n leven.
Hé je leeft dus nog, gelukkig maar
Deze oude rot had wel gelijkGeplaatst op 18 May 2002 18:38 door R.Willems
--------------------------------------------------------------------------------
Beste Annemieke,
Je heb zonder meer groot gelijk. Wij hebben hier te maken met een brutale "kraak", waarvan spoedig de details boven water zullen komen opborrelen.
Laat Henk en Mazzeltov aiaiai inclusief Legio mij tegenspreken, wanneer ik beweer dat, Legio zelf gemaakte pakketjes aandelen aan de man brengt, waarvan de koersen reeds opgebrand zijn door het bereiken van een maximale hoogte en in de tijd terug zullen vallen naar de gemiddelde trent-ontwikkeling, onafgezien van de beursontwikkelingen.
Laat Legio, Henk en Mazzeltov nu eens beweren dat zij hiervan geen voorkennis hebben gehad! Met goed fatsoen, eerbaarheid en oprechtheid, zou Legio gezonde trentmatige aandelen aan zijn cliënten verkopen, waarvan iets te verdienen valt bij de koersontwikkelingen. Dergelijke katten in de zak kan men alleen achteraf ontdekken zeker wanneer het massaal is gebeurd. Malafide en criminele valluiken hebben altijd terroristische karakter en inslag, ze worden zelden of nooit vooraf ontdekt naar altijd achteraf. En daarom hebben weinig mensen of geen enkele
deze onheil zien aankomen! Niemand heeft het voor mogelijk gehouden, dat Legio de lef heeft gehad, om bij klare daglicht zulk een kraak te plegen, zeker niet in deze alerte Nederlandse gemeenschap.Deze kraak leunt aan tegen meedogenloze criminele egoïsme van: Alles voor Legio en absoluut niets voor een ander en zelfs bij betalen!!
Annemieke, geeft niet op; komt tijd, komt raad. Wanneer het zover is zullen wij deze ratten uit hun holen uitroken en verdelgen, let maar eens goed op!
De "dikke bult" ligt in de kamp van Legio, Henk en Mazzeltov en niet bij de kleine spaarders!!
Willems.