LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 3Kozijnen Almere
Re: 3Kozijnen Almere
Wij zouden vandaag een (onder)aannemer op bezoek krijgen om een langslepende kwestie omtrent lekke ramen opgelost te krijgen. Na even gebeld te hebben omdat deze nog niet gearriveerd was, gaf deze ons de sterke indruk dat ze gewoonweg failliet zijn. Ze zijn ook niet bereikbaar (nummer buiten gebruik). Ik ben bang dat iedereen die nu nog zaken met ze heeft, deze ook niet meer afgerond krijgt. Zelf gaan we nog even spitten, als er mensen zijn die nog recentere informatie hebben, dan hoor ik dat graag.
-
Ik heb een brief gekregn dat zij niet meer leveren en dat de order overgenomen kan worden door Van Zijl Kozijnen in IJmuiden. Wie heeft ervaring met dit bedrijf? 3Kozijen is erg onbetrouwbaar gebleken. Kom ik nu van de regen in de drup?
denk dat elk bedrijf het wel kan overnemen, maar als je nog niks heb aanbetaald zou ik zeker weer een nieuwe ronde offertes opvragen doen en dan ook echt goed vergelijken en niet alleen een prijs want al die mooie goedkope aanbiedingen .....
als dat bedrijf inderdaad alles overneemt dus ook de ellende die is veroorzaakt door 3 k zonder dat daar nu opnieuw voor betaalt moet worden als je al heb aanbetaald is dat natuurlijk prachtig, maar ik zou zeker kijken wie dat andere bedrijf is en even checken bij de kvk of dat geen banden heeft met de oude eigenaren van 3 k, want niks is makkelijker om de deur dicht te trekken en gewoon de boel de boel laten en dan vervolgens weer fijn opnieuw beginnen, want hoe komt dat bedrijf aan deze adressen?? van gedupeerde klanten, misschien is het klanten bestand wel verkocht door 3 k??
als dat bedrijf inderdaad alles overneemt dus ook de ellende die is veroorzaakt door 3 k zonder dat daar nu opnieuw voor betaalt moet worden als je al heb aanbetaald is dat natuurlijk prachtig, maar ik zou zeker kijken wie dat andere bedrijf is en even checken bij de kvk of dat geen banden heeft met de oude eigenaren van 3 k, want niks is makkelijker om de deur dicht te trekken en gewoon de boel de boel laten en dan vervolgens weer fijn opnieuw beginnen, want hoe komt dat bedrijf aan deze adressen?? van gedupeerde klanten, misschien is het klanten bestand wel verkocht door 3 k??
Wij zouden vandaag een (onder)aannemer op bezoek krijgen om een langslepende kwestie omtrent lekke ramen opgelost te krijgen. Na even gebeld te hebben omdat deze nog niet gearriveerd was, gaf deze ons de sterke indruk dat ze gewoonweg failliet zijn. Ze zijn ook niet bereikbaar (nummer buiten gebruik). Ik ben bang dat iedereen die nu nog zaken met ze heeft, deze ook niet meer afgerond krijgt. Zelf gaan we nog even spitten, als er mensen zijn die nog recentere informatie hebben, dan hoor ik dat graag.
In welk 'opzicht' gaf hij de indruk dat 3 Kozijnen failliet is? Is de aannemer nog wel bij u geweest om e.e.a. op te lossen?
In welk 'opzicht' gaf hij de indruk dat 3 Kozijnen failliet is? Is de aannemer nog wel bij u geweest om e.e.a. op te lossen?
De aannemer die hiervoor genoemd word was/is de installateur van 3Kozijnen ik zou 3 keer nadenken voor ik met die prutsers in zee zou gaan.
-
In het bericht dat ik van 3Kozijnen BV heb ontvangen staat dat "3Kozijnen BV is de afgelopen tijd door verschillende omstandigheden helaas in financieel gevaar terecht gekomen en dit kan gevolgen hebben voor uw order" en "Wij betreuren het dat wij de orderverplichtingen niet zelf kunnen nakomen, maar prijzen ons gelukkig dat Van Zijl Kozijnen BV zich bereid heeft verklaard alle contractuele verplichtingen over te nemen". Dit kan dezelfde aannemer zijn waar sommige mensen problemen mee hebben, maar dat weet ik niet. Uit reacties op het forum bijkt volgens mij dat niet iedereen tevreden is met de aannemer. Wie heeft ervaring met deze aannemer? Vandaar mijn eerdere reactie of ik bij het oversluiten van het contract niet van de regen in de drup kom. Dit is mede ingegeven door de zeer korte termijn waarop dit moet gebeuren, uiterlijk 28 februari. Ik neem in ieder geval contact op met de Vereniging Eigen Huis.
Wij hebben deze aannemer al meerdere keren over de vloer gehad , aardige jongens maarrrr het zijn geen vaklui . wij hebben ook nog wat herstelwerk en in kozijnen in bestelling maar wij hebben geen brief gekregen.
Nou, als hij geen werk meer voor ze doet omdat 3Kozijnen geen rekeningen die hij bij ze heeft lopen meer betaalt, dan is dat toch wel een teken aan de wand, zeker als er dan ook nog naar dit forum wordt verwezen (vandaar mijn posts). Hij is sindsdien niet meer langsgeweest (wat ik op zich logisch vind, maar wel vervelend natuurlijk). Hij is een aannemer die door 3Kozijnen is ingehuurd om werkzaamheden te doen. Met hem heb ik ook verder geen problemen. Ik heb verder van 3 Kozijnen geen brief gekregen, dus ik weet zelf nog van niks (officieel).kozijnen1 schreef:Wij zouden vandaag een (onder)aannemer op bezoek krijgen om een langslepende kwestie omtrent lekke ramen opgelost te krijgen. Na even gebeld te hebben omdat deze nog niet gearriveerd was, gaf deze ons de sterke indruk dat ze gewoonweg failliet zijn. Ze zijn ook niet bereikbaar (nummer buiten gebruik). Ik ben bang dat iedereen die nu nog zaken met ze heeft, deze ook niet meer afgerond krijgt. Zelf gaan we nog even spitten, als er mensen zijn die nog recentere informatie hebben, dan hoor ik dat graag.
-
Ook wij hebben zoals velen problemen met 3 kozijnen.We hebben nu 3 x een aangetekende brief gestuurd waar gewoon niet op wordt gereageerd.
Bij ons hebben ze half werk geleverd.Dakkapel is niet af,verkeerd badkamer raam geplaatst en de kozijnen van de slaapkamer zijn ook nog niet afgewerkt.
Kortom,geen ervaren bedrijf en heel jammer dat we met hun in zee zijn gegaan.
Bij ons hebben ze half werk geleverd.Dakkapel is niet af,verkeerd badkamer raam geplaatst en de kozijnen van de slaapkamer zijn ook nog niet afgewerkt.
Kortom,geen ervaren bedrijf en heel jammer dat we met hun in zee zijn gegaan.
Mijn aangetekende brief naar 3Kozijnen van 28 feb. is nog niet bezorgd.
Tracktrace van de postbezorging meldt : niemand aanwezig.
Waar ik nu ook achter ben gekomen is dat mijn bestelde Northgro kamerdeur [inmiddels 4 maanden geleden]nooit bij de firma Northgro in Katwijk door 3Kozijnen is besteld. Onwaarschijnlijke handelingen hebben ze verricht , totdat ze er denk ik zelf niet meer uitkomen ; in ieder geval doen ze er bitter weinig aan om de klanten tevreden te stellen. Ik heb eind januari uiteindelijk wel een nieuw deurkozijn geplaatst gekregen maar er zit dus geen deur in.
Mocht iemand ook maar iets meer weten hoe de firma toch te bereiken is dan hoor ik dat graag. xxx3Kozijnen houdt ook zijn mond als ik zijn 06nr inspreek. Op dit moment heb ik liever dat bekend is of ik nog een deur krijg, zoniet dan kan ik verder aktie nemen omdat een open gat in de kamer ook niet alles is.
Tracktrace van de postbezorging meldt : niemand aanwezig.
Waar ik nu ook achter ben gekomen is dat mijn bestelde Northgro kamerdeur [inmiddels 4 maanden geleden]nooit bij de firma Northgro in Katwijk door 3Kozijnen is besteld. Onwaarschijnlijke handelingen hebben ze verricht , totdat ze er denk ik zelf niet meer uitkomen ; in ieder geval doen ze er bitter weinig aan om de klanten tevreden te stellen. Ik heb eind januari uiteindelijk wel een nieuw deurkozijn geplaatst gekregen maar er zit dus geen deur in.
Mocht iemand ook maar iets meer weten hoe de firma toch te bereiken is dan hoor ik dat graag. xxx3Kozijnen houdt ook zijn mond als ik zijn 06nr inspreek. Op dit moment heb ik liever dat bekend is of ik nog een deur krijg, zoniet dan kan ik verder aktie nemen omdat een open gat in de kamer ook niet alles is.
[Bericht verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.
Het is gebruikers niet toegestaan om persoonlijke informatie (zoals telefoonnummers, e-mailadressen en privé-adressen) van anderen in bijdragen te vermelden.
Belastende beweringen dienen altijd te worden onderbouwd.]
Het is gebruikers niet toegestaan om persoonlijke informatie (zoals telefoonnummers, e-mailadressen en privé-adressen) van anderen in bijdragen te vermelden.
Belastende beweringen dienen altijd te worden onderbouwd.]
Ook ik heb ervaringen met 3Kozijnen. Ik weet dat ze door externe in problemen zijn terecht gekomen. Ze hebben alles tot de laatste puntjes opgelost. Ja het heeft lang geduurd, maar ze hebben een aantal mensen aan het werk gehad waar ze afscheid van hebben genomen en sindsdien is het contact zoals het hoort. Ik weet dat er een behoorlijk aantal mensen zijn die met hun oude projectleider problemen hebben gehad, ik ook en dat daar door de problemen zijn ontstaan. Kortom de opmerkingen over oplichters vind ik veel te ver gaan en dat is absoluut niet zo. Ik kan wel zeggen dat ze niet weg lopen voor de problemen en er alles aan gedaan hebben om het tot een goed eind te brengen. Ze hebben zelfs een compensatie hiervoor verleend wat niet nodig was geweest!
Reaktie op laatste bericht;
sorry , maar voor mij , en ik denk niet voor mij alleen , is er NIETS OPGELOST!
U leest voorgaande berichten waarschijnlijk verkeerd, of bent u van 3K zelf ?
sorry , maar voor mij , en ik denk niet voor mij alleen , is er NIETS OPGELOST!
U leest voorgaande berichten waarschijnlijk verkeerd, of bent u van 3K zelf ?
Iemand40: verklaar u nader, welke compensatie ?????
We zijn heel erg benieuwd.
We zijn heel erg benieuwd.
-
Weet iemand of ze nu wel of niet failliet zijn?Ik wil graag weten waar ik aan toe ben.
Ingezonden stuk van ''Iemand40'' doet mij sterk denken aan het al maandenlang niet reageren van 3Kozijnen op mails-brieven-telefoontjes [zelfs showroom bezoeken] ; ook nu wordt niet ingegaan op specifieke vragen cq. reakties aan zijn/haar adres.
ik kom net uit de zaak van 3 kozijnen almere. ik constateer dat de winkel leeg wordt gehaalt. door derde personen.
de eigenaar houd zich van de domme, maar ik trek mijn conclusie dat de 3kozijnen falliet gaat of de boel bewust laat ploffen.
de monteurs krijgen ook nog heel wat geld van deze eigenaar, de enne belofte naar de andere doet hij, maar na komen ho maar.
mensen kom snel in actie want weg is weg.
de eigenaar houd zich van de domme, maar ik trek mijn conclusie dat de 3kozijnen falliet gaat of de boel bewust laat ploffen.
de monteurs krijgen ook nog heel wat geld van deze eigenaar, de enne belofte naar de andere doet hij, maar na komen ho maar.
mensen kom snel in actie want weg is weg.
Helaas, ook wij zijn aardig in de **** genomen door deze heren.
alle kozijnen zitten er (gelukkig) wel in, maar heb meer dan een a4 aan opleverpunten en materialen die nog niet compleet zijn en er is ook wat schade aan m'n woning...
we zijn nu ondertussen anderhalf jaar verder sinds het allemaal begon, veel brieven, mails en telefoontjes. hoop beloftes maar nooit iets nagekomen.
waren al een paar keer langs geweest van de week. maar net na ik dit laatste bericht las toch nog even langs gereden om even polshoogte te nemen.
winkel is nog half gevuld met kozijnen en dergelijke, ook morgen ga ik even langs in de hoop een bekende tegen te komen.
vind het vervelend om te zien dat ik helaas 1 van velen ben, is het niet eventueel mogelijk als geheel stappen te ondernemen tegen zo iets? ook heb ik een aantal vage vermoedens waar ik deze meneer ken vinden.. als iemand denkt daar nog wat aan toe te kunnen voegen zou ik dat echt heel erg fijn vinden.
krijg bijna het vermoeden dat "iemand40" door ons gecompenseerd is............................
@herman:
herman mag ik vragen op welk nummer jij hem hebt kunnen bereiken???
alle kozijnen zitten er (gelukkig) wel in, maar heb meer dan een a4 aan opleverpunten en materialen die nog niet compleet zijn en er is ook wat schade aan m'n woning...
we zijn nu ondertussen anderhalf jaar verder sinds het allemaal begon, veel brieven, mails en telefoontjes. hoop beloftes maar nooit iets nagekomen.
waren al een paar keer langs geweest van de week. maar net na ik dit laatste bericht las toch nog even langs gereden om even polshoogte te nemen.
winkel is nog half gevuld met kozijnen en dergelijke, ook morgen ga ik even langs in de hoop een bekende tegen te komen.
vind het vervelend om te zien dat ik helaas 1 van velen ben, is het niet eventueel mogelijk als geheel stappen te ondernemen tegen zo iets? ook heb ik een aantal vage vermoedens waar ik deze meneer ken vinden.. als iemand denkt daar nog wat aan toe te kunnen voegen zou ik dat echt heel erg fijn vinden.
krijg bijna het vermoeden dat "iemand40" door ons gecompenseerd is............................
@herman:
herman mag ik vragen op welk nummer jij hem hebt kunnen bereiken???
Faillissement is nog niet definitief
Faillissement is aangevraagd door verschillende bedrijven.Maar zo lang het nog niet officieel is kan een ander bedrijf de orde post nog niet overnemen.
Dus de Firma Van Zijl ook niet.
Mijn advies is geen betalingen doen aan firma’s die zeggen het over te nemen.
Faillissement is aangevraagd door verschillende bedrijven.Maar zo lang het nog niet officieel is kan een ander bedrijf de orde post nog niet overnemen.
Dus de Firma Van Zijl ook niet.
Mijn advies is geen betalingen doen aan firma’s die zeggen het over te nemen.
Hallo ,
Wij zijn korte tijd leverancier geweest van 3 Kozijnen, maar zijn gestopt met de leveringen omdat deze heren wel op wintersport konden met gouden horloges om hun pols in hun glimmende audi's maar ons en vele andere leveranciers de rekeningen niet betaalden.
Tot mijn spijt komen wij er achter dat deze heren een hele waslijst aan hardwerkende klanten die reeds hebben aanbetaald achterlaten zonder wat te leveren.
Als klap op de vuurpijl komt, dat ze de klanten aansporen om mee te werken tot faillisementsfraude door ze aan te bieden de orders over te laten nemen door Van Zijl uit Ijmuiden. De enige reden waarom de heren dit doen is om nog wat meer te stelen uit de failiete boedel. Van Zijl is zakenpartner van deze heren, Is zelf recent ook failliet geweest.
Wij vinden dat dit niet onbestraft mag blijven, en gaan een zaak tegen deze mensen starten om ze ook prive aansprakelijk te stellen! Want het moet toch niet mogelijk zijn dat een stel brall apen onbestraft hardwerkende mensen de zuur verdiende centen afhandig maken. Vandaag de zaak laten ploffen en morgen met een schone lei, gepoetste auto, glimmende rolex overnieuw kunnen starten.
Graag kom ik contact met bedrijven welke faillisement hebben aangevraagd op 3 kozijnen. En met mensen die een voorstel hebben gekregen van 3 kozijnen om de opdracht over te laten nemen door Van Zijl.
Groetjes
Wij zijn korte tijd leverancier geweest van 3 Kozijnen, maar zijn gestopt met de leveringen omdat deze heren wel op wintersport konden met gouden horloges om hun pols in hun glimmende audi's maar ons en vele andere leveranciers de rekeningen niet betaalden.
Tot mijn spijt komen wij er achter dat deze heren een hele waslijst aan hardwerkende klanten die reeds hebben aanbetaald achterlaten zonder wat te leveren.
Als klap op de vuurpijl komt, dat ze de klanten aansporen om mee te werken tot faillisementsfraude door ze aan te bieden de orders over te laten nemen door Van Zijl uit Ijmuiden. De enige reden waarom de heren dit doen is om nog wat meer te stelen uit de failiete boedel. Van Zijl is zakenpartner van deze heren, Is zelf recent ook failliet geweest.
Wij vinden dat dit niet onbestraft mag blijven, en gaan een zaak tegen deze mensen starten om ze ook prive aansprakelijk te stellen! Want het moet toch niet mogelijk zijn dat een stel brall apen onbestraft hardwerkende mensen de zuur verdiende centen afhandig maken. Vandaag de zaak laten ploffen en morgen met een schone lei, gepoetste auto, glimmende rolex overnieuw kunnen starten.
Graag kom ik contact met bedrijven welke faillisement hebben aangevraagd op 3 kozijnen. En met mensen die een voorstel hebben gekregen van 3 kozijnen om de opdracht over te laten nemen door Van Zijl.
Groetjes