LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mijntjez.nl
-
Re: mijntjez.nl
Hoi, dit berichtje heb ik vandaag nog van mijntjez gekregen,.....
Hallo,
Eerst even dit: Oplichters zijn doorgaans niet tot midden in de nacht bezig om de achterstand
van de bestellingen weg te werken....
Je zou het planningsfouten kunnen noemen, je zou kunnen zeggen dat ik chaotisch ben en de
dingen niet goed op orde heb...enz. enz.
Al met al is dat dus geen oplichting!
Voor mij dus ook heel vervelend dat er direct geroepen wordt dat ik de boel oplicht als
de bestelling niet op tijd komt.....!! Ik geef toe dat het op dit moment veel te druk is (vooral zo vlak na een
verhuizing)
en dat we de dingen beter hadden moeten plannen, maar alle bestellingen worden WEL
geleverd!!
Wacht dus asjeblieft de post van maandag of dinsdag even af en aanvaard mijn excuses voor
de vertraging en het ongemak!
Vrgr.
[persoonsgegevens verwijderd door moderator]
Dus wordt vervolgd,.... Groetjes Anja
Hallo,
Eerst even dit: Oplichters zijn doorgaans niet tot midden in de nacht bezig om de achterstand
van de bestellingen weg te werken....
Je zou het planningsfouten kunnen noemen, je zou kunnen zeggen dat ik chaotisch ben en de
dingen niet goed op orde heb...enz. enz.
Al met al is dat dus geen oplichting!
Voor mij dus ook heel vervelend dat er direct geroepen wordt dat ik de boel oplicht als
de bestelling niet op tijd komt.....!! Ik geef toe dat het op dit moment veel te druk is (vooral zo vlak na een
verhuizing)
en dat we de dingen beter hadden moeten plannen, maar alle bestellingen worden WEL
geleverd!!
Wacht dus asjeblieft de post van maandag of dinsdag even af en aanvaard mijn excuses voor
de vertraging en het ongemak!
Vrgr.
[persoonsgegevens verwijderd door moderator]
Dus wordt vervolgd,.... Groetjes Anja
-
Zulke smoesjes heeft ze elke keer, ik hoop voor je dat je je bestelling krijgt. Mij heeft ze hem ook belooft ik ga het afwachten.
-
WIj hebben 22 november onze bestelling gedaaan en betaald. Heb haar al 2 en inmiddels 3 mailtjes gestuurd maar krijg geen reactie. Ik wil het er niet bij laten zitten. Ik zie dat er mensen zijn die meerdere gegevens van haar hebben hoe kan ik daar aankomen. Als ze het niet meer aan kan moet ze dat ook op de site zetten zodat er niet meer mensen de dupe worden.
Haar gegevens zijn in dit topic te vinden, scroll even terug. Ook bij het forum op Opgelicht vind je nog gegevens. Verder kun je diverse instanties aanschrijven om je recht te halen. Aangifte doen is uiteraard een aanrader. Ze adverteert overigens nog gewoon op MP en hier kun je melding van maken. Omdat MP en de politie tegenwoordig nauw samenwerken om dit soort dingen aan te pakken, raadt men je aan aangifte te doen.
Ze heeft mij laten weten dat de vlinders maandag (vandaag dus...) bezorgd zullen worden. De maandag is nog niet voorbij, maar we hebben tot op heden niets ontvangen. Mijn aangifte wordt dus nog altijd niet ingetrokken.
Ze heeft mij laten weten dat de vlinders maandag (vandaag dus...) bezorgd zullen worden. De maandag is nog niet voorbij, maar we hebben tot op heden niets ontvangen. Mijn aangifte wordt dus nog altijd niet ingetrokken.
-
Ik heb tegen alle verwachtingen in vandaag mijn zeep binnen gekregen. Moet zeggen het ziet er keurig uit. Ook netjes verstuurd. Ik hoop dat het voor jullie allemaal ook goed afloopt.
Diane
Diane
Diane, fijn dat je het hebt gekregen. Ik zit hier nog steeds te wachten. Mijn aangifte trek ik pas terug, zodra ik mijn spullen heb gekregen. Mij mailde ze dat ze zou zorgen dat ik het maandag zou hebben, maar het is vandaag dinsdag en je raadt het al: NIKS!
-
ja ik heb een privebericht gestuurd
Vanmiddag een mail gekregen dat mijn order is geannuleerd en mijn geld is teruggestort op de rekening. Ik denk dat ze eieren voor haar geld heeft gekozen en dat lijkt me een heel goede beslissing. Nu nog afwachten of het daadwerkelijk morgen op mijn rekening staat.
-
ik ben ook slachtoffer van de schandalige praktijken van mijntjez.nl
ik heb 31.8.2010 een bestelling gedaan en betaald en alleen op 24/9 een mail ontvangen die al eerder in dit forum beschreven staat dat het mogelijk overgenomen wordt of failliet gaat. dat reageren geen zin heeft en dat op termijn meer duidelijk wordt. Inmiddels is het half december en nog geen reactie gehad. Het meest schandalige vind ik nog dat op de site constant nieuwe producten komen te staan en aanbiedingen van 15% korting etc. NIeuwe klanten laten zich zo verleiden terwijl oude bestellingen nog niet voldaan zijn.
Ik heb al via consuwijzer aangifte gedaan, op marktplaats aangeven dat het geen betrouwbare aanbieder is (daar staat ze nl ook op), via de site mijntjez gemaild naar de aanbieder van de producten dat ik mijn letters/ geld wil, via het mailadres bij marktplaats eveneens maar geen reactie tot nu toe.
Ik baal hier ontzettend van en adviseer iedereen daar echt niets te bestellen
ik heb 31.8.2010 een bestelling gedaan en betaald en alleen op 24/9 een mail ontvangen die al eerder in dit forum beschreven staat dat het mogelijk overgenomen wordt of failliet gaat. dat reageren geen zin heeft en dat op termijn meer duidelijk wordt. Inmiddels is het half december en nog geen reactie gehad. Het meest schandalige vind ik nog dat op de site constant nieuwe producten komen te staan en aanbiedingen van 15% korting etc. NIeuwe klanten laten zich zo verleiden terwijl oude bestellingen nog niet voldaan zijn.
Ik heb al via consuwijzer aangifte gedaan, op marktplaats aangeven dat het geen betrouwbare aanbieder is (daar staat ze nl ook op), via de site mijntjez gemaild naar de aanbieder van de producten dat ik mijn letters/ geld wil, via het mailadres bij marktplaats eveneens maar geen reactie tot nu toe.
Ik baal hier ontzettend van en adviseer iedereen daar echt niets te bestellen
Cindy, mijn advies is écht aangifte te doen en melding te maken bij alle mogelijke instanties. Alleen dan heb je kans dat je je geld terugkrijgt.... Het is echt ongelooflijk dat ze dit ongestraft kan doen...
-
bedoel je dan aangifte bij de politie? ben benieuwd na al mijn mailtjes van gisteren of ik reactie krijg.
-
goede morgen
ik heb mijntjez nog een mailtje gestuurd met de vraag waar mijn letters blijven ik zou ze namelijk afgelopen dinsdag al hebben
ik zei haar dat ik het zat was om aan het lijntje worden gehouden en dat ik aan gifte ging doen
ik kreeg van haar een mailtje terug dat mijn letters dinsdag was verstuurd wel raar dat ik toen wel een mailtje kreeg dat de letters waren verstuurd
maar ik heb nog steeds niks ik wacht nog tot morgen en als ik dan niks heb doe ik aan gifte
ik hou jullie op de hoogte
ik heb mijntjez nog een mailtje gestuurd met de vraag waar mijn letters blijven ik zou ze namelijk afgelopen dinsdag al hebben
ik zei haar dat ik het zat was om aan het lijntje worden gehouden en dat ik aan gifte ging doen
ik kreeg van haar een mailtje terug dat mijn letters dinsdag was verstuurd wel raar dat ik toen wel een mailtje kreeg dat de letters waren verstuurd
maar ik heb nog steeds niks ik wacht nog tot morgen en als ik dan niks heb doe ik aan gifte
ik hou jullie op de hoogte
Ja ik bedoel aangifte bij de politie. Doe melding bij Consuwijzer, via Marktplaats en bij de politie. Dit kan gewoon digitaal met alle gegevens die je in dit topic vindt. Via Consuwijzer kun je weer verder naar een ander meldpunt. Maak eventueel ook melding bij het SIDN, heb ik ook gedaan.
En... vergeet niet je hele netwerk in te lichten over deze gang van zaken.
De persoon achter Mijntjez was blijkbaar niet van plan om te leveren (ondanks eerdere loze beloftes en leugens): ik zag vandaag dat het geld op mijn rekening is gestort. Ik ben dus blij dat ik van deze toestand af ben, wat een oplichterij...
En... vergeet niet je hele netwerk in te lichten over deze gang van zaken.
De persoon achter Mijntjez was blijkbaar niet van plan om te leveren (ondanks eerdere loze beloftes en leugens): ik zag vandaag dat het geld op mijn rekening is gestort. Ik ben dus blij dat ik van deze toestand af ben, wat een oplichterij...
-
Ik heb ze diverse mails gestuurd van de week en vorige week en had haar de tijd gegeven om te zorgen dat woensdag 15 december het binnen zou zijn. Geen reactie over de mail geen bestelling ontvangen, geen geld terug gehad. En dus vanavond aangifte gedaan op consuwijzer.nl en bij de politie in combinatie met marktplaats. Het is maar 9.91 maar dit wordt een principekwestie en die aanbieder moet van internet af. Ook haar hyves adres benaderd en de links die ze heeft naar andere bedrijven op de site een mailtje gestuurd, je wilt toch niet doorgelinkt worden met zo'n bedrijf. Was zonde van mijn zaterdagavond maar .......
-
hoi allemaal
ik heb miin letters nog niet
heb vanmorgen een emailtje gestuurd naar marktplaats en ze gevraagd of nankie van de site kon worden afgehaald heb ze het referentie nummer door gegeven van haar en ook gezegt dat ze met mijntjez nog steeds adverteerd
ik kijk later of ze er nog op staat en krijg dan door dat de advertentie niet meer bestaat
ik hoop dat het nu is afgelopen voor haar op markt plaats om mensen te bedonderen
groetjes anja
ik heb miin letters nog niet
heb vanmorgen een emailtje gestuurd naar marktplaats en ze gevraagd of nankie van de site kon worden afgehaald heb ze het referentie nummer door gegeven van haar en ook gezegt dat ze met mijntjez nog steeds adverteerd
ik kijk later of ze er nog op staat en krijg dan door dat de advertentie niet meer bestaat
ik hoop dat het nu is afgelopen voor haar op markt plaats om mensen te bedonderen
groetjes anja
Hoi,
Ik heb een grote bestellin geplaats. Begin nov 2010. En toen ook al betaald. Vervolgens NIKS ontvangen. En ook geen reactie op mijn mailtjes. (inmiddels al wel tientallen).
Wat kan ik doen?? Heeft iemand de gegevens van ene [persoonsgegevens verwijderd door moderator]?
Ik heb een grote bestellin geplaats. Begin nov 2010. En toen ook al betaald. Vervolgens NIKS ontvangen. En ook geen reactie op mijn mailtjes. (inmiddels al wel tientallen).
Wat kan ik doen?? Heeft iemand de gegevens van ene [persoonsgegevens verwijderd door moderator]?
[niet onderbouwde bewering en persoonsgegevens verwijderd door moderator]Ik heb letters en zeep besteld bij haar voor ca 50 euro, maar ontvang maar niets. Bestelling en betaald eind januari, diverse mails... je raad het al... niets. Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het de andere gedupeerden is vergaan. Hebben jullie je spullen alsnog ontvangen of wellicht geld terug gekregen. Enig voordeel gehad bij het doen van aangifte? Ik hoor het graag.
Gr. Manon
Gr. Manon
ik zit ook al een maand te wachten op mijn bestelde zeep. Baal hier behoorlijk van kan er nou niks gedaan worden aan zo`n persoon die iedereen oplicht
Ik heb vorige maand voor bijna 50 euro aan letters besteld maar ook nog niets ontvangen. Er word op mijn mails ook niet gereageerd! Toen ik Mijntjez intypte op google kwam ik hier terecht en schrok me rot!!! Ik ben zo boos dat iemand dit zoveel en zovaak kan doen! En op marktplaats staat ze ook nog steeds.
Heeft iemand tips wat ik nu het beste kan doen want ik ben niet van plan het hierbij te laten!
Heeft iemand tips wat ik nu het beste kan doen want ik ben niet van plan het hierbij te laten!
-
dag allemaal
ook bij mij hetzelfde verhaal had eind augustus letters besteld bij mijntjez.
deze ook niet geleverd gekregen na heel veel mailtjes en uiteindelijk ook gezegd dat ik haar adres had (wat ook zo is dus als mensen interesse hebben!)
heb ik mijn letters gekregen. Ze zijn wel erg leuk, jammer dat iemand dan zo zaken doet.
Ik had er ook nog houten figuurtjes bij besteld deze zouden nageleverd worden maar dit is nog steeds niet gebeurd. Voor mij nooit meer een bestelling bij mijntjez iig.
voor iedereen succes!
groetjes cindy
ook bij mij hetzelfde verhaal had eind augustus letters besteld bij mijntjez.
deze ook niet geleverd gekregen na heel veel mailtjes en uiteindelijk ook gezegd dat ik haar adres had (wat ook zo is dus als mensen interesse hebben!)
heb ik mijn letters gekregen. Ze zijn wel erg leuk, jammer dat iemand dan zo zaken doet.
Ik had er ook nog houten figuurtjes bij besteld deze zouden nageleverd worden maar dit is nog steeds niet gebeurd. Voor mij nooit meer een bestelling bij mijntjez iig.
voor iedereen succes!
groetjes cindy