Omdat ik overstapte van T-Mobile naar KPN kon ik de eerste maanden het nieuwe toestel, dat ik kreeg bij mijn nieuwe abo, niet gebruiken om tegen normale tarieven mee te bellen en internetten.
Ik heb toch mijn nieuwe mobiel gebruikt om te internetten maar alleen over het WIFI signaal bij mij thuis anders zouden de kosten aardig oplopen natuurlijk
De kosten zijn zo hoog opgelopen omdat, wanneer de telefoon niet actief werd gebruik door mij, het WIFI signaal werd uigeschakeld op mijn mobiel en op de achtergrond over het 3G netwerk van KPN honderden MB's zijn gedownload.
Ik ben door KPN geen enkele keer gewaarschuwd voor het feit dat mijn kosten voor die maand enorm opliepen. Ook heb ik niet bewust gebruik gemaakt van hun 3G netwerk.
Het meest kromme aan het verhaal is dat ik nu elke maand voor maar 2,50 eu de hele dag zorgeloos kan internetten, moet ik wel eerst 500 eu voor betalen
De klantenservice van KPN staat niet open voor mijn verhaal. Het is allemaal mijn schuld en had beter moeten weten. Het lieftst zou ik terug willen naar T-Mobile maar alleen als ik er 500 eu voor krijg
EDIT: owja ik heb hier nog een kromme vergelijking >
BUITEN BUNDEL?! (575 eu/2,50 eu )/12 maanden = voor 575 eu kan ik 19 jaar internet bij T-MOB ipv 1 mnd bij KPN